Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Witaj w Tawernie Gothic
Szukasz pomocy w przejściu gry z serii Gothic lub Risen? W takim razie dobrze trafiłeś. Zajrzyj do menu naszej Tawerny. Znajdziesz u nas odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Gdybyś należał do kolekcjonerów (wiesz, tych zbieraczy grafik i tapet), możesz odwiedzić naszą galerię. Na pewno znajdziesz tam coś dla siebie, co idealnie ozdobi Twój pulpit. Jeśli szukasz sobie podobnych, tych, których zafascynowały gry z serii Gothic, to nie ma lepszego miejsca do rozmów w niebie u Innosa ani tu pośród śmiertelnych na ziemi, jak nasze forum dyskusyjne. I jeszcze jedno - uważaj na siebie.

Kalendarz Acranii na pa?dziernik
napisał: Arthas, dnia 03.10.2009 21:46
Przysz?a pora na kartk? z kalendarza przeznaczon? dla miesi?ca pa?dziernik. Tym razem motywem przewodnim s? koczownicze osiedle z drewnianymi domkami, które bardzo interesuj?co si? prezentuj?.

> Kalendarz
Prace nad modem Czas Zap?aty nadal trwaj?
napisał: Robben, dnia 03.10.2009 01:18
Gracze oczekuj?cy na modyfikacj? Czas Zap?aty (przeznaczonej dla Gothic I), którzy zw?tpili, i? ów mod ujrzy ?wiat?o dzienne, mog? ju? by? spokojni. Na oficjalnej stronie projektu opublikowano o?wiadczenie, z którego jasno wynika, ?e prace nad modem nadal trwaj? i nie zamierzaj? zosta? przerwane, a na potwierdzenie swoich s?ów twórcy prezentuj? 2 nowe screeny:

Wszystkich oczekuj?cych graczy na nasz projekt pragniemy uspokoi?, i? wbrew wielu opiniom i plotkom rozsiewanym na forach dyskusyjnych prace nad modyfikacj? Czas Zap?aty trwaj? nadal. Nic w tej kwestii nie uleg?o zmianie a my nawet nie my?limy o porzuceniu czy zawieszeniu projektu :). Na potwierdzenie naszych s?ów przedstawiamy Wam kolejne dwa screeny ukazuj?ce fragmenty nowych lokacji, które odwiedzicie graj?c w Czas Zap?aty. Nowe wie?ci na temat naszych prac ju? wkrótce.

> News na czaszaplaty.pl
> Screeny ukazuj?ce fragmenty nowych lokacji
Tworzenie animacji w Gothic I
napisał: Robben, dnia 30.09.2009 15:32

Na niemieckiej stronie magazynu PC Games opublikowano reportaż, w którym zostało zaprezentowane tworzenie animacji do pierwszej części Gothica. W grze wykorzystano technikę motion capture i na filmie video możemy zaobserwować, jak dzięki temu powstawały animacje tańca i walki. Pokazany podczas reportażu trailer pochodzi z wersji alpha, więc możemy także przekonać się jak wyglądał na początku Gothic I przed jego finalną wersją. Oczywiście reportaż jest w całości po niemiecku, ale nawet osoby nie znające tego języka zachęcamy do obejrzenia.

> Reportaż na pcgames.de

Community Patch 1.73 ju? jest!
napisał: Robben, dnia 30.09.2009 02:09
W?a?nie wczoraj mia?a miejsce premiera najnowszej ?atki dla Gothica 3 - Community Patch 1.73. Nowy patch wprowadza przede wszystkim szereg poprawek w grafice, ale i równie? eliminuje b??dy, które by?y jeszcze widoczne w poprzednich wersjach patcha. Najnowsza ?atka zawiera wszystkie wcze?niejsze poprawki, wi?c nie trzeba instalowa? poprzednich wersji. Save\'y z patcha  1.70/1.71 funkcjonuj? z t? wersj?, zatem mo?na ich dalej u?ywa?. Jednak zapisy z patcha 1.60 (lub starszych) s? niekompatybilne. Patch wa?y sporo, bo a? 913 MB, ale mimo to warto go ?ci?gn??, by móc czerpa? jeszcze wi?ksz? przyjemno?? z rozgrywki ni? do tej pory. Oto lista poprawek, które wnosi najnowsza ?atka:

- rendering HDR
- ulepszony efekt Bloom
- przepuszczalno?? ?wiat?a poprzez li?cie (tylko przy aktywowanym Rim Lighting i Shader Model 3.0)
- dodano efekt zniekszta?cenia otoczenia poprzez dym ognia (przy Shader Model 2.0 lub wy?szym)
- poprawiono tekstury, cienie i efekt ?wiat?a na kartach ATI z serii HD4xxx
- poprawiono buforowanie d?wi?ku
- dodano informacje do zada? w dzienniku
- Saturas od teraz daje nam klucz, gdy wcze?niej zdecydujemy si? na zwiedzenie ?wi?tyni Al Shedim
- poprawiono ikon? przepisu many
- drzewa w oddali b?d? rzuca? lepsze cienie

> Download na WorldofGothic.de
Arcania: A Gothic Tale - wywiad w Hyperze
napisał: Robben, dnia 16.09.2009 17:54
Na oficjalnej stronie telewizyjnej stacji Hyper ukaza? si? wywiad z Johannem Ertl z jednym z kierowników JoWood. Wywiad zosta? przeprowadzony podczas targów w Kolonii na gamescom, a jest on po?wi?cony oczywi?cie najnowszej cz??ci Gothic. Johann Ertl opowiada o wst?pie do fabu?y, ?wiecie, magii, silniku gry oraz o innych elementach zwi?zanych z gr?. Fani, którzy niezmiernie czekaj? na czwart? cz??? Gothic powinni koniecznie obejrze? ten wywiad. Zapraszamy do ogl?dania.

> Wywiad w Hyperze

Strony: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177]