Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
O grze
Wstęp
Artefakty Adanosa
Bagienne ziele
Bogowie
Edycja Rozszerzona - Pierwsze wrażenia
Frakcje
Haran Ho
Kamienie teleportacyjne
Klany
Kontynent
Magia
Prastara wiedza
Towarzysze
Vengard
Xardas
Bestiariusz
Potwory
Przedmioty
Bronie
Czary
Hełmy
Mikstury
Tarcze
Zbroje
Pomoc
Atrybuty
Nauczyciele
Ogniste puchary
Solucja
Spis NPC
Sterowanie
Stół alchemiczny
Umiejętności
Zadania
Kody
Konsola
Ciekawostki
Modelowanie wydm
Nagrywanie dialogów
Piranha Bytes
Projektowanie postaci
Recenzja z 2007 roku
Soundtrack
Streszczenie materiału z Gamestar
The Art of Gothic
Tworzenie budynków
Wywiad z Blaine'm Christine
Wywiad z Piranha Bytes
Wywiad z Piranha Bytes na E3
Wywiad z Robertem Gawli?skim
Zapowiedź z 2006 roku
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Pre-Alpha
Inne
Gothic 3 - The Beginning
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
Gothic 3: The Beginning
Edycja Rozszerzona & Quest Pack
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Zadania Myrtana strona 1
napisał: Isentor, dnia 21.07.2011 16:02
Zadania Myrtana Zadania Varant Zadania Nordmar

 

Ardea

Zleceniodawca: Brak (zadanie aktywuje si?, kiedy je wykonamy)
Nazwa: Przep?d? orków z Ardei
Opis: Ardea to pierwsze miasto (a w?a?ciwie to wioska), które musimy wyzwoli?, niezale?nie od tego, z kim zamierzamy w przysz?o?ci wspó?pracowa?. Orków nie ma zbyt wielu, a my mo?emy liczy? na pomoc naszych przyjació? i niewolników. Pomimo tego musimy uwa?a?, bo nie jeste?my w obecnej chwili silnym wojownikiem i walka z kilkoma orkami naraz, mo?e nas kosztowa? ?yciem (najlepiej atakowa? orków, którzy s? zaj?ci walk? z innymi).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Buntownicy + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Hamlar
Nazwa: Porozmawiaj z przywódc? rebeliantów w Reddock
Opis: Po przep?dzeniu orków z Ardei (opisane powy?ej), Hamlar zleci nam, ?eby?my si? udali do kryjówki buntowników w Reddock i porozmawiali z przywódc? Javierem. Reddock znajduje si? w lesie niedaleko na zachód od Ardei. Na miejsce mo?e nas zaprowadzi? Gorn (opisane poni?ej).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po powrocie do Hamlara
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Gorn
Nazwa: Gorn pokazuje ci kryjówk? buntowników
Opis: Nasz kumpel Gorn, mo?e zaprowadzi? nas do kryjówki buntowników w Reddock. Droga jest krótka, a po drodze natkniemy si? wy??cznie na kilka ?cierwojadów.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 250
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Jack
Nazwa: Jack i szczury okr?towe
Opis: W pobli?u latarni morskiej Jacka, przebywa trzech bandytów nazwanych przez Jacka szczurami okr?towymi. Nale?y ich po prostu zabi?.
Nagroda: 50 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500, dodatkowo + 250 poinformowaniu Jacka 
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Seruk
Nazwa: Jack i z?oto buntowników
Opis: Trzeba uda? si? do Jacka i odebra? od niego pieni?dze, które wzi?? od buntowników.
Nagroda: 400 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 750
Reputacja: Brak
Atrybuty: Kradzie? + 1


Zleceniodawca: Chris
Nazwa: Zabij p?ochliwego jelenia
Opis: Chris nauczy nas czego? o polowaniu, je?li upolujemy pi?? (wbrew nazwie zadania) p?ochliwych jeleni z pó?nocnego wschodu i przyniesiemy mu ich mi?so. Zadanie tylko z pozoru wydaje si? ?atwe, bo pi?? jeleni trudno upolowa?, je?li nie posiadamy dobrego ?uku/kuszy, albo nasze zdolno?ci w zakresie strzelania tymi broniami s? niskie (a tak w?a?nie jest, je?li podejmujemy si? tego zadania na pocz?tkowym etapie gry). Dlatego, je?li nie jeste?my wstanie ustrzeli? jeleni za jednym strza?em (najlepiej oczywi?cie celowa? w g?ow?), lepiej podj?? si? tego zadania pó?niej, kiedy b?dziemy dysponowa? lepszym ?ukiem/kusz? lub umiej?tno?ciami. Pogo? za uciekaj?cym jeleniem jest niewskazana, gdy? szanse na jego dogonienie s? bardzo niewielkie, a poza tym, jeszcze bardziej utrudnia to spraw?. Je?li jele? ucieknie, to nale?y poczeka? a? wróci. W przeciwnym razie nale?y pój?? w kierunku, w którym uciek?, a powinni?my si? na niego natkn??. Trzeba te? pami?ta?, ?e w okolicy, gdzie przebywaj? jelenie, stacjonuje spora grupa orków, wi?c je?li chcemy unikn?? walki, nie mo?emy si? zanadto do nich zbli?a?.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 250, dodatkowo kolejne + 250 poinformowaniu Chrisa
Reputacja: Brak
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Reddock

Zleceniodawca: Brenton
Nazwa: Zabij agresywne dziki
Opis: Musimy zabi? agresywne dziki w obozie drwali. Nie trzeba daleko chodzi?, bo dziki przebywaj? nad obozem buntowników. Dzików jest kilka i wdawa? si? w walk? ze wszystkimi naraz jest ryzykownie, wi?c najlepiej spróbowa? je wywabi? po kolei i zabi? pojedynczo. Ostatecznie mo?emy je zwabi? do obozu rebeliantów lub na orków, którzy przebywaj? blisko na pó?noc od Reddock (s? oni zwi?zani z zadaniem ,,Wybij orkowy patrol kursuj?cy mi?dzy Reddock a Arde?'', które zosta?o opisane ni?ej).
Nagroda: 30 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500, dodatkowo + 250 poinformowaniu Brentona
Reputacja: Reddock + 10
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Gelford
Nazwa: Pozb?d? si? patrolu orków stacjonuj?cego na farmie
Opis: Trzeba uda? si? na farm?, która znajduje si? niedaleko na po?udniowy zachód od Reddock, a nast?pnie zlikwidowa? wszystkich tamtejszych orków. Jest ich czterech i je?li nie jeste?my sobie wstanie ze wszystkimi naraz poradzi?, to mo?emy ka?dego z nich wywabi? i zabi? pojedynczo (wystarczy wyci?gn?? bro?, tak, ?eby inni nie zauwa?yli i zaczeka?, a? dany ork nas zaatakuje).
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 750, dodatkowo + 250 po zg?oszeniu si? do Gelforda
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Gelford
Nazwa: Wybij orkowy patrol kursuj?cy mi?dzy Reddock a Arde?
Opis: Drugi patrol orków stacjonuje na pó?nocny wschód od Reddock tu? ko?o spalonej chaty. Orków - tak jak na farmie - równie? jest czterech i trzeba ich zabi? (mo?emy wykorzysta? taktyk?, która zosta?a opisana w powy?szym zadaniu).
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 750, dodatkowo + 250 po zg?oszeniu si? do Gelforda
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Javier
Nazwa: W Reddock potrzebuj? kowala
Opis: Kowala dla Reddock znajdziemy na farmie znajduj?cej si? na po?udniowy zachód od Reddock. Na farmie stacjonuj? orkowie (s? oni zwi?zani z zadaniem ,,Pozb?d? si? patrolu orków stacjonuj?cego na farmie'' opisanym wy?ej) i kowal Kliff jest ich niewolnikiem, wi?c b?dziemy musieli go uwolni? (opisane poni?ej). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 750
Reputacja: Reddock + 10
Atrybuty: Kowalstwo + 1


Zleceniodawca: Topork
Nazwa: Uwolnij Kliffa z niewoli u orków
Opis: Kliff jest niewolnikiem orków i nale?y go uwolni?. S? na to dwa sposoby: mo?na wygra? pojedynek z Toporkiem (opisane ni?ej) i za??da? w ramach nagrody, ?eby Kliff zosta? uwolniony lub zabi? wszystkich orków (i tak to zrobimy podczas wykonywania zadania ,,Pozb?d? si? patrolu orków stacjonuj?cego na farmie'' opisanego wy?ej), dzi?ki czemu Kliff równie? odzyska wolno??.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500, dodatkowo + 250, je?li uwolnimy Kliffa zabijaj?c wszystkich orków
Reputacja: Buntownicy + 1, Reddock + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kliff
Nazwa: Zabierz Kliffa do Javiera, przywódcy w Reddock
Opis: Aby Kliff zacz?? prac? jako kowal w Reddock (opisane powy?ej), trzeba go tam wcze?niej zaprowadzi?, a nast?pnie poinformowa? Javiera. Po drodze w sumie ?adnych bestii nie spotkamy.
Nagroda: 300 szt. z?ota - od Kliffa
Do?wiadczenie: + 750, dodatkowo + 250 po rozmowie z Kliffem
Reputacja: Reddock + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Topork
Nazwa: Pokonaj w pojedynku Toporka
Opis: Trzeba pokona? Toporka. ?adnych trudno?ci nie powinno by? (je?li szybko zaatakujemy, to nawet nie zd??y wyci?gn?? broni).
Nagroda: 500 szt. z?ota lub wolno?? kowala Kliffa
Do?wiadczenie: + 500, dodatkowo + 250
Reputacja: Brak
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Sebastian
Nazwa: Daj Sebastianowi, Magowi Ognia, ro?liny lecznicze
Opis: Sebastian potrzebuje 10 zió? leczniczych. Dooko?a Reddock ro?nie ich ca?e mnóstwo, wi?c nie b?dzie problemów z ich znalezieniem. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 250
Reputacja: Reddock + 10
Atrybuty: Alchemia + 1


Zleceniodawca: Norris
Nazwa: Bro? dla buntowników z Reddock
Opis: Nale?y przynie? Norrisowi pi?? paczek z broni?. Dwie sztuki maj? orkowie, którzy przebywaj? na pó?nocny wschód od Reddock, za? pozosta?e trzy s? na farmie na po?udniowy zachód od Reddock (wykonuj?c zadania opisane wy?ej ,,Pozb?d? si? patrolu orków stacjonuj?cego na farmie'' i ,,Wybij orkowy patrol kursuj?cy mi?dzy Reddock a Arde?'' zdob?dziemy te paczki).
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Buntownicy + 1, Reddock + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Copper
Nazwa: Pokonaj Coppera na arenie
Opis: Musimy zmierzy? si? z Copperem na arenie i wygra? pojedynek. Nie powinien stanowi? wielkiego wyzwania.
Nagroda: Pomoc Coppera
Do?wiadczenie: + 250, dodatkowo nast?pne + 250
Reputacja: Brak
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Joey
Nazwa: Pokonaj Joeya na arenie
Opis: Drugim naszym przeciwnikiem jest Joey. Tak?e nie powinien stanowi? du?ego wyzwania. 
Nagroda: Mikstura lecznicza
Do?wiadczenie: + 500, dodatkowo + 250
Reputacja: Reddock + 10
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Joey
Nazwa: Oczy?? po?udniowe jaskinie Reddock
Opis: Naszym zadaniem jest zabicie wszystkich bestii, które przebywaj? w jaskini w Reddock. Pierwsze spotkamy gobliny, nast?pnie jaszczury (potrafi? os?abia?), a na samym ko?cu pe?zacza. Nie nale?y walczy? z kilkoma bestiami naraz, bo mo?emy zgin??. Trzeba ich wywabia? pojedynczo i ich likwidowa?. Je?li wygrali?my na arenie z Copperem, to mo?emy go zabra? do pomocy, ale nale?y pami?ta?, ?e zbyt dobrym wojownikiem to on nie jest. 
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 750, dodatkowo + 250 poinformowaniu Joeya
Reputacja: Reddock + 20
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Javier
Nazwa: Znajd? buntownicze podziemie w Cape Dun
Opis: W Cape Dun, przebywa szpieg buntowników. Szpiegiem tym, jest ?winiopas Phil, wi?c do niego nale?y si? uda? i z nim porozmawia?.
Nagroda: 50 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Buntownicy + 2, Reddock + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Uruk
Nazwa: Zniszcz obóz buntowników, Reddock
Opis: Uruk zleca nam, ?eby?my zabili Javiera, przywódc? Reddock, ale tak naprawd? chodzi o zabicie wszystkich przebywaj?cych tam buntowników. W obozie nie ma zbyt wielu rebeliantów, a wi?kszo?? z nich posiada lekkie pancerze. Jednak s? dwa niewielkie problemy. Pierwszym jest, Mag Ognia, Sebastian (potrafi wyko?czy? jedn? kul? ognia), a drugim ?ucznicy (podczas walki z innymi, kiedy do nas strzelaj?, nie ma wielkich szans na prze?ycie). Sebastiana mo?emy zabi? w pierwszej kolejno?ci (tym samym wywo?uj?c bitw? z buntownikami), natomiast ?uczników trzeba jako pierwszych likwidowa? w walce, biegn?c do ka?dego z nich na przemian w lew? i praw? stron?, dzi?ki czemu nie dostaniemy pociskiem. Najlepiej zabi? Sebastiana i szybko uciec na powierzchni?, by stamt?d rozpocz?? bitw? z pozosta?ymi buntownikami - inaczej b?dziemy atakowani z dwóch stron, co mo?e troch? utrudni? walk?. 
Nagroda: 2000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 1000 po zg?oszeniu si? do Uruka
Reputacja: Orkowie + 7
Atrybuty: Brak


Cape Dun

Zleceniodawca: Marlo (po zap?aceniu 20 szt. z?ota)
Nazwa: Kufer alchemika
Opis: W Cape Dun, alchemik Esiel posiada kufer, w którym trzyma swoje kosztowno?ci. Trzeba si? do niego w?ama? i go opró?ni?. Oczywi?cie, Esiel nie mo?e tego zauwa?y?, bo nas zaatakuje (najlepiej zrobi? to w dzie?, kiedy przebywa na zewn?trz), a poza tym, trzeba umie? otwiera? trudne zamki.
Nagroda: Zawarto?? kufra
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Kradzie? + 1


Zleceniodawca: Jens
Nazwa: Skóry dla my?liwego Jensa
Opis: Jens potrzebuje 10 wilczych skór. Wystarczy rozejrze? si? przy domach w Cape Dun, a zdob?dziemy bez problemu tak? ilo??.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500, dodatkowo + 250 po zg?oszeniu si? do Bufforda
Reputacja: Cape Dun + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Gamal
Nazwa: Zabierz niewolnika Hareka z powrotem do Gamala
Opis: Gamal, ?owca niewolników, chce, ?eby?my mu sprowadzili zbieg?ego niewolnika Hareka. Nie trzeba daleko szuka?, bo wystarczy wyj?? z miasta i pój?? kawa?ek w lewo, a zaraz natkniemy si? na Hareka. Jednak, wcale nie musimy go oddawa? w r?ce Gamala, bo mo?emy mu te? pomóc uciec (opisane ni?ej).
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo po zg?oszeniu si? do Bufforda + 250
Reputacja: Asasyni + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Harek
Nazwa: Mi?so dla Hareka
Opis: Nale?y da? Harekowi jedn? porcj? pieczeni. Je?li nie mamy, to wystarczy pój?? do najbli?szego ogniska i j? usma?y? (oczywi?cie, aby to zrobi?, trzeba mie? surowe mi?so).
Nagroda: 3 zio?a lecznicze
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Harek
Nazwa: Pomó? Harekowi w ucieczce
Opis: Zamiast przyprowadza? Hareka z powrotem do Gamala (opisane wy?ej), mo?emy mu pomóc uciec, zabieraj?c go do my?liwego Jensa., który przebywa w pobli?u wioski.
Nagroda: 3 mikstury lecznicze 
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 250
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Gamal
Nazwa: Ekwipunek schwytanego paladyna
Opis: Gamal schwyta? paladyna Wenzela (który przebywa w wie?y - dostaniemy si? do niego po osi?gni?ciu odpowiedniej reputacji). Jego ekwipunek jest w posiadaniu, magazyniera, Urkrassa i mo?emy go od niego kupi? za 100 szt. z?ota.
Nagroda: Ognisty puchar
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo poinformowaniu Wenzela + 250
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Esiel
Nazwa: Ro?liny lecznicze dla alchemika
Opis: Trzeba dostarczy? Esielowi 12 zió? leczniczych. Je?li jeszcze tylu nie mamy, to wystarczy przej?? si? po zaro?lach w pobli?u areny, a znajdziemy wymagan? ilo??. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 250, dodatkowo po zg?oszeniu si? do Bufforda + 250
Reputacja: Cape Dun + 10
Atrybuty: Alchemia + 1


Zleceniodawca: Bufford
Nazwa: Zabij g?odne wilki grasuj?ce w okolicy Cape Dun
Opis: Nale?y zabi? wszystkie wilki grasuj?ce w pobli?u Cape Dun. Wilków jest 12 i znajdziemy je po lewej oraz prawej stronie ?cie?ki prowadz?cej do Cape Dun. Zazwyczaj poruszaj? si? po dwóch/trzech, wi?c nie powinno by? problemów z ich zabiciem.
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500, dodatkowo + 250 poinformowaniu Bufforda
Reputacja: Cape Dun + 15
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Urkrass
Nazwa: Dostarcz Urkrassowi jego towary
Opis: Urkrass, to arogancki ork, który zleca nam, by?my odzyskali jego towary skradzione przez bandytów. Bandziorów (jest ich zaledwie kilku), wraz z (trzema) towarami, znajdziemy w pobli?u pla?y na wschód od Cape Dun.
Nagroda: 150 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Cape Dun + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Cyrus
Nazwa: Cyrus potrzebuje wódy
Opis: Je?li damy Cyrusowi wód?, to zapoluje z nami na bandytów (opisane dalej). Powinni?my mie? nawet wi?cej ni? jedn? butelk?, a nawet gdyby by?o inaczej, to mo?na j? np. kupi?, albo znale?? w jakiej? skrzyni.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Cape Dun + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Deckard
Nazwa: Kwatermistrz z Cape Dun chce mikstur leczniczych
Opis: Trzeba przynie? Deckardowi 3 mikstury lecznicze. Tak? ilo?? powinni?my ju? mie?, a jak nie, to mo?na je np. kupi? lub samemu przy??dzi?
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500, dodatkowo po zg?oszeniu si? do Bufforda + 250
Reputacja: Cape Dun + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Seruk
Nazwa: Wykradnij 3 z?ote kielichy z magazynu Urkrassa
Opis: W magazynie Urkrassa znajduj? si? 3 z?ote kielichy, które nale?y ukra??. Urkrass wchodzi do magazynu i wychodzi z niego co jaki? czas, wi?c kiedy b?dzie na zewn?trz, wtedy skradaj?c si? nale?y zabra? kielichy.
Nagroda: Po 4 mikstury lecznicze i many
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 250 po rozmowie z Serukiem
Reputacja: Brak
Atrybuty: Kradzie? + 1


Zleceniodawca: Phil
Nazwa: Paczki z broni? dla Phila
Opis: Musimy przynie? Philowi 3 paczki z broni?. Dwie mo?na znale?? przy arenie, a trzeci? w magazynie Urkrassa. Kolejne dwie paczki, mo?na te? znale?? przy bandytach, którzy ukradli towary Urkrassowi (zadanie ,,Dostarcz Urkrassowi jego towary'' opisane wcze?niej).
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Arokkh
Nazwa: Pokonaj Fadiego na arenie
Opis: Musimy pokona? Fadiego w walce na arenie. Jakich? wielkich trudno?ci ze zwyci?stwem nie powinni?my mie?.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo po zg?oszeniu si? Arokkha i Fadiego + 250
Reputacja: Cape Dun + 10
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Arokkh
Nazwa: Pokonaj Darmoka na arenie
Opis: Drugim przeciwnikiem jest Darmok. Równie? nie powinien sprawia? wielkich trudno?ci.
Nagroda: Szeroki miecz
Do?wiadczenie: + 1250, dodatkowo + 250 po zg?oszeniu si? do Arokkha, Darmoka i Bufforda
Reputacja: Cape Dun + 10
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Cyrus
Nazwa: Plaga bandytów na wybrze?u
Opis: W jaskini na pó?nocny zachód od Reddock, ukrywa si? spora grupa bandytów, której przewodzi niejaki Ortega. Trzeba si? tam uda? i zrobi? z nimi porz?dek. Je?li nie jeste?my sobie wstanie poradzi? w walce z wieloma bandytami, to starajmy si? ich wywabia? po dwóch/trzech. Mo?emy zabra? do pomocy Cyrusa (o ile dali?my mu wódy), który w walce mo?e okaza? si? ca?kiem przydatny. Tak naprawd? wystarczy zabi? samego Orteg?, ale jest to raczej niewykonalne bez zabicia pozosta?ych bandytów.
Nagroda: 500 szt. z?ota - od Bufforda
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo po informowaniu Cyrusa, Bufforda i Iomara + 250
Reputacja: Orkowie + 1, Cape Dun + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Iomar
Nazwa: Oliwa do lamp dla Ardei
Opis: Bandyci Ortegi okradli Iomara z 5 skrzy? oliwy do lamp. Owe skrzynie znajdziemy w jaskini, w której przebywaj? bandyci (zdob?dziemy je wykonuj?c powy?sze zadanie ,,Plaga bandytów na wybrze?u'').
Nagroda: 400 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Kradzie? + 1


Zleceniodawca: Uruk
Nazwa: Zniszcz buntownicze podziemie w Cape Dun
Opis: Uruk zleca zabicie ukrywaj?cego si? buntownika w Cape Dun. Szpiegiem buntowników jest ?winiopas Phil i to jego musimy zlikwidowa? (mo?emy to spokojnie zrobi?, bo nikt do walki si? nie przy??czy).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo poinformowaniu Uruka + 500
Reputacja: Orkowie + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Wenzel
Nazwa: Porz?dki Wenzela
Opis: Paladyn Wenzel pomo?e nam wyzwoli? Cape Dun (je?li wyzwalamy to miasto na pocz?tkowym etapie gry, jego pomoc okazuje si? bardzo przydatna), nawet je?li nie przekonamy do walki Phila i niewolników. Silny i dobry z niego wojownik, wi?c ca?kiem nie?le sobie radzi w walce, zatem nie musimy go mie? ca?y czas na oku.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 750
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Wenzel
Nazwa: Zaginiony miecz Wenzela
Opis: Wenzel zostawi? swój miecz w jaskini na po?udnie od Montery. Nale?y si? tam uda? i odzyska? or?? paladyna. Jednak w jaskini przebywa stado wilków, wi?c aby zdoby? miecz, b?dziemy musieli je zabi? (wi??? si? one z zadaniem ,,Znajd? i zabij agresywne wilki'', które zosta?o opisane w zadaniach dla Montery).
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Phil
Nazwa: Oswobod? Cape Dun
Opis: Naszym zadaniem jest oswobodzi? Cape Dun, czyli wybi? wszystkich orków, którzy tam przebywaj?. Jest to ma?e miasto, wi?c orkowie nie maj? wielkiej przewagi liczebnej. Do walki mo?emy przekona? niewolników (w tej sprawie nale?y porozmawia? z Philem), w tym tak?e paladyna Wenzela, który jest wi?ziony w wie?y (zadanie ,,Porz?dki Wenzela'' opisane wy?ej). Dobrym pomys?em jest zacz?? bitw? od strony wej?cia do miasta, bo tam przebywa mniej orków, a do tego s? niewolnicy, którzy nas w walce szybko wesprz?. Poza tym - je?li zostaniemy powa?nie ranni - mamy gdzie ucieka?. Natomiast, je?li zdecydujemy si? zaatakowa? z Wenzelem, to zaczniemy walk? z orkami i najemnikami, których jest niestety sporo, a wtedy mo?emy sobie nie da? rady. W takim wypadku nale?y pobiec szybko do wyj?cia, cho? je?li czujemy si? na si?ach, mo?emy wspiera? paladyna w walce.
Nagroda: 1000 szt. z?ota - od Javiera i 2 mikstury lecznicze - od Phila
Do?wiadczenie: + 5000, dodatkowo + 1000 po rozmowie z Wenzelem i Javierem oraz + 500 po informowaniu Phila
Reputacja: Buntownicy + 5
Atrybuty: Brak


Montera

Zleceniodawca: Armon
Nazwa: Tchórzliwe gobliny
Opis: Nieopodal obozowiska rebeliantów jest jaskinia, w której mieszkaj? irytuj?ce gobliny. Armon chce, ?eby?my si? ich pozbyli. Goblinów jest ca?kiem sporo, ale mo?na ich likwidowa? po dwóch/trzech. Poza, mo?emy je te? zwabi? do buntowników. 
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 750, dodatkowo poinformowaniu Armona + 500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Porgan
Nazwa: Kamie? druidów Porgana
Opis: Druidzki kamie? rozpruwacza, zosta? skradziony Porganowi przez pobliski patrol orków. Aby odzyska? kamie?, musimy zlikwidowa? orków (zrobimy to wykonuj?c zadanie opisane poni?ej) i zabra? kamie?, a nast?pnie zwróci? go Porganowi. Niestety, oka?e si?, ?e zosta? zniszczony. Na szcz??cie Porgan da rad? go naprawi?, je?li przyniesiemy mu kamienne korzenie (zadanie ,,Kamienne korzenie dla druida Porgana'' opisane ni?ej). Kiedy to zrobimy, Porgan odda nam naprawiony kamie?, który b?dziemy mogli wykorzysta? do w?asnych celów.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 750
Reputacja: Go?cy Le?ni + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Arakos
Nazwa: Udaj si? z Arakosem na poszukiwania orkowego patrolu
Opis: Arakos zaprowadzi nas do orków, którzy s? odpowiedzialni za kradzie? kamienia druidów Porgana (patrz wy?ej). Droga jest krótka, ale musimy uwa?a?, bo po drodze natkniemy si? na wilki i dziki.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Go?cy Le?ni + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Arakos
Nazwa: Z?odziejski patrol orków
Opis: Nale?y zabi? patrol orków, który znajduje niedaleko na drodze na pó?nocny zachód od obozu Go?ców Le?nych. ?adna filozofia, bo patrol sk?ada si? z trzech orków, a do tego mo?emy liczy? na pomoc Arakosa.
Nagroda: 300 szt. z?ota i 3 mikstury lecznicze
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 po rozmowie z Arakosem
Reputacja: Go?cy Le?ni + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Porgan
Nazwa: Kamienne korzenie dla druida Porgana
Opis: Aby Porgan móg? naprawi? kamie? rozpruwacza (zadanie ,,Kamie? druidów Porgana'' opisane wcze?niej), potrzebuje 20 kamiennych korzeni. Tak? ilo?? mo?emy zdoby? przy rzece, która p?ynie wzd?u? ?cie?ki prowadz?cej do tego obozowiska Go?ców Le?nych.
Nagroda: Druidzki kamie? rozpruwacza
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Go?cy Le?ni + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Otis
Nazwa: Nak?o? najemnika do opuszczenia miejsca spotka? buntowników
Opis: Najemnik imieniem Trano osiedli? si? przy wie?y znajduj?cej si? nieco na wschód od miejsca, gdzie przebywaj? buntownicy. Przez niego nie maj? si? tam teraz jak spotyka?, wi?c naszym zadaniem jest wygna? go stamt?d. Trano niestety nie da si? przekona?, wi?c b?dziemy musieli donie? o sprawie przywódcy najemników, Marikowi. Kiedy to zrobimy, wystarczy wróci? do Trana i przekaza? mu informacj? od Marika, ?e nie dostanie pensji (wi??e si? to z zadaniem ,,Niech najemnik Trano dowie si?, ?e nie dostanie pensji'', które zosta?o opisane ni?ej). Wtedy Trano nareszcie opu?ci miejsce spotka? buntowników (mo?emy go te? zabi?, ale nie jest to najlepsze wyj?cie).
Nagroda: 100 szt. z?ota - od Marika i 50 szt. z?ota - od Otisa
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po rozmowie z Marikiem i Otisem
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Marik
Nazwa: Niech najemnik Trano dowie si?, ?e nie dostanie pensji
Opis: Po tym, gdy poinformujemy Marika, ?e Trano si? obija (opisane wy?ej), ten wy?le nas, ?eby?my mu przekazali, ?e nie dostanie pensji.
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 750, dodatkowo + 500 poinformowaniu Marika
Reputacja: Montera + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Daryl
Nazwa: Pozb?d? si? stra?ników obozu niewolników
Opis: Mamy za zadanie pozby? si? czterech stra?ników stacjonuj?cych w obozie niewolników. Je?eli chcemy pojedynczo ich zwabia? do buntowników, nale?y im wciska? historyjki o bestiach nieopodal miasta. Natomiast je?li chcemy, ?eby wszyscy naraz wyruszyli do buntowników, to wystarczy jednemu orkowi powiedzie?, ?e owi buntownicy znajduj? si? ko?o miasta. Druga opcja jest szybsza i te? nie powinna by? trudniejsza, bo buntowników ??cznie z nami jest trzech, a orków tylko o jednego wi?cej. Tylko w ?adnym razie nie zabijajmy orków, gdy? b?dziemy podejrzewani o morderstwo. Zabijaniem niech si? zajmi? buntownicy. Po wykonaniu zadania, Daryl zdradzi nam has?o ,,Niech ?yje Okara'', dzi?ki któremu b?dziemy mogli nawi?za? wspó?prac? z Sanfordem - szpiegiem buntowników w Monterze (odkrycie szpiega jest potrzebne do wykonania zadania ,,Jak lojalni s? wobec orków ich najemnicy'', które zosta?o opisane dalej).
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1250, dodatkowo od Daryla + 500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Mason
Nazwa: Zabij krowy
Opis: Niezbyt rozgarni?ty buntownik imieniem Mason, zleca nam zabicie krów w zagrodzie na farmie Dennisa. Nale?y zabi? wszystkie krowy, ale nie jest to takie ?atwe, je?li nie jeste?my ich wstanie ubi? za jednym ciosem. Krowa, która zostanie tylko zraniona, szybko ucieka, a wraz z ni? pozosta?e, co wyklucza zabicie ich w taki sposób. Poza tym, najemnicy nie b?d? si? bezczynnie przygl?da?, jak bijemy mu?ki. Jednak nie jest to problem, bo wystarczy sprowokowa? jakiego? najemnika, a nast?pnie stan?? ko?o krowy, któr? zaatakuje, chc?c nas zaatakowa?. Wtedy krowy uciekn? i b?dziemy mogli je za?atwi? poza zasi?giem innych, ale - tak jak ju? wspomniano - za?atwi? krow? za dwoma ciosami (lub wi?cej), nie jest ?atwo, bo uciekaj?. Na szcz??cie jest jeden skuteczny sposób - zakl?cia ognistej kuli lub lodowej lancy. Za pomoc? tych zakl?? ubijemy krowy (najlepiej ciska? zakl?cie w g?ow?) za pierwszym podej?ciem (je?li nie umiemy tych zakl??, to mo?emy skorzysta? ze zwojów, cho? niestety mo?emy nie mie? wymaganej ilo?ci) i nikt nas nawet wtedy za to nie b?dzie atakowa?. Po zabiciu krów, Mason zdradzi nam has?o ,,Niech ?yje Okara'', dzi?ki któremu b?dziemy mogli nawi?za? kontakt ze szpiegiem buntowników w Monterze (szpiegiem oka?e si? Sanford). 
Nagroda: 400 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 750, dodatkowo po powiadomieniu Masona + 500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Domenik
Nazwa: Zg?o? si? do przywódcy orkowych najemników w Monterze
Opis: W ci?gu trzech dni, musimy zg?osi? si? do Marika, przywódcy orkowych najemników w Monterze (je?li tego nie zrobimy, kolejne spotkanie z Domenikiem zako?czy si? walk?).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500, dodatkowo po powrocie do Domenika + 500
Reputacja: Montera + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Marik
Nazwa: Odbierz danin? z farmy Domenika
Opis: Nale?y uda? si? do Domenika (to ten od powy?szego zadania), który przebywa na farmie na po?udnie od Montery i odebra? od niego danin? w wysoko?ci 400 szt. z?ota. Pieni?dze jednak b?dziemy mogli zatrzyma?, bo Marik nie zechce ich zabra?. 
Nagroda: 400 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 poinformowaniu Marika
Reputacja: Montera + 6
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Bradley
Nazwa: Nowa zmiana w obozie niewolników
Opis: Trzeba zrobi? zmian? niewolników, którzy pracuj? w ?wi?tyni. Niewolnikami, którym nale?y si? odpoczynek, s? Bengerd i Osko, wi?c to z nimi musimy porozmawia? i ich zluzowa?.
Nagroda: 50 szt. z?ota i Ognisty puchar
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Montera + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Bradley
Nazwa: Powiedz Dennisowi, ?e Bradley potrzebuje nowych niewolników
Opis: Nale?y przekaza? Dennisowi, który przebywa na farmie ko?o miasta, ?e Bradley potrzebuje nowych niewolników do rozkopywania ?wi?tyni (Kelvin i Leon to osoby, które nale?y wys?a? do ?wi?tyni wykonuj?c zadania opisane poni?ej ,, Kelvin wraca do pracy w ?wi?tyni'' i ,,Niewolnik Leon znów pracuje w ?wi?tyni'').
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Montera + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kelvin
Nazwa: Kelvin wraca do pracy w ?wi?tyni
Opis: Musimy powiedzie? Kelvinowi, ?eby poszed? pracowa? do ?wi?tyni. Nast?pnie nale?y pój?? do Bradleya i przekaza? mu t? informacj? (nawet je?li pozwolimy mu zosta? w zagrodzie, to i tak to zadanie b?dziemy mogli wykona?). 
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 750
Reputacja: Montera + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Leon
Nazwa: Niewolnik Leon znów pracuje w ?wi?tyni
Opis: Podobnie jak Kelvina, nale?y przekona? Leona, ?eby poszed? pracowa? do ?wi?tyni (je?li wcze?niej go wys?uchamy, to dowiemy si?, ?e Dennis narobi? zamieszania na farmie Elbera). Nast?pnie nale?y powiedzie? o tym Bradleyowi. 
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 750, dodatkowo + 500 od Elbera (o ile wys?uchali?my Leona)
Reputacja: Montera + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kelvin
Nazwa: Niewolnik Kelvin chce zosta? w zagrodzie
Opis: W zamian za pozostawienie Kelvina na farmie, zdradzi on nam pewien sekret, który dotyczy zarz?dcy areny, Ashtona (zadanie ,,Przynie? Marikowi dowód, ?e Ashton podkrada z?oto'' opisane dalej). Wcze?niej jednak nale?y powiedzie? Dennisowi, ?e niewolnik ma zosta? w zagrodzie - dopiero wtedy Kelvin nam o wszystkim powie. Jednak, nawet je?li to zrobimy, to i tak b?dziemy mogli wys?a? go do pracy w ?wi?tyni.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500, dodatkowo + 250 od Kelvina
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Dennis
Nazwa: Dennis chce, ?eby Bradley lepiej traktowa? niewolników
Opis: Trzeba przekaza? informacj? Bradleyowi od Dennisa, ?eby lepiej traktowa? niewolników.
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 750
Reputacja: Montera + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Marik
Nazwa: Jak lojalni s? wobec orków ich najemnicy
Opis: Marik chce, ?eby?my sprawdzili, co s?dz? o nim pozostali najemnicy i którym mo?na zaufa?, a którym nie. Osoby, które nale?y w tym celu wypyta?, to: Bradley, Dennis, Elber, Dan, Ugo, Goose, Fedor oraz Sanford. Wi?kszo?? z nich b?dzie mia?a pozytywn? opini? na temat Marika, z wyj?tkiem Sanforda, który oka?e si? te? szpiegiem buntowników (dowiemy si? tego, kiedy wykonamy zadanie ,,Pozb?d? si? stra?ników obozu niewolników'' lub ,,Zabij krowy'' opisane wcze?niej). Gdy poinformujemy o tym Marika, ten zechce jakiego? dowodu, który wskazywa?by na wspó?prac? Sanforda z buntownikami. Najlepszym dowodem b?dzie list do Rolanda w Okarze (zadanie ,,Wiadomo?? dla Okary'' opisane dalej), który zdob?dziemy od Sanforda, kiedy go zdemaskujemy lub kiedy go zabijemy (i tak b?dziemy musieli to zrobi?, jak tylko oddamy list Marikowi).
Nagroda: 2000 szt. z?ota - od Marika i ??cznie 1000 szt. z?ota - po wypytaniu najemników i poinformowaniu Marika 
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo po wypytaniu najemników i poinformowaniu Marika - ??cznie + 7000
Reputacja: Montera + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Marik
Nazwa: Rozpraw si? z Sanfordem
Opis: Po tym, gdy ju? zdemaskujemy szpiega buntowników w Monterze (patrz wy?ej), Marik zleci nam jego zabójstwo. Mo?emy spokojnie za?atwi? Sanforda, bo do walki nikt si? nie przy??czy.
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1250, dodatkowo poinformowaniu Marika + 500
Reputacja: Orkowie + 3
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Marik
Nazwa: Marik chce list? niewolników Bradleya
Opis: Trzeba zdoby? list? Bradleya i odda? j? Marikowi. Lista le?y na stole w chacie Bradleya, ale musimy j? ukra??. Najlepiej, kiedy Bradley wyjdzie na zewn?trz - wtedy wystarczy si? zakra?? i zabra? list?.
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 750, dodatkowo + 500
Reputacja: Montera + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Marik
Nazwa: Zwró? Bradleyowi skradzion? list? niewolników
Opis: Skradzion? list? niewolników (patrz wy?ej), nale?y zwróci? Bradleyowi. Bradley jednak nie b?dzie zadowolony i je?li nie chcemy z nim walki, musimy odda? mu list? po dobroci.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 750
Reputacja: Montera + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Dennis
Nazwa: Znajd? i zabij agresywne wilki
Opis: W jaskini niedaleko na po?udnie od Montery, przebywa ca?kiem du?e stado wilków, które nale?y zabi?. Walka z ca?ym stadem jest bardzo ryzykowna, wi?c staramy si? z nimi walczy? w jak najmniejszej liczbie.
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 poinformowaniu Dennisa
Reputacja: Montera + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Basir
Nazwa: Basir chce swoj? star? z?ot? szkatu??
Opis: Basir zosta? okradziony przez buntowników na drodze prowadz?cej do Trelis. Wystarczy wyj?? zachodni? stron? miasta i i?? przez jaki? czas ?cie?k? na po?udniowy zachód. Po chwili dojdziemy do wywróconej karawany, przy której znajdziemy porozrzucane towary, a w?ród nich szkatu??, któr? nale?y zabra? i zwróci? Basirowi.
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Asasyni + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sanford
Nazwa: Pszenica dla opiekuna magazynu
Opis: Nale?y przenie? magazynierowi Sanfordowi 15 worków pszenicy. Po?ow? worków znajdziemy na farmie Elbera, znajduj?cej si? na pó?noc od miasta. Z kolei drug? po?ow? worków, znajdziemy przy z?odziejach, którzy przebywaj? na pó?noc od farmy Elbera (jest zwi?zane z nimi poni?sze zadanie).
Nagroda: 500 szt. z?ota - od Sanforda i 200 szt. z?ota - od Elbera
Do?wiadczenie: + 750, dodatkowo po powiadomieniu Elbera + 500
Reputacja: Montera + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Elber
Nazwa: Z?odzieje ziarna musz? zaprzesta? swego procederu 
Opis: Na pó?noc od farmy Elbera przebywa spora grupa z?odziei, którzy kradn? worki pszenicy z gospodarstwa. Nale?y si? wi?c uda? do z?odziei i ich wszystkich sprz?tn??. Je?li nie chcemy walczy? ze wszystkimi naraz, to w prosty sposób mo?na wywabia? ich po dwóch/trzech.
Nagroda: 1500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1250, dodatkowo po powiadomieniu Elbera + 500
Reputacja: Montera + 7
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sanford
Nazwa: Mleko dla opiekuna magazynu
Opis: Sanford chce, ?eby?my mu przynie?li 5 beczek mleka z farmy Dennisa. Beczu?ki stoj? na ziemi tu? przy chatach i mo?emy je ?mia?o zabra?.
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 750
Reputacja: Montera + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sanford
Nazwa: Wiadomo?? dla Okary
Opis: Kiedy odkryjemy, ?e Sanford jest szpiegiem buntowników (wykonuj?c zadanie ,,Pozb?d? si? stra?ników obozu niewolników'' lub ,,Zabij krowy'' opisane wcze?niej), otrzymamy wtedy od niego wiadomo??, któr? nale?y dostarczy? przywódcy Rolandowi w Okarze (wiadomo?? ta, jest te? potrzebna do wykonania wcze?niejszego zadania ,,Jak lojalni s? wobec orków ich najemnicy'', ale nawet je?li oddamy wiadomo?? Rolandowi, to to zadanie i tak, b?dziemy mogli wykona?. Trzeba tylko - umiej?c og?usza? - obali? Rolanda, a nast?pnie zabra? mu oddan? wiadomo??, któr? b?dziemy mogli dostarczy? tym razem Marikowi).
Nagroda: Po 1000 szt. z?ota - od Rolanda i Sanforda
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 1000 po powiadomieniu Sanforda
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sobota
Nazwa: Sobota chce z powrotem niewolnika Dana
Opis: Asasyn Sobota chce odzyska? niewolnika Dana. Dan jest gladiatorem na arenie i odda nam niewolnika, kiedy wygramy z nim pojedynek.
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Asasyni + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sobota
Nazwa: Sobota chce z powrotem niewolnika Thoreka
Opis: Aby móc zaprowadzi? niewolnika Thoreka do Soboty, trzeba mu zap?aci? 1000 szt. z?ota lub go zwyczajnie pobi?. Je?li powiemy, ?e nie mamy pieni?dzy, to tak?e b?dziemy mogli zabra? niewolnika, ale wtedy Thorek ka?e nam przynie? magiczn? rud? (zadanie opisane poni?ej ,,Thorek potrzebuje magicznej rudy''). 
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Asasyni + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Thorek
Nazwa: Thorek potrzebuje magicznej rudy
Opis: Za niewolnika (patrz wy?ej), nale?y dostarczy? Thorekowi w ci?gu dwóch dni 5 bry?ek magicznej rudy (mo?emy mu j? dostarczy? nawet kilka(dziesi?t)na?cie dni pó?niej - chodzi tylko oto, ?eby przy nast?pnym spotkaniu z Thorekiem j? mie?). By? mo?e ju? mamy tak? ilo??, a jak nie, to trzeba wybra? si? do jakiej? kopalni (najbli?ej jest ta na zachód od Okary, do której udamy si? z Randallem wykonuj?c zadanie ,,Oczy?? kopalni? z wojownikiem Randallem'' opisane w zadaniach dla Okary) i wykopa? j? sobie kilofem.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Montera + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Dan
Nazwa: Pokonaj Dana na arenie
Opis: Pierwszym z pi?ciu wojowników na arenie w Monterze jest Dan. Jako pierwszy i naj?atwiejszy rywal, nie sprawi nam ?adnych problemów.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500
Reputacja: Montera + 7
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Ugo
Nazwa: Pokonaj Ugo na arenie
Opis: Drugim naszym rywalem jest Ugo, który podobnie jak Dan, równie? nie sprawi wi?kszych trudno?ci.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500
Reputacja: Montera + 7
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Goose
Nazwa: Pokonaj Goose'a na arenie
Opis: Trzecim przeciwnikiem jest najemnik Goose. Udaje cwanego, ale nie stanowi wi?kszego wyzwania od swoich poprzedników.
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500
Reputacja: Montera + 7
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Fedor
Nazwa: Pokonaj Fedora na arenie
Opis: Fedor to nasz przedostatni przeciwnik, który tak?e w walce nie sprawi nam trudno?ci.
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500
Reputacja: Montera + 7
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Ashton
Nazwa: Pokonaj na arenie mistrza Ashtona
Opis: Ostatnim naszym przeciwnikiem jest mistrz Ashton. Je?li go pokonamy, to my zostaniemy nowym mistrzem areny. Jak na mistrza, Ashton oka?e si? niewiele bardziej wymagaj?cym przeciwnikiem od pozosta?ych, cho? ma na sobie ci??ki pancerz najemnika.
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1250, dodatkowo + 500 
Reputacja: Montera + 10
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Marik
Nazwa: Przynie? Marikowi dowód, ?e Ashton podkrada z?oto
Opis: O tym, ?e Ashton oszukuje swego szefa, dowiemy si? od niewolnika Kelvina (zadanie ,,Niewolnik Kelvin chce zosta? w zagrodzie'' opisane wcze?niej). Kiedy poinformujemy o tym Marika, ten ka?e nam przynie? jaki? dowód. Za aren? znajduje si? skrzynia Ashtona, w której - oprócz z?ota - znajdziemy list?, z której wyniknie, ?e Ashton oszukuje szefa. Nale?y j? dostarczy? Marikowi, a sprawa zostanie wyja?niona.
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Montera + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Yorik
Nazwa: Yorik potrzebuje starej broni
Opis: Z zadaniami polegaj?cymi na przynoszeniu odpowiedniej ilo?ci paczek z broni?, spotkali?my si? zapewne wcze?niej. Tym razem, za? Yorik ich potrzebuje, ale a? 20 sztuk, z czego kilka powinni?my mie?. Pozosta?e mo?na znale?? przy buntownikach stacjonuj?cych wokó? Montery (??cznie znajdziemy przy nich 14 sztuk) oraz na pi?trze w karczmie w mie?cie (s? tam trzy sztuki).
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1250
Reputacja: Orkowie + 3
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kor-Shach
Nazwa: Zmu? Follecka do pracy na dziedzi?cu zamkowym
Opis: Trzeba wybra? si? na wie?? w zamku, gdzie wyleguje si? Folleck i przekaza? mu, ?e ma wróci? do pracy. Jednak, nie pos?ucha nas i jedynym wyj?ciem b?dzie spuszczenie mu lania.
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 po powrocie do Kor-Shacha
Reputacja: Orkowie + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Folleck
Nazwa: Folleckowi nale?y si? nauczka
Opis: Aby Folleck wróci? do roboty (patrz wy?ej), trzeba pokona? go w pojedynku.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Varek (po zniszczeniu Okary)
Nazwa: Zlikwiduj pozycje buntowników dooko?a Montery
Opis: Naszym celem, jest zabicie buntowników, którzy obozuj? w trzech oddzia?ach dooko?a Montery. Nie musimy zabija? wszystkich buntowników, bo wystarczy zlikwidowa? samych przywódców (Otisa, Dyrala i Masona).
Nagroda: 2000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 1000
Reputacja: Orkowie + 3
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Rufus
Nazwa: Rufus ucieka z farmy
Opis: Rufus chce wydosta? si? z farmy i uda? si? do Okary. Wystarczy wyda? mu polecenie, by wyruszy?, a od razu da nog?. Oczywi?cie, b?dziemy musieli mu towarzyszy? i uwa?a?, ?eby go co? nie zjad?o (mo?emy spotka? stado z?baczy).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Rufus
Nazwa: Niewolnik Rufus pragnie si? dosta? do Okary
Opis: Kiedy pomo?emy uciec Rufusowi z farmy (patrz wy?ej), nast?pnie b?dziemy musieli towarzyszy? mu do Okary. Do Okary jest ca?kiem d?uga droga, ale najgorsze jest to, ?e natkniemy si? na stado wilków, które szybko rozprawi? si? z Rufusem (a nawet i z nami), kiedy go dopadn?. Najlepszym wyj?ciem jest omini?cie wilków i nie atakowanie ich, cho? niestety nie zawsze jest to mo?liwe (koniecznie wcze?niej wykonajmy zapis gry). Je?li wdamy si? w walk? z wilkami, to ucieknijmy na odpowiedni? odleg?o?? i sami zabijmy wilki (o Rufusa si? nie martwmy, bo po oddaleniu si? nic mu nie b?dzie grozi?).
Nagroda: 15 szt. z?ota - od Rufusa i 300 szt. z?ota - od Manniga 
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po zg?oszeniu si? do Manniga
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sanford
Nazwa: Przep?d? orków z Montery
Opis: Po tym, jak ju? dostarczymy wiadomo?? Rolandowi w Okarze (zadanie ,,Wiadomo?? dla Okary'' opisane wcze?niej) i uzyskamy dost?p do Vareka, wodza orków w Monterze, b?dziemy mogli liczy? na pomoc niewolników w oswobodzeniu Montery. Oczywi?cie, mo?emy sami walczy?, ale do pokonania jest oko?o stu przeciwników, wi?c pomoc niewolników mo?e okaza? si? niezb?dna. Zaczyna? bitw? w mie?cie, to nie jest najlepszy pomys?, bo od razu zostaniemy zaatakowani przez spor? liczb? najemników i orków. Najlepiej uda? si? na farm? na pó?nocy i stamt?d zacz?? walk?, gdy? wtedy b?dziemy atakowani przez mniejsz? liczb? wrogów. Po zlikwidowaniu jakiej? ilo?ci orków i najemników, nale?y stopniowo przesuwa? si? w stron? miasta i likwidowa? kolejnych wrogów. Dzi?ki pomocy niewolników, b?dzie nam nieco ?atwiej. Trzeba te? pami?ta?, ?e dooko?a miasta obozuj? buntownicy, wi?c równie? mo?emy ich wykorzysta? do pomocy. Niestety, kiedy pojawi? si? kusznicy, to mo?e by? bardzo ci??ko, bo podczas walki z innymi orkami, s? to bardzo gro?ni przeciwnicy. W takim wypadku ich nale?y w pierwszej kolejno?ci zabija?. Je?li jeste?my ranni, oddalamy si? na odpowiedni? odleg?o??, pijemy mikstur? i wracamy.
Nagroda: 500 szt. z?ota i po 3 mikstury lecznicze oraz many - od Sanforda i 2000 szt. z?ota - od Rolanda
Do?wiadczenie: + 5000, dodatkowo po rozmowie z Sanfordem i Rolandem + 1500
Reputacja: Buntownicy + 5
Atrybuty: Brak


Okara

Zleceniodawca: Mannig
Nazwa: W Okarze potrzebuj? wi?cej ludzi
Opis: Okara ma ma?o ludzi. Mannig prosi nas, ?eby?my przyprowadzili do obozu osoby, które zechcia?yby go wspomóc. Dooko?a Okary mo?na znale?? maksimum sze?ciu buntowników, którzy zgodz? si? uda? do Okary (ot tak tego jednak nie zrobi? i trzeba b?dzie wykona? dla nich zadania, które zosta?y opisane poni?ej), a s? nimi: Randall (miejsce na zachód od Okary), Owen (las na po?udnie od Okary), Rakus (jaskinia na pó?nocny zachód od Montery), Candela i Fraser (obaj przebywaj? w ruinach na pó?nocny wschód od Okary) oraz Kent (on z kolei przebywa w jaskini w lesie blisko na po?udniowy wschód od ruin, gdzie przebywaj? Candela i Fraser).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1750
Reputacja: Okara + 12
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Randall
Nazwa: Randall powinien si? uda? do Okary
Opis: Randall uda si? do Okary, je?li pomo?emy mu oczy?ci? kopalni? (wykonuj?c zadania opisane poni?ej ,,Oczy?? kopalni? z wojownikiem Randallem'' i ,,Bogata kopalnia''). Poza tym, trzeba b?dzie mu te? zap?aci? 300 szt. z?ota.
Nagroda: 500 szt. z?ota - kiedy powiemy o tym Mannigowi
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 od Manniga
Reputacja: Buntownicy + 1, Okara + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Randall
Nazwa: Oczy?? kopalni? z wojownikiem Randallem
Opis: Nale?y wraz z Randallem oczy?ci? z pe?zaczy pierwsz? cz??? kopalni. Ale musimy uwa?a? na rebelianta, bo z pe?zaczami to on nie za bardzo sobie radzi.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Okara + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Randall
Nazwa: Bogata kopalnia
Opis: Nale?y zabi? pe?zacze w pozosta?ej cz??ci kopalni, ale tym razem ju? samemu.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 od Randalla
Reputacja: Okara + 4
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Owen
Nazwa: Bezdomny poszukiwacz
Opis: Owen samotnie mieszka w lesie niedaleko Okary. Je?li tylko powiemy, ?eby si? tam uda?, to od razu to zrobi.
Nagroda: Mikstura lecznicza - od Owena i 300 szt. z?ota - od Manniga
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po powiadomieniu Manniga
Reputacja: Buntownicy + 1, Okara + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Owen
Nazwa: Alkohol dla poszukiwacza
Opis: Owen potrzebuje jakiego? alkoholu. Nale?y mu da? wód?.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 250
Reputacja: Okara + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Rakus
Nazwa: Mag Ognia Rakus powinien si? uda? do Okary
Opis: Rakus uda si? do Okary, je?li pomo?emy mu wydosta? si? z jaskini obleganej przez o?ywie?ców (opisane ni?ej).
Nagroda: 500 szt. z?ota - od Manniga
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 od Manniga
Reputacja: Buntownicy + 1, Okara + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Rakus
Nazwa: Uratuj Maga Ognia Rakusa z jaskini o?ywie?ców
Opis: Rakus eksperymentowa? z przyzywaniem umarlaków i niefortunnie sta? si? ich wi??niem. Teraz trzeba wydosta? Maga z jaskini. Oczywi?cie, podczas ucieczki obudz? si? umarlaki (jest ich kilka), wi?c b?dziemy musieli je zlikwidowa?.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Okara + 4
Atrybuty: Prastara wiedza + 1


Zleceniodawca: Rakus
Nazwa: Zabij o?ywie?ców, których przywo?a? Rakus
Opis: Trzeba wróci? do jaskini, z której pomogli?my uciec Rakusowi i zlikwidowa? reszt? o?ywie?ców. 
Nagroda: 1000 szt. z?ota i ognisty puchar
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo dwa razy po + 500 od Rakusa
Reputacja: Okara + 4
Atrybuty: Prastara wiedza + 1


Zleceniodawca: Candela
Nazwa: Candela powinien si? uda? do Okary
Opis: Candela pójdzie do Okary, kiedy upolujemy dla niego dwa cieniostwory i przyniesiemy ich rogi (opisane ni?ej). 
Nagroda: 200 szt. z?ota - od Manniga
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 poinformowaniu Manniga
Reputacja: Okara + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Candela
Nazwa: Polowanie na cieniostwory
Opis: W pobli?u na po?udnie od ruin grasuj? dwa cieniostwory, które nale?y ukatrupi?. Mo?na je pojedy?czo wywabi?, ale gdyby?my mimo to nie mogli sobie poradzi?, to mo?na wykorzysta? do tego celu pobliskie wzniesienie i ustrzeli? je ?uku/kuszy. Ewentualnie mo?emy je te? zwabi? do my?liwych lub obozu buntowników.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po zg?oszeniu si? do Candeli
Reputacja: Okara + 4
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Candela
Nazwa: Dwa rogi cieniostwora dla Candeli
Opis: Candelda chce dwa rogi cieniostwora. Mo?emy mu da? te, które zdobyli?my wcze?niej z upolowanych cieniostworów (patrz wy?ej).
Nagroda: 200 szt. z?ota i dwie mikstury lecznicze
Do?wiadczenie: + 750
Reputacja: Brak
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Fraser
Nazwa: Fraser powinien si? uda? do Okary
Opis: Fraser zgodzi si? pój?? do Okary, gdy zapolujemy z nim na agresywne dziki (opisane ni?ej).
Nagroda: 200 szt. z?ota - od Manniga
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo poinformowaniu Manniga + 500
Reputacja: Buntownicy + 1, Okara + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Fraser
Nazwa: Polowanie na agresywne dziki
Opis: Nieco na pó?nocny wschód od ruin przebywaj? cztery dziki. Nale?y je wszystkie upolowa? (nie powinno by? z tym problemów).
Nagroda: dwie mikstury lecznicze
Do?wiadczenie: + 750, dodatkowo + 500 po rozmowie z Fraserem
Reputacja: Okara + 4
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Fraser
Nazwa: Zapoluj z Fraserem na dziki
Opis: Wraz z Fraserem trzeba zapolowa? na pobliskie dziki (opisane powy?ej). Jednak z Frasera nie jest za bardzo dobry my?liwy i je?li go szybko nie wesprzemy podczas walki, to zginie.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 750
Reputacja: Brak
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Kent
Nazwa: Kent powinien i?? do Okary
Opis: Ostatni? osob?, która uda si? do Okary, jest Kent. Wcze?niej jednak trzeba pomóc mu wydosta? si? z jaskini (opisane poni?ej), ale nie nale?y p?aci? mu 300 szt. z?ota, bo wystarczy zmusi? go s?ownie.
Nagroda: 100 szt. z?ota - od Manniga
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo po powiadomieniu Manniga + 500
Reputacja: Buntownicy + 1, Okara + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kent
Nazwa: Agresywne rozpruwacze
Opis: Kent utkn? w jaskini, bo przy wej?ciu do niej czai si? niewielka grupa rozpruwaczy. Rozpruwacze s? strasznie twarde i walka ze wszystkimi naraz mo?e si? dla nas sko?czy? bardzo nieweso?o. Dlatego najlepszym pomys?em jest zlikwidowanie ich po kolei.
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 poinformowaniu Kenta
Reputacja: Okara + 4
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Mannig
Nazwa: Przynie? Mannigowi rud? ?elaza
Opis: Kiedy ju? znajdziemy ludzi dla Okary (opisane wcze?niej), Mannig poprosi nas o przyniesienie mu pi?ciu rud ?elaza. Nie trzeba daleko szuka?, bo w Okarze znajduj? si? z?o?a tego surowca.
Nagroda: 2000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Okara + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Varek
Nazwa: Zniszcz Okar?
Opis: Naszym celem jest zniszczenie Okary. Buntowników (licz? si? tak?e ci do zadania ,,W Okarze potrzebuj? wi?cej ludzi'') jest w sumie niewielu, wi?c walka nie b?dzie trudna. Je?li przyprowadzili?my do Okary, Maga Ognia, Rakusa (wykonuj?c zadanie ,,W Okarze potrzebuj? wi?cej ludzi''), to jego w pierwszej kolejno?ci nale?y wyeliminowa?, bo inaczej b?dzie sprawia? problemy. Dobr? taktyk?, jest wykorzysta? w walce w?skie przej?cie w obozie, dzi?ki któremu nie b?dziemy musieli walczy? ze wszystkimi buntownikami naraz. Podczas walki musimy zwraca? uwag? na ?uczników i od razu ich eliminowa?, kiedy si? pojawi?.
Nagroda: 2000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo po zg?oszeniu si? do Vareka + 1500
Reputacja: Orkowie + 7
Atrybuty: Brak


Gotha

Zleceniodawca: Roland
Nazwa: Uwolnij Goth? od kl?twy
Opis: Przyczyn? kl?twy w mie?cie Gotha jest demon. Aby zdj?? kl?tw?, nale?y uda? si? do Gothy i zabi? demona. Demon przebywa na g?ównych placu w mie?cie i niestety towarzyszy mu spora grupa o?ywie?ców, cho? i nawet bez nich demon jest bardzo trudnym przeciwnikiem. Umarlaki nie s? k?opotem, bo mo?na je ?atwo zlikwidowa? (nie zwracaj?c nawet uwagi demona). Natomiast demon to ju? inna historia. Walka w zwarciu z nim jest bardzo ci??ka i potrzeba niewiele czasu, ?eby?my padli trupem (zw?aszcza, je?li nie jeste?my siln? postaci?). Dlatego najlepszym wyj?ciem jest zlikwidowa? demona ?ukiem/kusz?. Demon nie jest wstanie przej?? przez wej?cie na plac, wi?c stamt?d mo?emy spokojnie do niego strzela? (równie dobrze mo?na te? skorzysta? ze schodów). Mo?na te? wykorzysta? czary, ale najlepiej nadaj?cym si? do zabicia demona, jest zakl?cie przywo?ania b?yskawicy (dwa powinny wystarczy?, a jak nie, to wystarczy dobi? demona). Do pomocy mo?na zabra? Gorna (zadanie ,,Polowanie na demony z Gornem'' opisane ni?ej), ale musimy si? liczy? z tym, ?e demon mo?e si? z nim szybko rozprawi?.
Nagroda: 2000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 5000, dodatkowo poinformowaniu Gorna + 1000 i + 1500 po powiadomieniu Rolanda oraz + 500 od Potrosa
Reputacja: Buntownicy + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Potros
Nazwa: Uratuj Gorna z ?ap orków z Gothy
Opis: Gorn zosta? z?apany przez orków. Teraz jest wi?ziony przez Potrosa. Aby go uwolni?, trzeba wp?aci? kaucj? w wysoko?ci 2000 szt. z?ota.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Potros
Nazwa: Pokonaj Potrosa
Opis: Trzeba wygra? pojedynek z Potrosem. Wystarczy od razu zaatakowa?, a by? mo?e nie zd??y nawet wyci?gn?? broni.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Gorn
Nazwa: Polowanie na demony z Gornem
Opis: Gorn mo?e pomóc nam w zabiciu demona z Gothy. Niestety, demon jest za silny dla Gorna i je?li szybko go nie wesprzemy w walce, to pozostanie nam tylko op?akiwa? jego zw?oki (je?li zale?y nam na wykonaniu tego zadania, a nie chcemy nara?a? Gorna, to od razu po przyj?ciu zadania trzeba biegn?? naprzód i za?atwi? demona samemu. Gorn nie pobiegnie za nami, je?li oddalimy si? na wystarczaj?c? odleg?o?? przed nim).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Roland
Nazwa: Odbuduj Goth?
Opis: Gotha wymaga odbudowy. Buntownik Shawn si? wszystkim zajmie, ale wcze?niej trzeba mu da? 1000 szt. z?ota na odbudow? miasta.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Buntownicy + 2
Atrybuty: Brak

Strona 1 Strona 2 Strona 3