Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów. |
![]() |
Biuletyn
Top czytane
|
|
|
![]() |
Witaj w Tawernie Gothic |
Szukasz pomocy w przejściu gry z serii Gothic lub Risen? W takim razie dobrze trafiłeś. Zajrzyj do menu naszej Tawerny. Znajdziesz u nas odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Gdybyś należał do kolekcjonerów (wiesz, tych zbieraczy grafik i tapet), możesz odwiedzić naszą galerię. Na pewno znajdziesz tam coś dla siebie, co idealnie ozdobi Twój pulpit. Jeśli szukasz sobie podobnych, tych, których zafascynowały gry z serii Gothic, to nie ma lepszego miejsca do rozmów w niebie u Innosa ani tu pośród śmiertelnych na ziemi, jak nasze forum dyskusyjne. I jeszcze jedno - uważaj na siebie.
|
80% Arcanii uko?czone
napisał: Arthas, dnia 27.01.2010 12:14
|
![]() > GameStar.de |
Fabu?a i dialogi w Arcanii przet?umaczone!
napisał: Robben, dnia 24.01.2010 20:58
|
![]() Na pewno cieszy fakt, ?e T57 jest drug?, bardzo dobr? i znan? firm?, która bierze udzia? w procesie tworzenia Arcanii. Oby wi?c wysz?o jej to jak najbardziej na dobre. > Wie?ci na stronie teamfiftyseven.com |
Soundtrack do Arcanii uko?czony
napisał: Robben, dnia 22.01.2010 19:50
|
![]() Jak twierdzi jeden z cz?onków ekipy, styl audio w Arcanii ma by? taki klimatyczny, jaki by? do tej pory w serii Gothic, z tym ?e ma by? jeszcze bardziej ulepszony. W przypadku odg?osów dla bestii, ekipa nagra?a nawet ryki ró?nych zwierz?t (materia? wideo z nagrywania lwa mo?ecie zobaczy? klikaj?c na poni?szy link). Miejmy nadziej?, ?e rzeczywi?cie oprawa audio w Arcanii oka?e si? tak dobra, jak mówi? jej twórcy. > News na blogu Arcanii > Nagranie lwa |
Arcania nie b?dzie korzysta? z DirectX 11
napisał: Robben, dnia 22.01.2010 00:57
|
![]() PCGH: Zostali?my poinformowani przez AMD i Trinigy, ?e Vision Engine 7 b?dzie rozszerzony do technologii DirectX 11, wspó?pracuj?cej z nowym systemem operacyjnym Windows 7. Czy DirectX 11 zostanie zintegrowany w Arcani? Andreas Speer, Spellbound: Nie b?dziemy integrowa? DX11 w Arcani z kilku powodów. Po pierwsze i najwa?niejsze, nasz produkt zostanie wydany ju? niebawem. Liczba graczy, którzy posiadaj? karty graficzne korzystaj?ce z DX11 jest niewielka. Wydanie Arcani jako gry opartej na DX11 uniemo?liwi?oby rozgrywk? wielu fanom. Po drugie, nasza technologia renderingu zosta?a przystosowana do grania na systemach z DX9. W przysz?o?ci DX11 pozwoli nam na opracowanie nowych technologii, które nie by?yby tak dobrze dostosowane do DX9. > Wywiad na pcgameshardware.com |
Mroczne Tajemnice v2.0 opó?nione
napisał: Arthas, dnia 19.01.2010 14:23
|
![]() > News na stronie The Poziomkaz |