Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
O grze
Bogowie
Bestiariusz
Przedmioty
Alchemia
Bronie
Czary
Kamienie teleportacyjne
Kowalstwo
Zbroje
Pomoc
Ciężkie skrzynie
Prastara wiedza
Zadania
Kody
Ciekawostki
Trine Games Studio
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Zadania Gotha
napisał: Retsam, dnia 29.08.2011 23:12

Gotha

5


1
2 3
4 5 6
7 8 9


  1. Anog potrzebuje pomocy Gorna

    • Zadanie zlecją nam bracia Inog i Anog po ukończeniu zadania "Anog potrzebuje rady Inoga". Musimy poprosić Gorna o pomoc. W tym celu udajemy się do Gothy jednak po drodze zatrzyma nas Errol, aby przejść dalej będziemy mu musieli zapłacić 50000 sztuk złota. Rozpocznie to zadanie "Errol żąda pieniędzy", płacimy mu pieniądze zadanie się kończy i możemy spokojnie udać się prosto do Gorna.

    • Nagrody:

      • 2500 doświadczenia

  2. Cena wolności

    • Zadanie otrzymujemy po wykonaniu zadania "Rośliny many dla Ignatiusa". Nasz pan wyznaczył za nas cenę 11 sztuk złota. Wracamy poinformować o tym Garika.

    • Nagrody:

      • 5000 doświadczenia

  3. Daj żonie Galina złoto

    • Zadanie dostajemy od Galina po wykonaniu "Zanieś żywność żonie Galina". Ponownie idziemy do rodziny wojownika i wręczamy jego żonie 1000 sztuk złota. Potem wracamy do Galina po kolejne informacje o tajemniczym mieczu. Otrzymujemy nowe zadanie "Potężny miecz" oraz klucz do skrzyni w której spoczywa.

    • Nagrody:

      • 4000 doświadczenia

  4. Dostarcz Gornowi wiadomość od Garika

    • Zadanie otrzymujemy od Garika po wykonaniu zadania "Przeprowadź szkolenie ostatniego rekruta". Garik wręcza nam 5 łodyg bagiennego ziela potrzebnych do przekupienia strażnika oraz klucz do skrzyni w więzieniu gdzie możemy odebrać nasz ekwipunek. Udajemy się do Gorna. Po rozmowie z Gornem wracamy do Garika.

    • Nagrody:

      • 6000 doświadczenia

  5. Errol żąda pieniędzy

    • Zadanie otrzymamy od Errola w trakcie wykonywania "Anog potrzebuje pomocy Gorna". Musimy zapłacić odźwiernemu 50000 sztuk złota. Płacimy i zadanie się kończy.

    • Nagrody:

      • 1000 doświadczenia

  6. Hector Osh uda się do Gorna

    • Zadanie otrzymamy od Gorna po ukończeniu zadania "Sprowadź armię do fortecy w Gocie". Musimy udać się do Trelis i przyprowadzić Hectora Osha do Gorna. Dopytujemy się kilku orków na terenie dziedzińca o Hectora, dowiemy się, że został aresztowany za szpiegostwo i przebywa krypcie starej świątyni Trelis na wschód od miasta. Udajemy się tam zabijając niewygodnych orków po drodze i rozmawiamy z Oshem. Dostajemy nowe zadanie "Mag Ognia w potrzebie". Udajemy się do Trelis i wchodzimy do świątyni w Trelis. Polecam użyć na strażniku zaklęcia sen i przejść koło śpiącego orka do środka. Za czymś co przypomina mały ołtarzyk z dwoma mieczami jest ukryte zejście do podziemi. Idziemy tam i likwidujemy strażników, albo usypiamy ich. Rozmawiamy z magiem ognia, którym okazuje się być nie kto inny jak nasz przyjaciel Milten. Ruszamy z nim do Osha w podziemiach starej świątyni Trelis. Wyjście ze świątyni powinno być czyste. Gdy dotrzemy do Osha bohater zaczepi Miletena i zadanie "Mag Ognia w potrzebie zostanie wykonane". Teraz rozmawiamy z Oshem i z oboma kompanami ruszamy do Gorna. Ucinamy sobie z nim krótką pogawędkę po czym kierujemy swoje kroki do Miltena.

    • Nagrody:

      • 10000 doświadczenia

      • + 3 do siły

  7. Informacje od Arthura dla Errola

    • Zadanie otrzymujemy od odźwiernego Gorna po wykonaniu zadania "List do Gorna od Hectora Osha". Mamy się wybrać dla Errola do Cape Dun i wypytać niejakiego Arthura o Jorga. Po rozmowie z najemnikiem powracamy do odźwiernego zdać mu relacje.

    • Nagrody:

      • 500 doświadczenia

  8. Jedna złota moneta

    • Zadanie otrzymamy od Garika w trakcie zadania "Zapłać Ignatiusowi za swą wolność". Musimy udać się do Vaingarda on wspomoże nas sztuką złota przy okazji usłyszymy ciekawą przemowę naszego bezimiennego bohatera lub tą monetę otrzymamy od Gero, który przebywa w obozie ludzi między Monterą a Gothą.

    • Nagrody:

      • 3500 doświadczenia

      • 1 sztuka złota

  9. Lee musi wysłać dodatkowe siły do Gothy

    • Otrzymujemy to zadanie od Gorna po wykonaniu zadania "Porozmawiaj z Magiem Wody". Udajemy się do Vengardu i kiedy chcemy udać się na dziedziniec zatrzymuje nas strażnik bramy Theodor. Aby wykonać to zadanie musimy wykonać dla niego szereg zadań:

      • Porozmawiaj z Marciem o artefakcie (patrz zadania Vengard)

      • Przynieś Theodorowi artefakty z Ardei (patrz zadania Vengard)

      • Gdzie są zwiadowcy Theodora? (patrz zadania Vengard)

      • Zwiadowcy Theodora muszą wrócić (patrz zadania Vengard)

      • Mięso dla Vengardu (patrz zadania Vengard)

      • Pszenica dla Vengardu (patrz zadania Vengard)

    • Po wykonaniu tych zadań strażnik nas przepuści i możemy się spokojnie udać do sali tronowej porozmawiać z Lee.

    • Nagrody:

      • 10000 doświadczenia

  10. Mag Ognia w potrzebie

    • Zadanie zleca nam Osh podczas misji "Hector Osh uda się do Gorna". Musimy uratować maga przebywającego w podziemiach świątyni w Trelis. Przy jednym wejściu usypiamy orka i wchodzimy do świątyni przechodzimy za czymś co przypomina mały ołtarzyk z dwoma mieczami do podziemi. Tam zajmujemy się strażnikami w dowolny sposób, można ich zabić. Rozmawiamy z magiem, który okazuje się być naszym starym znajomym Miltenem. Prowadzimy go do Osha przebywającego w podziemiach starej świątyni Trelis. Nie ma co się przejmować strażnikami nie będzie ich na pozycjach jak będziemy wychodzić. Gdy znajdziemy się w pobliżu Osha, bohater zaczepi Miltena i zadanie zostanie wykonane.

    • Nagrody:

      • 10000 doświadczenia

  11. Miecz i tarcza Garika

    • Zadanie zleca nam Garik po wykonaniu zadania "Zanieś amulet Gothardowi". Udajemy się do Faring zaraz przy samym wejściu do miasta mamy skrzynię Garika w niej jest miecz, a obok leży tarcza. Bierzemy sprzęt i wracamy do Garika.

    • UWAGA! Jeśli tarczę zdobyliście wcześniej znajdziecie ją w kufrze ze swoim ekwipunkiem w więzieniu.

    • Nagrody:

      • 4000 doświadczenia

      • 500 sztuk złota

  12. Mistrz Przywołań musi zginąć

    • Otrzymamy to zadanie podczas rozmowy z Mistrzem Przywołań w trakcie zadania "Wezwanie Bestii". Polecenie jest proste. Złap jakie? tępe, ostre, albo jakiekolwiek narzędzie i zaciukaj nim dziada. Oczywiście możesz też używać magii.

    • Nagrody:

      • 16000 doświadczenia

      • + 3 do siły

  13. Porozmawiaj z Magiem Wody

    • Na tym zadaniu ponownie łączą się wszystkie ścieżki i do końca gry mamy już wspólne zadania. To zadanie otrzymujemy od Gorna po wykonaniu jednego z zadań:

      • Anog potrzebuje pomocy Gorna

      • Weź podatek od odźwiernego

      • Dostarcz Gornowi wiadomość od Garika

      • Smocze kości

    • Udajemy się do Okary. Już od wejścia witają nas odgłosy walki po drodze spotkamy dwóch mistrzów walki bronią orkową, a w komnacie mag będzie toczył pojedynek z Kanem. Kiedy uratujemy maga rozpoczyna się rozmowa, a zadanie się kończy. Wracamy do Gorna.

    • Nagrody:

      • 15000 doświadczenia

      • + 5 do siły

  14. Potężny miecz

    • Zadanie otrzymujemy od Galina po wykonaniu zadania "Daj żonie Galina złoto". Z kluczem do kuferka i rozweseloną miną, że zyskamy nowy mieczyk ruszamy spod Montery do Trelis. Na drugim skrzyżowaniu (idąc od strony Montery to skrzyżowanie wygląda tak: droga, którą podążamy idzie prosto i odgałęzia się w lewo zaś z prawej strony przy drodze mamy znak wskazujący drogę do Montery) skręcamy w prawo i idziemy w las do ulokowanej za nim jaskini. W środku uśmiech z naszej twarzy ginie albowiem aby zyskać broń musimy najpierw ukatrupić czarnego trolla... Cóż walka będzie ciężka ale się opłaci w środku jaskini znajdziemy "Skrzynię Galina" a w niej miecz (a nie powiem jaki sami sprawdźcie). Zadanie zakończy się gdy weźmiecie go do ekwipunku.

    • Nagrody:

      • 2500 doświadczenia

      • Miecz ze skrzyni Galina

  15. Powiadom obóz o ataku

    • Zadanie zleca nam Raik po wykonaniu misji "Raik pomoże". Musimy dostarczyć wiadomość pięciu dowódcom. Wszystkich spotkamy w obozie wystarczy się rozejrzeć po rozmowie ze wszystkimi wracamy do Raika.

    • Nagrody:

      • 1250 doświadczenia (po rozmowie z każdym z dowódców)

      • 7500 doświadczenia (po rozmowie z Raikiem)

      • 500 sztuk złota

  16. Pozbądź się szpiega orków

    • Zadanie otrzymujemy od Raika po wykonaniu "Powiadom obóz o ataku". Musimy zabić szpiega Lazarusa. Ja go spotkałem koło bramy prowadzącej do Montery. Rozmawiamy z nim po czym pozbawiamy życia. Wracamy do Raika.

    • Nagrody:

      • 7500 doświadczenia

      • + 1 do siły

      • 500 sztuk złota

  17. Prowadź, idziemy za tobą

    • Dostajemy to zadanie od Miltena podczas wykonywania misji "Wezwanie Bestii". Musimy podążać za Magiem do jaskini Mistrza Przywołań. Gdy dotrzemy na miejsce Milten nas zaczepi i zadanie zostanie wykonane.

    • Nagrody:

      • 500 doświadczenia

  18. Przeprowadź szkolenie czwartego rekruta

    • Zadanie otrzymujemy od Garika po wykonaniu "Przeprowadź szkolenie trzeciego rekruta". Tłuczemy na arenie czwartego rekruta i wracamy do Garika.

    • Nagrody:

      • 2500 doświadczenia

      • + 1 do siły

      • 1000 doświadczenia (po rozmowie z Garikiem)

      • 500 sztuk złota (po rozmowie z Garikiem)

  19. Przeprowadź szkolenie drugiego rekruta

    • Zadanie otrzymujemy od Garika po wykonaniu "Przeprowadź szkolenie pierwszego rekruta". Tłuczemy na arenie drugiego rekruta i wracamy do Garika.

    • Nagrody:

      • 2500 doświadczenia

      • + 1 do siły

      • 1000 doświadczenia ( po rozmowie z Garikiem)

      • 500 sztuk złota ( po rozmowie z Garikiem)

  20. Przeprowadź szkolenie ostatniego rekruta

    • Zadanie otrzymujemy od Garika po wykonaniu "Przeprowadź szkolenie czwartego rekruta". Tłuczemy na arenie piątego rekruta i wracamy do Garika.

    • Nagrody:

      • 2500 doświadczenia

      • +2 do siły

      • 1000 doświadczenia (po rozmowie z Garikiem)

      • 500 sztuk złota

  21. Przeprowadź szkolenie pierwszego rekruta

    • Zadanie otrzymujemy od Garika po wykonaniu zadania "Znajdź uluiony łuk Garika". Wchodzimy na arenę i tłuczemy pierwszego z uczniów Garika.

    • Nagrody:

      • 2500 doświadczenia

      • + 1 do siły

      • 1000 doświadczenia (po rozmowie z Garikiem)

      • 500 sztuk złota (po rozmowie z Garikiem)

  22. Przeprowadź szkolenie trzeciego rekruta

    • Zadanie otrzymujemy od Garika po wykonaniu "Przeprowadź szkolenie drugiego rekruta". Tłuczemy na arenie trzeciego rekruta i wracamy do Garika.

    • Nagrody:

      • 2500 doświadczenia

      • + 1 do siły

      • 1000 doświadczenia (po rozmowie z Garikiem)

      • 500 sztuk złota (po rozmowie z Garikiem)

  23. Raik pomoże

    • Otrzymujemy to zadanie od Errola jeśli zapłacimy mu 5000 za przepustkę w zadaniu "List Thorusa do Gorna w sprawie pokoju". Raika spotkamy w obozie ludzi między Gothą a Monterą. Po rozmowie zadanie się zakończy.

    • UWAGA! Zadanie to uniemożliwia wzięcie zadania "Uwięziony".

    • Nagrody:

      • 7500 doświadczenia

  24. Raik prosi o zgłoszenie się do Gorna w Gocie

    • Zadanie otrzymujemy od Raika po wykonaniu zadania "Smocze kości". Mamy udać się do Gorna.

    • Nagroda:

      • 500 doświadczenia

  25. Rośliny lecznicze dla Ignatiusa

    • Zadanie zleca nam Ignatius po wykonaniu zadania "Życie niewolnika". Nasz nowy "pancio" chce 12 roślin leczniczych (już wiecie czemu radziłem ukryć tochę w skrzyni?). Rośliny lecznicze można znaleźć wszędzie wystarczy poszukać. Gdy mamy 12 sztuk wracamy do Ignatiusa.

    • Nagrody:

      • 5000 doświadczenia

      • 2 mikstury lecznicze

  26. Rośliny many dla Ignatiusa

    • Zadanie zleca nam Ignatius po zadaniu "Rośliny lecznicze dla Ignatiusa". Teraz mamy przynieść magowi 12 roślin many (znowu kłania się moja uwaga). Całkiem sporo jest przy bramie między obozem ludzi, a Monterą. Gdy mamy 12 sztuk wracamy do Ignatiusa. Po zakończeniu zadania Ignatius informuje nas, że Garik nas szukał. Znajdziemy go w obozie gdzie szkoli wojowników (gdy wychodzimy z Gothy skręcamy w lewo i idziemy zieloną trawką). Gdy tam dojdziemy Garik zaproponuje nam, że nas wykupi od Ignatiusa. Wracamy do Ignatiusa.

    • Nagrody:

      • 5000 doświadczenia

      • 2 mikstury many

  27. Smocze kości

    • Zadanie zleca nam Raik po wykonaniu "Pozbądź się szpiega orków". Chce abyśmy przynieśli mu komplet smoczych kości które są bezpiecznie zamknięte w skrzyni assasynów z Faring. Na początek udajemy się do Kendla, kowala na dziedzińcu w Faring. Chce on zdobyć klucze i kolejno kieruje nas do nich w kolejnych zadaniach:

      • Znajdź i zanieś Kendlowi klucz Khalifa (patrz zadania Faring)

      • Znajdź i zanieś Kendlowi klucz Khalila (patrz zadania Faring)

      • Znajdź i zanieś Kendlowi klucz Khadima (patrz zadania Faring)

      • Znajdź i zanieś Kendlowi klucz Khaifa (patrz zadania Faring)

      • Znajdź i zanieś Kendlowi klucz Kazusa (patrz zadania Faring)

    • Kiedy już mamy podrobiony klucz idziemy do jaskini przy wyjściu z Faring. W środku spotkamy kilka zębaczy, a przy nich skrzynię asasynów. Bierzemy kości i wracamy do Raika.

    • UWAGA! Po wejściu do jaskini dosłownie za plecami pojawia się dwóch troglodytów.

    • Nagrody:

      • 5000 doświadczenia

      • + 5 do siły

      • 500 sztuk złota

  28. Uwięziony

    • Zadanie otrzymamy od Errola po zadaniu "List Thorusa do Gorna w sprawie pokoju" oraz jeśli podczas rozmowy z nim nie zgodzimy się zapłacić 5000 sztuk złota za jednodniową przepustkę. Podczas zadania zostają zabrane nam wszystkie przedmioty i musimy podążać za Errolem do lochów. Kiedy tam dotrzemy nie możemy opuścić lochów i czekamy chwilę na rozwój zdarzeń. Po chwili do celi wejdzie Errol utnie sobie z nami pogawędkę i wyjdzie. Potem odwiedzi nas jeszcze raz i zleci nam kolejne zadanie.

    • UWAGA! Przyjęcie tego zadania uniemożliwia przyjęcie zadania "Raik pomoże".

    • Nagrody:

      • 250 doświadczenia

  29. Wezwanie Bestii

    • Otrzymujemy to zadanie od Miltena po wykonaniu misji "Hector Osh uda się do Gorna". Po otrzymaniu zadania dalej kontynuujemy rozmowę z Magiem, dostaniemy koleje zadanie "Prowadź, idziemy za tobą". Podążamy za Miltenem do Mistrza Przywołań. Gdy dotrzemy na miejsce przyjaciel nas zaczepi i zadanie "Prowadź, idziemy za tobą" zostanie ukończone. Teraz skręcamy w prawą odnogę jaskini i wykańczamy pojedynczo sześciu magów. Robimy to na zasadzie, że rozmawiamy z jednym co kończy się walką po pokonaniu go robimy to samo z pozostałymi. Gdy sześć trupów przyozdobi ziemię zabieramy się za rozmowę z Mistrzem Przywołań. Po rozmowie z nim zadanie się kończy. Wysłuchujemy jego dość długiego monologu, który i tak mu niewiele da ponieważ zaraz nasz Bohater zrobi mu z jego orkowego odwłoku istną jesień średniowiecza. Po rozmowie z Mistrzm dochodzi nam misja "Zabij Mistrza przywołań". Po całej sprawie udajemy się do Miltena, który czeka na nas w korytarzu.

    • UWAGA! Uprzejmie ostrzegam, że po rozmowie z Miltenem i przyjęciu zadania "Zabij Bestię", wszystkie pozostałe postacie poza nim i Oshem automatycznie "znikną" by pojawić się w sali tronowej. Z tego powodu nasz ukochany mag może się lekko zbugować i jeśli nie ma go w sali tronowej należy udać się na przechadzkę od jaskini przez Gothę do Vengardu. Jest bardzo duża szansa spotkać go po drodze.

    • Nagrody:

      • 500 doświadczenia

  30. Weź podatek od odźwierego

    • Zadanie zleca nam odźwierny Gorna po wykonaniu zadania "Wyjątkowy gust Errola". Dowiadujemy się, że kilka osób przeszło przez bramę do Gorna bez płacenia myta Errolowi i mamy od nich należyty podatek odebrać.

      • Garik – Jak wyjdziemy z Gothy skręcamy w lewo na ładną trawkę tam spotkamy Garika, który szkoli rekrutów.

      • Raik – Znajdziemy go w obozie ludzi między Gothą a Monterą.

      • Ignatius – Jest w swoim domu na dziedzińcu w Gothcie.

    • Wracamy z pieniędzmi do Errola, oddajemy mu jego pieniądze i idziemy zobaczyć się z Gornem.

    • Nagrody:

      • 500 doświadczenia

      • Dostęp do Gorna

  31. Wyjątkowy gust Errola

    • Otrzymujemy to zadanie od Errola po wykonaniu "Informacje od Arthura dla Errola". Teraz chce abyśmy mu przynieśli 5 butelek Nordmarskiej Starki i 10 czarnych Rhobarów. Alkohol jest w Faring rozłożony na stołach w knajpie, tak samo jointy. Niestety nie możemy wziąś czegokolwiek będąc widzianym bo się na nas rzucą i swe lincze na nas odprawiać będą! I tu gra nam przychodzi z pomocą u jednego z kupców siedzących obok możemy zakupić zwój "Grupowe uśpienie", używamy tegoż zaklęcia i jak wszyscy pójdą lulu my ograbiamy całą knajpę z alkoholu i fajek. Fajki jakich wymaga Errol nazywają się "Wyjątkowy czarny Rhobar", a co do alkoholu jest to "Nordamarska Starka 'Extra'". Zarówno fajeczki jak i alkohol leżą na ladzie. Jak już mamy "stuff" wracamy do odźwiernego. Zaś jeśeli nie chcecie kraść to możecie te przedmioty kupić od Garrella. Znajduje się on na dziedzińcu w Faring. Dodatkowe 5 fajeczek na składzie posiada Złodziej po wykonaniu zadania "Gildia złodziei Myrtany" (patrz zadania Faring).

    • UWAGA! Polecam zebrać wszystkie fajeczki bo wypalenie jednej dodaje na stałe +5 do wytrzymałości. I ta premia na prawdę działa w przeciwieństwie do premii z co niektórych zadań!

    • Nagrody

      • 1500 doświadczenia

  32. Zabij Bestię

    • Otrzymujemy to zadanie od Miltena po wykonaniu zadania "Wezwanie Bestii". Bez owijania w bawełnę. Bestia pojawia się w Reddock. Udajemy się tam i radzę się do tej bitwy dobrze przygotować i nie mówię tu o samej Bestii, gdyż okazała się wielkim rozczarowaniem, ale po rozpoczęciu walki za naszymi plecami pojawi się całkiem spore stadko Troglodytów. Grając wojownikiem wykorzystałem taktykę odwrócenia uwagi, miałem na zbyciu zwój "Przywołanie Golema" i kiedy golem odciągał uwagę Bestii ja wykończyłem pierwotniaczków. Zaś grając magiem posiadającym 300 prastarej wiedzy wykończyłem Bestyjkę 4 "fajerballami", a pierwotniaki pojawiły się mi na horyzoncie jak już miałem użyć kamienia teleportacyjnego. W każdym razie po walce udajemy się do sali tronowej w Vengardzie ukończyć ostatnią misję wątku głównego "Zjednocz Mytranę"

    • Nagrody:

      • 20000 doświadczenia

      • + 7 do siły

  33. Zabij Renegatów

    • Zadanie zleca nam Vaingard przebywający przy wejściu do Gothy. Mamy wyzbyć się renegatów przebywających w jaskiniach pod Cape Dun. Wejście do jaskiń jest na końcu plaży koło Cape Dun. Zabijamy wszystkich renegatów na dnie jaskini i wracamy do Vaingarda.

    • UWAGA! Jeśli najpierw porozmawiamy z przywódcą renegatów poprosi nas o zabicie naszego zleceniodawcy. Otrzymamy zadanie, ale jeszcze nam aktualnego nie anuluje. ("Veingard musi umrzeć" patrz zadania Cape Dun)

    • Nagrody:

      • 2500 doświadczenia

      • 5000 sztuk złota

  34. Zanieś amulet Gothardowi

    • Zadanie otrzymamy od Garika po wykonaniu "Zapłać Ignatiusowi za swą wolność". Mamy dostarczyć amulet. Gotharda znajdziemy w obozie ludzi między Gothą, a Monterą. Przekazujemy artefakt i wracamy do Garika.
      Nagrody:

      • 4000 doświadczenia

      • 500 sztuk złota (a jednej sztuki złota mu brakowało)

  35. Zanieś żywność żonie Galina

    • Zadanie zostanie dodane po wykonaniu "Galin chce najpierw zobaczyć się z żoną" (patrz zadania Montera). Musimy przynieść żonie Galina 10 worków pszenicy. Po przyniesieniu pszenicy udajemy się do Galina, który po wykonaniu zadania "Zabierz Galina do Gabriela" przebywa w obozie ludzi między Gothą a Monterą lub przy ognisku z Gabrielem. Wojownik powie nam, że jest w posiadaniu informacji o bardzo wyjątkowym mieczu. Jeśli będziemy się dopytywać o miecz dostaniemy kolejne zadanie "Daj żonie Galina złoto"

    • Nagroda:

      • 4000 doświadczenia

  36. Zapłać Ignatiusowi za swą wolność

    • Zadanie otrzymujemy od Garika po wykonaniu misji "Cena wolności". Dowiadujemy się, że nasz wybawca ma tylko 10 sztuk złota i po rozmowie zaczyna się kolejne zadanie "Jedna złota moneta". Udajemy się do Vaingarda, którego można spotkać przy ognisku zaraz za wejściem do Gothy lub możemy odszukać Gero w obozie ludzi. Otrzymamy od jednego z nich sztukę złota oraz zakończy się zadanie "Jedna złota moneta". Jak już mamy 11 sztuk złota udajemy się do Ignatiusa. Zadanie wykonane, a my wracamy do Garika.

    • Nagrody:

      • 1000 doświadczenia

  37. Znajdź ulubiony łuk Garika

    • Zadanie otrzymamy od Garika po wykonaniu zadania "Miecz i Tarcza Garika". łuk znajdziemy w skrzyni koło Gabriela. Bierzemy fant i wracamy do Garika.

    • UWAGA! Jeśli zabraliście łuk wcześniej będzie on w skrzyni z waszym ekwipunkiem w więzieniu!

    • Nagrody:

      • 4000 doświadczenia

      • 500 sztuk złota

  38. Znajdź złoto męża Ulvy

    • Zadanie zleca nam Ulva przebywająca na cmentarzu w Gothcie. Poprosi nas o odnalezienie ukrytej skrzyni swojego zmarłego męża. Możemy iść przez zadanie wypytując o skrzynię, albo udać się prosto do celu. Skrzynia jest przy drodze do Faring po lewej stronie drogi przy małym przesmyku z dzikami za wielką zieloną polaną gdzie Garik szkoli uczniów. Gdy znajdziemy skrzynię bierzemy złoto i wracamy do wdowy.

    • Nagrody:

      • 1000 doświadczenia

  39. Życie niewolnika

    • Zadanie dostaniemy od Errola po wykonaniu zadania "Uwięziony". Musimy udać się do naszego nowego Pana – Ignatiusa, który przebywa w swoim domu na górnym dziedzińcu.

    • Nagrody:

      • 7500 doświadczenia