Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
O grze
Bogowie
Bestiariusz
Przedmioty
Alchemia
Bronie
Czary
Kamienie teleportacyjne
Kowalstwo
Zbroje
Pomoc
Ciężkie skrzynie
Prastara wiedza
Zadania
Kody
Ciekawostki
Trine Games Studio
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Zadania Montera
napisał: Retsam, dnia 29.08.2011 23:13

Montera

6


1
2 3
4 5 6
7 8 9


  1. Ekwipunek i wiadomość dla Thorusa

    • Zadanie otrzymujemy od Kana po wykonaniu "Kan potrzebuje ekwipunku". Wracamy do Thorusa i przekazujemy mu rzeczy. Teraz udajemy się do Osha po dalsze instrukcje. Od naszego wyboru będzie zależeć jakie kolejne zadania będziemy wykonywać. Jeśli powiemy Oshowi, że według nas orkowie zachowują się bez zarzutu Osh poprze nasz światopogląd i otrzymamy zadanie "List Thorusa do Gorna w sprawie pokoju" (patrz zadania Trelis) zaś jeżli powiemy mu, że uważamy orków za zdrajców to przyzna się, że szpieguje dla Gorna i otrzymamy zadanie "List do Gorna od Hectora Osha" (patrz zadania Trelis). Oczywiście w zależności od naszego wyboru będziemy potem otrzymywać różne zadania.

    • Nagrody:

      • 6000 doświadczenia

      • 300 sztuk złota

  2. Gabriel odrzucił propozycję rozejmu

    • Zadanie otrzymujemy od Gabriela po wykonaniu zadania "Zabierz Galina do Gabriela". Rycerz wręczy nam 2000 sztuk złota i odrzuci propozycję rozejmu. Musimy przekazać te wieści i pieniądze Kanowi w Monterze. Gdy dotrzemy do Kana i przekażemy wieści dostaniemy nowe zadanie "Kan potrzebuje ekwipunku".

    • Nagrody

      • 4000 doświadczenia

      • 2000 sztuk złota (te które dostajemy od Gabriela)

  3. Galin chce najpierw zobaczyć się z żoną

    • Udajemy się z Galinem do Gothy. Dom rodziny owego mościa to pierwszy po lewej od wejścia do miasta. Gdy się do niego zbliżymy rozpocznie się rozmowa z Galinem. Zadanie zostanie zakończone, a Galin opuści naszą drużynę. Musimy teraz porozmawiać z żoną Galina o warunkach jej bytu w Gothcie. Po rozmowie z żoną wracamy do Galina, który składa nam kolejną propozycję zostanie dodane zadanie "Zanieś żywność żonie Galina" (patrz zadania Gotha) i pozwoli się bezproblemowo odprowadzić do Gabriela.

    • UWAGA! Jeśli przed zakończeniem tego zadania wykonamy "Zabierz Galina do Gabriela" zadanie zostanie anulowane.

    • Nagrody:

      • 6000 doświadczenia

  4. Kan potrzebuje ekwipunku

    • Zadanie otrzymujemy od Kana po wykonaniu zadania "Gabriel odrzucił propozycję rozejmu". Udajemy się do Cape Dun i w kuźni odnajdujemy Somę. Ork mówi nam, że ma gotowe dwa zestawy, ale na trzeci brakuje mu magicznej rudy dochodzi nam nowe zadanie "Soma potrzebuje magicznej rudy" (patrz zadania Cape Dun). Zgadzamy się pomóc, rudę znajdziemy w rogach wielkiego magazynu, potrzeba 10 bryłek. Podczas jej zbierania należy uważać na ochronę bo zbieranie jej będzie kradzieżą. Wracamy do Somy i wręczamy mu 10 bryłek to kończy zadanie "Soma potrzebuje magicznej rudy". Z uzbrojeniem wracamy do Kana. Po zakończeniu tego zadania Kan sam nas zaczepi otrzymamy nowe zadanie "Ekwipunek i wiadomość dla Thorusa"

    • UWAGA! Muszą to być bryłki z magazynu w innym wypadku nie będziemy mieć opcji dialogowej u Somy. Nawet w ekwipunku ta ruda jest w oddzielnej kupce.

    • Nagrody:

      • 8000 doświadczenia

      • + 5 do wytrzymałości (UWAGA BUG! Premia nie działa)

  5. Morg jest idealnym zastępstwem

    • Zadanie otrzymujemy od Arthura w trakcie wykonywania zadań "Porozmawiaj z Urbanusem" oraz "Urbanus potrzebuje zezwolenia Kana", a po zakończeniu "Znajdź zastępstwo dla Urbanusa". Udajemy się do Morga, który przebywa koło latarni w Cape Dun. Po rozmowie przyłącza się do nas i musimy go zaprowadzić do Urbanusa. Rozmowa z nim kończy zadanie.

    • Nagrody:

      • 5000 doświadczenia

  6. Ogit potrzebuje pomocy?

    • Zadanie zleca nam Kan po zakończeniu "Kan potrzebuje więcej orków". Ogita powinniśmy znaleźć pod magazynem koło kuźni w Monterze. Po rozmowie zadanie zostaje zakończone.

    • Nagrody:

      • 4000 doświadczenia

  7. Pokonaj szamana orków

    • Zadanie zleca nam jeden z renegatów w obozie położonym przy drodze na południe od Montery. Jest to dość charakterystyczny obóz znajduje się przy jaskini z dwoma cieniostworami i posiada barykady po obu stronach. Udajemy się do Montery i odnajdujemy tam szamana Tomosha. Najczęściej spaceruje po placyku w pobliżu kuźni. Rozmawiamy z nim i tłuczemy na kwaśne jabłuszko i wracamy do obozu renegatów.

    • UWAGA! Podczas rozmowy z szamanem zaproponuje nam przyprowadzenie renegatów do niego zapoczątkuje to zadanie "Przyprowadź orków z powrotem do szamana" i anuluje aktualne.

    • Nagrody:

      • 1000 doświadczenia

      • 300 sztuk złota

  8. Pomóż Rollanowi i zajmij się bestiami

    • Rollana znajdziemy przy wejściu do jaskini Mistrza Przywołań, aby tam dotrzeć wychodzimy z Montery i udajemy się w stronę Gothy przy bramie między obozem ludzi , a obozem orków skręcamy w lewo i trzymamy się górskiej ściany. Mag prosi nas o pozbycie się trzech bestii z jaskini. Są to zwykłe jaszczury i znajdują się przy lewym odnóżu jaskini. Ubijamy bestyjki i wracamy do maga. Otrzymamy w nagrodę fragment klucza, kolejne dwa fragmenty otrzymamy od magów wody w Gothcie i Faring, zaś skrzynia do której pasuje kompletny klucz znajduje się w pobliżu rzeki Faring pilnują jej trzy nosorożce (przy wyjściu z Faring nie wchodzimy na most tylko schodzimy w krzaki na prawo przed nim).

    • Nagrody:

      • 2500 doświadczenia

  9. Porozmawiaj z Urbanusem

    • Otrzymujemy to zadanie od Ogita po wykonaniu "Ogit potrzebuje pomocy?". Urbanusa znajdziemy na murach koło głównego wejścia do Montery. Po rozmowie dostajemy nowe zadanie "Urbanus potrzebuje zezwolenia Kana". Udajemy się do Kana na rozmowę. Po rozmowie z Kanem dochodzi nam jeszcze jedno zadanie "Znajdź zastępstwo dla Urbanusa". Teraz udajemy się do Cape Dun i rozmawiamy z Arthurem, który przebywa w magazynie. Rozmowa z nim kończy zadanie "Znajdź zastępstwo dla Urbanusa" oraz rozpoczyna "Morg jest idealnym zastępstwem". Udajemy się do Morga który przebywa w okolicy latarni w Cape Dun. Po rozmowie przyłącza się do nas i musimy zaprowadzić go do Urbanusa. Rozmowa z nim kończy zadania "Urbanus potrzebuje zezwolenia Kana" oraz "Morg jest idealnym zastępstwem". Teraz mówimy Urbanusowi, aby zaprowadził nas do obozu bandytów to dodaje nam zadanie "Urbanus i obóz bandytów". Teraz musimy podążać za Urbanusem do obozu bandytów. Po dotarciu na miejsce zadanie "Urbanus i obóz bandytów" zostaje ukończone. Teraz rozprawiamy się z bandytami i przeszukujemy ich ciała czy nie mieli przypadkiem amuletu Ogita. Jeden z bandytów będzie go miał przy sobie. Teraz zostało udać się do Ogita i odebrać swoją nagrodę. Po rozmowie Ogit nakazuje nam zwrócić amulet Kanowi. Ja osobiście polecam zostawić amulet sobie. Posiada on spore odporności, a ja nie zauważyłem, aby nie oddanie go namieszało coś w zadaniach, a tym bardziej przysporzyło jakichś korzyści.

    • Nagroda:

      • 3600 doświadczenia

      • + 1 do siły

  10. Przyprowadź orków spowrotem do szamana

    • Zadanie możemy otrzymać od Tomosha podczas wykonywania "Pokonaj szamana orków". Udajemy się do obozu renegatów i rozmawiamy z jednym z nich. Grupka się do nas dołącza i prowadzimy ich do szamana w Monterze.

    • UWAGA! Zaakceptowanie tego zadania anuluje "Pokonaj szamana orków".

    • Nagrody:

      • 1000 doświadczenia

      • Artefakt szamana

  11. Ten, który zapłaci najwięcej, otrzyma miksturę

    • Zadanie otrzymamy od maga Vikrama, który przebywa w jednym z domów na farmie zaraz koło bram Montery. Opowie nam, że stworzył potężną miksturę mogącą przemienić użytkownika w demona i mogą ją posiadać tylko Thorus albo Gorn. Jeśli zgłosimy się najpierw do Gorna powie nam, że da cenę dwukrotnie większą niż Thorus. Zaś rozmowa z Thorusem zawsze kończy się tak samo, stwierdza, że owy czarodziej ma nierówno pod sufitem (też tak sądzę mało kto nosi zdechłego jelenia na łbie) i każe swoim orkom się nim zająć.

    • Nagrody:

      • 4000 doświadczenia

  12. Urbanus i obóz bandytów

    • Zadanie to dostajemy od Urbanusa podczas zadania "Porozmawiaj z Urbanusem" po wykonaniu trzech innych zadań związanych z tym zadaniem: "Urbanus potrzebuje zezwolenia Kana", "Znajdź zastępstwo dla Urbanusa" oraz "Morg jest idealnym zastępstwem". Musimy podążać z Urbanusem do obozu bandytów. Zadanie kończy się kiedy dotrzemy na miejsce.

    • Nagrody:

      • 500 doświadczenia

  13. Urbanus potrzebuje zezwolenia Kana

    • Zadanie dostajemy od Urbanusa w trakcie zadania "Porozmawiaj z Urbanusem". Udajemy się do Kana i otrzymujemy kolejne zadanie "Znajdź zastępstwo dla Urbanusa". Musimy udać się do Cape Dun i załatwić zastępstwo dla Urbanusa. W tym celu udajemy się do magazynu i rozmawiamy z Arthurem. Rozmowa z nim kończy zadanie "Znajdź zastępstwo dla Urbanusa" oraz rozpoczyna "Morg jest idealnym zastępstwem". Udajemy się do Morga który przebywa w okolicy latarni w Cape Dun. Po rozmowie przyłącza się do nas i musimy go zaprowadzić do Urbanusa. Rozmowa z nim kończy zadanie.

    • Nagrody:

      • 4000 doświadczenia

  14. Zabierz Galina do Gabriela

    • Zadanie zleca nam Kan po "Kan potrzebuje więcej orków". Musimy zaprowadzić więźnia Galina, który przebywa w małej komórce pod schodami na dziedzińcu w Monterze do Gabriela stacjonującego przy zruinowanej wieży koło Gothy. Rozmawiamy z Galinem i idziemy do Gabriela. Podczas rozmowy Galin poprosi nas abyśmy najpierw udali się z nim do jego żony ponieważ z powodu wojny i niewoli nie widział się z nią przez długi czas. Jeśli gracz się na to zgodzi zostanie dodane nowe zadanie "Galin chce najpierw zobaczyć się z żoną". To zadanie zapoczątkuje nową serię mini zadań.

    • UWAGA! Jeśli najpierw zgłosimy się do Gabriela zadanie "Galin chce najpierw zobaczyć się z żoną" zostanie anulowane.

    • Nagrody:

      • 6000 doświadczenia

  15. Znajdź zastępstwo dla Urbanusa

    • Zadanie dostajemy od Kana w trakcie zadania "Urbanus potrzebuje zezwolenia Kana". Udajemy się do Arthura, który przebywa w magazynie położonym w Cape Dun. Po rozmowie z nim zadanie się kończy.

    • Nagrody:

      • 7500 doświadczenia

      • + 1 do zdolności łowieckich