Faring
-
Gildia złodziei Myrtany
-
Zadanie otrzymujemy od Złodzieja. Przebywa on przy ognisku za mostem koło Faring. Proponuje nam 500 sztuk złota za informację o każdym kupcu jakiego spotkamy. Tak jest to powiedziane w zadaniu, ale jest tylko pięciu kupców o których informację możemy przekazać są to:
-
Dylan – przebywa w Geldern po wykonaniu zadania "Karawana Hamlara" (patrz zadania Geldern) przenosi się do Silden w okolice mostu prowadzącego do Geldern. Informacje o nim możemy przekazać tylko wówczas, gdy już będzie w Silden.
-
Hamlar – przebywa w Geldern po wykonaniu zadania "Karawana Hamlara" (patrz zadania Geldern) przenosi sie do Silden w okolice mostu prowadzącego do Geldern.
-
Huberstus – assasyński kupiec przebywający, ze swoją żoną na dziedzińcu w Vengardzie.
-
Pięciu assasyńskich kupców w Faring. Trzeba porozmawiać z każdym z osobna. Wszystkich spotkamy w Faring na ulicach jeden się tylko ukrywa w domu za strażnikami i z nim można porozmawiać dostając się przez okno znajdujące się na prawo od drzwi (rozpocznie się rozmowa dotycząca jednego z zadań i otrzymamy klucz, ale nie zauważyłem by to mieszało jakoś bardziej w mechanice czy fabule więc można spokojnie sobie pozwolić na taki ruch).
-
Kiedy już mamy jakąś informację przekazujemy ją Złodziejowi. Po przekazaniu 4 informacji zadanie się zakończy.
-
UWAGA! Po zakończeniu zadania mamy możliwość handlu ze Złodziejem. Posiada on w swoim asortymencie 5 "Wyjątkowych czarnych Rhobarów" są wymagane do zadania "Wyjątkowy gust Errola" (patrz zadania Gotha), ale można też je zdobyć w kilku innych miejscach. W każdym razie, jeden taki joincik zwiększa na stałe wytrzymałość naszego bohatera o 5 punktów.
-
Nagrody:
-
Kup gorzałkę dla żony Hubertusa
-
Przyprowadź kobiety dla strażników Khadima
-
Zabij Garrella
-
Zadanie zleca nam zrozpaczona żona kupca Garrella o uroczym imieniu Tila. Opowiada nam o swoim mężu, który jest wielką sknerą i prosi nas o zlikwidowanie go. Garrella możemy spotkać na dziedzińcu w Faring. Idziemy i po rozmowie wykańczamy. Wracamy do żonki po nagrodę.
-
UWAGA! Podczas rozmowy z kupcem mamy możliwość wzięcia innego zadania polegającego na wykończeniu niewiernej, zachłannej żony i jego przyjaciela, który mu ją zbałamucił. Oczywiście przyjęcie tego zadania anuluje aktualne. (patrz "Zabij Tilę i jej kochanka")
-
UWAGA! Garrel sprzedaje wyjątkowe jointy ("Wyjątkowy czarny Rhobar") zwiększające naszą wytrzymałość na stałe o 5 punktów każdy oraz "Nordmarską Starkę 'Extra'". Oba przedmioty są potrzebne w jednym z odłamów fabularnych do zadania "Wyjątkowy gust Errola" (patrz zadania Gotha). Nawet jeśli nie będziecie podążać tym wątkiem polecam zabezpieczyć się w fajeczki, dodatkowa wytrzymałość zawsze się przyda.
-
Nagrody:
-
500 doświadczenia
-
500 sztuk złota
-
Zabij Tilę i jej kochanka
-
Zadanie możemy przyjąć od Garrella podczas wykonywania zadania "Zabij Garrella". Musimy ukarać niewierną i rozrzutną żonę kupca pozbawiając ją życia nie oszczędzając przy tym jej kochanka, który jest przyjacielem naszego zleceniodawcy. Przyjaciel Garrella kręci się po dziedzińcu gdy żonę spotkamy w pobliżu karczmy. Udajemy się i rozmawiamy z jedną osobą zacznie się walka po walce musimy wykończyć przeciwnika potem robimy to samo z drugą osobą, gdy oba nasze cele będą martwe wracamy do Garrella.
-
Nagrody:
-
500 doświadczenia
-
5000 sztuk złota
-
Znajdź i zanieś Kendlowi klucz Kazusa
-
Zadanie zleci nam Kendl w trakcie wykonywania zadania "Smocze kości" (patrz zadania Gotha). Dowiemy się od kowala, że Khazus znalazł sobie kobietę w innym mieście i to ona ma klucz. Isabella dobrze nam znana z Silden w tym momencie przeprowadza się do Faring. Spotkamy ją przy wejściu do Faring, a obok niej jest skrzynia Kazusa. Po rozmowie uda się ona spać do jednego z domów na dziedzińcu. My łapiemy klucz ze skrzyni i idziemy do Kendla.
-
Nagroda:
-
Znajdź i zanieś Kendlowi klucz Khadima
-
Zadanie zleci nam Kendl w trakcie wykonywania zadania "Smocze kości" (patrz zadania Gotha). Dowiemy się od kowala, że od kiedy Khadim ma klucz wynajął sobie dwóch strażników i aby się do niego dobrać najpierw musimy się ich pozbyć. Rozmawiamy z jednym ze strażników na dziedzińcu zaraz obok Kendla i sprawę możemy załatwić na dwa sposoby:
-
Kiedy już możemy wejść rozmawiamy z Khadimem, który wręczy nam klucz. Wracamy do Kendla.
-
Nagrody:
-
Znajdź i zanieś Kendlowi klucz Khaifa
-
Zadanie zleci nam Kendl w trakcie wykonywania zadania "Smocze kości" (patrz zadania Gotha). Dowiadujemy się, że Khaif handluje trollami i jego klucz pożarł właśnie jeden z nich. Trolle te znajdziemy za miastem. Wychodząc z miasta trzymamy się górskiej ściany po lewej stronie i dojdziemy do trzech trolli. Pokonujemy bestie i szukamy przy ich cielskach klucza. Jak mamy klucz wracamy do Kendla.
-
Nagrody:
-
Znajdź i zanieś Kendlowi klucz Khalifa
-
Znajdź i zanieś Kendlowi klucz Khalila
-
Zadanie zleci nam Kendl w trakcie wykonywania zadania "Smocze kości" (patrz zadania Gotha). Kendl mówi nam, że Khalil handluje kobietami i jedna z nich ma klucz. Wręcza nam także przedmioty, które mamy im przekazać aby dowiedzieć się która z nich ma klucz. Znajdziemy je na piętrze w gospodzie:
-
Możemy wszystkim dać podarki albo zwrócić się od razu do Jenall. Kiedy mamy klucz wracamy do Kendla.
-
Nagrody:
-
Żona Hubertusa chce kupić zbroję
-
Zadanie otrzymujemy od żony Hubertusa po wykonaniu "Kup grzałkę dla żony Hubertusa". Udajemy się do Kendla na dziedzińcu i kupujemy "Pancerz Nordmarczyka" za 900 sztuk złota po czym wręczamy pakunek kobiecie. Zadanie się zakończy, ale nie otrzymamy kolejnego i musimy użyć kwestii dialogowej "Za mną", aby kolejne zadanie zostało zaakceptowane.
-
Nagrody:
-
500 doświadczenia
-
500 sztuk złota
-
Żona Hubertusa chce wrócić do Vengardu
-
Zadanie otrzymamy od żony Hubertusa po wykonaniu "Żona Hubertusa chce kupić zbroję". Odprowadzamy ją tą samą drogą, którą trafiliśmy, na dziedzińcu rozpocznie się rozmowa i zadanie zostanie zaliczone.
-
Nagrody:
|