Geldern
-
Boris idzie polować na bizony
-
Zadanie zleca Boris. Spotkamy go w jego obozowisku za południową bramą Geldern. Zgadzamy się mu pomóc w pilnowaniu obozowiska gdy on będzie polował na bizony. Boris odchodzi i za chwilę pojawia się mały patrol orków z którym trzeba się rozprawić. Po pokonaniu ich dostajemy wiadomość, że zadanie zostało wykonane i czekamy chwilę w obozie na powrót Borisa i meldujemy mu o powodzeniu misji.
-
UWAGA! Zaakceptowanie tego zadania uniemożliwia wzięcie zadania "Zabij stado szalonych bizonów"
-
Nagrody:
-
1500 doświadczenia
-
+5 do wytrzymałości (UWAGA BUG! Premia nie działa)
-
500 doświadczenia (po rozmowie z Borisem)
-
list polecający do zadania "Anog i pięć listów polecających"
-
Czarny Mag musi zginąć
-
Eskortuj karawanę kupiecką
-
Karawana Hamlara
-
Zadanie otrzymujemy od Inoga, gdy zgłosimy się do niego z zadaniem "Anog potrzebuje rady Inoga". Musimy odeskortować karawanę kupiecką z Geldern w okolice Silden. Udajemy się do Hamlara, który razem ze swoimi karawanowymi pomocnikami przebywa w jednym z większych budynków naprzeciwko świątyni. Po rozmowie dostajemy zadanie "Eskortuj karawanę kupiecką". Podążamy za kupcem w stronę Silden ochraniając go przed dzikimi zwierzętami i jednym patrolem orków. Gdy dojdziemy do końca tunelu zaraz przed miastem Hamlar zaczepi nas i stwierdzi, że dalej poradzą sobie sami. Zakończy to zadanie "Eskortuj karawanę kupiecką". Teraz możemy wrócić i zameldować o wykonaniu zadania Inogowi.
-
Nagrody:
-
1250 doświadczenia
-
1000 sztuk złota
-
Oddaj Anogowi zebrane pieniądze
-
Zadanie otrzymujemy od Inoga, gdy zgłosimy się do niego z zadaniem "Anog potrzebuje rady Inoga". Zadanie jest stosunkowo proste musimy udać się do sześciu osób i odebrać należność, którą przekazujemy Anogowi.
-
Meryl – znajdziemy go w pobliżu areny w Silden
-
Dylan – będzie się kręcił w Geldern chyba, że wykonaliśmy zadanie "Karawana Hamlara" wtedy będzie przebywał w okolicach zachodniego mostu w Silden.
-
Boris – przebywa w swoim obozowisku przy drodze na południe od Geldern.
-
Cornelius – siedzi w swoim domu na przeciwko gospody w Silden.
-
Anton – jest właścicielem gospody w Silden, tam też go znajdziemy. Jeśli wcześniej wykonaliśmy zadanie "Zabij Antona" podatki wręczy nam jego żona.
-
Barnabas – kręci się w pobliżu chat rybaków w Silden i nie będzie skory do oddania swoich oszczędności bez odpowiedniej motywacji.
-
Wracamy z pieniędzmi do Anoga i odbieramy swoją część nagrody. Można teraz pójść do Inoga i zabrać kolejny 1000.
-
Nagroda:
-
Pobij górników
-
Pokonaj Brennusa
-
Pokonaj Corta
-
Pokonaj Yohanna
-
Zabij stado szalonych bizonów
-
Zadanie zleca Boris. Spotkamy go w jego obozowisku za południową bramą Geldern. Zgadzamy się dla niego zapolować na bizony. Udajemy się drogą na południe w stronę Trelis. Dochodzimy do mostu i przechodzimy na drugą stronę. Zaraz za mostem po lewej stronie mamy sześć bizonów które należy ubić. Dla początkującego gracza może to być dość ciężkie zadanie. Po ich pokonaniu wracamy do Borisa i meldujemy o zabiciu bizonów.
-
UWAGA! Zaakceptowanie tego zadania uniemożliwia wzięcie zadania "Boris idzie polować na bizony"
-
Nagrody:
-
Zaginiony szpieg
-
Zadanie otrzymujemy od Inoga, gdy zgłosimy się do niego z zadaniem "Anog potrzebuje rady Inoga". Dowiadujemy się, że Inog wysłał swojego szpiega Clovisa do Trelis i najpewniej przetrzymują go w więzieniu mieszczącym się w pobliżu areny. Udajemy się pod wskazane miejsce i rozmawiamy ze strażnikiem. Strażnik nie będzie chciał wypuścić więźnia więc mamy dwie opcje:
-
Niezależnie od wbranej opcji wchodzimy do środka i rozmawiamy z Clovisem, po czym eskortujemy go do Inoga.
-
Nagrody:
-
5000 doświadczenia
-
500 sztuk złota
-
Zdobądź informacje na temat Czarnego Maga
-
Zadanie otrzymujemy od Clovisa po wykonaniu zadania "Zaginiony szpieg" musimy go dokładnie wypytać. Potem udajemy się do Trelis przesłuchać informatorów:
-
Nicholas – Pilnuje jednej z bram na dziedziniec w Trelis.
-
Rudolph – Znajdziemy go na dziedzińcu w Trelis.
-
Silvester – Pilnuje jednego z mostów na dziedziniec w Trelis.
-
Garan – Stoi na dziedzińcu w Trelis. Sam nas zaczepi i udzieli ciekawych informacji.
-
Kiedy już przesłuchamy te cztery osoby udajemy się do Inoga.
-
Nagrody:
-
Zniszczyć obóz orków znajdujący się najbliżej Geldern
-
Zadanie otrzymujemy od Inoga, gdy zgłosimy się do niego z zadaniem "Anog potrzebuje rady Inoga". Musimy zabić orków stacjonujących przy drodze wiodącej do Trelis. Znajdują się oni dokładnie idąc od strony Geldern przed mostem po prawej stronie. Załatwiamy im przepustkę na orkowe łąki i odbieramy nagrodę od Inoga.
-
Nagrody:
|