Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów. |
Biuletyn
Top czytane
|
|
|
Szpon Beliara
napisał: Isentor, dnia 21.07.2011 22:55
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"To wcielenie zła. Beliar stworzył ten miecz własnoręcznie. Każdy, kto nim włada posiada potężne narzędzie zniszczenia. Im silniejszy jest właściciel broni, tym większa moc Szpona. Jedynie ktoś wielkiego ducha i silnej wiary może oprzeć się jego mocy. Szpon Beliara to wyjątkowa broń. Ma swoją duszę i własną wolę." - Saturas, Arcymistrz Kręgu Wody. Szpon Beliara to najpotężniejsza broń w dodatku Noc Kruka. Historia miecza nie jest do końca znana, wiadomo jest, iż został wykuty przez samego mrocznego boga, aby szerzyć jego zło na świecie. Podczas jednej z wypraw wojennych, budowniczowie zdobyli go i przynieśli do miasta. Wielki Wódz Quarhodron wziął ją we władanie i tak sprawował dalej swoje rządy. Niestety, kiedy Rada Pięciu uznała, że jest on za stary aby przewodzić Kaście Wojowników, która bojąc się utraty pozycji obwołała nowym przywódcą Rademesa, syna Quarhodrona. Ojciec przekazał więc swemu potomkowi potężną broń, ten jednak był zbyt słaby i dał się opętać Szponowi przez co Budowniczowie zaczęli tracić po kolei nad sobą kontrolę. Wybuchła wielka wojna domowa, podczas której zaczęli wzajemnie się wyżynać. Quarhodron widząc co uczynił przekazując Szpona synowi, poświęcił swoje życie i zamknął go wraz z bronią w świątyni Adanosa, wejście zablokowując pułapkami. Tam, dopóki Świątyni nie odnalazł Kruk, Szpon spoczywał od lat. Bezimienny zwyciężając Kruka, zdobył miecz dla siebie. Gracz, jako właściciel Szpona ma ogromne możliwości. Jednak, aby w pełni je wykorzystywać, musi udać się do kapliczki Beliara, gdzie otrzyma odpowiednie błogosławieństwo od mrocznego boga. Beliar na każde dwa poziomy będzie nam na stałe odejmował 5 punktów życia, jednak z każdym ulepszeniem Szpon będzie potężniejszy. Broń automatycznie dostosuje się do umiejętności i frakcji gracza, który może zdecydować w jaki sposób z niego korzystać:
1. Może ją zachować i walczyć wręcz. Miecz dostosowuje się do aktualnych umiejętności (tzn. gdy % walki bronią jednoręczną przekracza dwuręczną, to Szpon będzie jednoręczny i na odwrót). Atakując mamy szanse na dodatkowe uderzenie od pioruna. Tylko dla Paladynów i Łowców Smoków. Poniżej tableka prezentująca obrażenia podstawowe oraz dodatkowe w zależności od poziomu gracza:
2.Grając magiem, w kapliczce Beliara tworzą się runy, odpowiadające danemu kręgowi magicznemu. Spis run Szpona znajduje się w zakładce Magia. 3. Może oddać broń Saturasowi, który "wrzuci ją w wodne odmęty", za co otrzymamy zacną nagrodę w postaci 2000 punktów doświadczenia. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||