Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
O grze
Wstęp
Artefakty Adanosa
Bagienne ziele
Bogowie
Edycja Rozszerzona - Pierwsze wrażenia
Frakcje
Haran Ho
Kamienie teleportacyjne
Klany
Kontynent
Magia
Prastara wiedza
Towarzysze
Vengard
Xardas
Bestiariusz
Potwory
Przedmioty
Bronie
Czary
Hełmy
Mikstury
Tarcze
Zbroje
Pomoc
Atrybuty
Nauczyciele
Ogniste puchary
Solucja
Spis NPC
Sterowanie
Stół alchemiczny
Umiejętności
Zadania
Kody
Konsola
Ciekawostki
Modelowanie wydm
Nagrywanie dialogów
Piranha Bytes
Projektowanie postaci
Recenzja z 2007 roku
Soundtrack
Streszczenie materiału z Gamestar
The Art of Gothic
Tworzenie budynków
Wywiad z Blaine'm Christine
Wywiad z Piranha Bytes
Wywiad z Piranha Bytes na E3
Wywiad z Robertem Gawli?skim
Zapowiedź z 2006 roku
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Pre-Alpha
Inne
Gothic 3 - The Beginning
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
Gothic 3: The Beginning
Edycja Rozszerzona & Quest Pack
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Zadania Myrtana strona 3
napisał: Isentor, dnia 21.07.2011 16:07
Zadania Myrtana Zadania Varant Zadania Nordmar

 

Silden
[obrazek]

Zleceniodawca: Givess
Nazwa: Zanie? skóry do m?yna
Opis: Givess potrzebuje 8 futer skrzy?. Tak? ilo?? skrzy? z futrami maj? my?liwi (Lukjan i Falk) na pó?nocy, wi?c do nich nale?y si? uda?. Skrzynie s? po?o?one na ziemi wokó? chaty.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Silden + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Givess
Nazwa: Przynie? my?liwemu Lukjanowi pieni?dze za skóry
Opis: Po przyniesieniu skór (patrz wy?ej), Givess da nam 1500 szt. z?ota, które nale?y przekaza? my?liwemu Lukjanowi.
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2000 dodatkowo + 500
Reputacja: Silden + 4
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Givess
Nazwa: Zanie? beczki z rybami do m?yna
Opis: Trzeba przynie? Givessowi 8 beczek z rybami. Beczki znajduj? si? w porcie i s? po?o?one na ziemi przy chatach.
Nagroda: 700 szt. z?ota - od Givessa i 200 szt. z?ota - od Temmyego
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 od Temmyego
Reputacja: Silden + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Givess
Nazwa: Dostarcz drewno z obozu do Givessa do m?yna
Opis: Nale?y dostarczy? 10 sztuk drewna opa?owego Givessowi. Wszystkie znajdziemy w obozie niewolników, w tym dwie w chacie Zapoteka (jednak, Zapotek zaatakuje nas, je?li zobaczy, jak zabieramy z jego chaty drewno, dlatego trzeba poczeka?, a? wyjdzie na zewn?trz).
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Silden + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Quadir
Nazwa: Quadir poluje na niewolników dla Silden
Opis: Quadir jest ?owc? niewolników. Niewolnikiem, którego mo?emy do niego przyprowadzi?, jest niejaki Will przebywaj?cy w obozie nieco na zachód od Silden. Jednak, aby z nami poszed?, trzeba b?dzie go do tego zmusi? (patrz ni?ej).
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Asasyni + 1, Silden + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Will
Nazwa: Pokonaj Willa
Opis: Nale?y spu?ci? ?omot Willowi.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Irmak
Nazwa: Irmakowi zagin??a halabarda
Opis: Irmak zapodzia? gdzie? swoj? halabard? i teraz ork nie ma jak pracowa?. Tak naprawd?, to Irmak sam odda? or?? rybakom i kiedy wybierzemy si? do portu, a nast?pnie zagl?dniemy do jednej z ich chat, zobaczymy halabard? zawieszon? na ?cianie (b?dziemy mogli j? spokojnie zabra?, bo nikt nas za to nie zaatakuje). 
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500
Reputacja: Silden + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kadok
Nazwa: Kadok nie mo?e znale?? m?ota kowalskiego
Opis: Kadok zgubi? swój m?ot kowalski. M?ot znajduje si? na arenie w pomieszczeniu przypominaj?cym tunel (przebywa tam pewien orkowy wojownik, wi?c musimy zabra? m?ot, tak, ?eby nas nie zauwa?y? - w przeciwnym wypadku nas zaatakuje).
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Silden + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Zapotek
Nazwa: Zabij niewolników, którzy uciekli z Silden
Opis: Z Silden uciek?o pi?ciu niewolników. Znajdziemy ich w lesie na pó?noc od Silden (jest to miejsce na samym ko?cu mapy). Nale?y ich wszystkich zabi?, cho? mo?emy tak?e ich uratowa? (zadania ,,Uratuj niewolnika zbieg?ego z Silden'' opisane poni?ej).
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 poinformowaniu Zapoteka
Reputacja: Orkowie + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Niewolnik z Silden 
Nazwa: Uratuj niewolnika zbieg?ego z Silden
Opis: Trzeba doprowadzi? zbieg?ego niewolnika do Fremana, który przebywa z buntownikami w lesie na pó?nocny wschód od Silden. Po drodze musimy uwa?a?, ?eby go co? nie zjad?o.
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Niewolnik z Silden 
Nazwa: Uratuj niewolnika zbieg?ego z Silden
Opis: Trzeba doprowadzi? drugiego zbieg?ego niewolnika do Fremana.
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Niewolnik z Silden 
Nazwa: Uratuj niewolnika zbieg?ego z Silden
Opis: Trzeba doprowadzi? trzeciego zbieg?ego niewolnika do Fremana.
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Niewolnik z Silden 
Nazwa: Uratuj niewolnika zbieg?ego z Silden
Opis: Trzeba doprowadzi? czwartego zbieg?ego niewolnika do Fremana.
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Niewolnik z Silden 
Nazwa: Uratuj niewolnika zbieg?ego z Silden
Opis: Trzeba doprowadzi? pi?tego zbieg?ego niewolnika do Fremana.
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Zapotek
Nazwa: Zabij szamana Grompela
Opis: Zapotek chcia?by si? pozby? szamana Grompela. Mo?emy zabi? szamana, tak jak chce tego Zapotek, ale musimy zrobi? to umiej?tnie, bo inaczej pozostali orkowie i najemnicy to zauwa??, a wtedy rozp?ta si? walka. Po prostu nale?y Grompela zaatakowa? i zepchn?? go do k?ta (najlepiej za kocio?), a kiedy ju? b?dzie nieprzytomny, zabi? go. Nikt tego raczej nie powinien zauwa?y?, ale na wszelki wypadek, lepiej si? rozejrze? przed wsadzeniem mu miecza w plecy. Mo?na te? poczeka? z tym zleceniem, a? Umbrak zleci zabójstwo Anoga (opisane dalej) - wtedy Grompel poka?e nam do niego drog? (zadanie ,,Grompel zna drog? do buntowników na prze??czy Nordmaru'' opisane dalej), dzi?ki czemu b?dziemy mogli wyko?czy? go na osobno?ci.
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 1000 po powiadomieniu Zapoteka
Reputacja: Asasyni + 1
Atrybuty: Brak


 

Zleceniodawca: Jerek
Nazwa: Znajd? bro? dla skaza?ca Jereka
Opis: Trzeba dostarczy? 5 paczek z broni? dla skaza?ca Jereka. Powinni?my tyle mie?, a jak nie, to mo?na je znale?? w Silden, tylko trzeba si? dobrze rozgl?da? (trzy mo?na znale?? w magazynie Givessa, a pozosta?e w niektórych domach).
Nagroda: 4 mikstury lecznicze
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak

Zleceniodawca: Jerek
Nazwa: Znajd? piecze? dla skaza?ca Jereka
Opis: Trzeba dostarczy? 25 kawa?ków pieczeni Jerekowi. Na terenach wokó? Silden jest pe?no zwierz?t, wi?c je?li nie mamy takiej ilo?ci, to wystarczy uda? si? na polowanie.
Nagroda: 5 mikstur leczniczych
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Lars
Nazwa: Uwolnij Nordmarczyka Larsa z obozu
Opis: Nordmarczyk Lars, zosta? uwi?ziony przez Zapoteka. Aby go uwolni?, trzeba wp?aci? kaucj? w wysoko?ci 300 szt. z?ota.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 poinformowaniu Larsa
Reputacja: Nordmar + 3
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Pavel
Nazwa: Id? z Pavelem do jego domku my?liwskiego
Opis: Pavel chce uda? si? do swego domku my?liwskiego na pó?nocy. Nale?y mu po prostu towarzyszy? w drodze na miejsce.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Silden + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Falk
Nazwa: Zapoluj z Falkiem na z?bacze
Opis: Nale?y zapolowa? z Falkiem na niewielkie stado z?baczy (opisane ni?ej).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Brak (zadanie aktywuje si?, kiedy je wykonamy)
Nazwa: Zabij z?bacze grasuj?ce w okolicy Silden
Opis: Na pó?nocny zachód od my?liwych Falka i Lukjana, przebywa stado z?baczy. Musimy je wszystkie zabi?.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 po rozmowie z Falkiem
Reputacja: Brak
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Bram
Nazwa: Zabij wilki w pobli?u Silden
Opis: Nale?y zabi? stado srebrnych wilków, które przebywaj? na zachód od miejsca pobytu Brama. Je?li b?dziemy mieli problemy z walk? z ca?ym stadem, to nale?y wywabi? je w mniejszej ilo?ci i wtedy zabi?, albo za?atwi? je z broni dystansowej.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po rozmowie z Bramem
Reputacja: Silden + 2
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Bram
Nazwa: Zapoluj na srebrne wilki z Bramem
Opis: Trzeba zapolowa? na srebrne wilki (te od powy?szego zadania) z Bramem. Raczej nie powinno by? du?ych k?opotów.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Inog
Nazwa: Inog pomaga niewolnikom w ucieczce
Opis: Inog - ukryty buntownik w Silden - wygada si?, ?e pomaga ucieka? niewolnikom. O sprawie nale?y donie? Zapotekowi.
Nagroda: 200 szt. z?ota - od Zapoteka i Inoga
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 1000 poinformowaniu Inoga
Reputacja: Orkowie + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Inog
Nazwa: Pomów z hersztem Umbrakiem o zapasach
Opis: Zanim Inog pomo?e nam wyzwoli? miasto, to pierwsze trzeba dosta? si? do Umbraka (potrzebna reputacja na poziomie 75%) i dowiedzie? si?, dlaczego wszyscy tak si? go boj?. Oka?e si?, ?e Umbrak stosowa? tortury podczas wojny i dlatego wywo?a? strach w?ród ludzi. Z odpowiedzi? nale?y wróci? do Inoga. 
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo poinformowaniu Inoga + 1000
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Inog
Nazwa: Inog potrzebuje 5 zestawów broni dla buntowników
Opis: Aby uzbroi? buntowników, Inog musi dosta? pi?? zestawów paczek z broni?. Jakby?my nie mieli, to wszystkie pi?? zestawów mo?emy znale?? w Silden (trzy w magazynie, po jednej na arenie i w jednym z domów w porcie oraz w ku?ni Kadoka, a tak?e cztery sztuki w siedzibie Umbraka).
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Inog
Nazwa: Daj zna? Anogowi, ?e jego brat Inog potrzebuje pomocy w Silden
Opis: Nale?y uda? si? do Anoga, który przebywa z buntownikami w lesie na pó?nocny wschód od Silden i przekaza? mu, ?e Inog potrzebuje jego pomocy. Niestety, Anog przeka?e nam dla niego wiadomo??, ?e nie mo?e mu pomóc.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Anog
Nazwa: Daj zna? Inogowi, ?e jego brat Anog nie mo?e mu pomóc
Opis: Trzeba zwróci? z odpowiedzi? do Inoga, ?e jego brat nie mo?e mu pomóc. 
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Anog
Nazwa: Zanie? Anogowi orkow? dostaw? z Nordmaru
Opis: Przy prze??czy do Nordmaru na wschód od obozu Anoga, zatrzyma?a si? grupa orków. Trzeba si? do nich uda? i pobi? niejakiego Tragaka, a nast?pnie zabra? mu dostaw? i odda? j? Anogowi (uniemo?liwi to jednak wykonanie dwóch poni?szych zada?, a przynajmniej tego drugiego, bo zadanie ,,Tragak chce odwiedzi? szamana Grompela w Silden'' b?dzie mo?na wykona?, ale wcze?niej - przed pobiciem Tragaka i zabraniem mu paczki - trzeba je przyj??).
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Tragak
Nazwa: Tragak chce odwiedzi? szamana Grompela w Silden
Opis: Musimy pomóc dotrze? Tragakowi do szamana Grompela w Silden. Buntownikami nie musimy si? przejmowa?, bo nie zaatakuj? naszego towarzysza.
Nagroda: 5 mikstur many - od Grompela i 500 szt. z?ota - od Tragaka
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 1000 od Tragaka
Reputacja: Silden + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Tragak
Nazwa: Dostawa z Nordmaru 
Opis: Dostaw? z Nordmaru, któr? otrzymamy od Tragaka, kiedy dojdziemy z nim na miejsce (opisane powy?ej), nale?y przekaza? Grompelowi.
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 375
Reputacja: Orkowie + 1, Silden + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Gambal
Nazwa: Kucharz Gambal potrzebuje surowego mi?sa, aby nakarmi? orków w Silden
Opis: Kucharz Gambal potrzebuje 50 kawa?ków surowego mi?sa. Surowe mi?cho mo?na zdoby? na zwierz?tach, a tych wokó? Silden nie brakuje.
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Silden + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Denpok
Nazwa: Zdob?d? szacunek orków z Silden
Opis: Aby uzyska? dost?p do wodza miasta, Umbraka, trzeba wcze?niej zdoby? szacunek orków w mie?cie (czyli zdoby? 75% reputacji).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Orkowie + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Denpok
Nazwa: Orkowie w Silden potrzebuj? kowala
Opis: Trzeba znale?? jakiego kowala. Kadok jest odpowiednim kowalem, wi?c to do niego nale?y si? zwróci?, ale wcze?niej trzeba mu pomóc odzyska? m?ot (zadanie ,,Kadok nie mo?e znale?? m?ota kowalskiego'' opisane wcze?niej).
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 1000 poinformowaniu Denpoka
Reputacja: Silden + 6
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Gancka
Nazwa: Powiedz Denpokowi, ?e Gancka zostanie w mie?cie
Opis: Nale?y przekaza? Denpokowi, ?e Gancka zostanie w mie?cie.
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Silden + 6
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Irmak
Nazwa: Powiedz Denpokowi, ?e Irmak pilnuje miasta
Opis: Nale?y przekaza? Denpokowi, ?e Irmak pilnuje miasta.
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Silden + 6
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Frillock
Nazwa: Piecze? dla Frillocka
Opis: Trzeba przynie? piecze? Frillockowi.
Nagroda: 50 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 750
Reputacja: Silden + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Frillock
Nazwa: Powiedz Denpokowi, ?e Frillock pilnuje miasta
Opis: Nale?y przekaza? Denpokowi, ?e Frillock pilnuje miasta.
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500
Reputacja: Silden + 6
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brontobb
Nazwa: Zabij topielce, które osiedli?y si? na brzegu rzeki
Opis: Nale?y zabi? topielce, które osiedli?y si? po drugiej stronie rzeki (jest ich kilka).
Nagroda: 3 mikstury lecznicze
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo po zg?oszeniu si? do Brontobba + 500
Reputacja: Silden + 6
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brontobb
Nazwa: Powiedz Denpokowi, ?e Brontobb pilnuje miasta
Opis: Nale?y przekaza? Denpokowi, ?e Brontobb pilnuje miasta.
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500
Reputacja: Silden + 6
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Barrack
Nazwa: Pokonaj Jarocka na arenie
Opis: Trzeba uda? si? na aren? i pokona? w pojedynku Jarocka. To nie b?dzie trudne.
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po zg?oszeniu si? do Barracka
Reputacja: Silden + 6
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Barrack
Nazwa: Pokonaj Jarolla na arenie
Opis: Trzeba pokona? Jarolla na arenie. Te? nie oka?e si? godnym rywalem. 
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po zg?oszeniu si? do Barracka
Reputacja: Silden + 6
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Barrack
Nazwa: Pokonaj Trompoka na arenie
Opis: Ostatni przeciwnik to Trompok. Pokonamy go bez trudu.
Nagroda: 500 szt. z?ota i pomoc Trompoka
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 od Barracka
Reputacja: Silden + 6
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Hatlod
Nazwa: Zgubione narz?dzia Hatloda
Opis: Hatlod rozbi? si? ?odzi? i straci? swoje narz?dzia, ratuj?c si? przed potworami. Pi?a Hatloda, jest w posiadaniu jaszczura (znajdziemy go przy nabrze?u na po?udniowy zachód od miasta), za? m?otek, jest w posiadaniu topielca (znajdziemy go przy nabrze?u na po?udnie od miasta). Obydwie bestie nale?y zabi? i wyci?gn?? z nich narz?dzia.
Nagroda: 100 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Silden + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Hatlod
Nazwa: Okr?t doskona?y
Opis: Hatlod prosi nas, ?eby?my mu dostarczyli plany ?odzi. Zdob?dziemy je dopiero w Lago, kiedy b?dziemy wykonywa? zadanie dla Asasyna Sibura Narada (zadanie ,,Dziwne sny Sibura'', które zosta?o opisane w zadaniach dla Lago).
Nagroda: 1500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Bozep
Nazwa: Paczka dzikich jagód dla rybaka Stana
Opis: Nale?y uda? si? do portu w Silden i przekaza? paczk? dzikich jagód rybakowi Stanowi.
Nagroda: 200 szt. z?ota - od Stana i Bozepa
Do?wiadczenie: + 500, dodatkowo kolejne + 500 po powrocie do Bozepa
Reputacja: Silden + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Grompel
Nazwa: Grompel zna drog? do buntowników na prze??czy Nordmaru
Opis: Kiedy Umbrak zleci zabójstwo Anoga (patrz poni?ej), szaman Grompel b?dzie móg? nam pokaza?, w którym kierunku on i jego buntownicy przebywaj?.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Umbrak
Nazwa: Wódz Umbrak pragnie ?mierci przywódcy buntowników, Anoga
Opis: Musimy zabi? przywódc? buntowników, Anoga. Jednak, je?li nie chcemy sobie ?ci?gn?? pozosta?ych rebeliantów na g?ow?, to trzeba wywabi? Anoga poza ich zasi?g.
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 5000, dodatkowo + 1500 i + 250 po zg?oszeniu si? do Umbraka
Reputacja: Orkowie + 7
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Zabij szpiega buntowników
Opis: Nale?y zabi? szpiega buntowników w Silden - Inoga. Mo?emy zrobi? to spokojnie, bo do walki nikt si? nie przy??czy. 
Nagroda: 1000 szt. z?ota - od Umbraka
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 1000 poinformowaniu Umbraka
Reputacja: Orkowie + 3
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Lars
Nazwa: Id? z Larsem na prze??cz do Nordmaru
Opis: Po tym, jak uwolnimy Larsa (opisane wcze?niej), b?dzie on móg? nas zaprowadzi? na prze??cz prowadz?c? do Nordmaru. Powinni?my bezpiecznie dotrze? na miejsce, bo po drodze nie spotkamy nic gro?nego.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Nordmar + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Inog
Nazwa: Przep?d? orków z Silden
Opis: Jak ju? dostaniemy si? do Umbraka, Inog i niewolnicy b?d? gotowi pomóc nam wyzwoli? miasto. W Silden nie ma zbyt wielu orków ani najemników, wi?c z pomoc? buntowników nie powinni?my mie? wielkich problemów ze zwyci?stwem. W mie?cie jest tylko jeden szaman - Grompel, ale jego mo?emy ju? zabi? wcze?niej, wykonuj?c przy okazji zlecenie dla Zapoteka (zadanie ,,Zabij szamana Grompela'' opisane wcze?niej), zatem nim nie musimy si? ju? przejmowa?. Je?li w walce zostaniemy powa?nie ranni, to mamy gdzie ucieka?, bo tereny rozci?gaj?ce si? od Silden s? bardzo rozleg?e. Kiedy orkowie dadz? sygna? do odwrotu, miasto zostanie wyzwolone.
Nagroda: 10 mikstur leczniczych - od Inoga i 500 szt. z?ota - od Anoga
Do?wiadczenie: + 7500, dodatkowo + 1500 po rozmowie z Inogiem i Anogiem
Reputacja: Buntownicy + 5
Atrybuty: Brak

Strona 1 Strona 2 Strona 3