Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
O grze
Wstęp
Artefakty Adanosa
Bagienne ziele
Bogowie
Edycja Rozszerzona - Pierwsze wrażenia
Frakcje
Haran Ho
Kamienie teleportacyjne
Klany
Kontynent
Magia
Prastara wiedza
Towarzysze
Vengard
Xardas
Bestiariusz
Potwory
Przedmioty
Bronie
Czary
Hełmy
Mikstury
Tarcze
Zbroje
Pomoc
Atrybuty
Nauczyciele
Ogniste puchary
Solucja
Spis NPC
Sterowanie
Stół alchemiczny
Umiejętności
Zadania
Kody
Konsola
Ciekawostki
Modelowanie wydm
Nagrywanie dialogów
Piranha Bytes
Projektowanie postaci
Recenzja z 2007 roku
Soundtrack
Streszczenie materiału z Gamestar
The Art of Gothic
Tworzenie budynków
Wywiad z Blaine'm Christine
Wywiad z Piranha Bytes
Wywiad z Piranha Bytes na E3
Wywiad z Robertem Gawli?skim
Zapowiedź z 2006 roku
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Pre-Alpha
Inne
Gothic 3 - The Beginning
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
Gothic 3: The Beginning
Edycja Rozszerzona & Quest Pack
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Zadania Varant strona 1
napisał: Isentor, dnia 21.07.2011 16:09
Zadania Myrtana Zadania Varant Zadania Nordmar

 

Braga

Zleceniodawca: Nafalem
Nazwa: Danina z Bragi
Opis: Musimy odebra? danin? od wszystkich osób (opisane ni?ej), którzy przebywaj? w Bradze i odda? j? Nafalemowi. Co prawda danina ju? zosta?a zebrana, ale niejaki Tufail da? j? sobie ukra?? koczownikom, wi?c Nafalem ??da, ?eby?my j? jeszcze raz odebrali. 
Nagroda: Brak 
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 
Reputacja: Asasyni + 10, Braga + 15 
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Bernardo 
Nazwa: Danina Bernardo
Opis: Jedn? z osób, od której trzeba wzi?? danin? jest kupiec Bernardo. On jednak nie b?dzie chcia? powtórnie zap?aci? (cena wynosi 500 szt. z?ota), wi?c jedynym wyj?ciem, by j? od niego wydoby? jest u?ycie si?y - czyli pobicie go. 
Nagroda: Brak 
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 250 po oddaniu daniny Nafalemowi 
Reputacja: Braga + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Luka
Nazwa: Danina Luki
Opis: Drugim w kolejce do oddania daniny jest Luka. On niestety nie ma z?amanego grosza przy duszy, wi?c proponuje nam pewien uk?ad (opisane ni?ej), za który b?dziemy musieli za niego zap?aci? danin? Nafalemowi (zap?ata wynosi 500 szt. z?ota). 
Nagroda: Brak 
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Braga + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Luka 
Nazwa: Skóra mrocznego z?bacza
Opis: Trzeba dostarczy? Luce 5 skór mrocznego z?bacza (zdob?dziemy je wykonuj?c zadanie ,,?owy na z?bacze'' opisane w zadaniach pozosta?ych), z których zrobi dla nas pancerz. W ten sposób Luka chce zrewan?owa? si? za danin? dla Nafalema (opisan? wy?ej). 
Nagroda: Lekki pancerz Asasyna 
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Jose 
Nazwa: Danina Jose
Opis: Kolejn? osob? w kolejce do oddania daniny jest Jose. Bez problemu zap?aci wymagan? kwot? - 500 szt. z?ota. 
Nagroda: Brak 
Do?wiadczenie: + 500 
Reputacja: Braga + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Abbas
Nazwa: Puchar sprzedawców wody
Opis: Danin? Abbasa nie jest z?oto. lecz kielich zwany Pucharem sprzedawców wody. Zosta? on jednak wcze?niej skradziony przez koczowników i musimy go odzyska?, a nast?pnie odda? Nafalemowi. Do tych rabusiów zaprowadzi nas Tufail (zadanie ,,Pod??aj za Tufailem'' opisane ni?ej). Kielich znajdziemy po przybyciu na miejsce - w kufrze. 
Nagroda: 250 szt. z?ota od Nafalema, 200 szt. z?ota od Abbasa 
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 250 po rozmowie z Abbasem 
Reputacja: Braga + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Tufail
Nazwa: Pod??aj za Tufailem
Opis: Trzeba uda? si? z Tufailem do kryjówki Malira. Droga nie jest d?uga, ani niebezpieczna, wi?c spokojnie dojdziemy. Pó?niej trzeba i?? do Nafalema i zap?aci? danin? za Tufaila (800 szt. z?ota). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 i + 1000 
Reputacja: Brak 
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Nafalem
Nazwa: Aila
Opis: Z Bragi znikn??a kobieta o imieniu Aila. Po tym, gdy dotrzemy do kryjówki koczowników Asaru (przy wykonywaniu misji ,,Eskortuj Riordiana'' opisanej pó?niej), to j? znajdziemy, bo kobieta w?a?nie tam przebywa. Nale?y z ni? wróci? do Bragi i odda? Nafalemowi lub Jose, ale ?eby j? zabra? musimy wcze?niej porozmawia? z ich przywódc? Asaru albo go zabi? - koczownicy nie b?d? nas nawet za to atakowa?. 
Nagroda: 500 szt. z?ota - je?li oddamy Ail? Jose albo 300 szt. z?ota - je?li oddamy Ail? Nafalemowi 
Do?wiadczenie: + 1500 - tylko je?li oddamy Ail? Nafalemowi, dodatkowo + 500 poinformowaniu Asaru (o ile go nie zabili?my)
Reputacja: Braga + 15 - je?eli oddamy Ail? Nafalemowi
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Jose 
Nazwa: Polowanie na nagrody: Braga 
Opis: Na pobliskich terenach wokó? Bragi grasuj? koczownicy. Jose chce g?ów ich przywódców - Malira, Asaru i Taklara (znajdziemy ich wykonuj?c poni?sze zadania). Zabijemy ich bez problemu, bo nie s? oni silnymi przeciwnikami. 
Nagroda: 900 szt. z?ota 
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Braga + 5 
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Polowanie na nagrody Malir
Opis: Udajemy si? do kryjówki Malira (opisane wy?ej) i likwidujemy go razem z jego lud?mi (jest to potrzebne do wykonania zadania ,,Polowanie na nagrody: Braga''). 
Nagroda: 300 szt. z?ota 
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo poinformowaniu Jose + 250 
Reputacja: Braga + 10 
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (zadanie uaktywnia si? po jego wykonaniu)
Nazwa: Polowanie na nagrody: Asaru
Opis: Trzeba uda? si? do kryjówki Asaru i go zlikwidowa? (tak jak wy?ej, zadanie potrzebne jest do wykonania zadania ,,Polowanie na nagrody: Braga''). Nie musimy szuka? go sami, bo Riordian wska?e nam drog? (zadanie ,,Eskortuj Riordiana'' opisane pó?niej). 
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 poinformowaniu Jose
Reputacja: Braga + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (po tym gdy je wykonamy pojawia si? zapis w dzienniku)
Nazwa: Polowanie na nagrody: Taklar
Opis: Taklar ze swoj? band? (oczywi?cie, zadanie to jest potrzebne do wykonania ,,Polowanie na nagrody: Braga) przebywa w ruinach na po?udnie od Bragi. Wi?c udajemy si? tam i robimy z nimi porz?dek (przy okazji wykonamy quest ,,Ruiny w pobli?u Bragi'' opisany dalej). Warto przeszuka? cia?o Taklara, bo znajdziemy ciekaw? notatk?... (która aktywuje zadanie ,,Tajne uk?ady'' opisane ni?ej). 
Nagroda: 300 szt. z?ota 
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 poinformowaniu Jose
Reputacja: Braga + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po przeczytaniu notatki znalezionej u Taklara)
Nazwa: Tajne uk?ady 
Opis: Gdy zabijemy Taklara (w zadaniu ,,Polowanie na nagrody: Taklar'') i przeszukamy jego cia?o, to znajdziemy list od Bernarda z Bragi (poznali?my go wcze?niej), z którego wyniknie, i? robi? interesy z nimi. Teraz albo idziemy do Bernarda i zapominamy o ca?ej sprawie, albo idziemy do Nafalema i mówimy mu o sprawkach Bernarda. 
Nagroda: 500 szt. z?ota - je?li pójdziemy do Bernarda, lub 400 szt. z?ota - je?li pójdziemy do Nafalema 
Do?wiadczenie: + 1500 - tylko je?li pójdziemy do Nafalema
Reputacja: Braga + 10 - tylko je?li poinformujemy Nafalema
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Riordian 
Nazwa: Eskortuj Riordiana 
Opis: Stary przyjaciel, mag wody Riordian, chce wyruszy? do plemienia Asaru. To, co trzeba zrobi?, to tylko towarzyszy? mu w drodze na miejsce i uwa?a?, ?eby mu si? nic nie sta?o (nie spotkamy jednak gro?nych bestii, ale droga nawet jest ca?kiem d?uga).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500 
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Marus 
Nazwa: Przygotowania do wyzwolenia Bragi
Opis: Je?li zgodzimy si? wspó?pracowa? z koczownikami, by wyzwoli? Brag? (opisane dalej), to koczownik Marus b?dzie potrzebowa? do uzbrojenia swoich ludzi 3 sztuk paczek z broni?. Mo?na je znale?? w jaskini, gdzie przebywa Malir (wykonuj?c wcze?niejsze zadanie ,,Pod??aj za Tufailem'' tam dotrzemy), ale powinni?my mie? je ju? pod dostatkiem.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Ayitos
Nazwa: Ruiny w pobli?u Bragi
Opis: Po tym, gdy si? zgodzimy wyzwoli? Brag?, Aytos poprosi nas o oczyszczenie ruin, w których maj? si? zebra? koczownicy przed walk?. Dok?adniej, chodzi o Taklara i jego band?, którzy przebywaj? w ruinach na po?udnie od Bragi (cho? pewnie wykonuj?c zadanie ,,Polowanie na nagrody: Taklar'' ich zabili?my). 
Nagroda: Brak 
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo po rozmowie z Ayitosem + 500
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Asaru
Nazwa: Wyzwolenie Bragi
Opis: Jak ju? odprowadzimy Ail? do Bragi (zadanie ,,Aila''), oczy?cimy ruiny (zadanie ,,Ruiny w pobli?u Bragi'') i wyposa?ymy koczowników w bro? (zadanie ,,Przygotowania do wyzwolenia Bragi''), to Asaru wyruszy ze swymi lud?mi do pobliskich ruin na zachód od Bragi. Gdy ju? tam b?d?, a my b?dziemy gotowi, to dajemy cynk Asaru i wtedy w?a?nie rozpoczniemy walk? z asasynami. Có?, Braga to bardzo ma?o miasto i jest tam zaledwie kilku asasynów, zatem walka b?dzie bardzo ?atwa. Do tego jeszcze mo?na liczy? na pomoc Diega. Jednak w pierwszej kolejno?ci musimy zabi? Nafalema, bo jako mag mo?e sprawia? niewielkie problemy.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 1000, gdy porozmawiamy z Asaru 
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak


Ben Erai

Zleceniodawca: Campa
Nazwa: Polowanie na nagrody: Ben Erai 
Opis: Podobnie jak w Bradze, na terenach Ben Erai czaj? si? przywódcy koczowników, za zlikwidowanie których Campa wyznaczy? pewn? sumk? pieni??n?. Na li?cie jest Yespas, Hurit i Shakyor lew. Yespasowi i Huritowi towarzyszy niewielka grupa koczowników, za? Shakyorowi lew. Nie powinni jednak sprawia? wi?kszych problemów w walce (miejsce pobytu Yespasa i Hurita jest opisane w poni?szych zadaniach, natomiast miejsce pobytu Shakyora w zadaniach dla Lago).
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500 
Reputacja: Ben Erai + 20
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Polowanie na nagrody: Yespas
Opis: Przywódca koczowników Yespas, przebywa blisko na po?udniowy zachód od Ben Erai. Idziemy w tamtym kierunku i zabijamy Yespasa i jego ludzi (potrzebne do wykonania powy?szego zadania). 
Nagroda: 200 szt. z?ota 
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 poinformowaniu Campy
Reputacja: Ben Erai + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sugut
Nazwa: Polowanie na nagrody: Hurit
Opis: Na wschód od oazy Suguta przebywa niewielka grupa koczowników - w tym Hurit, ich przywódca, którego Campa chce zabi?. Jednak Sugut chce si? go te? pozby?, wi?c idziemy tam i likwidujemy Hurita razem z jego lud?mi (zadanie to jest wymagane do wykonania zadania ,,Polowanie na nagrody: Ben Erai''). 
Nagroda: 100 szt. z?ota - od Suguta i 300 szt. z?ota - od Campy 
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500, kiedy pogadamy z Camp?
Reputacja: Ben Erai + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Eusebio 
Nazwa: Dziesi?? kwiatów kaktusa
Opis: Eusebio potrzebuje 10 kwiatów kaktusa. W okolicy Ben Erai mo?na tak? ilo?? zebra?. 
Nagroda: Przepis na wód? z kaktusów 
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Ben Erai + 5
Atrybuty: Alchemia + 1


Zleceniodawca: Sancho
Nazwa: Tunel w Lago
Opis: Trzeba uda? si? do Lago w sprawie z?ota, które nie dochodzi do Ben Erai i porozmawia? z niejakim Fabiem. 
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 poinformowaniu Sancha
Reputacja: Ben Erai + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sancho
Nazwa: Porozmawiaj z Vasco 
Opis: Gdy przeka?emy informacje od Fabia (zadanie ,,Tunel w Lago'' opisane wy?ej), to Sancho wy?le nas do Vasca (który zleci poni?sze zadania). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 250
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Vasco
Nazwa: Niewolnicy dla Lago
Opis: Trzeba wzi?? kilku niewolników do tunelu w Lago, ?eby wydobycie znów ruszy?o. Nale?y powiedzie? o tym wychud?emu niewolnikowi, którego b?dziemy mogli zabra? (pozostali pójd? osobno). Po drodze mo?emy si? natkn?? na stado szakali, wi?c trzeba uwa?a? na naszego towarzysza. Jednak, gdy dojdziemy ju? na miejsce, to b?dziemy mieli dwie mo?liwo?ci. Albo ka?emy mu zabra? si? do roboty, albo ka?emy mu sobie odej??. 
Nagroda: 500 szt. z?ota - tylko je?eli ka?emy niewolnikom pracowa? w tunelu 
Do?wiadczenie: + 1500 - je?eli ka?emy niewolnikom pracowa?, lub + 5000 - je?eli ka?emy im odej??
Reputacja: Ben Erai + 20 - tylko, gdy ka?emy niewolnikom pracowa? 
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Vasco
Nazwa: Bagienne ziele dla Vasco
Opis: Vasco potrzebuje bagiennego ziela. Taki towar mo?na zdoby? tylko w Lago. Fabio nam da paczk? je?li wygramy wszystkie walki na arenie, a tak?e Rasul, kiedy pozb?dziemy si? dla niego krwiopijców (zadanie ,,krwawi krwiopijcy'' opisane w zadanich dla Lago). 
Nagroda: 500 szt. z?ota 
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Brak 
Atrybuty: Alchemia + 1


Zleceniodawca: Vasco
Nazwa: Brudne sprawki
Opis: Vasco proponuje nam uk?ad. Chce, ?eby?my poszli do Sancha i wcisn?li mu historyjk?, ?e zostali?my okradzeni z du?ej sumy pieni?dzy przez koczowników w drodze do Bragi. Oczywi?cie, wcale nie musimy tak zrobi? i mo?emy powiedzie? prawd? Sanchowi. 
Nagroda: 500 szt. z?ota - je?li sk?amiemy, lub 200 szt. z?ota - je?li powiemy prawd? 
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo po rozmowie z Vasco + 500 - tylko wtedy, je?li sk?amiemy
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Navaras
Nazwa: Praca dla Sancha
Opis: Navaras pilnuje wej?cia do kopalni i nie jest do nas zbyt przyja?nie nastawiony. Ka?e nam uda? si? do Sancha (cho?, tak naprawd?, to trzeba uda? si? nie do Sancha, tylko do Vasca i dla niego wykona? zadanie ,,?owy na pe?zacze'' opisane dalej) i wykona? prac? dla niego w ci?gu 3 dni. W przeciwnym wypadku Navaras nas zaatakuje.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sancho
Nazwa: Lepiej, ?eby Lukar wyniós? si? z miasta
Opis: Je?li porozmawiamy z Lukarem, to dowiemy si?, ?e nie stoi po stronie Sancha. Wtedy Sancho ka?e, ?eby?my si? go pozbyli z miasta. Jedynym wyj?ciem jest go zabi? (co prawda Lukar nie pomo?e nam wtedy wyzwoli? miasta, je?li b?dziemy chcieli, ale nie b?dzie to wielka strata). 
Nagroda: 100 szt. z?ota 
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Ben Erai + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Vasco
Nazwa: ?owy na pe?zacze
Opis: Na pó?noc od Ben Erai znajduj? si? pe?zacze, które zbyt blisko podchodz? pod miasto. Vasco wysy?a nas, ?eby?my je zabili. Chodzi o te ,,twarde'' pe?zacze, jednak im towarzysz? tak?e zwyk?e osobniki i to w nie ma?ej ilo?ci, wi?c ich równie? musimy si? pozby?. Najlepiej je zabi? z ?uku/kuszy, lub za pomoc? magii. Kiedy wykonamy zadanie, wracamy do Vasca. 
Nagroda: 300 szt. z?ota 
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 poinformowaniu Vasca
Reputacja: Ben Erai + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sancho
Nazwa: Nieoczekiwana wiadomo?? od Sigmora z Bakareshu 
Opis: Kiedy wykonamy wszystkie wcze?niejsze zlecenia (opisane wy?ej), to Sancho wy?le nas z listem do Sigmora w Bakareshu.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Asasyni + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Lukar (jednak trzeba mu zap?aci? 2000 szt. z?ota)
Nazwa: Oswobod? Ben Erai
Opis: Trzeba oswobodzi? Ben Erai, czyli zabi? wszystkich asasynów, a jest to bardzo ?atwe, gdy? jest ich niewielu. Do tego Lukar nam pomo?e (o ile go nie zabili?my i mu zap?acili?my), chocia? nie ma z niego wielkiego po?ytku, bo on tylko zaatakuje Sancha, a reszt? b?dzie si? przygl?da?, jak walczymy.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak


Lago
[obrazek]

Zleceniodawca: Fabio 
Nazwa: Polowanie na nagrody: Shakyor, lew pustyni
Opis: W pobli?u Lago grasuje koczownik Shakyor ze swoim lwem (wystarczy wyj?? z Lago i skr?ci? w prawo, a od razu natkniemy si? na Shakyora). Fabio wola?by, ?eby znikn??. Zreszt? Campa z Ben Erai te? chce si? go pozby?. Shakyor ma lwa, ale nie powinien stanowi? problemu (zabicie go jest konieczne do wykonania zadania zleconego przez Camp? ,,Polowanie na nagrody: Ben Erai'', które zosta?o opisane w zadaniach dla Ben Erai). Gdy go zabijemy warto przeszuka? jego cia?o, bo znajdziemy druidzki kamie? lwa (niestety, zdobycie kamienia w ten sposób uniemo?liwi nam wykonanie zadania ,,Kamie? lwa'' opisanego ni?ej). 
Nagroda: 400 szt. z?ota - od Campy, oraz 500 szt. z?ota - od Fabia 
Do?wiadczenie: + 2000, dodatkowo + 1500 poinformowaniu Campy i + 1000 poinformowaniu Fabia
Reputacja: Asasyni + 4, Lago + 25
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Shakyor (po tym, jak ju? oswobodzimy Lago)
Nazwa: Kamie? lwa
Opis: W posiadaniu Shakyora jest druidzki kamie? lwa. Shakyor odda nam go, je?eli porozmawiamy z przywódcami pi?ciu plemion - Asaru (Braga), Huritem (Ben Erai), Sinikarem (Bakaresh), Kayorem (Mora Sul) i Wutrasem (Al Shedim). W czasie swojej w?drówki na pewno wszystkich ich spotkamy.
Nagroda: Druidzki kamie? lwa i pomoc ze strony Shakyora
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sibur Narad
Nazwa: Dziwne sny Sibura
Opis: Asasyn Sibur Narad to dziwaczny cz?owiek. Prosi on nas o przyniesienie 5 skór lodowych wilków. Lodowe wilki mo?na spotka? tylko w Nordmarze, wi?c je?li tam jescze nie byli?my, teraz nale?y to zrobi? (wykonanie tego zadania jest potrzebne do zaliczenia zadania ,,Okr?t doskona?y'', które zosta?o opisane w zadaniach dla Silden). 
Nagroda: Plany ?odzi
Do?wiadczenie: + 1500 
Reputacja: Lago + 15
Atrybuty: Alchemia + 1


Zleceniodawca: Mamuk (gdy za??damy od Fabia walczy? na arenie)
Nazwa: Zmierz si? z Mamukiem
Opis: Mumuk to na?pany asasyn, który nie jest sk?onny do walki z nami na arenie. ?eby go przekona?, trzeba mu dopiero pogrozi?, ?e je?li si? nie zgodzi, to go pobijemy poza aren?. 
Nagroda: 400 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po rozmowie z Mamukiem i + 500 po rozmowie z Fabiem
Reputacja: Lago + 10
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Grubuz (po tym, gdy za??damy od Fabia walki)
Nazwa: Zmierz si? z Grubuzem
Opis: Drugim przeciwnikiem jest ork Grubuz. Jego ju? nie musimy zmusza? i bez problemu si? zgodzi walczy?. Pokonamy go spokojnie.
Nagroda: Paczka bagiennego ziela 
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 po rozmowie z Grubuzem i + 1000 po rozmowie z Fabiem
Reputacja: Lago + 20
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Lekcewa??cy stra?nik
Nazwa: Dowiedz si?, kim jest wi?zie? 
Opis: W Lago przetrzymywany jest jaki? wi?zie?. Niestety, ani stra?nik, ani Fabio, ani Grubuz, ani te? Rasul, nie wyjawi? nam jego to?samo?ci. Dopiero Mamuk da si? przekona?, ale wcze?niej trzeba b?dzie wykona? dla niego przys?ug? (opisan? poni?ej). Wtedy oka?e si?, ?e wi??niem jest stary przyjaciel z Khorinis - mag wody Vatras. Je?li chcemy, to mo?emy uwolni? Vatrasa (dzi?ki czemu otrzymamy od niego dwa zadania - ,,Uwolnij pustyni? od w?adzy asasynów'' (opisane w zadanich g?ównych) i - je?li nie zabli?my Hurita - ,,Odstaw Vatrasa do Hurita'' (opisane ni?ej)), ale w tym celu b?dziemy musieli oswobodzi? Lago. Klucz do budynku z Vatrasem posiada Fabio, wi?c kiedy go zabijemy, to b?dziemy mogli go wzi??.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Vatras (tylko je?li nie zabili?my Hurita)
Nazwa: Odstaw Vatrasa do Hurita
Opis: Po tym, gdy wyzwolimy Lago i uwolnimy Vatrasa (opisane wy?ej), to mag wody b?dzie chcia? wyruszy? do plemienia Hurita, które znajduje si? na po?udnie od Ben Erai (je?li wykonywali?my zadania dla Ben Erai, to by? mo?e ju? wiemy, gdzie dok?adnie Hurit przebywa). Nale?y Vatrasa do niego doprowadzi?. Droga jest ca?kiem d?uga, ale nie spotkamy niczego niebezpiecznego.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo po rozmowie z Vatrasem + 1000 i po jego b?ogos?awie?stwie + 2500
Reputacja: Koczownicy + 3
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Mamuk
Nazwa: Trofea z topielców
Opis: Mamuk powie nam, kim jest wi?zie? (patrz wy?ej), je?eli dostarczymy mu po 10 sztuk szponów i skór topielca. Pe?no tych bestii jest na wybrze?u, które znajduje si? poza aren?. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Lago + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Rasul
Nazwa: Krwawi krwiopijcy 
Opis: Rasulowi w uprawianiu ziela przeszkadzaj? pobliscy krwiopijcy, wi?c Rasul chce, ?eby?my si? ich pozbyli. Idziemy na skarp? znajduj?c? si? poza aren? i likwidujemy stado krwiopijców (je?li mamy zamiar je ubi? mieczem, to dobrze by by?o, gdyby?my mieli odporno?? na zatrucie).
Nagroda: Paczka bagiennego ziela
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo poinformowaniu Rasula + 500
Reputacja: Lago + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Shakyor
Nazwa: Oswobod? Lago
Opis: Nale?y oswobodzi? Lago. Jest to dziecinnie ?atwe, bo asasynów jest zaledwie kilku.
Nagroda: Czarny Rhobar - od Rasula
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo kolejne + 2500 po rozmowie z Rasulem i Shakyorem
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak


Ben Sala
[obrazek]

Zleceniodawca: Enzo
Nazwa: Sze?? skrzy? ze stal? 
Opis: Nale?y odzyska? sze?? skrzy? (nosz?ce nazw? ,,Ci??ki kufer'') ze stal? i odda? je zleceniodawcy. Owe skrzynie znajdziemy w pobliskich tunelach, w których przebywaj? o?ywie?cy - jeden znajduje si? tu? za miastem, drugi nieco dalej na po?udnie od miasta. Ostania skrzynia jest w posiadaniu Miquela, który przebywa w tunelu na po?udniu (gdyby on jednak zosta? zabity przez o?ywie?ców, to wtedy nale?y przeszuka? jego cia?o i zabra? skrzyni?). 
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Ben Sala + 5
Atrybuty: Kowalstwo + 1


Zleceniodawca: Miquel
Nazwa: Eskortuj Miquela do wioski
Opis: Miquel (to ten, co ma skrzyni? do powy?szego zadania), to niewolnik, który przebywa w tunelu na po?udnie od miasta. Tunel jest otoczony przez spor? liczb? o?ywie?ców, wi?c Miquel mo?e akurat z nimi walczy?, chocia? mo?e te? znajdowa? si? w ?rodku w tunelu. W ka?dym razie lepiej si? pospieszy?, gdy? je?li Miquel b?dzie walczy?, to umarlaki do?? szybko go zabij?. Uratowanego niewolnika, nale?y zabra? do Enzo.
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Ben Sala + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Giores
Nazwa: Zrabowane dobra
Opis: Giores zosta? okradziony przez rabusiów ze swoich towarów. Z?odziejaszki ukrywaj? si? w jaskini na pó?noc od Ben Sali, wi?c udajemy si? tam, zabijamy ich, a nast?pnie zabieramy stamt?d 8 kufrów z towarami, które trzeba odda? Gioresowi. 
Nagroda: 400 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Ben Sala + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Daro
Nazwa: Tunele
Opis: Daro chce, aby?my oczy?cili tunele z o?ywie?ców. Jeden tunel jest tu? przy mie?cie, a drugi dalej na po?udnie od miasta. Umarlaków jest ca?kiem sporo, ale nie powinni stanowi? wielkiego problemu. Nagroda: Brak 
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 1000 poinformowaniu Daro
Reputacja: Ben Sala + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Daro
Nazwa: Ruiny
Opis: Daro wys?a? odzia? zwiadowców do ruin na wschód od miasta. Po doj?ciu na miejsce spotkamy ich... ale jako umar?ych, wi?c nie pozostanie nam nic innego, jak ich tylko wszystkich zlikwidowa?. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo po powrocie do Daro + 1000
Reputacja: Ben Sala + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Julio
Nazwa: Problemy z Basirem
Opis: Za najazd umarlaków na Ben Sal? jest odpowiedzialny niejaki Basir. Julio chce, ?eby zgin??. Basir przebywa w Myrtanie w mie?cie Montera, wi?c je?li tam ju? byli?my, to by? mo?e Basira znamy. W ka?dym razie musimy go zabi?, ale je?li zrobimy to przy wszystkich, to zostaniemy zaatakowani. Dlatego najlepiej u?y? na nim zakl?cia (np. Os?abienie), które go sprowokuje do walki z nami, przez co b?dziemy mogli go wywabi? poza zasi?g innych i spokojnie zabi?. Innym sposobem jest zabicie go podczas wyzwolenia Montery, ale tylko wtedy, je?li pracujemy z buntownikami.
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 1000 po powrocie do Julia
Reputacja: Ben Sala + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Julio
Nazwa: Bankiet dla s?pów 
Opis: Asasyn Sugut ukrad? z Ben Sali spory zapas sztabek magicznej rudy. Julio chce, ?eby?my go zabili. Z?odzieja znajdziemy (albo ju? znale?li?my podczas wykonywania zada? dla Ben Erai) w oazie na po?udnie od Ben Erai. Suguta chce si? te? pozby? koczownik Hurit, który przebywa ze swoj? grup? na wschód od oazy, zatem mo?emy go wykorzysta? do pomocy. Niestety, oka?e si?, ?e wspólnik Suguta uciek? (dorwiemy go w Mora Sul, ale jego zabicie nie jest wymagane do wykonania tego zadania).
Nagroda: 750 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo po powrocie do Julia + 1000
Reputacja: Ben Sala + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Julio
Nazwa: Na ratunek Ben Sali
Opis: Julio prosi, ?ebysmy uwolnili miasto od plagi o?ywie?ców. W tym celu musimy uda? si? do ?wi?tyni na zachód i zabi? Yugula przekl?tego (opisane ni?ej). Po wykonaniu zadania, nale?y wróci? do Julia.
Nagroda: 1500 szt. z?ota 
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Ben Sala + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Dolok (po tym, jak ju? wykonamy zadania dla Daro) 
Nazwa: Przekl?ty
Opis: Dolok doprowadzi nas do ?wi?tyni, w której b?dziemy musieli rozprawi? si? z Yugulem - przekl?tym g?ównym szamanem o?ywie?ców. Oczywi?cie, towarzysz? mu pozostali o?ywie?cy, ale na szcz??cie drugiego szamana nie ma. Najlepszym sposobem jest zlikwidowa? pierw szkielety i zombi, a na ko?cu przekl?tego Yugula, który - pomimo, i? pos?uguje si? magi? - nie powinien stanowi? problemu. 
Nagroda: Mikstura si?y ?yciowej (zwi?ksza energi? ?yciow? o + 4) 
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo poinformowaniu Doloka + 1500 i + 1000 po powrocie do Daro
Reputacja: Ben Sala + 20
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Oswobod? Ben Sal?
Opis: Je?li chodzi o oswobodzenie Ben Sali, to musimy dzia?a? tylko i wy??cznie sami, bo do pomocy nikogo nie b?dziemy mogli nak?oni?. Ale to w?a?ciwie nie ma znaczenia, bo w Ben Sali przebywa tylko kilku asasynów, wi?c nie sprawi? nam najmniejszych problemów.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500 
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak


Bakaresh

Zleceniodawca: Knut
Nazwa: Koczownicy i naje?d?cy 
Opis: Je?li planujemy odbi? Bakaresh z r?k asasynów, to mo?emy namówi? do pomocy koczowników z oazy na po?udniowy zachód od miasta. Odpowiedni? osob?, z któr? musimy porozmawia? jest Knut. Jednak zanim Knut ze swoj? ekip? zgodzi si? nam pomóc, to wcze?niej trzeba b?dzie wy?wiadczy? przys?ugi jego ludziom. Redge za pomoc za??da 5000 szt. z?ota (spora sumka, ale powinni?my tyle mie?), za? Ateras zechce, ?eby?my odszukali Sinikara (zadanie ,,Odszukaj Sinikara'' opisane ni?ej). Dla tego ostatniego trzeba b?dzie równie? wy?wiadczy? przys?ug? (zadanie ,,Wsparcie'' opisane ni?ej). Dopiero wtedy koczownicy nam pomog?. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo dwa razy po + 500, gdy porozmawiamy z Knutem 
Reputacja: Koczownicy + 3
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Ateras 
Nazwa: Odszukaj Sinikara
Opis: Ateras chce, ?eby?my odszukali Sinikara do pomocy. Przebywa on w jaskini wzd?u? drogi prowadz?cej do Bakareshu (je?li idziemy drog? do Bakareshu, to wystarczy trzyma? si? lewej strony, a zobaczymy jaskini?).
Nagroda: Brak 
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sinikar 
Nazwa: Wsparcie
Opis: Sinikar wy?le nas do miasta, ?eby?my przekonali tamtejszych niewolników do walki. W tej sprawie trzeba zg?osi? si? do Muraka, ale on przebywa wewn?trz ?wi?tyni, wi?c trzeba b?dzie zdoby? odpowiedni? reputacj? (i wykona? poni?sze zadanie ,,S?owa tu nie wystarcz?...'').
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Koczownicy + 3
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Murak 
Nazwa: S?owa tu nie wystarcz?...
Opis: Aby Murak z niewolnikami nam pomóg?, trzeba mu dostarczy? 3 paczki z broni?. Powinni?my mie? ich sporo, ale w przeciwnym razie mo?na je znale?? w jednym z domków ko?o Silvia.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500 
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Silvio
Nazwa: Raport z po?udnia
Opis: Trzeba uda? si? do Benita, który strze?e po?udniowego wej?cia do miasta i dowiedzie?, jak wygl?da sytuacja. Z wie?ciami nale?y wróci? do Silvia.
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Bakaresh + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Silvio 
Nazwa: Raport z pó?nocy
Opis: Nale?y pój?? do Akrabora strzeg?cego pó?nocnej cz??ci miasta i odebra? od niego raport.
Zanim jednak to zrobi, wcze?niej trzeba mu b?dzie pomóc si? pozby? koczowników (opisane poni?ej).
Odebrany raport nale?y przekaza? Silvio. 
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Bakaresh + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Akrabor
Nazwa: Agresywni koczownicy
Opis: W pobliskiej jaskini, gdzie stacjonuje Akrabor, przebywa kilku koczowników. Idziemy tam i rozprawiamy si? z nimi. 
Nagroda: 100 szt. z?ota 
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 250 poinformowaniu Akrabora
Reputacja: Bakaresh + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Silvio
Nazwa: Gniazdo pe?zaczy
Opis: Trzeba si? uda? do jaskini znajduj?cej si? za aren? w mie?cie i zabi? wszystkie tamtejsze pe?zacze (jest ich niewiele).
Nagroda: 250 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo kolejne + 1000 poinformowaniu Silvia
Reputacja: Bakaresh + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Aldo
Nazwa: Trzy szkatu?y
Opis: Aldo chce trzy szkatu?y, które znajduj? si? w ruinach przy mie?cie. Jedna jest na pocz?tku ruin na schodach, gdzie kopi? niewolnicy, druga w ?rodku ruin, a trzecia na samym ko?cu ruin. 
Nagroda: 600 szt. z?ota 
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Carlos
Nazwa: Ruiny Bakareshu
Opis: Musimy uda? si? do ruin ko?o miasta i wyt?pi? bestie, które tam przebywaj? (chodzi o lwy i szakale).
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 250 po powrocie do Carlosa
Reputacja: Bakaresh + 15
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Aschnu (po zap?aceniu mu 400 szt. z?ota)
Nazwa: Przekonaj kupców
Opis: Aby Aschnu wr?czy? nam danin? dla Amula, to wcze?niej trzeba przekona? do tego trzech kupców - Carlosa, Jaffara i Alda. Dla Carlosa trzeba oczy?ci? ruiny (opisane powy?ej), dla Alda wy?wiadczy? przys?ug? (zadanie ,,Drobna przys?uga...'' opisane poni?ej), za? Jaffarowi zap?aci? 500 szt. z?ota, albo pochwali? si? naszymi kontaktami z przywódcami innych miast. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Aldo
Nazwa: Drobna przys?uga
Opis: W zamian za zgod? na oddanie daniny (opisane powy?ej), Aldo zechce, ?eby?my wy?wiadczyli mu drobn? przys?ug?. Trzeba b?dzie uda? si? do Sigmora, który przebywa w ?wi?tyni (trzeba b?dzie wi?c zdoby? odpowiedni? reputacj?) i szepn?? o Aldzie dobre s?ówko (oczywi?cie, mo?emy zrobi? na odwrót, a wtedy Sigmor zleci nam poni?sze zadanie).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sigmor
Nazwa: I po k?opocie
Opis: Je?eli przeka?emy Sigmorowi, ?e Aldo jednak nie jest w porz?dku (jest to alternatywne wyj?cie do powy?szego zadania), ten zleci nam, ?eby?my si? go zwyczajnie pozbyli. Co?, wi?c idziemy do Alda i go likwidujemy (nikt nas za to nie b?dzie atakowa?). 
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo poinformowaniu Sigmora + 1500
Reputacja: Bakaresh + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Aschnu
Nazwa: Zanie? Amulowi danin? kupców
Opis: Danin? w wysoko?ci 3000 szt. z?ota, któr? otrzymamy od Aschnu (wykonuj?c zadanie ,,Przekonaj kupców'', które zosta?o opisane wy?ej), nale?y zanie? Amulowi w ci?gu jednego dnia. W przeciwnym razie Aschnu nas zaatakuje.
Nagroda: Brak 
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Bakaresh + 20
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Hernando (po zap?aceniu 1000 szt. z?ota)
Nazwa: Pokonaj Irhabara na arenie 
Opis: Pierwszym naszym przeciwnikiem na arenie w Bakareshu jest Irhabar ,,Krwawy''. Pokonamy go bez problemu.
Nagroda: 2000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po rozmowie z Hernandem
Reputacja: Bakaresh + 5
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Hernando (po zap?aceniu 1000 szt. z?ota)
Nazwa: Pokonaj Achmeda na arenie
Opis: Drugim przeciwnikiem na arenie w Bakareshu jest Achmed ,,Zawodowiec''. Tak jak Irhabar, tak?e nie sprawi nam ?adnych problemów.
Nagroda: 2000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo dwa razy po + 500, gdy porozmawiamy z Hernandem
Reputacja: Bakaresh + 5
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Hernando (gdy mu zap?acimy 1000 szt. z?ota)
Nazwa: Pokonaj Mufass? na arenie
Opis: Kolejnym naszym przeciwnikiem na arenie jest Mufassa ,,Dziki''. Tak?e nie powinien sprawia? wi?kszych problemów w walce.
Nagroda: 2000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo poinformowaniu Hernanda + 500
Reputacja: Bakaresh + 5
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Hernando (po zap?aceniu mu 2000 szt. z?ota)
Nazwa: Walka o tytu?
Opis: Aby zosta? mistrzem areny w Bakareshu, trzeba pokona? ostatniego przeciwnika, a w?a?ciwie to przeciwników, gdy? Hernando wyda nam walk? z dwoma wojownikami ?wi?tynnymi. Mimo, i? jest ich dwóch, nie powinni stanowi? dla nas wielkiego wyzwania. 
Nagroda: 4000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 500 po rozmowie z Hernandem
Reputacja: Bakaresh + 10
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Amul
Nazwa: ?wi?tynia w Bakareshu
Opis: Dost?p do ?wi?tyni uzyskamy, kiedy osi?gniemy odpowiedni? reputacj? (75%) w mie?cie. Tak jak w przypadku innych miast, wymagan? reputacj? zdob?dziemy wykonuj?c zlecenia dla ró?nych osób w mie?cie (opisane wy?ej).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Tizgar 
Nazwa: Lekcja go?cinno?ci
Opis: Nale?y uda? si? do oazy na po?udniowy zachód od miasta i zabi? wszystkich koczowników, którzy si? tam osiedlili (chyba, ?e z nimi wspó?pracujemy - wtedy nie powinni?my podejmowa? si? tego zadania). Do pomocy mo?emy wzi?? Silvia, który w walce spisuje si? ca?kiem dobrze. 
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo po + 1000, je?li porozmawiamy z Silviem i Tizgarem
Reputacja: Asasyni + 20
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Knut 
Nazwa: Oswobod? Bakaresh
Opis: Po tym, jak ju? wykonamy zadania dla ludzi Knuta (zadanie ,,Koczownicy i naje?d?cy'' opisane wcze?niej), b?dziemy mogli liczy? na pomoc koczowników podczas wyzwolenia Bakareshu. Niestety, Bakaresh to nie Braga, Ben Erai, Lago i Ben Sala, bo w porównaniu z tamtymi miastami, przebywa tam du?o wi?cej asasynów, ale i te? czarnych magów jest kilku. Najlepiej nie wdawa? si? w walki z kilkoma magami, tylko pojedynczo ich likwidowa?. Po pojawieniu si? jakiego? maga, szybko staramy si? go likwidowa?, zanim zjawi? si? nast?pni. A je?li ju? niestety pojawi si? wi?cej magów ni? jeden, to musimy ich atak sprowadza? na koczowników (wystarczy si? nieco oddali?), ?eby który? z nich ich zaatakowa?, dzi?ki czemu b?dziemy mieli mo?liwo?? wda? si? w walk? z jednym magiem, kiedy drugi mag b?dzie zaj?ty walk? z koczownikami. Je?li jeste?my powa?nie ranni, lub je?li chcemy nieco odetchn?? na chwil?, to oddalamy si? poza zasi?g innych i po chwili wracamy. Na magów jedynie musimy uwa?a?, bo asasyni nie stanowi? dla nas powa?nego zagro?enia, zw?aszcza, ?e ich przewaga liczebna nie jest wielka.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 5000, dodatkowo + 1000 po rozmowie z Knutem
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak

Strona 1 Strona 2