Trelis
-
Elementy pancerza dla Tajemniczego Wędrowca
-
Zadanie otrzymujemy od Tajemniczego Wędrowca, gdy go spotkamy. Po raz pierwszy spotkamy go jak będziemy odprowadzać Inoga do Anoga w zadaniu "Anog potrzebuje rady Inoga" (patrz zadania Silden). Jak z nim porozmawiamy powie nam rzekomo o 3 częściach potężnego pancerza oraz, że jedna jego część jest w jaskini na północ od Geldern. Udajemy się do jaskini przy drodze i w środku znajdujemy "Rzadki metal". Drugi raz spotkamy Tajemniczego Wędrowca przy wejściu do jaskini w której jest puchar Cor Caloma. Aby tam dotrzeć trzeba udać się na wschód od Trelis w stronę starej świątyni, kiedy już tam dotrzemy trzeba skrócić w lewo i iść pod górkę, gdy już będziemy na górze jest to jaskinia po lewej. Bierzemy z niej drugi pakunek. Po raz trzeci spotkamy go przy wejściu do Okary, lecz o części pancerza powie nam dopiero kiedy będziemy mieć aktywne zadanie "Porozmawiaj z Magiem Wody". Trzeci pakunek znajdziemy w pomieszczeniu z Magiem. Po raz ostatni spotkamy go pod jaskinią Mistrza Przywoływań w zadaniu "Przywołanie Bestii". Jeśli mamy ze sobą trzy części pancerza połączy je ze sobą i wręczy nam pancerz.
-
Nagrody:
-
7500 doświadczenia
-
Mistyczny pancerz
-
Kan potrzebuje więcej orków
-
Otrzymujemy to zadanie od Thorusa po wykonaniu "Porozmawiaj z Thorusem na temat ataków na Geldern" Musimy zaprowadzić trzech orków do Montery.
-
Erhang – Jest w budynku obok domu Thorusa
-
Ogit – Jest w budynku obok domu Thorusa
-
Urbanus – Pilnuje murów obok domu Thorusa
-
Kiedy już do nas dołączą idziemy do Montery i rozmawiamy z Kanem.
-
Nagrody:
-
List do Gorna od Hectora Osha
-
List Thorusa do Gorna w sprawie pokoju
-
Zadanie otrzymamy od Osha po wykonaniu zadania "Ekwipunek i wiadomo?? dla Thorusa" oraz jeśli podczas rozmowy z nim stwierdzimy, że orkowie zachowują się bez zarzutu. Udajemy się do Gothy i rozmawiamy z odźwiernym Gorna. Podczas rozmowy dowiemy się, że zostajemy aresztowani. Dostajemy propozycję od odźwiernego zapłacić mu 5000 sztuk złota lub udać się do lochu. W zależności od naszego wyboru otrzymamy inne zadanie.
-
UWAGA! Jeśli zdecydujecie się nie płacić polecam wam zostawić sobie w skrzyni na dziedzińcu po 12 sztuk ziela leczniczego, ziela many oraz jakąś przyzwoitą broń.
-
Nagrody:
-
Mikstury i broń dla obozu w Monterze
-
Dostajemy to zadanie od Osha po zadaniu "Przekonaj Thorusa". Mamy dostarczyć paczuszkę mikstur i broni Kosarowi w obozie pod Monterą. Gdy będziemy iść drogą przy orkowym obozie zaczepi nas Viet i zleci zadanie "Thorus sprawdza ekwipunek". W każdym razie pokazujemy, bądź nie paczkę Thorusowi po czym oddajemy ją Kosarowi który stoi na drodze między Monterą a bramą do Gothy i udajemy się do Osha.
-
UWAGA! Nie pokazanie wpierw paczki Thorusowi anuluje zadanie "Thorus sprawdza ekwipunek"
-
Nagrody:
-
Młodszy syn i orkowa skrzynia
-
Zadanie zleca nam Hunfrid jeśli podczas wykonywania zadania "Wątpiący ojciec" wykupiliśmy młodszego syna. Podczas rozmowy młodzieniec będzie wystraszony, ale opowie nam o orkowej skrzyni zawierającej kosztowności. Po rozmowie zaprowadzi nas do orkowego obozowiska w którym są trzy skrzynie z losową zawartością. Będą pilnowane przez trzech dość twardych orków, więc radzę uważać, aby nie skasowali naszego towarzysza, ponieważ jego śmierć zalicza zadanie do nieudanych.
-
Nagrody:
-
Pokonaj Druda
-
Pokonaj Harmana
-
Pokonaj Lewisa
-
Porozmawiaj z Thorusem na temat ataków na Geldern
-
Zadanie otrzymujemy od braci Inoga i Anoga po wykonaniu zadania "Anog potrzebuje rady Inoga" Udajemy się do Thorusa i informujemy go o zaistniałej sytuacji i zadanie jest wykonane.
-
UWAGA! Wykonanie tego zadania anuluje "Anog potrzebuje pomocy Gorna".
-
Nagrody:
-
Przekonaj Thorusa
-
Puchar Cor Caloma
-
Starszy syn i ruiny Trelis
-
Thorus sprawdza ekwipunek
-
Wątpiący ojciec
-
Zadanie zleca nam Geoff mieszkający z rodziną na farmie znajdującej się na wzgórzu na północ od Trelis. Prosi nas abyśmy odkupili od niego jednego z jego synów. Niezależnie od wyboru zapłacimy 200 sztuk złota, ale to którego syna kupimy wpłynie na to jakie będzie kolejne zadanie. Po zakupie udajemy się do naszego nowego towarzysza po kolejne zadanie.
-
Nagrody:
|