Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
O grze
Bogowie
Bestiariusz
Przedmioty
Alchemia
Bronie
Czary
Kamienie teleportacyjne
Kowalstwo
Zbroje
Pomoc
Ciężkie skrzynie
Prastara wiedza
Zadania
Kody
Ciekawostki
Trine Games Studio
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Zadania Ardea
napisał: Retsam, dnia 29.08.2011 23:06

Ardea

1


1
2 3
4 5 6
7 8 9

 


  1. Kup artefakt Sindriego

    • Zadanie zleca nam Sindri podczas misji "Przynieś Theodorowi artefakty z Ardei" (patrz zadania Vengard). Rozmawiamy z kupcem, który chce nam sprzedać bardzo wyjątkowy artefakt. Płacimy mu 1000 sztuk złota i zadanie wykonane.

    • Nagrody:

      • 4000 doświadczenia

      • Amulet Sindriego (potrzebny do zadania "Przynieś Theodorowi artefakty z Ardei" patrz zadania Vengard)

  2. Mąż zdradzający żonę

    • Zadanie zleca nam Solviq żona Rosswalda. Spotkamy ją koło latarni po wykonaniu zadania "Rozpraw się z żartownisiami" i odebraniu nagrody od Gustava. Prosi nas, abyśmy zmusili jej męża do przyznania się, że ma romans. W tym celu z zaklęciem prawdy udajemy się do Ardei. Odnajdujemy Rosswalda i po krótkiej rozmowie otrzymujemy zadanie "Wyznanie Rosswalda" i używamy na nim czaru. Zacznie śpiewać jak skowronek zadanie przed chwilą otrzymane się zakończy, a my z zeznaniami wracamy do Solviq.

    • Nagrody:

      • 1000 doświadczenia

      • Amulet żywiołów

  3. Orkowie potrzebują ochrony przed czwartym atakiem paladynów

    • Zadanie podobne do "Uratuj orków przed paladynami". Pokonujemy 4 paladynów (wszyscy uzbrojeni w miecz i tarczę paladyna) i kończymy serię zadań.

    • Nagrody:

      • 1000 doświadczenia

      • 1000 sztuk złota

  4. Orkowie potrzebują ochrony przed drugim atakiem paladynów

    • Zadanie podobne do "Uratuj orków przed paladynami". Pokonujemy 4 paladynów (wszyscy uzbrojeni w miecz i tarczę paladyna) i przechodzimy do kolejnego zadania.

    • Nagrody:

      • 1000 doświadczenia

      • 200 sztuk złota

      • 2 mikstury lecznicze

  5. Orkowie potrzebują ochrony przed trzecim atakiem paladynów

    • Zadanie podobne do "Uratuj orków przed paladynami". Pokonujemy 4 paladynów (wszyscy uzbrojeni w miecz i tarczę paladyna) i przechodzimy do kolejnego zadania.

    • Nagrody:

      • 1000 doświadczenia

      • 200 sztuk złota

      • 2 mikstury lecznicze

  6. Przyjemniaczek

    • Zadanie zleca nam Corrado. Znajdziemy go niedaleko wschodniej bramy. Poprosi nas o małą przysługę. Mamy dać się pokonać w pojedynku, aby mógł zaimponować dwóm dziewojom stojącym nieopodal. W zamian ofiaruje nam broń, która przechodzi w jego rodzinie od pokoleń. Dajemy się pokonać i odbieramy nagrodę.

    • UWAGA! Jeśli jednak postanowimy naszego przyjemniaczka sprać zadanie zostanie anulowane, ale broń otrzymamy od jednej z dziewczyn po rozmowie z nią.

    • Nagrody:

      • 500 doświadczenia

      • Długi miecz

  7. Rozpraw się z żartownisiami

    • Zadanie zleca nam Gustav. Znajdziemy go na szczycie latarni morskiej znajdującej się na południowy-wschód od Ardei. Prosi nas o pomoc w rozprawieniu się z żartownisiami znajdującymi się na północny wschód od latarni. Udajemy się do ich obozowiska (najłatwiej je znaleźć idąc wzdłuż klifu). Po dotarciu na miejsce rozmawiamy z Ekhardem i pokonujemy wszystkich psotników. Wracamy po nagrodę do Gustava.

    • UWAGA! Wykonanie tego zadania odblokowuje do wzięcia zadanie "Mąż zdradzający żonę"

    • Nagrody:

      • 750 doświadczenia

      • Zaklęcie prawdy (potrzebne do zadania "Mąż zdradzający żonę" oraz "Wyznanie Rosswalda")

  8. Siegfried potrzebuje oswojonego wilka

    • Zadanie zleca nam Siegfried podczas misji "Przynieś Theodorowi artefakty z Ardei" (patrz zadania Vengard). Łowca prosi nas abyśmy przyprowadzili oswojonego wilka oraz wręcza nam zwój z zaklęciem "Oswojenie zwierzęcia". Wilka jakiego ja spotkałem najbliżej Ardei był przy murach na lewo od wschodniej bramy. Oswajamy wilka zaklęciem i przyprowadzamy go do Siegfrieda.

    • Nagrody:

      • 4000 doświadczenia

      • + 2 do zdolności łowieckich

      • Naszyjnik Siegfrieda (potrzebny do zadania "Przynieś Theodorowi artefakty z Ardei" patrz zadania Vengard)

  9. Uratuj orków przed paladynami

    • Zadanie zleca nam ork Olis. Znajdziemy go razem z jego oddziałem przy chatkach rybackich przy drodze na południowy-zachód od Ardei. To zadanie moim zdaniem zapoczątkowuje serię najbardziej dochodowych zadań w całej grze. Musimy odeprzeć falę paladynów składającą się z 4 osób (trzech uzbrojonych w miecz i tarczę paladyna, jeden z mieczem zakonu)

    • Nagrody:

      • 1000 doświadczenia

      • 200 sztuk złota

      • 2 mikstury lecznicze

  10. Wyznanie Rosswalda

    • Zadanie otrzymujemy od Rosswalda w trakcie wykonywania zadania "Mąż zdradzający żonę". Używamy zaklęcia prawdy na Rosswaldzie i zadanie się kończy.

    • Nagrody:

      • 1000 doświadczenia

  11. Zajmij się Adisem

    • Zadanie zleca nam Conz podczas misji "Przynieś Theodorowi artefakty z Ardei" (patrz zadania Vengard). Conz cierpi na brak czasu z powodu ciągłego zapotrzebowania na mikstury lecznicze innych mieszkańców Ardei. Chce, abyśmy zabili Adisa, który wyzywa wszystkich na pojedynki i tym przyczynia się do zapotrzebowania na mikstury. Gdy zechcemy się z nim przywitać szalony głupiec wyzwie nas na pojedynek. Zakończenie jego żywota owocuje ukończeniem zadania. Wracamy do Conza po jego artefakt.

    • Nagrody

      • 5000 doświadczenia

      • + 1 do siły

      • Pierścień Conza (potrzebny do zadania "Przynieś Theodorowi artefakty z Ardei" patrz zadania Vengard)

      • 3 mikstury lecznicze

  12. Zbierz artefakt Hildura z jaskini

    • Zadanie zleca nam Hildur podczas misji "Przynieś Theodorowi artefakty z Ardei" (patrz zadania Vengard). Musimy udać się do Reddock, tam wyżynamy sobie drogę na sam dół kotła. Na dole pokonujemy dwa golemy ognistego i kamiennego oraz kilka zębaczy. Amulet leły na stole obok paleniska. Wracamy z nim do Hildura, który stwierdzi, że uszkodził się podczas walki i już go nie chce.

    • Nagrody:

      • 5000 doświadczenia

      • + 5 do siły

      • Amulet Ulricha (potrzebny do zadania "Przynieś Theodorowi artefakty z Ardei" patrz zadania Vengard)

  13. Znajdź Severina i przyprowadź go do Marca

    • Zadanie zleca nam Marc podczas misji "Przynieś Theodorowi artefakty z Ardei" (patrz zadania Vengard). Marc prosi nas o odnalezienie jednego z jego wojowników Severina, który zaginął jakiś czas temu. Ja spotkałem go w dwóch miejscach. Raz koło drzewa za zachodnią bramą drugi raz jak kręcił się po Ardei. Jak go znajdziemy rozmawiamy z nim, aby oddał nam swój artefakt i prowadzimy go do Marca.

    • Nagrody:

      • 5000 doświadczenia

      • + 1 do zdolności łowieckich

      • Pierścień Severina (poterzbny do zadania "Przynieś Theodorowi artefakty z Ardei")