Silden [obrazek]
Zleceniodawca: Givess Nazwa: Zanie? skóry do m?yna Opis: Givess potrzebuje 8 futer skrzy?. Tak? ilo?? skrzy? z futrami maj? my?liwi (Lukjan i Falk) na pó?nocy, wi?c do nich nale?y si? uda?. Skrzynie s? po?o?one na ziemi wokó? chaty. Nagroda: Brak Do?wiadczenie: + 1000 Reputacja: Silden + 4 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Givess Nazwa: Przynie? my?liwemu Lukjanowi pieni?dze za skóry Opis: Po przyniesieniu skór (patrz wy?ej), Givess da nam 1500 szt. z?ota, które nale?y przekaza? my?liwemu Lukjanowi. Nagroda: 300 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 2000 dodatkowo + 500 Reputacja: Silden + 4 Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1
Zleceniodawca: Givess Nazwa: Zanie? beczki z rybami do m?yna Opis: Trzeba przynie? Givessowi 8 beczek z rybami. Beczki znajduj? si? w porcie i s? po?o?one na ziemi przy chatach. Nagroda: 700 szt. z?ota - od Givessa i 200 szt. z?ota - od Temmyego Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 od Temmyego Reputacja: Silden + 4 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Givess Nazwa: Dostarcz drewno z obozu do Givessa do m?yna Opis: Nale?y dostarczy? 10 sztuk drewna opa?owego Givessowi. Wszystkie znajdziemy w obozie niewolników, w tym dwie w chacie Zapoteka (jednak, Zapotek zaatakuje nas, je?li zobaczy, jak zabieramy z jego chaty drewno, dlatego trzeba poczeka?, a? wyjdzie na zewn?trz). Nagroda: 500 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1000 Reputacja: Silden + 4 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Quadir Nazwa: Quadir poluje na niewolników dla Silden Opis: Quadir jest ?owc? niewolników. Niewolnikiem, którego mo?emy do niego przyprowadzi?, jest niejaki Will przebywaj?cy w obozie nieco na zachód od Silden. Jednak, aby z nami poszed?, trzeba b?dzie go do tego zmusi? (patrz ni?ej). Nagroda: 300 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1500 Reputacja: Asasyni + 1, Silden + 4 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Will Nazwa: Pokonaj Willa Opis: Nale?y spu?ci? ?omot Willowi. Nagroda: Brak Do?wiadczenie: + 1000 Reputacja: Brak Atrybuty: Si?a + 1
Zleceniodawca: Irmak Nazwa: Irmakowi zagin??a halabarda Opis: Irmak zapodzia? gdzie? swoj? halabard? i teraz ork nie ma jak pracowa?. Tak naprawd?, to Irmak sam odda? or?? rybakom i kiedy wybierzemy si? do portu, a nast?pnie zagl?dniemy do jednej z ich chat, zobaczymy halabard? zawieszon? na ?cianie (b?dziemy mogli j? spokojnie zabra?, bo nikt nas za to nie zaatakuje). Nagroda: 300 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 Reputacja: Silden + 4 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Kadok Nazwa: Kadok nie mo?e znale?? m?ota kowalskiego Opis: Kadok zgubi? swój m?ot kowalski. M?ot znajduje si? na arenie w pomieszczeniu przypominaj?cym tunel (przebywa tam pewien orkowy wojownik, wi?c musimy zabra? m?ot, tak, ?eby nas nie zauwa?y? - w przeciwnym wypadku nas zaatakuje). Nagroda: 100 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1000 Reputacja: Silden + 2 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Zapotek Nazwa: Zabij niewolników, którzy uciekli z Silden Opis: Z Silden uciek?o pi?ciu niewolników. Znajdziemy ich w lesie na pó?noc od Silden (jest to miejsce na samym ko?cu mapy). Nale?y ich wszystkich zabi?, cho? mo?emy tak?e ich uratowa? (zadania ,,Uratuj niewolnika zbieg?ego z Silden'' opisane poni?ej). Nagroda: 500 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 poinformowaniu Zapoteka Reputacja: Orkowie + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Niewolnik z Silden Nazwa: Uratuj niewolnika zbieg?ego z Silden Opis: Trzeba doprowadzi? zbieg?ego niewolnika do Fremana, który przebywa z buntownikami w lesie na pó?nocny wschód od Silden. Po drodze musimy uwa?a?, ?eby go co? nie zjad?o. Nagroda: 100 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 500 Reputacja: Buntownicy + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Niewolnik z Silden Nazwa: Uratuj niewolnika zbieg?ego z Silden Opis: Trzeba doprowadzi? drugiego zbieg?ego niewolnika do Fremana. Nagroda: 100 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 500 Reputacja: Buntownicy + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Niewolnik z Silden Nazwa: Uratuj niewolnika zbieg?ego z Silden Opis: Trzeba doprowadzi? trzeciego zbieg?ego niewolnika do Fremana. Nagroda: 100 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 500 Reputacja: Buntownicy + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Niewolnik z Silden Nazwa: Uratuj niewolnika zbieg?ego z Silden Opis: Trzeba doprowadzi? czwartego zbieg?ego niewolnika do Fremana. Nagroda: 100 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 500 Reputacja: Buntownicy + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Niewolnik z Silden Nazwa: Uratuj niewolnika zbieg?ego z Silden Opis: Trzeba doprowadzi? pi?tego zbieg?ego niewolnika do Fremana. Nagroda: 100 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 500 Reputacja: Buntownicy + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Zapotek Nazwa: Zabij szamana Grompela Opis: Zapotek chcia?by si? pozby? szamana Grompela. Mo?emy zabi? szamana, tak jak chce tego Zapotek, ale musimy zrobi? to umiej?tnie, bo inaczej pozostali orkowie i najemnicy to zauwa??, a wtedy rozp?ta si? walka. Po prostu nale?y Grompela zaatakowa? i zepchn?? go do k?ta (najlepiej za kocio?), a kiedy ju? b?dzie nieprzytomny, zabi? go. Nikt tego raczej nie powinien zauwa?y?, ale na wszelki wypadek, lepiej si? rozejrze? przed wsadzeniem mu miecza w plecy. Mo?na te? poczeka? z tym zleceniem, a? Umbrak zleci zabójstwo Anoga (opisane dalej) - wtedy Grompel poka?e nam do niego drog? (zadanie ,,Grompel zna drog? do buntowników na prze??czy Nordmaru'' opisane dalej), dzi?ki czemu b?dziemy mogli wyko?czy? go na osobno?ci. Nagroda: 1000 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 1000 po powiadomieniu Zapoteka Reputacja: Asasyni + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Jerek Nazwa: Znajd? bro? dla skaza?ca Jereka Opis: Trzeba dostarczy? 5 paczek z broni? dla skaza?ca Jereka. Powinni?my tyle mie?, a jak nie, to mo?na je znale?? w Silden, tylko trzeba si? dobrze rozgl?da? (trzy mo?na znale?? w magazynie Givessa, a pozosta?e w niektórych domach). Nagroda: 4 mikstury lecznicze Do?wiadczenie: + 1000 Reputacja: Buntownicy + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Jerek Nazwa: Znajd? piecze? dla skaza?ca Jereka Opis: Trzeba dostarczy? 25 kawa?ków pieczeni Jerekowi. Na terenach wokó? Silden jest pe?no zwierz?t, wi?c je?li nie mamy takiej ilo?ci, to wystarczy uda? si? na polowanie. Nagroda: 5 mikstur leczniczych Do?wiadczenie: + 1500 Reputacja: Buntownicy + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Lars Nazwa: Uwolnij Nordmarczyka Larsa z obozu Opis: Nordmarczyk Lars, zosta? uwi?ziony przez Zapoteka. Aby go uwolni?, trzeba wp?aci? kaucj? w wysoko?ci 300 szt. z?ota. Nagroda: Brak Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 poinformowaniu Larsa Reputacja: Nordmar + 3 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Pavel Nazwa: Id? z Pavelem do jego domku my?liwskiego Opis: Pavel chce uda? si? do swego domku my?liwskiego na pó?nocy. Nale?y mu po prostu towarzyszy? w drodze na miejsce. Nagroda: Brak Do?wiadczenie: + 500 Reputacja: Silden + 2 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Falk Nazwa: Zapoluj z Falkiem na z?bacze Opis: Nale?y zapolowa? z Falkiem na niewielkie stado z?baczy (opisane ni?ej). Nagroda: Brak Do?wiadczenie: + 1000 Reputacja: Brak Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1
Zleceniodawca: Brak (zadanie aktywuje si?, kiedy je wykonamy) Nazwa: Zabij z?bacze grasuj?ce w okolicy Silden Opis: Na pó?nocny zachód od my?liwych Falka i Lukjana, przebywa stado z?baczy. Musimy je wszystkie zabi?. Nagroda: Brak Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 po rozmowie z Falkiem Reputacja: Brak Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1
Zleceniodawca: Bram Nazwa: Zabij wilki w pobli?u Silden Opis: Nale?y zabi? stado srebrnych wilków, które przebywaj? na zachód od miejsca pobytu Brama. Je?li b?dziemy mieli problemy z walk? z ca?ym stadem, to nale?y wywabi? je w mniejszej ilo?ci i wtedy zabi?, albo za?atwi? je z broni dystansowej. Nagroda: Brak Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po rozmowie z Bramem Reputacja: Silden + 2 Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1
Zleceniodawca: Bram Nazwa: Zapoluj na srebrne wilki z Bramem Opis: Trzeba zapolowa? na srebrne wilki (te od powy?szego zadania) z Bramem. Raczej nie powinno by? du?ych k?opotów. Nagroda: Brak Do?wiadczenie: + 1000 Reputacja: Brak Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1
Zleceniodawca: Inog Nazwa: Inog pomaga niewolnikom w ucieczce Opis: Inog - ukryty buntownik w Silden - wygada si?, ?e pomaga ucieka? niewolnikom. O sprawie nale?y donie? Zapotekowi. Nagroda: 200 szt. z?ota - od Zapoteka i Inoga Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 1000 poinformowaniu Inoga Reputacja: Orkowie + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Inog Nazwa: Pomów z hersztem Umbrakiem o zapasach Opis: Zanim Inog pomo?e nam wyzwoli? miasto, to pierwsze trzeba dosta? si? do Umbraka (potrzebna reputacja na poziomie 75%) i dowiedzie? si?, dlaczego wszyscy tak si? go boj?. Oka?e si?, ?e Umbrak stosowa? tortury podczas wojny i dlatego wywo?a? strach w?ród ludzi. Z odpowiedzi? nale?y wróci? do Inoga. Nagroda: 300 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo poinformowaniu Inoga + 1000 Reputacja: Buntownicy + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Inog Nazwa: Inog potrzebuje 5 zestawów broni dla buntowników Opis: Aby uzbroi? buntowników, Inog musi dosta? pi?? zestawów paczek z broni?. Jakby?my nie mieli, to wszystkie pi?? zestawów mo?emy znale?? w Silden (trzy w magazynie, po jednej na arenie i w jednym z domów w porcie oraz w ku?ni Kadoka, a tak?e cztery sztuki w siedzibie Umbraka). Nagroda: 1000 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1500 Reputacja: Buntownicy + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Inog Nazwa: Daj zna? Anogowi, ?e jego brat Inog potrzebuje pomocy w Silden Opis: Nale?y uda? si? do Anoga, który przebywa z buntownikami w lesie na pó?nocny wschód od Silden i przekaza? mu, ?e Inog potrzebuje jego pomocy. Niestety, Anog przeka?e nam dla niego wiadomo??, ?e nie mo?e mu pomóc. Nagroda: Brak Do?wiadczenie: + 1000 Reputacja: Buntownicy + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Anog Nazwa: Daj zna? Inogowi, ?e jego brat Anog nie mo?e mu pomóc Opis: Trzeba zwróci? z odpowiedzi? do Inoga, ?e jego brat nie mo?e mu pomóc. Nagroda: 200 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1500 Reputacja: Buntownicy + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Anog Nazwa: Zanie? Anogowi orkow? dostaw? z Nordmaru Opis: Przy prze??czy do Nordmaru na wschód od obozu Anoga, zatrzyma?a si? grupa orków. Trzeba si? do nich uda? i pobi? niejakiego Tragaka, a nast?pnie zabra? mu dostaw? i odda? j? Anogowi (uniemo?liwi to jednak wykonanie dwóch poni?szych zada?, a przynajmniej tego drugiego, bo zadanie ,,Tragak chce odwiedzi? szamana Grompela w Silden'' b?dzie mo?na wykona?, ale wcze?niej - przed pobiciem Tragaka i zabraniem mu paczki - trzeba je przyj??). Nagroda: 1000 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1500 Reputacja: Buntownicy + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Tragak Nazwa: Tragak chce odwiedzi? szamana Grompela w Silden Opis: Musimy pomóc dotrze? Tragakowi do szamana Grompela w Silden. Buntownikami nie musimy si? przejmowa?, bo nie zaatakuj? naszego towarzysza. Nagroda: 5 mikstur many - od Grompela i 500 szt. z?ota - od Tragaka Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 1000 od Tragaka Reputacja: Silden + 4 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Tragak Nazwa: Dostawa z Nordmaru Opis: Dostaw? z Nordmaru, któr? otrzymamy od Tragaka, kiedy dojdziemy z nim na miejsce (opisane powy?ej), nale?y przekaza? Grompelowi. Nagroda: 200 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 375 Reputacja: Orkowie + 1, Silden + 2 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Gambal Nazwa: Kucharz Gambal potrzebuje surowego mi?sa, aby nakarmi? orków w Silden Opis: Kucharz Gambal potrzebuje 50 kawa?ków surowego mi?sa. Surowe mi?cho mo?na zdoby? na zwierz?tach, a tych wokó? Silden nie brakuje. Nagroda: 1000 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1500 Reputacja: Silden + 4 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Denpok Nazwa: Zdob?d? szacunek orków z Silden Opis: Aby uzyska? dost?p do wodza miasta, Umbraka, trzeba wcze?niej zdoby? szacunek orków w mie?cie (czyli zdoby? 75% reputacji). Nagroda: Brak Do?wiadczenie: + 2000 Reputacja: Orkowie + 1 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Denpok Nazwa: Orkowie w Silden potrzebuj? kowala Opis: Trzeba znale?? jakiego kowala. Kadok jest odpowiednim kowalem, wi?c to do niego nale?y si? zwróci?, ale wcze?niej trzeba mu pomóc odzyska? m?ot (zadanie ,,Kadok nie mo?e znale?? m?ota kowalskiego'' opisane wcze?niej). Nagroda: 500 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 1000 poinformowaniu Denpoka Reputacja: Silden + 6 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Gancka Nazwa: Powiedz Denpokowi, ?e Gancka zostanie w mie?cie Opis: Nale?y przekaza? Denpokowi, ?e Gancka zostanie w mie?cie. Nagroda: 200 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1500 Reputacja: Silden + 6 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Irmak Nazwa: Powiedz Denpokowi, ?e Irmak pilnuje miasta Opis: Nale?y przekaza? Denpokowi, ?e Irmak pilnuje miasta. Nagroda: 200 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1500 Reputacja: Silden + 6 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Frillock Nazwa: Piecze? dla Frillocka Opis: Trzeba przynie? piecze? Frillockowi. Nagroda: 50 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 750 Reputacja: Silden + 2 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Frillock Nazwa: Powiedz Denpokowi, ?e Frillock pilnuje miasta Opis: Nale?y przekaza? Denpokowi, ?e Frillock pilnuje miasta. Nagroda: 200 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 Reputacja: Silden + 6 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Brontobb Nazwa: Zabij topielce, które osiedli?y si? na brzegu rzeki Opis: Nale?y zabi? topielce, które osiedli?y si? po drugiej stronie rzeki (jest ich kilka). Nagroda: 3 mikstury lecznicze Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo po zg?oszeniu si? do Brontobba + 500 Reputacja: Silden + 6 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Brontobb Nazwa: Powiedz Denpokowi, ?e Brontobb pilnuje miasta Opis: Nale?y przekaza? Denpokowi, ?e Brontobb pilnuje miasta. Nagroda: 200 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 Reputacja: Silden + 6 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Barrack Nazwa: Pokonaj Jarocka na arenie Opis: Trzeba uda? si? na aren? i pokona? w pojedynku Jarocka. To nie b?dzie trudne. Nagroda: 100 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po zg?oszeniu si? do Barracka Reputacja: Silden + 6 Atrybuty: Si?a + 1
Zleceniodawca: Barrack Nazwa: Pokonaj Jarolla na arenie Opis: Trzeba pokona? Jarolla na arenie. Te? nie oka?e si? godnym rywalem. Nagroda: 200 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po zg?oszeniu si? do Barracka Reputacja: Silden + 6 Atrybuty: Si?a + 1
Zleceniodawca: Barrack Nazwa: Pokonaj Trompoka na arenie Opis: Ostatni przeciwnik to Trompok. Pokonamy go bez trudu. Nagroda: 500 szt. z?ota i pomoc Trompoka Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 od Barracka Reputacja: Silden + 6 Atrybuty: Si?a + 1
Zleceniodawca: Hatlod Nazwa: Zgubione narz?dzia Hatloda Opis: Hatlod rozbi? si? ?odzi? i straci? swoje narz?dzia, ratuj?c si? przed potworami. Pi?a Hatloda, jest w posiadaniu jaszczura (znajdziemy go przy nabrze?u na po?udniowy zachód od miasta), za? m?otek, jest w posiadaniu topielca (znajdziemy go przy nabrze?u na po?udnie od miasta). Obydwie bestie nale?y zabi? i wyci?gn?? z nich narz?dzia. Nagroda: 100 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 1000 Reputacja: Silden + 2 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Hatlod Nazwa: Okr?t doskona?y Opis: Hatlod prosi nas, ?eby?my mu dostarczyli plany ?odzi. Zdob?dziemy je dopiero w Lago, kiedy b?dziemy wykonywa? zadanie dla Asasyna Sibura Narada (zadanie ,,Dziwne sny Sibura'', które zosta?o opisane w zadaniach dla Lago). Nagroda: 1500 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 2500 Reputacja: Brak Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Bozep Nazwa: Paczka dzikich jagód dla rybaka Stana Opis: Nale?y uda? si? do portu w Silden i przekaza? paczk? dzikich jagód rybakowi Stanowi. Nagroda: 200 szt. z?ota - od Stana i Bozepa Do?wiadczenie: + 500, dodatkowo kolejne + 500 po powrocie do Bozepa Reputacja: Silden + 2 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Grompel Nazwa: Grompel zna drog? do buntowników na prze??czy Nordmaru Opis: Kiedy Umbrak zleci zabójstwo Anoga (patrz poni?ej), szaman Grompel b?dzie móg? nam pokaza?, w którym kierunku on i jego buntownicy przebywaj?. Nagroda: Brak Do?wiadczenie: + 1000 Reputacja: Brak Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Umbrak Nazwa: Wódz Umbrak pragnie ?mierci przywódcy buntowników, Anoga Opis: Musimy zabi? przywódc? buntowników, Anoga. Jednak, je?li nie chcemy sobie ?ci?gn?? pozosta?ych rebeliantów na g?ow?, to trzeba wywabi? Anoga poza ich zasi?g. Nagroda: 1000 szt. z?ota Do?wiadczenie: + 5000, dodatkowo + 1500 i + 250 po zg?oszeniu si? do Umbraka Reputacja: Orkowie + 7 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu) Nazwa: Zabij szpiega buntowników Opis: Nale?y zabi? szpiega buntowników w Silden - Inoga. Mo?emy zrobi? to spokojnie, bo do walki nikt si? nie przy??czy. Nagroda: 1000 szt. z?ota - od Umbraka Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 1000 poinformowaniu Umbraka Reputacja: Orkowie + 3 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Lars Nazwa: Id? z Larsem na prze??cz do Nordmaru Opis: Po tym, jak uwolnimy Larsa (opisane wcze?niej), b?dzie on móg? nas zaprowadzi? na prze??cz prowadz?c? do Nordmaru. Powinni?my bezpiecznie dotrze? na miejsce, bo po drodze nie spotkamy nic gro?nego. Nagroda: Brak Do?wiadczenie: + 1500 Reputacja: Nordmar + 2 Atrybuty: Brak
Zleceniodawca: Inog Nazwa: Przep?d? orków z Silden Opis: Jak ju? dostaniemy si? do Umbraka, Inog i niewolnicy b?d? gotowi pomóc nam wyzwoli? miasto. W Silden nie ma zbyt wielu orków ani najemników, wi?c z pomoc? buntowników nie powinni?my mie? wielkich problemów ze zwyci?stwem. W mie?cie jest tylko jeden szaman - Grompel, ale jego mo?emy ju? zabi? wcze?niej, wykonuj?c przy okazji zlecenie dla Zapoteka (zadanie ,,Zabij szamana Grompela'' opisane wcze?niej), zatem nim nie musimy si? ju? przejmowa?. Je?li w walce zostaniemy powa?nie ranni, to mamy gdzie ucieka?, bo tereny rozci?gaj?ce si? od Silden s? bardzo rozleg?e. Kiedy orkowie dadz? sygna? do odwrotu, miasto zostanie wyzwolone. Nagroda: 10 mikstur leczniczych - od Inoga i 500 szt. z?ota - od Anoga Do?wiadczenie: + 7500, dodatkowo + 1500 po rozmowie z Inogiem i Anogiem Reputacja: Buntownicy + 5 Atrybuty: Brak
|