Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów. |
Biuletyn
Top czytane
|
|
|
Za?oga
napisał: Ikk, dnia 09.05.2011 09:53
|
W ostatnim rozdziale gry Gothic II dowiadujemy si? o tajemniczej ?wi?tyni Beliara, ostatniej pozosta?o?ci Z?a w Khorinis. Jest to oczywi?cie dwór Irdorath, który znajduje si? na jednej z wysp niedaleko miasta. Aby pokona? z?o, musimy wpierw tam dop?yn??. Dlatego te? nale?y dobra? elitarn? za?og?, która b?dzie Ci s?u?y?a pomoc? w ka?dej sytuacji. Oto lista dost?pnych pomocników, jednak nie zabierzesz ich wszystkich. Jorgen – Stary wilk morski, trafi? do klasztoru magów ognia, gdy? nie mia? co ze sob? zrobi?. Je?li zaproponujemy mu do??czenie do naszej za?ogi jako kapitan zgodzi si? od razu, niestety problemem jest arcymistrz kr?gu magów ognia - Pyrokar, który twierdzi, ?e m??czyzna za du?o jad? i musi teraz odpracowa? brak pokory. Pyrokar w zamian za oczyszczenie Jorgena zleca nam misj? zabicia potworów w wie?y Xardasa, po wykonaniu zadania mo?emy zabra? Jorgena ze sob?. Torlof – Jeden z najemników Onara. Bardzo dobry wojownik i ?wietny kapitan. Torlof ma rachunki do wyrównania, aby zabra? go jako kapitana trzeba b?dzie najpierw mu pomóc. Wystarczy wpu?ci? Orków do zamku w Górniczej Dolinie. Dokonamy tego zabijaj?c stra?nika g?ównej bramy. Wtedy jeste?my w posiadaniu klucza, który otworzy bram? dziel?c? Orków od Paladynów. W ten sposób przekonamy Torlofa o swojej warto?ci i b?dzie on kapitanem naszego statku.
Diego – Osoba której przedstawia? nie trzeba. Lubi przygody i jak zwykle jest ch?tny ?eby nam pomóc. Lubi wyzwania i pop?ynie z nami bez problemu. Milten – Znajdziemy go w Klasztorze Magów Ognia. Kolejny znajomy z Górniczej Doliny. Mo?e nas nauczy? many do 200, a tak?e tworzenie run 6 kr?gu. Jak na maga przysta?o dostaniemy u niego mikstury i ro?linki. Lester – By?y cz?onek Obozu Sekty, z ch?ci? do nas do??czy. Znajdziemy go przy wie?y Xardasa. Lee – Lee marzy o kradzie?y statku co oczywi?cie do skutku doj?? nie mo?e. Bez problemu b?dzie chcia? nam towarzyszy? w podró?y a dodatkowo nauczy nas pos?ugiwania si? broni? jednor?czn? i dwur?czn? do 100% umiej?tno?ci. Angar – Stra?nik ?wi?tynny z by?ego Obozu Sekty. Po znalezieniu Pedra mo?e nam towarzyszy? w drodze na wyspe. Pomaga nam, a? do Ognistego Smoka. Vatras – Jeden z Magów Wody. Uczy Kr?gów od 1 do 6 w??cznie. Dostaniemy u niego kilka zwoi i mikstur. Wilk – Kolejny z najemników Onara. Uczy pos?ugiwania si? ?ukiem i kusz? do 100%.
Bennet – Kowal z farmy Onara chcia?by si? z nami zabra?. Uczy si?y do 100. Sprzedaje nam tak?e bronie na statku. Lares – Rozrabiaka i najemnik Onara. Je?eli go zabierzemy nauczy nas zr?czno?ci do 100 oraz pos?ugiwania si? broni? jednor?czn? do 100%. Biff – ?owca smoków, je?li skorzystamy z jego us?ug w Górniczej Dolinie, to zostanie z nami do ko?ca gry. Giron - Paladyn znajduj?cy si? ko?o statku. P?ynie z nami by dopilnowa?, ?eby statek si? nie rozbi?. Uczy pos?ugiwania si? broni? jednor?czn? , dwur?czn? i kusz? do 100%. Mario - Mo?na go wzi?? niezale?nie od tego czy mamy ju? komplet czy nie. Okazuje si? zdrajc? , znika ze statku, gdy zabijesz lub przyprowadzisz na statek Pedra . Pojawia si? dopiero pod koniec w?drówki i musimy go pokona?. |