Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
O grze
Wstęp
Artefakty Adanosa
Bagienne ziele
Bogowie
Edycja Rozszerzona - Pierwsze wrażenia
Frakcje
Haran Ho
Kamienie teleportacyjne
Klany
Kontynent
Magia
Prastara wiedza
Towarzysze
Vengard
Xardas
Bestiariusz
Potwory
Przedmioty
Bronie
Czary
Hełmy
Mikstury
Tarcze
Zbroje
Pomoc
Atrybuty
Nauczyciele
Ogniste puchary
Solucja
Spis NPC
Sterowanie
Stół alchemiczny
Umiejętności
Zadania
Kody
Konsola
Ciekawostki
Modelowanie wydm
Nagrywanie dialogów
Piranha Bytes
Projektowanie postaci
Recenzja z 2007 roku
Soundtrack
Streszczenie materiału z Gamestar
The Art of Gothic
Tworzenie budynków
Wywiad z Blaine'm Christine
Wywiad z Piranha Bytes
Wywiad z Piranha Bytes na E3
Wywiad z Robertem Gawli?skim
Zapowiedź z 2006 roku
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Pre-Alpha
Inne
Gothic 3 - The Beginning
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
Gothic 3: The Beginning
Edycja Rozszerzona & Quest Pack
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Nauczyciele
napisał: Isentor, dnia 07.05.2011 15:00

Zastanawiałeś się, dlaczego nie możesz znaleźć nauczyciela, który nauczyłby cię specjalnych zdolności np. regeneracji życia albo akrobatyki? Poniżej znajduje się lista takowych belfrów.

Zdolności bojowe:
- Paladyn – nauczy cię jej król Rhobar po tym, jak obierzesz drogę Innosa
- Mistrz dwóch mieczy – nauczysz się jej w stolicy Asasynów – Ishtar. Żeby się tam dostać, musisz mieć u Asasynów reputację, co najmniej 75%
- Duży oręż III – Hogar z Klanu Młota po wypełnieniu odpowiedniego zadania (przyniesienie 50 bryłek rudy)
- Regeneracja – Rhobar (po wybraniu drogi Innosa), dowódca orków Kan
- Zabójca orków – Hogar z Klanu Wilka (po pojedynku)

Zdolności magiczne:
- Mroczny mag – Tizgar w Bakaresh
- Mag Wody – Saturas w ruinach niedaleko Mora Sul
- Szybka nauka – Saturas, mag Sebastian w Reddock
- Regeneracja many – Świątynia Bakaresh
- Walka kosturem III – Shakyor (znajdziesz go w niewielkiej odległości od Lago, na zachód, u podnóża gór, gdzie stoi ze swoim lwem), Teras (obóz koczowników w okolicy Bakaresh)

Zdolności kowalskie:
- Ulepszenie pancerza – kowal z Klanu Młota

Zdolności złodziejskie:
- Arcytrudna kradzież kieszonkowa – Peer na farmie koło Trelis
- Otwieranie arcytrudnych zamków – Lares w Geldern
- Obalenie – Lares w Geldern
- Morderstwo – w stolicy Asasynów

Zdolności myśliwskie:
- Mistrz łucznictwa – jeden z buntowników w Nemorze, Falk z domku myśliwych na wzgórzu nieopodal Silden
- Łowca orków – Chris ( znajdziesz go pomiędzy Ardeą a Vengardem)

Inne zdolności:
- Akrobatyka – Pavel w Silden (po wypełnieniu zadania) oraz zbiegły skazaniec koło Cape Dun ( o ile odprowadzisz go do myśliwego)
- Wytrzymałość wilka – Pavel w Silden, oraz druid Torn ( na północ od Trelis) po wypełnieniu zadania
- Odporność na osłabienie – Nerwik w Geldern (po wykonaniu questa)
- Odporność na trucizny – Peratur w Geldern
- Odporność na gorąco – Asasyn wygnany z Bragi (musisz najpierw oczyścić z nim jaskinię z koczowników)
- Odporność na chłód – Nordmarczyk Lars w Silden (więzień orków – nauczy cię jak go wykupisz z niewoli)