FiringSquad: Pierwsze pytanie, kiedy zespó? deweloperów zdecydowa? si? zacz?? prac? nad Gothic'iem 3 i jakie by?y ich g?ówne cele?
Blaine Christine: Wi?c, jest to bardzo proste pytanie. Oczywi?cie ich celem by?o stworzenie najwi?kszej gry RPG w wersji single player oraz najwi?kszego Gothic'a wszechczasów. Du?? cz??ci? tego dla Piranha Bytes (deweloperzy), by?o to, aby by? pewnym i? ich fani s? szcz??liwi oraz maj? dobre zdanie na temat dwóch, pierwszych cz??ci, aby ulepsza? serie. Zespó? Gothic'a bierze t? gr? bardzo powa?nie i pracuje bardzo ci??ko aby by? na kraw?dzi gier RPG (je?li kto? gra? w poprzednie gry z serii mo?e to za?wiadczy?). W Gothic'u 3 jest wiele poprawek od poprzednich instalacji, w??czaj?c zupe?nie nowy silnik graficzny, kompletnie odnowiony system walki, oraz du?o, du?o wi?kszy ?wiat gry, który nie jest przerywany ekranami ?adowania. Wszystkie te rzeczy by?y g?ównym priorytetem w rozwoju gry, ale s? równie? tony mniejszych poprawek, które pokochaj? fani.
FiringSquad: Co mo?esz nam powiedzie? o fabule gry i jak jest ona zwi?zana z poprzednimi grami z serii?
Blaine Christine: Deweloperzy odwalili pi?kn? robot? tworz?? bardzo ekscytuj?cy, nowy scenariusz do Gothic'a 3 w czasie utrzymywania wi?zów z poprzednimi cz??ciami. Wszystkie ulubione postacie znowu tam b?d?, min. Diego, Milten, Lester i Xardas wsród innych. Jak zawsze, wyzwaniem z tworzeniem dalszej historii jest tworzenie gry, która powita nowych graczy, ale nie zrazi publiczno?ci która kocha poprzednie wersje. Obie poprzednie cz??ci gry, rozgrywaj? si? na wyspie Khorinis, wi?c najwi?ksz? zmian? w fabule b?dzie fakt i? po raz pierwszy gracz jest pokazany na g?ównej ziemi Myrtany. Kiedy przyb?dziesz na g?ówn? ziemi? z kilkoma przyjació?mi z przesz?o?ci, odkryjesz i? ludzie byli poprzewracani przez wielkie bandy Orków i twoj? pierwsz? decyzj? b?dzie, któr? cz??ci trwaj?cego konfliktu obierzesz. Ta decyzja dramatycznie wp?ynie na twoje do?wiadczenie z gr? i ostatecznie okre?li rezultat gry!
FiringSquad: Jaki b?dzie charakter gracza w Gothic'u 3?
Blaine Christine: Gothic 3 skupia si? na jednym charakterze z gry, Bezimiennym, który jest tym samym charakterem z wcze?niejszych cz??ci Gothic. Gracz ma mo?liwo?? dopasowania bohatera do stylu gry, który sobie ?yczy. System otwartego-uczenia, u?ywany w Gothic'u 3 pozwala graczowi na wzrost Punktów Nauki zawsze kiedy ich Poziom wzro?nie (Punkty Nauki mog? by? u?yte jak gracz pragnie). Je?li gracz nie chce za bardzo skupia? si? na waleczno-ukierunkowanym charakterze, mog? oni 'wyda?' punkty na si?e i umiej?tno?? pos?ugiwania si? mieczem. Je?li gracz chce stworzy? 'Magiczny' charakter (mag, nekromanta), bardzo ?atwo mo?e znale?? trenerów aby powi?kszy? swoj? mane oraz umiej?tno?ci czarowania. Naturalnie, gracz mo?e równie? pomiesza? i dopasowa? te umiej?tno?ci oraz wiele innych umiej?tno?ci, w??czaj?c z?odziejstwo, alchemie, polowanie oraz wiele innych. Wi?c ostatecznie typ bohatera stworzony przez ciebie b?dzie inny ni? kogo? graj?cego w gr?.
FiringSquad: W jaki sposób cechy RPG b?d? u?yte w Gothicu 3?
Blaine Christine: Tak d?ugo jak zajmujemy si? rozwojem bohatera. W warunkach konwencji RPG, mo?esz oczekiwa? bardzo mocnych questów z rozleg?ym wyborem dodatkowych questów dotycz?cych trzech g?ównych faktów dotycz?cych g?ównych questów. Inn? oznak? serii Gothic jest silny system Al, który tworzy szlak codziennej rutyny dla ka?dego NPC aby stworzy? realistyczne ?rodowisko aby gracz móg? dobrze bawi?. Dobrym przyk?adem tego systemu jest to i? kiedy zabijesz, którego? NPC w ?wiecie (zabijanie jest wyborem, NPC cz?owieka i orka jest tylko ?wiadomy kiedy kopniesz go). Je?li jaki? NPC, jest zwi?zany z innym NPC i przyjació? w ?wiecie, i kiedy podchodzimy do którego? NPC zwi?zanego z nim, cho?by w innym mie?cie, NPC ten b?dzie próbowa? mnie atakowa?, poniewa? jest on ?wiadomy mojego czynu, oraz inni zwi?zani z tym charakterem (ork, na przyk?ad) b?dzie bardziej sk?onny aby mnie równie? nie lubi?. Inne cechy bohatera to: rzemios?o, cykl dzienny/nocny, oraz reputacja bazowana na frakcji/miejscu zamieszkania. Sumuj?c, jest bardzo du?o, du?ej jako?ci cech RPG single player, których mo?esz oczekiwa? w Gothic'u 3.
|