Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Ultradesk – nowa polska marka gamingowa
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Witaj w Tawernie Gothic
Szukasz pomocy w przejściu gry z serii Gothic lub Risen? W takim razie dobrze trafiłeś. Zajrzyj do menu naszej Tawerny. Znajdziesz u nas odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Gdybyś należał do kolekcjonerów (wiesz, tych zbieraczy grafik i tapet), możesz odwiedzić naszą galerię. Na pewno znajdziesz tam coś dla siebie, co idealnie ozdobi Twój pulpit. Jeśli szukasz sobie podobnych, tych, których zafascynowały gry z serii Gothic, to nie ma lepszego miejsca do rozmów w niebie u Innosa ani tu pośród śmiertelnych na ziemi, jak nasze forum dyskusyjne. I jeszcze jedno - uważaj na siebie.

Arcania nie b?dzie korzysta? z DirectX 11
napisał: Robben, dnia 22.01.2010 00:57
Serwis PCGamesHardware przeprowadzi? wywiad z Andreas\'em Speer, prezesem Spellbound na temat silnika Trinigy Vision Engine 7, z którego korzysta? b?dzie czwarta cze?? serii Gothic. Silnik ten jest jednym z pierwszych, który potrafi korzysta? z funkcji DirectX 11, ale Arcania jednak b?dzie wykorzystywa? tylko DirectX 9:

PCGH: Zostali?my poinformowani przez AMD i Trinigy, ?e Vision Engine 7 b?dzie rozszerzony do technologii DirectX 11, wspó?pracuj?cej z nowym systemem operacyjnym Windows 7. Czy DirectX 11 zostanie zintegrowany w Arcani?

Andreas Speer, Spellbound: Nie b?dziemy integrowa? DX11 w Arcani z kilku powodów.
Po pierwsze i najwa?niejsze, nasz produkt zostanie wydany ju? niebawem. Liczba graczy, którzy posiadaj? karty graficzne korzystaj?ce z DX11 jest niewielka. Wydanie Arcani jako gry opartej na DX11 uniemo?liwi?oby rozgrywk? wielu fanom.

Po drugie, nasza technologia renderingu zosta?a przystosowana do grania na systemach z DX9. W przysz?o?ci DX11 pozwoli nam na opracowanie nowych technologii, które nie by?yby tak dobrze dostosowane do DX9.

> Wywiad na pcgameshardware.com
Mroczne Tajemnice v2.0 opó?nione
napisał: Arthas, dnia 19.01.2010 14:23
Jak podaje oficjalna strona The Poziomkaz, Mroczne Tajemnice w wersji 2.0 wraz z dubbingiem uka?? si? nieco pó?niej ni? to z pocz?tku zak?adano. Z?o?y?y si? na to dwa powody, lecz jak zapewniaj? twórcy modyfikacji, wkrótce prace rusz? na nowo i niebawem powinni?my si? doczeka? finalnej wersji.

> News na stronie The Poziomkaz
Arcania vs. Two Worlds II
napisał: Robben, dnia 16.01.2010 20:14
Jaki? czas temu na niemieckiej stronie magazynu PC Games opublikowano screeny porównuj?ce Gothica 4 (Arcania: A Gothic Tale) z Risenem. Dzisiaj z kolei pojawi?o si? kolejne porównanie, tym razem najnowszego dzie?a Speelbound z produkcj? Reality Pump Studios, czyli Two Worlds II. Obie gry na przedstawionych screenach prezentuj? si? bardzo interesuj?co, jednak sami oce?cie, która z nich, wed?ug Was, wygl?da lepiej.

> Arcania vs. Two Worlds II
Wywiad z Megalomaniac\'iem
napisał: Robben, dnia 15.01.2010 22:21
Na blogu po?wi?conym Arcania: A Gothic Tale ukaza? si? wywiad z Reinhard\'em Pollice, Community Managerem JoWood, który spo?eczno?ci bardziej znany jest jako Megalomaniac. Od listopada ubieg?ego roku odpowiada on na pytania zadane przez fanów na temat zbli?aj?cej si? najnowszej cz??ci Gothica. Wywiad jest krótki i w?a?ciwie ?adnych nowych informacji o Arcani nie wnosi, ale za to mo?na si? dowiedzie?, m.in. czym dok?adnie zajmuje si? Megalomaniac, dlaczego akurat wybra? taki kierunek oraz w jakie gry lubi gra?.

> Wywiad
MudBall spolszczony
napisał: Robben, dnia 27.12.2009 16:49
Wczoraj zosta?a opublikowana spolszczona wersja modyfikacji MudBall, która przeznaczona jest do pierwszej cz??ci Gothica.

Opis:

    * Nazwa: Mudball
    * Twórca: Neely
    * T?umaczy?: Soulfire (Dark, makerpaker)
    * Wersja j?zykowa: polska
    * Platforma: Gothic I
    * D?ugo??: krótki
    * Trudno??: ?atwy/?redni

Jest to niewielka modyfikacja, jej celem jest wrzucenie Wrzoda do oznaczonej strza?k? dziury na ko?cu boiska. Aby tego dokona? mo?emy pos?ugiwa? si? zestawem kijów baseballowych o ró?nej mocy uderzenia.

> Download
> W?tek na forum

Strony: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177]