Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
O grze
Wstęp
Artefakty Adanosa
Bagienne ziele
Bogowie
Edycja Rozszerzona - Pierwsze wrażenia
Frakcje
Haran Ho
Kamienie teleportacyjne
Klany
Kontynent
Magia
Prastara wiedza
Towarzysze
Vengard
Xardas
Bestiariusz
Potwory
Przedmioty
Bronie
Czary
Hełmy
Mikstury
Tarcze
Zbroje
Pomoc
Atrybuty
Nauczyciele
Ogniste puchary
Solucja
Spis NPC
Sterowanie
Stół alchemiczny
Umiejętności
Zadania
Kody
Konsola
Ciekawostki
Modelowanie wydm
Nagrywanie dialogów
Piranha Bytes
Projektowanie postaci
Recenzja z 2007 roku
Soundtrack
Streszczenie materiału z Gamestar
The Art of Gothic
Tworzenie budynków
Wywiad z Blaine'm Christine
Wywiad z Piranha Bytes
Wywiad z Piranha Bytes na E3
Wywiad z Robertem Gawli?skim
Zapowiedź z 2006 roku
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Pre-Alpha
Inne
Gothic 3 - The Beginning
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
Gothic 3: The Beginning
Edycja Rozszerzona & Quest Pack
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Streszczenie materia?u z
napisał: Isentor, dnia 21.07.2011 16:49
Artyku? archiwalny | nowa wersja artyku?u ju? wkrótce

 

 

Streszczenie materia?u z niemieckiego czasopisma “Gamestar”

Wiele faktów uwzgl?dnionych w obszernym artykule dotyczy tajemniczej klasy magów. Sporo nowo?ci czeka przysz?ych magów ?wiata Gothic. Zmieni si? bowiem system zdobywania czarów o czym ju? wkrótce.

Wielkie zmiany pojawi? si? w systemie walk, o czym wiemy jednak to nie wszystko. Przewidziano równie? zmiany dla osób zainteresowanych nieco bardziej subteln? dziedzin? walki – magi?. Mianowicie chodzi tu o wi?ksz? swobod?, gdy? czary b?d? rzucane za pomoc? jednej r?ki tak wi?c nic nie stoi na przeszkodzie w zadawaniu dodatkowych obra?e? cho?by za pomoc? lekkiego miecza.

 

Zapowiedziano równie? pojawienie si? magicznych kiji, czy jak kto woli ró?dzek które odegraj? znacz?c? rol? w ca?ej dziedzinie magii, bowiem b?d? przydatne podczas wspomnianego rzucania czarów. Oczywi?cie nic nie stoi na przeszkodzie wykorzystania owego przedmiotu w walce bezpo?redniej co doskonale uzasadnia krótki film zamieszczony na p?ycie DVD do??czonej do Gamestara.

Powracaj?c do prze?omowych umiej?tno?ci magicznych, które pojawi? si? w nowej cz??ci gry. Dla wprawnego maga, bezproblemowe b?dzie cho?by spowolnienie czasu czy doczarowanie sobie skrzyde? demona. Niestety ma?o wiadomo o tej tajemniczej umiej?tno?ci. Nie wiadomo równie?, czy owe skrzyd?a b?d? mog?y pos?u?y? do lotu.

 

Poinformowano nas równie? o tzw. “perkach” i ich ilo?ci, która waha? si? ma w granicach 60/70 sztuk. Przyczyni? si? one mi?dzy innymi do wzrostu wydajno?ci naszej broni, pancerza itd.

Zmiany dotycze? b?d? równie? frakcji i tu nast?pi pewnego rodzaju prze?om, co doskonale uzasadnia nowa dot?d nie znana frakcja Druidów pocz?tkowo znanych pod nazw? “Le?ne Bractwo”.

Zwolenników klasycznych RPG-ów powinna ucieszy? mo?liwo?? wynaj?cia do pomocy cho?by najemnika wraz z kontrol? jego ekwipunku. Dla osób nieco bardziej zak?opotanych w realiach ?wiata Gothic przewidziano pewnego rodzaju samouczek, w którym poznamy wszelkie podstawy gry konieczne do rozgrywki. Autorzy gry zapowiedzieli równie? pojawienie si? zwierz?t wodnych, gdy czas dopisze.

 

Wed?ug oficjalnych informacji, gra jest uko?czona w 85%. Có?, pozostaje nam tylko czeka? i czeka?, tak wi?c mi?ego czekania ;).