Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów. |
Biuletyn
Top czytane
|
Xardas
napisał: Isentor, dnia 21.07.2011 23:08
|
|
Wst?p
Xardas by? jednym spo?ród 12 najlepszych Magów, którzy przybyli na Khorinis z Myrtany. Król wys?a? ich na wysp? z zadanie utworzenia magicznej bariery która mia?a os?ania? ca?? Górnicz? Dolin?. Ju? wtedy by? on jednym z najpot??niejszych Magów Ognia. Którego? dnia co? posz?o nie tak i bariera wymkn??a si? spod kontroli wi???c wszystkich w jej obr?bie. Kolonia zosta? wyzwolona z r?k stra?ników, a Magowie nie maj?c innego wyj?cia przy??czyli si? do buntowników. Nied?ugo pó?niej Xardas pod wp?ywem wizji Beliara opu?ci? kr?g ognia wybraj?c ?ycie Nekromanty, zaszy? si? na uboczu z dala od nieproszonych go?ci oddaj?c si? badaniom tajemnic mrocznych sztuk.
Po zdobyciu ogromnej mocy Nekromanta zabra? si? za realizacj? swego planu. Po przybyciu na kontynent zjednoczy? swe si?y z orkami, którzy praktycznie wygrali ju? wojn? z lud?mi. Pojawia si? i znika nieoczekiwanie w wielu miejscach, jak podczas obl??enia Faring lub nieoczekiwana wizyta w Klanie Wilka. Po ?wiecie kr??y wiele niepokoj?cych pog?osek na jego temat, lecz Xardasem kieruj? wy?sze pobudki. Ju? podczas pierwszego spotkania t?umaczy nam swe poczynania. Przygotowa? wszystko dzi?ki czemu gotowy jest do zako?czenia Wojny Bogów. Daje nam mo?liwo?? wyboru trzeciej ?cie?ki – ?cie?ki Adanosa, stani?cia pomi?dzy Innosem, a Beliarem. Aby osi?gn?? cel Wybraniec znów musi wyruszy? w drog?. Odnalezienie i zniszczenie Boskich Artefaktów Adanosa jest pierwszym kokiem. Nast?pny, który jeszcze bardziej os?abi walcz?ce ze sob? Bóstwa jest zabicie Zubena i Rhobara. Ber?a które zabierzemy z ich martwych r?k pos?u?? nam jako klucz do portalu do którego wkrótce udamy si? z Xardasem. Podczas niebezpiecznej podró?y podczas której nieraz przyjdzie nam si? zmierzy? cho?by z rz?dnymi zemsty podw?adnymi martwych w?adców stajemy przed portalem który ma zaprowadzi? dwójk? w?drowców w nieznane.
Wie?a Xardasa w Nordmarze
W poch?oni?tym wojn? kontynencie Xardas za?o?y? sw? siedzib? na niedost?pnych pó?nocnych kresach. Skuty wiecznymi lodami Nordmar sta? si? idealnym miejscem do za?o?enia swej kryjówki. Wie?a znajduje si? na wysokim wzgórzu otoczonym z wielu stron przez obozowiska Orków. Dotarcie do budynku jest nie lada wyzwaniem nawet dla do?wiadczonego wojownika. W dotarciu do celu podró?y pomo?e nam my?liwy z Klanu Wilka imieniem Hanson którego wilk zaprowadzi nas a? po wrota wie?y.
|
|