Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów. |
Biuletyn
Top czytane
|
|
|
Witaj w Tawernie Gothic |
Szukasz pomocy w przejściu gry z serii Gothic lub Risen? W takim razie dobrze trafiłeś. Zajrzyj do menu naszej Tawerny. Znajdziesz u nas odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Gdybyś należał do kolekcjonerów (wiesz, tych zbieraczy grafik i tapet), możesz odwiedzić naszą galerię. Na pewno znajdziesz tam coś dla siebie, co idealnie ozdobi Twój pulpit. Jeśli szukasz sobie podobnych, tych, których zafascynowały gry z serii Gothic, to nie ma lepszego miejsca do rozmów w niebie u Innosa ani tu pośród śmiertelnych na ziemi, jak nasze forum dyskusyjne. I jeszcze jedno - uważaj na siebie.
|
Kalendarz Acranii na pa?dziernik
napisał: Arthas, dnia 03.10.2009 21:46
|
Przysz?a pora na kartk? z kalendarza przeznaczon? dla miesi?ca pa?dziernik. Tym razem motywem przewodnim s? koczownicze osiedle z drewnianymi domkami, które bardzo interesuj?co si? prezentuj?. > Kalendarz |
Prace nad modem Czas Zap?aty nadal trwaj?
napisał: Robben, dnia 03.10.2009 01:18
|
Gracze oczekuj?cy na modyfikacj? Czas Zap?aty (przeznaczonej dla Gothic I), którzy zw?tpili, i? ów mod ujrzy ?wiat?o dzienne, mog? ju? by? spokojni. Na oficjalnej stronie projektu opublikowano o?wiadczenie, z którego jasno wynika, ?e prace nad modem nadal trwaj? i nie zamierzaj? zosta? przerwane, a na potwierdzenie swoich s?ów twórcy prezentuj? 2 nowe screeny: Wszystkich oczekuj?cych graczy na nasz projekt pragniemy uspokoi?, i? wbrew wielu opiniom i plotkom rozsiewanym na forach dyskusyjnych prace nad modyfikacj? Czas Zap?aty trwaj? nadal. Nic w tej kwestii nie uleg?o zmianie a my nawet nie my?limy o porzuceniu czy zawieszeniu projektu :). Na potwierdzenie naszych s?ów przedstawiamy Wam kolejne dwa screeny ukazuj?ce fragmenty nowych lokacji, które odwiedzicie graj?c w Czas Zap?aty. Nowe wie?ci na temat naszych prac ju? wkrótce. > News na czaszaplaty.pl > Screeny ukazuj?ce fragmenty nowych lokacji |
Tworzenie animacji w Gothic I
napisał: Robben, dnia 30.09.2009 15:32
|
Na niemieckiej stronie magazynu PC Games opublikowano reportaż, w którym zostało zaprezentowane tworzenie animacji do pierwszej części Gothica. W grze wykorzystano technikę motion capture i na filmie video możemy zaobserwować, jak dzięki temu powstawały animacje tańca i walki. Pokazany podczas reportażu trailer pochodzi z wersji alpha, więc możemy także przekonać się jak wyglądał na początku Gothic I przed jego finalną wersją. Oczywiście reportaż jest w całości po niemiecku, ale nawet osoby nie znające tego języka zachęcamy do obejrzenia. |
Community Patch 1.73 ju? jest!
napisał: Robben, dnia 30.09.2009 02:09
|
W?a?nie wczoraj mia?a miejsce premiera najnowszej ?atki dla Gothica 3 - Community Patch 1.73. Nowy patch wprowadza przede wszystkim szereg poprawek w grafice, ale i równie? eliminuje b??dy, które by?y jeszcze widoczne w poprzednich wersjach patcha. Najnowsza ?atka zawiera wszystkie wcze?niejsze poprawki, wi?c nie trzeba instalowa? poprzednich wersji. Save\'y z patcha 1.70/1.71 funkcjonuj? z t? wersj?, zatem mo?na ich dalej u?ywa?. Jednak zapisy z patcha 1.60 (lub starszych) s? niekompatybilne. Patch wa?y sporo, bo a? 913 MB, ale mimo to warto go ?ci?gn??, by móc czerpa? jeszcze wi?ksz? przyjemno?? z rozgrywki ni? do tej pory. Oto lista poprawek, które wnosi najnowsza ?atka: - rendering HDR - ulepszony efekt Bloom - przepuszczalno?? ?wiat?a poprzez li?cie (tylko przy aktywowanym Rim Lighting i Shader Model 3.0) - dodano efekt zniekszta?cenia otoczenia poprzez dym ognia (przy Shader Model 2.0 lub wy?szym) - poprawiono tekstury, cienie i efekt ?wiat?a na kartach ATI z serii HD4xxx - poprawiono buforowanie d?wi?ku - dodano informacje do zada? w dzienniku - Saturas od teraz daje nam klucz, gdy wcze?niej zdecydujemy si? na zwiedzenie ?wi?tyni Al Shedim - poprawiono ikon? przepisu many - drzewa w oddali b?d? rzuca? lepsze cienie > Download na WorldofGothic.de |
Arcania: A Gothic Tale - wywiad w Hyperze
napisał: Robben, dnia 16.09.2009 17:54
|
Na oficjalnej stronie telewizyjnej stacji Hyper ukaza? si? wywiad z Johannem Ertl z jednym z kierowników JoWood. Wywiad zosta? przeprowadzony podczas targów w Kolonii na gamescom, a jest on po?wi?cony oczywi?cie najnowszej cz??ci Gothic. Johann Ertl opowiada o wst?pie do fabu?y, ?wiecie, magii, silniku gry oraz o innych elementach zwi?zanych z gr?. Fani, którzy niezmiernie czekaj? na czwart? cz??? Gothic powinni koniecznie obejrze? ten wywiad. Zapraszamy do ogl?dania. > Wywiad w Hyperze |