Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
O grze
Bogowie
Bestiariusz
Przedmioty
Alchemia
Bronie
Czary
Kamienie teleportacyjne
Kowalstwo
Zbroje
Pomoc
Ciężkie skrzynie
Prastara wiedza
Zadania
Kody
Ciekawostki
Trine Games Studio
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Zadania Geldern
napisał: Retsam, dnia 29.08.2011 23:12

Geldern

4


1
2 3
4 5 6
7 8 9


  1. Boris idzie polować na bizony

    • Zadanie zleca Boris. Spotkamy go w jego obozowisku za południową bramą Geldern. Zgadzamy się mu pomóc w pilnowaniu obozowiska gdy on będzie polował na bizony. Boris odchodzi i za chwilę pojawia się mały patrol orków z którym trzeba się rozprawić. Po pokonaniu ich dostajemy wiadomość, że zadanie zostało wykonane i czekamy chwilę w obozie na powrót Borisa i meldujemy mu o powodzeniu misji.

    • UWAGA! Zaakceptowanie tego zadania uniemożliwia wzięcie zadania "Zabij stado szalonych bizonów"

    • Nagrody:

      • 1500 doświadczenia

      • +5 do wytrzymałości (UWAGA BUG! Premia nie działa)

      • 500 doświadczenia (po rozmowie z Borisem)

      • list polecający do zadania "Anog i pięć listów polecających"

  2. Czarny Mag musi zginąć

    • Otrzymamy to zadanie od Inoga po uprzednim wykonaniu zadania "Zdobądź informacje na temat czarnego maga". Teraz nie pozostaje nic innego jak przespać się do północy i stanąć naprzeciwko bramy do Trelis od strony Geldern. Kiedy już będziemy na miejscu należy skierować swe kroki centralnie na zachód po chwili dojdziemy do jaskini w której jest Czarny Mag. Po rozmowie zaatakuje nas. Wykańczamy go i wracamy do Inoga po nagrodę.

    • Nagrody:

      • 7500 doświadczenia

      • + 2 do siły

      • 2000 doświadczenia (po rozmowie z Inogiem)

      • 500 sztuk złota

  3. Eskortuj karawanę kupiecką

    • Zadanie otrzymujemy od Hamlara w trakcie zadania "Karawana Hamlara". Musimy ochronić karawanę przed patrolem orków i dzikimi zwierzętami w drodze do Silden. Gdy dojdziemy do końca tunelu przed miastem kupiec nas zaczepi i zadanie się zakończy.

    • Nagrody:

      • 5000 doświadczenia

      • + 2 do siły

      • 1000 sztuk złota

  4. Karawana Hamlara

    • Zadanie otrzymujemy od Inoga, gdy zgłosimy się do niego z zadaniem "Anog potrzebuje rady Inoga". Musimy odeskortować karawanę kupiecką z Geldern w okolice Silden. Udajemy się do Hamlara, który razem ze swoimi karawanowymi pomocnikami przebywa w jednym z większych budynków naprzeciwko świątyni. Po rozmowie dostajemy zadanie "Eskortuj karawanę kupiecką". Podążamy za kupcem w stronę Silden ochraniając go przed dzikimi zwierzętami i jednym patrolem orków. Gdy dojdziemy do końca tunelu zaraz przed miastem Hamlar zaczepi nas i stwierdzi, że dalej poradzą sobie sami. Zakończy to zadanie "Eskortuj karawanę kupiecką". Teraz możemy wrócić i zameldować o wykonaniu zadania Inogowi.

    • Nagrody:

      • 1250 doświadczenia

      • 1000 sztuk złota

  5. Oddaj Anogowi zebrane pieniądze

    • Zadanie otrzymujemy od Inoga, gdy zgłosimy się do niego z zadaniem "Anog potrzebuje rady Inoga". Zadanie jest stosunkowo proste musimy udać się do sześciu osób i odebrać należność, którą przekazujemy Anogowi.

      • Meryl – znajdziemy go w pobliżu areny w Silden

      • Dylan – będzie się kręcił w Geldern chyba, że wykonaliśmy zadanie "Karawana Hamlara" wtedy będzie przebywał w okolicach zachodniego mostu w Silden.

      • Boris – przebywa w swoim obozowisku przy drodze na południe od Geldern.

      • Cornelius – siedzi w swoim domu na przeciwko gospody w Silden.

      • Anton – jest właścicielem gospody w Silden, tam też go znajdziemy. Jeśli wcześniej wykonaliśmy zadanie "Zabij Antona" podatki wręczy nam jego żona.

      • Barnabas – kręci się w pobliżu chat rybaków w Silden i nie będzie skory do oddania swoich oszczędności bez odpowiedniej motywacji.

    • Wracamy z pieniędzmi do Anoga i odbieramy swoją część nagrody. Można teraz pójść do Inoga i zabrać kolejny 1000.

    • Nagroda:

      • 5000 doświadczenia

      • 300 sztuk złota (po rozmowie z Anogiem)

      • 1000 sztuk złota (po dodatkowej rozmowie z Inogiem)

  6. Pobij górników

    • Zadanie otrzymujemy od Ojca. Można go spotkać w pobliżu kopalni w Geldern. Prosi nas o pomoc w rozwiązaniu problemu z agresywnymi górnikami. A więc niezwłocznie udajemy się do przywódcy górników. Powinien kręcić się gdzieś w pobliżu wejścia do kopalni w Geldern. Po rozmowie musimy z nim i jego kolegami stoczyć walkę. Kiedy wszyscy padną pod mocą naszej pięści należy wrócić do Ojca po nagrodę.

    • Nagrody:

      • 3000 doświadczenia

      • + 1 do siły

      • 500 sztuk złota

  7. Pokonaj Brennusa

    • Po pokonaniu Yahonna wracamy do Derexa i otrzymujemy kolejne zadanie. Znowu udajemy się na arenę, aby pokonać swojego przeciwnika.

    • Nagrody:

      • 2500 doświadczenia

      • + 1 do siły

      • Odblokowanie zadania "Pokonaj Corta"

  8. Pokonaj Corta

    • Po pokonaniu Brennusa wracamy do Derexa i bierzemy zlecenie na mistrza areny w Geldern. Kiedy już udowodnimy Cortowi kto jest naprawdę mistrzem wracamy do Derexa po 4 mikstury lecznicze.

    • Nagrody:

      • 3000 doświadczenia

      • + 2 do siły

      • 4 mikstury lecznicze (po rozmowie z Derexem)

  9. Pokonaj Yohanna

    • Zadanie otrzymujemy od Derexa w pobliżu areny w Geldern. Udajemy się na arenę i kopiemy zadek naszego przeciwnika.

    • Nagrody:

      • 2000 doświadczenia

      • Odblokowanie zadania "Pokonaj Brennusa"

  10. Zabij stado szalonych bizonów

    • Zadanie zleca Boris. Spotkamy go w jego obozowisku za południową bramą Geldern. Zgadzamy się dla niego zapolować na bizony. Udajemy się drogą na południe w stronę Trelis. Dochodzimy do mostu i przechodzimy na drugą stronę. Zaraz za mostem po lewej stronie mamy sześć bizonów które należy ubić. Dla początkującego gracza może to być dość ciężkie zadanie. Po ich pokonaniu wracamy do Borisa i meldujemy o zabiciu bizonów.

    • UWAGA! Zaakceptowanie tego zadania uniemożliwia wzięcie zadania "Boris idzie polować na bizony"

    • Nagrody:

      • 2000 doświadczenia

      • +2 do siły

      • 500 doświadczenia (po rozmowie z Borisem)

      • list polecający do zadania "Anog i pięć listów polecających"

  11. Zaginiony szpieg

    • Zadanie otrzymujemy od Inoga, gdy zgłosimy się do niego z zadaniem "Anog potrzebuje rady Inoga". Dowiadujemy się, że Inog wysłał swojego szpiega Clovisa do Trelis i najpewniej przetrzymują go w więzieniu mieszczącym się w pobliżu areny. Udajemy się pod wskazane miejsce i rozmawiamy ze strażnikiem. Strażnik nie będzie chciał wypuścić więźnia więc mamy dwie opcje:

      •  
        • Zapłacić 500 sztuk złota za wolność więźnia

        • Pokonać strażnika w walce

    • Niezależnie od wbranej opcji wchodzimy do środka i rozmawiamy z Clovisem, po czym eskortujemy go do Inoga.

    • Nagrody:

      • 5000 doświadczenia

      • 500 sztuk złota

  12. Zdobądź informacje na temat Czarnego Maga

    • Zadanie otrzymujemy od Clovisa po wykonaniu zadania "Zaginiony szpieg" musimy go dokładnie wypytać. Potem udajemy się do Trelis przesłuchać informatorów:

      • Nicholas – Pilnuje jednej z bram na dziedziniec w Trelis.

      • Rudolph – Znajdziemy go na dziedzińcu w Trelis.

      • Silvester – Pilnuje jednego z mostów na dziedziniec w Trelis.

      • Garan – Stoi na dziedzińcu w Trelis. Sam nas zaczepi i udzieli ciekawych informacji.

    • Kiedy już przesłuchamy te cztery osoby udajemy się do Inoga.

    • Nagrody:

      • 2500 doświadczenia

  13. Zniszczyć obóz orków znajdujący się najbliżej Geldern

    • Zadanie otrzymujemy od Inoga, gdy zgłosimy się do niego z zadaniem "Anog potrzebuje rady Inoga". Musimy zabić orków stacjonujących przy drodze wiodącej do Trelis. Znajdują się oni dokładnie idąc od strony Geldern przed mostem po prawej stronie. Załatwiamy im przepustkę na orkowe łąki i odbieramy nagrodę od Inoga.

    • Nagrody:

      • 5000 doświadczenia

      • + 2 do siły

      • 2000 doświadczenia (po rozmowie z Inogiem)

      • 1000 sztuk złota