Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
O grze
Wstęp
Artefakty Adanosa
Bagienne ziele
Bogowie
Edycja Rozszerzona - Pierwsze wrażenia
Frakcje
Haran Ho
Kamienie teleportacyjne
Klany
Kontynent
Magia
Prastara wiedza
Towarzysze
Vengard
Xardas
Bestiariusz
Potwory
Przedmioty
Bronie
Czary
Hełmy
Mikstury
Tarcze
Zbroje
Pomoc
Atrybuty
Nauczyciele
Ogniste puchary
Solucja
Spis NPC
Sterowanie
Stół alchemiczny
Umiejętności
Zadania
Kody
Konsola
Ciekawostki
Modelowanie wydm
Nagrywanie dialogów
Piranha Bytes
Projektowanie postaci
Recenzja z 2007 roku
Soundtrack
Streszczenie materiału z Gamestar
The Art of Gothic
Tworzenie budynków
Wywiad z Blaine'm Christine
Wywiad z Piranha Bytes
Wywiad z Piranha Bytes na E3
Wywiad z Robertem Gawli?skim
Zapowiedź z 2006 roku
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Pre-Alpha
Inne
Gothic 3 - The Beginning
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
Gothic 3: The Beginning
Edycja Rozszerzona & Quest Pack
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Zadania Varant strona 2
napisał: Isentor, dnia 21.07.2011 16:12
Zadania Myrtana Zadania Varant Zadania Nordmar

 

Mora Sul

Zleceniodawca: Kaffu
Nazwa: Kaffu chce odzyska? swoje z?oto
Opis: Kaffu zosta? okradziony przez swoich w?asnych stra?ników. Teraz chce odzyska? swoje skradzione z?oto. Je?eli odnajdziemy stra?ników (opisane poni?ej), to i odnajdziemy z?oto, bo oni w?a?nie maj? je przy sobie. Odzyskane 700 szt. z?ota nale?y zwróci? Kaffu.
Nagroda: 200 szt. z?ota i 5 butelek wody
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Mora Sul + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kaffu
Nazwa: Stra?nicy Kaffu
Opis: Stra?ników, którzy okradli Kaffu (opisane powy?ej), znajdziemy w ruinach na zachód od Mora Sul. Z?odziei jest trzech i trzeba ich po prostu zabi?.
Nagroda: 200 szt. z?ota - od Kaffu i 1000 szt. z?ota - od Bandaro
Do?wiadczenie: + 2000, dodatkowo + 2500 po powrocie do Kaffu i + 1500 oraz + 500 poinformowaniu Bandaro
Reputacja: Mora Sul + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Ismael
Nazwa: Ksi??ycowe ostrze
Opis: Ismael chcia?by zdoby? miecz o nazwie ,,Ksi??ycowe ostrze''. Tak? bro? mo?na wygra? tylko po zostaniu mistrzem areny Mora Sul (opisane dalej). Jednak ow? bro? równie? chce zdoby? Gonzales, wi?c zamiast do Ismaela, mo?emy j? zanie?? do jego podw?adnego Nasiba (jest to zwi?zane z zadaniem ,,Podarunki dla Gonzalesa'', które zosta?o opisane ni?ej).
Nagroda: 600 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Hector
Nazwa: Z?oto Hectora
Opis: Je?li we?miemy od Hectora po?yczk? (1000 szt. z?ota), to trzeba b?dzie mu zwróci? pieni?dze (1400 szt. z?ota) w ci?gu 5 dni. W przeciwnym wypadku Hector nas zaatakuje.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kirk (po zap?aceniu 500 szt. z?ota) 
Nazwa: Kirk i pustynni rabusie
Opis: Kirk opowie nam o kluczu do ?wi?tyni Mora Sul, który pono? maj? pustynni rabusie w pobli?u miasta. Kirk zaprowadzi nas na miejsce, jednak oka?e si?, ?e to pu?apka, i Kirk oraz rabusie zaatakuj? nas, s?dz?c, i? posiadamy jeden z kluczy. Oczywi?cie, robimy to samo i pokonujemy napastników. Kirka jak najbardziej nale?y przeszuka?, bo ma jeden z wspomnianych kluczy do ?wi?tyni (opisane dalej). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Faesul
Nazwa: Handel artefaktami
Opis: Faesul chce, aby niewolnicy znów dla niego pracowali. W tej sprawie nale?y uda? si? do Grubasa, który nadzoruje niewolników przy ?wi?tyni Mora Sul. Wystarczy da? mu nauczk?, ale i te? mo?na przynie?? mu mikstrury wytrzyma?o?ci i si? równie? zgodzi (opisane ni?ej).
Nagroda: 400 szt. z?ota i 5 mikstur leczniczych
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo poinformowaniu Faesula + 2500
Reputacja: Mora Sul + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Grubas
Nazwa: Osiem mikstur wytrzyma?o?ci dla niewolników
Opis: Trzeba przynie?? Grubasowi 8 mikstur wytrzyma?o?ci. Je?eli nie mamy, to, na przyk?ad mo?emy sami sobie je przyrz?dzi? maj?c recept?. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Grubas
Nazwa: Pokonaj grubasa
Opis: Trzeba stoczy? pojedynek z Grubasem i go wygra?. Walczy samymi pi??ciami i nie ma ?adnej zbroi, wi?c spu?cimy mu lanie bez trudu.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Ilja
Nazwa: Ilja chce artefakt ze ?wi?tyni
Opis: W zamian za klucz (opisane dalej) Ilja chce artefakt (waz?) ze ?wi?tyni w Mora Sul. Znajdziemy j?, kiedy ju? si? dostaniemy do ?wi?tyni. Artefakt jest zamkni?ty w kufrze.
Nagroda: 2000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Ramon
Nazwa: Puchar Duszy
Opis: Pi?ciu kupców z Mora Sul posiada po jednym pucharu duszy. Ramon chce je wszystkie zdoby?. Ismael, Faesul, Ilja, Hamid oraz Masil, to kupcy, którzy posiadaj? te puchary. Konkretniej, ka?dy puchar le?y w domu na ?ó?ku danego kupca, ale musimy uwa?a?, bo za kradzie? ?wiadkowie nas zaatakuj? (w dzie? najlepiej to zrobi?, gdy? wtedy kupcy przebywaj? na zewn?trz).
Nagroda: 3000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Kradzie? + 1


Zleceniodawca: Felipe (gdy zap?acimy 100 szt. z?ota)
Nazwa: Pokonaj paladyna na arenie
Opis: Naszym pierwszym rywalem na arenie w Mora Sul jest Nordmarczyk zwany paladynem. W walce nie b?dzie nam sprawia? problemów, wi?c go szybko pokonamy. 
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo po rozmowie z paladynem i Felipe + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Felipe (po zap?aceniu 250 szt. z?ota)
Nazwa: Pokonaj Anktosa na arenie
Opis: Koczownik Anktos jest naszym drugim rywalem na arenie w Mora Sul. Jednak, tak jak paladyn, równie? nie stanowi wielkiego wyzwania.
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo po rozmowie z Anktosem + 250 i + 500 po rozmowie z Felipe
Reputacja: Mora Sul + 5
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Felipe (trzeba zap?aci? 400 szt. z?ota)
Nazwa: Pokonaj Oelka na arenie
Opis: Trzecim przeciwnikiem na arenie jest Nordmarczyk Oelk. Tak?e nie jest go trudno pokona?.
Nagroda: 800 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo po rozmowie z Oelkiem i Felipe + 500 
Reputacja: Mora Sul + 10
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Felipe (po zap?aceniu 500 szt. z?ota)
Nazwa: Pokonaj Angara na arenie
Opis: Ku naszemu zaskoczeniu, ostatnim naszym przeciwnikiem jest stary znajomy Angar. Walczy dwoma ostrzami i ma ?wietn? zbroj?, ale mimo to i tak nie powinien sprawia? trudno?ci. Kiedy go pokonamy, zostaniemy mistrzem (jest to wymagane do zadania ,,Zosta? mistrzem wielkiej areny w Mora Sul'', które zosta?o opisane w zadaniach dla Faring). 
Nagroda: Miecz Katana - od Angara i 1000 szt. z?ota oraz bro? Ksi??ycowe ostrze - od Felipe
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 po rozmowie z Angarem i + 1250 po rozmowie z Felipe oraz + 250, gdy udamy si? do Hectora
Reputacja: Mora Sul + 15
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Bandaro
Nazwa: Ukarz niewolnika Yussufa
Opis: Niewolnik Yussuf stoi za kradzie?? i sprzeda?? wszystkich kluczy do ?wi?tyni Mora Sul. Bandaro chce, ?eby?my go dopadli i zabili. Yussufa znajdziemy na pó?nocny wschód od Mora Sul w obozie paladyna Cruza (na odcinku pomi?dzy Ben Eraj, a Mora Sul), ale je?li b?dziemy chcieli, to mo?emy go pu?ci? wolno (zadanie ,,Yussuf znika'' opisane poni?ej). Poza tym, Yussuf powie nam, komu sprzeda? skradzione klucze. Gdy zdecydujemy si? zabi? Yussufa, to nie zapomnijmy przeszuka? jego cia?a, gdy? posiada jeden z kluczy do ?wi?tyni Mora Sul (opisane dalej). 
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po powrocie do Bandaro
Reputacja: Mora Sul + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Yussuf
Nazwa: Yussuf znika
Opis: Je?li postanowimy pozwoli? Yussufowi uciekn??, to trzeba b?dzie wróci? do Bandara i przekaza? mu, ?e zbieg?y niewolnik zwia?.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Bandaro
Nazwa: Ramirez, zaginiony Asasyn 
Opis: Zagin? Asasyn Ramirez, którego mamy za zadanie odszuka?. W ruinach na po?udniowy zachód od miasta przebywa Asasyn Mezir, który doprowadzi nas do Ramireza (patrz ni?ej). Niestety, po przybyciu na miejsce oka?e si?, ?e Ramirez nie ?yje.
Nagroda: Po 250 szt. z?ota od Bandaro i Ningala
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo po powrocie do Bandaro + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Mezir
Nazwa: Pod??aj za Mezirem
Opis: W ruinach niedaleko na zachód od ?wi?tyni Mora Sul przebywa Mezir. Je?li b?dziemy chcieli, to Mezir doprowadzi nas do Ramireza (patrz wy?ej). Droga nie jest d?uga, bo trzeba kawa?ek przebiegn?? na zachód. Poza tym, na drodze nie spotkamy gro?nych bestii. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Mezir
Nazwa: Eskortuj Mezira do oazy Murata
Opis: Po tym, jak ju? Mezir doprowadzi nas do Ramireza (patrz wy?ej), wtedy b?dzie chcia?, ?eby?my mu towarzyszyli do oazy Murata. Droga d?uga nie jest, ale po drodze mo?emy si? natkn?? na stado pe?zaczy piaskowych, wi?c musimy uwa?a?.
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Nasib
Nazwa: Podarunki dla Gonzalesa
Opis: Nale?y przynie?? odpowiednie podarunki dla Gonzalesa. Podarunków jest w sumie sze?? (opisane poni?ej, ale niezale?nie ile podarunków przyniesiemy, to po zdobyciu wymaganej reputacji i tak to zadanie wykonamy) i zdob?dziemy je wykonuj?c ró?ne zadania (jednak przynoszenie podarunków uniemo?liwi wykonanie niektórych misji).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Nasib
Nazwa: Z?oto dla Gonzalesa
Opis: Jednym z podarunków dla Gonzalesa mo?e by? z?oto. 1000 szt. z?ota to wymagana kwota.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Mora Sul + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Nasib
Nazwa: Smakowity prezent
Opis: Gonzales nie pogardzi bagiennym zielem, wi?c paczuszka z tym towarem b?dzie dla niego doskona?ym podarunkiem. Tylko w Lago mo?na j? zdoby? (po wygraniu wszystkich walk na arenie i wykonuj?c zadanie ,,Krwawi krwiopijcy''. Jednak na ten towar s? ch?tne tak?e inne osoby, wi?c mogli?my si? go ju? pozby?, ale je?li b?dziemy chcieli go odzyska?, to jedynym wyj?ciem jest pobicie osoby, której dali?my paczk?, a nast?pnie zabranie paczki). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Mora Sul + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Nasib
Nazwa: Miecz dla Gonzalesa
Opis: Kolejnym podarunkiem dla Gonzalesa mo?e by? miecz ,,Ksi??ycowe ostrze'' (zadanie ,,Ksi??ycowe ostrze'' opisane wcze?niej), który mo?na wygra? na arenie.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Mora Sul + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Nasib
Nazwa: Kobieta dla Gonzalesa
Opis: Okazuje si?, ?e podarunkami dla Gonzalesa s? tak?e pi?kne kobiety. Jedn? z nich jest Yasmin, któr? mo?na kupi? od Murata przebywaj?cego w oazie na zachód od miasta (zadanie ,,Yasmin'' opisane ni?ej). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 poinformowaniu Yasmin
Reputacja: Mora Sul + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Nasib
Nazwa: Alima
Opis: Drug? kobiet? w formie prezentu dla Gonzalesa jest Alima. Murat z oazy na zachód od miasta sprzeda nam j? za 300 szt. z?ota.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po rozmowie z Alim?
Reputacja: Mora Sul + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Nasib
Nazwa: Weksle dla Gonzalesa
Opis: Ostatnim podarunkiem dla Gonzalesa s? 3 weksle Masila (zadanie ,,D?ug i weksle'' opisane ni?ej).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Mora Sul + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Hamid
Nazwa: Delikatna sprawa
Opis: Hamid potrzebuje amuletu czarnoksi?stwa. Taki amulet ma do sprzedania Ilja i Hamid da nam pieni?dze (500 szt. z?ota) na kupno. Jednak nie nale?y mówi?, ?e to Hamid potrzebuje tego amuletu, gdy? wtedy Ilja zawy?y cen? (do 1000 szt. z?ota), ale co gorsze - Hamid wtedy ju? nie odbierze od nas tego amuletu (by? mo?e jest to spowodowane b??dem gry).
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Hamid
Nazwa: Yasmin
Opis: Kiedy ju? przyniesiemy amulet Hamidowi (opisane powy?ej), ten tym razem poprosi nas, ?eby?my si? udali do oazy Murata znajduj?cej si? na zachód od miasta i przyprowadzili stamt?d panienk? Yasmin. Zap?at? za ni? b?dzie amulet, który wcze?niej Hamidowi oddali?my. Jednak Murat b?dzie nam dwa razy oferowa? pieni?dze zamiast kobiety, ale nie nale?y si? na nie zgadza?, gdy? wtedy - mimo, i? b?dziemy mogli zabra? Yasmin - to nie b?dziemy mogli odda? jej Hamidowi (ale b?dziemy mogli wykona? zadanie ,,Kobieta dla Gonzalesa'' opisane wy?ej).
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 poinformowaniu Yasmin
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Masil
Nazwa: Orknarok, niewolnik ze ?wi?tyni
Opis: Trzeba niewolnika Orknaroka zaprowadzi? do Fasima przebywaj?cego w ?wi?tyni. Ale on jednak nie b?dzie go chcia?, wi?c b?dziemy musieli przyprowadzi? go do Kalescha, który równie? powie nam go zabra? od niego. Jako, ?e wi?c nikt go nie b?dzie potrzebowa?, to pozostanie nam tylko kaza? Orknarokowi odej?? (je?li b?dziemy chcieli, to mo?emy zapolowa? z nim na cieniostwory, podczas wykonywania zadania ,,Pozb?d? si? nieustraszonych go?ców pustynnych'', które zosta?o opisane ni?ej). 
Nagroda: 3 mikstury lecznicze - od Orknaroka (je?li wykonamy zadanie ,,Pozb?d? si? nieustraszonych go?ców pustynnych'')
Do?wiadczenie: + 1250, dodatkowo poinformowaniu Orknaroka + 2500 (po wykonaniu zadania ,,Pozb?d? si? nieustraszonych go?ców pustynnych'') i + 250 po powrocie do Masila
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kalesch
Nazwa: Pozb?d? si? nieustraszonych go?ców pustynnych
Opis: Nieustraszeni go?cy pustynni, to nic innego, jak tylko cieniostwory, które nie ró?ni? si? od nich niczym. Przebywaj? w ruinach zaraz przy obozie orków ko?o ?wi?tyni i jest ich sze??. Mo?emy na nie zapolowa? z Orknarokiem (opisane wy?ej).
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo poinformowaniu Kalescha + 5000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Masil 
Nazwa: D?ug i weksle
Opis: Kiedy ju? zabierzemy Orknaroka do ?wi?tyni (opisane wy?ej), wtedy Masil ka?e nam odebra? weksle od trzech osób w mie?cie. Nale?y zg?osi? si? do Ramona, Hectora (trzeba b?dzie mu zap?aci? 1400 szt. z?ota) i Ilji (jemu za? trzeba b?dzie odda? sztabk? magicznej rudy, któr? da? nam Masil). Natomiast je?li b?dziemy chcieli, to odebrane weksle mo?emy odda? Gonzalesowi (zadanie ,,Weksle dla Gonzalesa'' opisane wy?ej), zamiast Masilowi.
Nagroda: 200 szt. z?ota i Ognisty puchar
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Cruz
Nazwa: Ranny pe?zacz piaskowy
Opis: Trzeba i?? z Cruzem do jego dawnego obozu (opisane ni?ej) i zabi? tamtejsze pe?zacze, a dok?adniej ,,rannego'' pe?zacza, który ma w brzuchu ognisty puchar (zadanie ,,Odszukaj wszystkie ogniste puchary Magów Ognia'' opisane w zadaniach g?ównych). 
Nagroda: Ognisty puchar
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 1500 i + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Cruz
Nazwa: Id? z Cruzem do jego dawnego obozu
Opis: Paladyn Cruz musia? opu?ci? swoje dawne obozowisko, bo zosta?o zaatakowane przez pe?zacze. Jednak teraz mo?emy tam razem z Cruzem i?? i wybi? bestie (opisane wy?ej). Droga jest krótka i po drodze nie spotkamy ?adnych bestii.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Ningal
Nazwa: Cz?owiek, który zabi? Ramireza
Opis: Ningal chce, ?eby?my odszukali cz?owieka odpowiedzialnego za zabójstwo Ramireza. Cz?owiek ten, by? wspólnikiem Suguta z Ben Sali (zadanie ,,Bankiet dla s?pów'' opisane w zadaniach dla Ben Sali) i obaj stali za kradzie?? sztabek magicznej rudy, a Ramirez mia? si? zaj?? t? spraw?. Niektóre sztabki zosta?y sprzedane w mie?cie i kowal Ismael ma jedn? w posiadaniu i mo?e nam udzieli? informacji, kto konkretnie mu j? sprzeda?, o ile zap?acimy mu 400 szt. z?ota. Gdy to zrobimy, oka?e si?, ?e to Asasyn Hassan by? wspólnikiem Suguta i co za tym idzie, to on zabi? Ramireza. Hassana znajdziemy prawie na samym ko?cu ruin w niewielkim obozie na po?udniowy zachód od Mora Sul. Hassan przyzna si? do zabójstwa, ale nas równie? b?dzie próbowa? zabi?. Ale zamiast on nas, to my go zlikwidujemy. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Asasyni + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Ningal
Nazwa: Hassan
Opis: Kiedy ju? znajdziemy Hassana i przeka?emy to Ningalowi, ten rozka?e go zabi? (zrobimy to wykonuj?c powy?sze zadanie).
Nagroda: 500 szt. z?ota - od Ningala oraz 450 szt. z?ota - od Julia w Ben Sali
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 1500 poinformowaniu Ningala oraz + 1000 poinformowaniu Julia
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sanuyem
Nazwa: Droga do Merdariona
Opis: Przebywaj?cy w ruinach na zachód od Mora Sul, Koczownik Sanuyem, mo?e nas zaprowadzi? do kryjówki Merdariona. Trzeba z nim przebiec niewielki kawa?ek do jaskini na pó?noc.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Merdarion (dopiero po wykonaniu zadania ,,Otwórz ?wi?tyni? w Mora Sul'')
Nazwa: Zlikwiduj wodzów o?ywie?ców na polach ruin
Opis: Na terenach ruin Mora Sul, przebywaj? cztery grupy o?ywie?ców, którymi dowodz? ich wodzowie. Co prawda nale?y zabi? samych przywódców, ale bez zabicia pozosta?ych o?ywie?ców si? nie obejdzie. Nie powinno sprawia? to trudno?ci, zreszt? w walce b?dzie nas wspiera? Merdarion, który ca?kiem dobrze sobie radzi, a poza tym, b?dzie nas jeszcze prowadzi? do ka?dego wodza (opisane ni?ej). 
Nagroda: Po pi?? mikstur leczniczych i many 
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Prastara wiedza + 1


Zleceniodawca: Merdarion
Nazwa: Pod??aj za Merdarionem
Opis: Trzeba biegn?? za Merdarionem do pierwszego wodza o?ywie?ców.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Merdarion
Nazwa: Pod??aj za Merdarionem
Opis: Trzeba biegn?? za Merdarionem do drugiego wodza o?ywie?ców.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Merdarion
Nazwa: Pod??aj za Merdarionem
Opis: Nale?y biegn?? za Merdarionem do trzeciego wodza o?ywie?ców.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Merdarion
Nazwa: Pod??aj za Merdarionem
Opis: Nale?y biegn?? za Merdarionem do ostatniego wodza o?ywie?ców.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Zlikwiduj orków w ?wi?tyni Mora Sul
Opis: Je?li mamy tak? ochot?, to mo?emy zabi? wszystkich orków, którzy przebywaj? na terenie ?wi?tyni Mora Sul. Walka trudna nie jest, bo orków jest niewielu (Uwaga: zadanie to wlicza si? do wyzwalania miast w Varancie).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kayor
Nazwa: Id? z Kayorem do punktu spotkania poza Mora Sul
Opis: Musimy uda? si? z Kayorem i jego lud?mi do wyznaczonego miejsca tu? przy Mora Sul (niestety, z Kayorem mog? by? problemy natury technicznej, bo mo?e si? oddzieli? od swojej grupy i wybra? drog? przez miasto, zamiast tej ko?o miasta, któr? biegn? pozostali, co spowoduje, ?e Kayor zostanie zaatakowany przez Asasynów. Dlatego musimy zwraca? na niego uwag?, ale je?li zbaczy z drogi, to trzeba wczyta? seyv'a wcze?niejszego, lub po prostu wcze?niej zaatakowa? Kayora i tym sposobem zwabi? go wyznaczonego miejsca, by nie wybra? drogi przez miasto). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kayor
Nazwa: Oswobod? Mora Sul
Opis: Mora Sul to du?e miasto, jednak Asasynów tam tak du?o nie jest. Poza tym, jest tylko jeden mag (Ningal), a reszta to wojownicy, tak, wi?c, walka nie powinna si? okaza? trudna, zw?aszcza, ?e mo?emy liczy? jeszcze na pomoc koczowników (patrz powy?ej). 
Nagroda: 5 mikstur leczniczych - otrzymiemy je od Anktosa
Do?wiadczenie: + 5000, dodatkowo po rozmowie z Kayorem i Anktosem + 2500
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Gonzales
Nazwa: Zabij wszystkich Magów Wody 
Opis: Je?li postanowimy wspó?pracowa? z Asasynami, to trzeba b?dzie (chocia? w sumie niekoniecznie) niestety zabi? naszych starych znajomych z Khorinis. Magów do zlikwidowania jest siedmiu, a s? nimi: Saturas (przywódca - znajdziemy go na wykopaliskach Al Shedim), Myxir (przebywa z Saturasem), Merdarion (znajduje si? w jaskini na pó?nocny zachód od Mora Sul), Vatras (jest wi??niem w Lago), Cronos (przebywa na zachód od Ben Sali), Riordian (w zale?no?ci od tego, czy go wcze?niej spotkali?my, to mo?e on przebywa? w ruinach na po?udniu w pobli?u Bragi, albo w jaskini na po?udniowy zachód od Bragi), oraz Nefarius (on z kolei przebywa daleko na pó?noc od Ishtar). Do likwidacji magów, przydatn? umiej?tno?ci? jest og?uszenie.
Nagroda: 2000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo po zg?oszeniu si? do Gonzalesa + 10000
Reputacja: Asasyni + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Zabij Nefariusa, Maga Wody
Opis: Trzeba zabi?, Maga Wody Nefariusa. Nie b?dzie to trudne, bo w sumie nie ma ?adnej obstawy (oczywi?cie, wcze?niej mo?emy wykona? z nim zadanie zwi?zane z grobowcem Haran Ho, które zosta?o opisane w zadaniach pozosta?ych).
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 5000 po powrocie do Gonzalesa
Reputacja: Asasyni + 3
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Zabij Cronosa, Maga Wody
Opis: Musimy zabi? Cronosa, co jest dziecinnie ?atwe, gdy? nikt mu nie towarzyszy
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 5000 po powrocie do Gonzalesa
Reputacja: Asasyni + 3
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (zadanie pojawia si? w dzienniku, gdy je ju? wykonamy)
Nazwa: Zabij Merdariona, Maga Wody
Opis: Merdarionowi towarzysz? Koczownicy, wi?c je?li zabijemy Maga Wody, to pozostali nas zaatakuj? i wtedy ich równie? b?dziemy musieli zabi? (chyba, ?e go og?uszymy).
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000 
Reputacja: Asasyni + 3
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (po tym, jak wykonamy zadanie, uaktywnia si? w dzienniku)
Nazwa: Zabij Riordiana, Maga Wody
Opis: Kolejnym w kolejce jest Riordian. Mo?e przebywa? w ruinach w pobli?u Bragi, albo w kryjówce Asaru (zale?y, czy wykonali?my zadanie ,,Eskortuj Riordiana'' opisane w zadaniach dla Bragi). W drugim przypadku b?d? mu towarzyszy? koczownicy, zatem zarówno Riordiana, jak i ich trzeba b?dzie zabi?.
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 5000 poinformowaniu Gonzalesa
Reputacja: Asasyni + 3
Atrybuty: Brak


 

Zleceniodawca: Brak (zadanie aktywuje si? w dzienniku, gdy je ju? wykonamy)
Nazwa: Zabij Myxira, Maga Wody
Opis: Myxir przebywa z Saturasem, wi?c je?li nie chcemy, ?eby ten drugi w??czy? si? do akcji, to musimy Myxira og?uszy?. Chyba, ?e Saturas b?dzie przebywa? nieco dalej.
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 5000 poinformowaniu Gonzalesa
Reputacja: Asasyni + 3
Atrybuty: Brak

Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania, kiedy ju? je wykonamy)
Nazwa: Zabij Vatrasa, Maga Wody
Opis: Vatras jest wi??niem w Lago, do którego Fabio nas niestety nie dopu?ci, nawet je?li powiemy, ?e Gonzales nas przys?a?. Mo?na si? poskar?y? Gonzalesowi, cho? i tak nam za wiele nie pomo?e. Zasugeruje tylko, ?eby?my si? pozbyli Fabia, ale jak wiadomo, b?dzie si? to równa?o z wyzwoleniem miasta. W takiej sytuacji mamy wi?c trzy mo?liwo?ci: albo wyzwalamy miasto (tylko wtedy, je?li nie mamy na koncie dwóch innych miast odbitych) i kiedy Fabio padnie trupem, przeszukujemy jego cia?o, a nast?pnie zabieramy klucz do budynku z Vatrasem. Albo wywabiamy samego Fabia poza miasto (za pomoc? jakiego? czaru, np. Os?abienie) i go likwidujemy poza zasi?giem innych, a nast?pnie zabieramy klucz. Albo ostatecznie og?uszamy Fabia (o ile posiadamy umiej?tno?? Og?uszenia) i bierzemy klucz do budynku z Vatrasem. W ko?cu, gdy dostaniemy si? do Vatrasa, wyci?gamy bro? i go likwidujemy (oczywi?cie, je?li mamy ochot?, to mo?emy z nim wcze?niej porozmawia?). 
Nagroda: 1500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 7500 po zg?oszeniu si? do Gonzalesa
Reputacja: Asasyni + 3
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (zadanie zostaje aktywowane po tym, jak je wykonamy)
Nazwa: Zabij Saturasa, przywódc? Magów Wody
Opis: Ostatnim Magiem Wody do zlikwidowania, jest sam przywódca Saturas. Je?li jeszcze nie zabili?my Myxira, to musimy uwa?a?, ?eby nie zauwa?y? zabójstwa, bo nas zaatakuje.
Nagroda: 2000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 10000 po zg?oszeniu si? do Gonzalesa
Reputacja: Asasyni + 3
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kalesch
Nazwa: Otwórz ?wi?tyni? w Mora Sul
Opis: W ?wi?tyni znajduje si? jeden z pi?ciu artefaktów Adanosa (korona Adanosa). Aby j? zdoby?, trzeba otworzy? ?wi?tyni? za pomoc? pi?ciu znalezionych przez nas kluczy (patrz ni?ej). Jednak, kiedy ju? otworzymy ?wi?tyni?, to na terenach ruin Mora Sul, pojawi? si? o?ywie?cy.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania, gdy je wykonamy)
Nazwa: Znajd? pierwszy klucz do ?wi?tyni w Mora Sul
Opis: Pierwszy klucz do ?wi?tyni ma ork Kalesch, który przebywa wraz z innymi orkami przy ?wi?tyni w Mora Sul. Kiedy odnajdziemy pozosta?e cztery klucze i poinformujemy o tym Kalescha, ten wtedy nas zaatakuje. Ale zamiast on nas pobi?, to my pobijemy jego, dzi?ki czemu zabierzemy mu klucz. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Ilja 
Nazwa: Znajd? drugi klucz do ?wi?tyni w Mora Sul
Opis: Drugi klucz do ?wi?tyni ma Ilja. Odda nam go pod warunkiem, je?li przyniesiemy mu waz? ze ?wi?tyni, kiedy ju? si? do niej dostaniemy (opisane wy?ej).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (zadanie aktywuje si? po jego wykonaniu)
Nazwa: Znajd? trzeci klucz do ?wi?tyni w Mora Sul
Opis: Trzeci klucz do ?wi?tyni ma Yussuf (ten z zadania ,,Ukarz niewolnika Yussufa'', które zosta?o opisane wcze?niej) i odda nam go, je?li go nie zabijemy. W przeciwnym wypadku wystarczy przeszuka? jego cia?o i zabra? klucz.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Znajd? czwarty klucz do ?wi?tyni w Mora Sul
Opis: Czwarty klucz jest w posiadaniu Gonzalesa - przywódcy miasta. Niestety, za klucz za??da 10000 szt. z?ota. Je?li nie mamy, lub nie chcemy tyle p?aci?, to pozostaje nam zabi? Gonzalesa. Jednak b?d?my ?wiadomi tego, ?e b?dzie si? to równa?o z wyzwoleniem miasta (wi?cej na ten temat w opisie zadania ,,Oswobod? Mora Sul'').
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: Brak (spowodowane jest to zapewne b??dem gry)
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (zadanie uaktywnia si? po jego wykonaniu) 
Nazwa: Znajd? pi?ty klucz do ?wi?tyni w Mora Sul
Opis: Ostatni klucz do ?wi?tyni jest w posiadaniu Kirka. Zdob?dziemy go, kiedy zwabi nas podst?pem w pu?apk? (zadanie ,,Kirk i pustynni rabusie'' opisane wy?ej).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kalesch
Nazwa: Kalesch chce klucze do ?wi?tyni w Mora Sul
Opis: Kalesch posiada pierwszy klucz, ale chcia?by zdoby? pozosta?e, wi?c musimy po prostu je zdoby? (ich miejsca, gdzie mo?na je zdoby?, zosta?y opisane wy?ej). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Al Shedim
[obrazek]

Zleceniodawca: Brak (zadanie w dzienniku pojawia si?, kiedy je wykonamy)
Nazwa: Al Shedim odkryte
Opis: Trzeba po prostu dotrze? na wykopaliska Al Shedim (znajdziemy je na wschód od Mora Sul).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Yussuf
Nazwa: Znajd? pi?? kluczy do ?wi?tyni w Mora Sul
Opis: Do otwarcia ?wi?tyni w Mora Sul potrzeba pi?ciu kluczy. Trzeba je wszystkie odnale?? (ich miejsca, gdzie mo?na je zdoby?, zosta?y opisane w zadaniach dla Mora Sul).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Saturas
Nazwa: Spenetruj pole ruin Al Shedim
Opis: Trzeba przeszuka? ruiny Al Shedim w celu znalezienia pi?ciu rodzajów artefaktów. Artefakty wyst?puj? w ró?nych ilo?ciach i s? rozmieszczone w ró?norakich wyznaczonych dla siebie miejscach, wi?c trudno okre?li?, gdzie dok?adnie si? znajduj?. Zatem bez uganiania po ca?ych ruinach si? niestety nie obejdzie (poni?ej zosta?y opisane zadania zwi?zane z tymi artefaktami). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (zadanie aktywuje si? po tym, jak je wykonamy)
Nazwa: Odszukaj 7 kamiennych tablic kap?anów
Opis: Tabliczki kap?anów znajduj? si? na terenie ruin kap?anów (tu, gdzie przebywa Saturas). Niektóre le?? na ziemi, inne znajduj? si? na zrujnowanych schodach. Nie powinno by? problemów z ich znalezieniem.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Odszukaj 10 urn stra?ników umar?ych
Opis: Urny stra?ników umar?ych znajduj? si? w ruinach (to te na zachód od ?wi?tyni) stra?ników umar?ych. Pomijaj?c fakt, ?e roi si? tam od o?ywie?ców, to odszukanie urn nie powinno by? k?opotliwe, gdy? urn trudno nie zauwa?y?.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1250
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (zadanie pojawia si? w dzienniku, gdy je ju? wykonamy)
Nazwa: Odszukaj 7 figurek wojowników
Opis: Kolejnymi artefaktami do odszukania jest siedem figurek wojowników, które s? rozmieszczone w ruinach wojowników na po?udnie od ?wi?tyni. Musimy jednak uwa?nie si? rozgl?da?, bo figurki s? bardzo ma?e i mo?emy ich przez to nie dostrzec.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (zadanie zostaje aktywowane, gdy je wykonamy)
Nazwa: Odszukaj 5 kufli uzdrowicieli
Opis: W ruinach uzdrowicieli na po?udniowy wschód od ?wi?tyni znajduje si? pi?? kuflów uzdrowicieli. Odnajdziemy je bez wi?kszych problemów.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Odszukaj 3 zwoje badaczy
Opis: Ostatnimi artefaktami do odszukania s? trzy zwoje badaczy, które znajduj? si? w prastarej bibliotece na wschód od ?wi?tyni. Tak? ilo?? bardzo ?atwo i szybko znajdziemy. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 750
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Wutras
Nazwa: Pomoc koczowników z Al Shedim
Opis: Przy ?wi?tyni Al Shedim przebywaj? orkowie i razem z Koczownikami musimy ich si? pozby? (opisane poni?ej). Do pomocy trzeba przekona? pozosta?ych Koczowników, którzy przebywaj? w ruinach - Pakwana (przebywa w ruinach na po?udniowym wschodzie) i Onatasa (przebywa w ruinach na wschodzie). Wystarczy ich tylko zawiadomi?, a od razu si? zgodz?.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (pojawia si? w dzienniku po tym, jak zaczniemy walk? z orkami) 
Nazwa: Wyzwolenie Al Shedim
Opis: Nale?y po prostu zlikwidowa? orków znajduj?cych si? przy ?wi?tyni Al Shedim. Rewolucj? mo?emy rozpocz?? atakuj?c orków, lub prowokuj?c s?ownie (ale b?dzie to mo?liwe po wykonaniu powy?szego zadania) orkowego przywódc?, Tamkoscha. Walka b?dzie bardzo ?atwa, gdy? orków jest tylko kilku, a do tego mo?emy liczy? na pomoc koczowników (o ile wykonali?my powy?sze zadanie) i starego kumpla Lestera (Uwaga: wyzwolenie Al Shedim zostaje zaliczone, jako jedno z wyzwolonych miast w Varancie). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Saturas
Nazwa: Znajd? pi?? kluczy do ?wi?tyni w Al Shedim
Opis: Nale?y odnale?? wszystkie pi?? kluczy (patrz ni?ej), ?eby mo?na by?o otworzy? ?wi?tyni? w Al Shedim. Saturas da nam map? z wyznaczonymi miejscami, w których znajduj? si? klucze. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 5000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Znajd? pierwszy klucz do ?wi?tyni w Al Shedim
Opis: Pierwszy klucz do ?wi?tyni jest w posiadaniu Saturasa. Za klucz nie trzeba mu wy?wiadcza? ?adnych przys?ug.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Znajd? drugi klucz do ?wi?tyni w Al Shedim
Opis: Drugi klucz do ?wi?tyni jest w posiadaniu naszego starego kumpla Lestera. Podobnie, jak Saturas, Lester odda nam klucz bez ?adnych dodatkowych zlece?. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (zadanie w dzienniku pojawia si?, kiedy je wykonamy)
Nazwa: Znajd? trzeci klucz do ?wi?tyni w Al Shedim
Opis: Trzeci klucz znajduje si? w kufrze w ruinach na po?udnie od ?wi?tyni.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (uaktywnienie zadania, gdy ju? je wykonamy)
Nazwa: Znajd? czwarty klucz do ?wi?tyni w Al Shedim
Opis: Z kolei czwarty klucz jest w kufrze w ruinach na zachód od ?wi?tyni.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (zadanie pojawia si? w dzienniku, gdy je wykonamy)
Nazwa: Znajd? pi?ty klucz do ?wi?tyni w Al Shedim
Opis: Pi?ty i zarazem ostatni klucz równie? znajduje si? w kufrze w ruinach - tyle, ?e w tych na pó?nocnym wschodzie od ?wi?tyni.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (zadanie zostaje aktywowane po tym, kiedy b?dziemy chcieli wej?? do ?wi?tyni)
Nazwa: Otwórz ?wi?tyni? w Al Shedim
Opis: Tak, jak w przypadku ?wi?tyni w Mora Sul - do otwarcia wrót do ?wi?tyni Al Shedim, równie? potrzeba pi?ciu kluczy (patrz wy?ej).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Ishtar

Zleceniodawca: Diego
Nazwa: Dost?p do Ishtar
Opis: Asam, stra?nik bramy w Ishtar, wpu?ci nas do miasta je?li uzyskamy u Asasynów wymagan? reputacj? (75%). Dopiero wtedy Ishtar stanie przed nami otworem.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Karmok
Nazwa: Uzbrój niewolników
Opis: Je?li chcemy, ?eby niewolnicy pomogli nam wyzwoli? Ishtar (opisane dalej), to musimy ich uzbroi? w 3 paczki z broni?.
Nagroda: Brak 
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Koczownicy + 3
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Karmok
Nazwa: Mikstury dla niewolników
Opis: Oprócz broni (patrz wy?ej), niewolnicy potrzebuj? jeszcze 20 mikstur leczniczych (je?li nie mamy, to zawsze mo?na kupi?, albo samemu przy??dzi?). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Koczownicy + 3
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sven
Nazwa: Dostarcz dziesi?? sztabek rudy magicznej kowalowi Svenowi
Opis: Nale?y dostarczy? Svenowi 10 sztabek magicznej rudy (mo?na je znale?? przedewszystkim w skrzyniach).
Nagroda: 1000 szt. z?ota - od Muntasira, kiedy go poinformujemy
Do?wiadczenie: + 3000, dodatkowo + 2500 poinformowaniu Muntasira
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Zuben
Nazwa: Sprawdzian Asasynów
Opis: Trzeba przej?? sprawdzian Zubena, polegaj?cy na sprawdzeniu naszych umiej?tno?ci. Naszymi konkurentami s? Surus i Zarkos. Zanim jednak zaczniemy sprawdzian, to wcze?niej musimy si? zg?osi? do Ugrasala. Sprawdzian Zubena polega konkretnie na wykonywaniu ró?nych zlece? dla jego ludzi (wszystkie te zadania zosta?y opisane poni?ej). Kiedy ju? wykonamy odpowiednio du?o zada? (do 75% reputacji), nale?y poinformowa? Ugrasala, a nast?pnie zameldowa? o tym Zubenowi (dzi?ki czemu zyskamy wtedy mo?liwo?? wybrania ?cie?ki Beliara).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 10000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Ugrasal
Nazwa: Mistrz walki
Opis: Ugrasal, to mistrz w pos?ugiwaniu si? ró?nego rodzaju ostrzami. Aby nas popar? trzeba nauczy? si? walczy? po mistrzowsku dwoma broniami. Jedynym, który mo?e nas tego nauczy?, jest w?a?nie sam Ugrasal.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Ishtar + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Asam
Nazwa: Cenna misa
Opis: Mis?, któr? potrzebuje Asam, posiada Zarkos. Kiedy go zabijemy (patrz ni?ej), to b?dziemy mogli j? wzi?? i odda? Asamowi.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Ishtar + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Asam
Nazwa: Zarkos
Opis: Jednym z naszych konkurentów jest niejaki Zarkos. Przebywa on na pó?noc w niewielkim obozie od Ishtar z kilkoma innymi Asasynami. Musimy si? tam uda? i go zabi? (nie musimy go nawet atakowa?, gdy? sam to zrobi).
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 poinformowaniu Asama
Reputacja: Ishtar + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kasim (po zap?aceniu 500 szt. z?ota)
Nazwa: Walka na arenie
Opis: Pierwszym przeciwnikiem, z którym musimy si? zmierzy?, jest Makas. Nie ma wielkiej filozofii - wystarczy zasypa? go gradem ciosów i ju? wygramy pojedynek.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po zg?oszeniu si? do Kasima
Reputacja: Ishtar + 5
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Kasim (po zap?aceniu 500 szt. z?ota)
Nazwa: Walka na arenie
Opis: Drugim naszym przeciwnikiem, jest Musan. Tak?e nie ma wielkiej filozofii - wystarczy kilka szybkich ciosów i ju? zwyci??ymy.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po zg?oszeniu si? do Kasima
Reputacja: Ishtar + 10
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Kasim (po zap?aceniu 500 szt. z?ota)
Nazwa: Walka na arenie
Opis: Trzecim i ostatnim ju? przeciwnikiem, jest Emet. Równie? nie stanowi wyzwania w walce.
Nagroda: 600 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 po zg?oszeniu si? do Kasima
Reputacja: Ishtar + 15
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Makas
Nazwa: Studnie poza miastem
Opis: Trzeba uda? si? do Kafy, który przebywa przy studniach za miastem (troch? na pó?noc od Ishtar) i z nim porozmawia? (wtedy on zleci nam poni?sze zadania).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Ishtar + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kafa 
Nazwa: Atak szakali
Opis: Zaraz po rozmowie z Kaf? (patrz wy?ej), pojawi? si? szakale przy studniach - trzeba wi?c b?dzie je zabi?, ale wtedy za? pojawi? si? kolejne (patrz ni?ej). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1250
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kafa
Nazwa: Wi?cej szakali
Opis: Gdy zabijemy szakale przy studniach Kafy (patrz wy?ej), wtedy pojawi si? nast?pne stado, które zaatakuje studnie nale??ce do Giacomo. Trzeba b?dzie pobiec z Kaf? na miejsce i zlikwidowa? wszystkie szakale.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1250
Reputacja: Brak
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Kafa
Nazwa: Trzech przywódców stada
Opis: Kafa chce, ?eby?my si? pozbyli trzech przywódców stada szakali. Nale?y uda? si? nieco na zachód od Ishtar, bo tam w?a?nie znajdziemy tych przywódców stada. Jeden znajduje si? w jaskini, za? pozostali dwaj, na otwartym terenie.
Nagroda: 100 szt. z?ota i dwie wody - gdy poinformujemy Giacomo
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 1500 po zg?oszeniu si? do Kafy i + 1000 po zg?oszeniu si? do Giacomo oraz + 250 poinformowaniu Makasa
Reputacja: Ishtar + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Musan
Nazwa: Skóry rozk?adaj?cych si? bestii
Opis: Musan potrzebuje 5 skór rozk?adaj?cych si? bestii. Konkretnie to chodzi o lwy, jednak nie ?atwo na te osobniki na pustyni si? natkn?? (chyba ?e na te zwyk?e). Na szcz??cie na pó?nocny zachód od Ishtar, znajduje si? pewna jaskinia, w której mo?na znale?? sporo tych bestii, zatem tam musimy si? uda? i na nie zapolowa?.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Ishtar + 15
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Emet
Nazwa: Materia?y treningowe 
Opis: Nale?y przynie? Emetowi paczk? bagiennego ziela. Mo?na j? zdoby? tylko w Lago i to maksymalnie dwie sztuki. Jednak, Emet to nie jedyna osoba, która jest ch?tna na ten towar, wi?c odwiedzaj?c wcze?niejsze miasta, mogli?my si? ju? go pozby? (w takim wypadku jedynym wyj?ciem b?dzie pobicie danej osoby, której dali?my paczk?, a nast?pnie zabranie paczki). 
Nagroda: Czarny Rhobar (dwie sztuki)
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500
Reputacja: Ishtar + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Zuben
Nazwa: Danina ze ?wi?tyni
Opis: Musimy uda? si? do Bakareschu i odebra? danin? od czarnych magów dla Zubena. Odpowiednimi osobami, do których trzeba si? zg?osi?, s? Amul, Sigmor i Tizgar. Wszyscy zgodz? si? odda? danin? bez ?adnych dodatkowych przys?ug. Jedynie Sigmor da nam klucz do skrzyni w jaskini, z której b?dziemy musieli sami zabra? z?oto (jaskinia znajduje si? po zachodniej stronie miasta, tu? pod ?wi?tyni?).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Ishtar + 10
Atrybuty: Prastara wiedza + 1


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po przeczytaniu notatki ,,Rozkaz Surusa'')
Nazwa: Zwyczaje panuj?ce w Varancie
Opis: Oprócz Zarkosa, drugim naszym konkurentem w sprawdzianie Zubena (zadanie ,,Sprawdzian Asasynów'' opisane wcze?niej) jest Surus. Kiedy b?dziemy pod??a? ?cie?k? z Ishtar na pó?noc, to natkniemy si? na zabójców, którzy b?d? chcieli nas zabi?. Je?li ich zabijemy i przeszukamy ich cia?a, to znajdziemy przy jednym z nich notatk?, z której wyniknie, ?e Surus nas?a? swoich zbirów, by ci nas zabili. Winny jednak b?dzie mia? to w nosie, gdy mu o tym powiemy, ale Ugrasal b?dzie mia? inne zdanie na ten temat (opisane ni?ej), wi?c o ca?ej sprawie nale?y jemu donie?. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Ugrasal
Nazwa: Walka z Surusem
Opis: Ugrasal wy?le nas zabi? Surusa, kiedy mu powiemy, ?e nas?a? na nas morderców (opisane wy?ej). Wiedz?c, ?e donie?li?my Ugrasalowi o ca?ej sprawie, Surus równie? b?dzie chcia? nas zabi?, wi?c nie b?dziemy musieli go prowokowa? do walki. Do walki nikt si? nie przy??czy, ale musimy szybko zasypa? ciosami Surusa, ?eby mu nie pozwoli? na rzucenie jakiego? czaru (w ko?cu Surus jest magiem).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 250
Reputacja: Ishtar + 5
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Ningal
Nazwa: Pomys?odawca kradzie?y rudy
Opis: Czarny mag, Ningal z Mora Sul, zleca nam, ?eby?my udali si? do Ishtar i rozwik?ali spraw? kradzie?y rudy z Ben Sali (opisane dalej). Za ca?? spraw? stoi Nerusul i kiedy go oto zapytamy, przyzna si? do wszystkiego. Wtedy b?dziemy mieli dwie mo?liwo?ci: albo go zabi? i wykona? zlecenie od Ningala, albo mu odpu?ci? i zapomnie? o ca?ej sprawie.
Nagroda: 2000 szt. z?ota - od Nerusula je?li nie wykonamy zadania, lub 1000 szt. z?ota - od Ningala je?li wykonamy zadanie
Do?wiadczenie: + 500, dodatkowo + 2500 poinformowaniu Ningala - tylko je?li zabijemy Nerusula 
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Julio
Nazwa: Z?odzieje rudy
Opis: Za kradzie?? rudy z Ben Sali stoi Sugut (zadanie ,,Bankiet dla s?pów'' opisane w misjach dla Ben Sali) i Hassan (zadanie ,,Hassan'' opisane w zadaniach dla Mora Sul). Obydwu nale?y znale?? i zabi?.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 3000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (zadanie aktywuje si?, kiedy je wykonamy)
Nazwa: Oswobod? Ishtar
Opis: Przyszed? czas na wyzwolenie pa?acu Ishtar. Do wspó?pracy mo?emy namówi? niewolnika Karmoka (zadanie ,,Uzbrój niewolników'' i ,,Mikstury dla niewolników'' opisane wcze?niej). Walka mo?e by? ci??ka, bo przebywa tam trzech czarnych magów, wi?c najlepiej zabi? ich jako pierwszych (dwóch z nich Surusa i Nerusula, mo?emy si? pozby? przy okazji wykonywania wcze?niejszych zada? ,,Pomys?odawca kradzie?y rudy'' oraz ,,Walka z Surusem''), ale b?dzie to mo?liwe je?li przedostaniemy si? do Ishtar, bo w przeciwnym wypadku, nie b?dziemy ich mogli w pierwszej kolejno?ci wyeliminowa?. Oprócz czarnych magów, problemem mo?e by? te? sam Zuben, bo to bardzo twardy przeciwnik, a jeszcze towarzysz? mu w walce dwa lwy. Je?li zaczniemy walk? od wej?cia do Ishtar, to wybijemy wi?kszo?? Asasynów i zostanie nam tylko sam Zuben do zlikwidowania, wraz z kilkoma lud?mi, wi?c nie powinno by? problemów. Ewentualnie, mo?emy w pierwszej kolejno?ci zabi? Zubena (niekoniecznie przy wszystkich, bo mo?emy spróbowa? go wywabi? przy pomocy jakiego? czaru za miasto i wtedy nikt z miasta nas nie zaatakuje). Tereny poza Ishtar s? ca?kiem rozleg?e, wi?c w razie czego, mamy gdzie ucieka?. Ishtar zostanie wyzwolone, kiedy zabijemy wi?kszo?? Asasynów.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 7500
Reputacja: Koczownicy + 5
Atrybuty: Brak


Pozosta?e
[obrazek]

Zleceniodawca: Brak (zadanie uaktywnia si? po jego wykonaniu)
Nazwa: Dotrzyj do Varantu 
Opis: Po prostu nale?y doj?? do Varantu drog?, któr? pokazuje nam paladyn Karlen (zadanie ,,Paladyn Karlen pokazuje Ci pustyni?'', opisane w zadaniach dla Nemory). Zreszt?, to jedyna droga, jak? si? mo?na dosta? na pustyni?.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Diego
Nazwa: ?owy na z?bacze
Opis: Nale?y zapolowa? na mroczne z?bacze z naszym przyjacielem Diegiem. Z?bacze znajduj? si? na zachód od Bragi i jest ich tylko kilka. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Diego jest w Mora Sul
Opis: Po prostu trzeba z Diegiem dotrze? do Mora Sul. Diego przebywa w Bradze, wi?c droga do Mora Sul, jest d?uga. Na szcz??cie nie spotkamy w?a?ciwie ?adnych potworów po drodze.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Nefarius
Nazwa: Zaprowad? Nefariusa do grobowca Haran Ho
Opis: Trzeba uda? si? z Nefariusem do grobowca (a w?a?ciwie do jaskini) znajduj?cego si? na pó?nocy. Poza szakalami i jednym Gargulcem, nie natkniemy si? na nic gro?niejszego.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Nefarius
Nazwa: Zabezpiecz grobowiec
Opis: Kiedy dojdziemy do grobowca z Nefariusem (opisane wy?ej), to grobowiec trzeba b?dzie zabezpieczy?, czyli oczy?ci? go ze wszystkich pe?zaczy (jest ich kilka).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1250, dodatkowo poinformowaniu Nefariusa + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak

 

Strona 1 Strona 2