Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
O grze
Bogowie
Bestiariusz
Przedmioty
Alchemia
Bronie
Czary
Kamienie teleportacyjne
Kowalstwo
Zbroje
Pomoc
Ciężkie skrzynie
Prastara wiedza
Zadania
Kody
Ciekawostki
Trine Games Studio
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Zadania
napisał: Isentor, dnia 30.08.2011 15:53
1
2 3
4 5 6
7 8 9

Spis zada?:

  1. Ardea

    1. Kup artefakt Sindriego

    2. Mąż zdradzający żonę

    3. Orkowie potrzebują ochrony przed czwartym atakiem paladynów

    4. Orkowie potrzebują ochrony przed drugim atakiem paladynów

    5. Orkowie potrzebują ochrony przed trzecim atakiem paladynów

    6. Przyjemniaczek

    7. Rozpraw się z żartownisiami

    8. Siegfried potrzebuje oswojonego wilka

    9. Uratuj orków przed paladynami

    10. Wyznanie Rosswalda

    11. Zajmij się Adisem

    12. Zbierz artefakt Hildura z jaskini

    13. Znajdź Severina i przyprowadź go do Marca

  2. Cape Dun

    1. Orkowy problem Matela

    2. Pokonaj Beneta

    3. Pokonaj Gareya

    4. Pokonaj Gusa

    5. Soma potrzebuje magicznej rudy

    6. Theo potrzebuje pomocy

    7. Veingard musi umrzeć

  3. Faring

    1. Gildia złodziei Myrtany

    2. Kup gorzałkę dla żony Hubertusa

    3. Przyprowadź kobiety dla strażników Khadima

    4. Zabij Garrella

    5. Zabij Tilę i jej kochanka

    6. Znajdź i zanieś Kendlowi klucz Kazusa

    7. Znajdź i zanieś Kendlowi klucz Khadima

    8. Znajdź i zanieś Kendlowi klucz Khaifa

    9. Znajdź i zanieś Kendlowi klucz Khalifa

    10. Znajdź i zanieś Kendlowi klucz Khalila

    11. Żona Hubertusa chce kupić zbroję

    12. Żona Hubertusa chce wrócić do Vengardu

  4. Geldern

    1. Boris idzie polować na bizony

    2. Czarny Mag musi zginąć

    3. Eskortuj karawanę kupiecką

    4. Karawana Hamlara

    5. Oddaj Anogowi zebrane pieniądze

    6. Pobij górników

    7. Pokonaj Brennusa

    8. Pokonaj Corta

    9. Pokonaj Yohanna

    10. Zabij stado szalonych bizonów

    11. Zaginiony szpieg

    12. Zdobądź informacje na temat Czarnego Maga

    13. Zniszczyć obóz orków znajdujący się najbliżej Geldern

  5. Gotha

    1. Anog potrzebuje pomocy Gorna

    2. Cena wolności

    3. Daj żonie Galina złoto

    4. Dostarcz Gornowi wiadomość od Garika

    5. Errol żąda pieniędzy

    6. Hector Osh uda się do Gorna

    7. Informacje od Arthura dla Errola

    8. Jedna złota moneta

    9. Lee musi wysłać dodatkowe siły do Gothy

    10. Mag Ognia w potrzebie

    11. Miecz i tarcza Garika

    12. Mistrz Przywołań musi zginąć

    13. Porozmawiaj z Magiem Wody

    14. Potężny miecz

    15. Powiadom obóz o ataku

    16. Pozbądź się szpiega orków

    17. Prowadź, idziemy za tobą

    18. Przeprowadź szkolenie czwartego rekruta

    19. Przeprowadź szkolenie drugiego rekruta

    20. Przeprowadź szkolenie ostatniego rekruta

    21. Przeprowadź szkolenie pierwszego rekruta

    22. Przeprowadź szkolenie trzeciego rekruta

    23. Raik pomoże

    24. Raik prosi o zgłoszenie się do Gorna w Gocie

    25. Rośliny lecznicze dla Ignatiusa

    26. Rośliny many dla Ignatiusa

    27. Smocze kości

    28. Uwięziony

    29. Wezwanie Bestii

    30. Weź podatek od odźwierego

    31. Wyjątkowy gust Errola

    32. Zabij Bestię

    33. Zabij Renagatów

    34. Zanieś amulet Gothardowi

    35. Zanieś żywność żonie Galina

    36. Zapłać Ignatiusowi za swą wolność

    37. Znajdź ulubiony łuk Garika

    38. Znajdź złoto męża Ulvy

    39. Życie niewolnika

  6. Montera

    1. Ekwipunek i wiadomość dla Thorusa

    2. Gabriel odrzucił propozycję rozejmu

    3. Galin chce najpierw zobaczyć się z żoną

    4. Kan potrzebuje ekwipunku

    5. Morg jest idealnym zastępstwem

    6. Ogit potrzebuje pomocy?

    7. Pokonaj szamana orków

    8. Pomóż Rollanowi i zajmij się bestiami

    9. Porozmawiaj z Urbanusem

    10. Przyprowadź orków z powrotem do szamana

    11. Ten, który zapłaci najwięcej, otrzyma miksturę

    12. Urbanus i obóz bandytów

    13. Urbanus potrzebuje zezwolenia Kana

    14. Zabierz Galina do Gabriela

    15. Znajdź zastępstwo dla Urbanusa

  7. Silden

    1. Anog i pięć listów polecających

    2. Anog potrzebuje rady Inoga

    3. Barnabas nie zapłacił długów

    4. Jak można spać przy takim hałasie?

    5. Meryl chce amulet Dylana

    6. Pokonaj Everta

    7. Pokonaj Griswalda

    8. Pokonaj Ritta

    9. Połóż kres atakom bandytów

    10. Wyczyść pamięć Antona

    11. Zabij Antona

    12. Zabij krowy Tahberta

    13. Zaprowadź żonę Antona do Anoga

    14. Zdobądź trochę niestrawionej ognistej pokrzywy

    15. Zjednocz Myrtanę

    16. Żona Antona chce iść do domu

  8. Trelis

    1. Elementy pancerza dla Tajemniczego Wędrowca

    2. Kan potrzebuje więcej orków

    3. List do Gorna od Hectora Osha

    4. List Thorusa do Gorna w sprawie pokoju

    5. Mikstury i broń dla obozu w Monterze

    6. Młodszy syn i orkowa skrzynia

    7. Pokonaj Druda

    8. Pokonaj Harmana

    9. Pokonaj Lewisa

    10. Porozmawiaj z Thorusem na temat ataków na Geldern

    11. Przekonaj Thorusa

    12. Puchar Cor Caloma

    13. Starszy syn i ruiny Trelis

    14. Thorus sprawdza ekwipunek

    15. Wątpiący ojciec

  9. Vengard

    1. Gdzie są zwiadowcy Theodora?

    2. Gorzałka dla Jacoba

    3. Mięso dla Vengardu

    4. Porozmawiaj z Hanzem, znajdującym się w pobliżu bramy

    5. Porozmawiaj z Marciem o artefakcie

    6. Przygotuj się do wymarszu na Gothę

    7. Przynieś Theodorowi artefakty z Ardei

    8. Pszenica dla Vengardu

    9. Sprowadź armię do fortecy w Gocie

    10. Syn Rhobara II

    11. Zabierz troglodycie niestrawione ogniste pokrzywy

    12. Zanieś Egidiusowi przepis Corneliusa

    13. Zwiadowcy Theodora muszą wrócić

    14. Żona Hubertusa ma ochotę na zakupy w Faring