Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
O grze
Wstęp
Artefakty Adanosa
Bagienne ziele
Bogowie
Edycja Rozszerzona - Pierwsze wrażenia
Frakcje
Haran Ho
Kamienie teleportacyjne
Klany
Kontynent
Magia
Prastara wiedza
Towarzysze
Vengard
Xardas
Bestiariusz
Potwory
Przedmioty
Bronie
Czary
Hełmy
Mikstury
Tarcze
Zbroje
Pomoc
Atrybuty
Nauczyciele
Ogniste puchary
Solucja
Spis NPC
Sterowanie
Stół alchemiczny
Umiejętności
Zadania
Kody
Konsola
Ciekawostki
Modelowanie wydm
Nagrywanie dialogów
Piranha Bytes
Projektowanie postaci
Recenzja z 2007 roku
Soundtrack
Streszczenie materiału z Gamestar
The Art of Gothic
Tworzenie budynków
Wywiad z Blaine'm Christine
Wywiad z Piranha Bytes
Wywiad z Piranha Bytes na E3
Wywiad z Robertem Gawli?skim
Zapowiedź z 2006 roku
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Pre-Alpha
Inne
Gothic 3 - The Beginning
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
Gothic 3: The Beginning
Edycja Rozszerzona & Quest Pack
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Zadania Myrtana strona 2
napisał: Isentor, dnia 21.07.2011 16:04
Zadania Myrtana Zadania Varant Zadania Nordmar

 

Vengard
[obrazek]

Zleceniodawca: Markus
Nazwa: Ognisty puchar Markusa ma trafi? do przywódcy Magów Ognia
Opis: Trzeba dostarczy? ognisty puchar, Magowi Ognia, Karrypto, który przebywa w zamku (tak naprawd? to trzeba go tylko poinformowa?, bo pucharu od nas nie we?mie). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2000, dodatkowo + 500 po powiadomieniu Markusa
Reputacja: Buntownicy + 1, Vengard + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Markus
Nazwa: Zabij 5 przywódców obl??enia wewn?trz bariery
Opis: W Vengardzie gnie?dzi si? pi?ciu orkowych dowódców (ka?dy z nich przebywa w odpowiednim budynku). Mamy za zadanie ich wszystkich zlikwidowa?, ale niestety nie jest to takie ?atwe. Ca?e zrujnowane miasto jest zaj?te przez orków, wi?c zabijaj?c dowódców, ich równie? trzeba b?dzie sprz?tn??. W pojedynk? trudno b?dzie ich pokona? (w oddzia?ach orków, wyst?puj? tak?e szamani, wi?c ich w pierwszej kolejno?ci nale?y zabija?), zatem warto wzi?? do pomocy Georga (jest z nim zwi?zane poni?sze zadanie) oraz wykorzysta? pozosta?ych ludzi w ?wi?tyni, zwabiaj?c do nich orków. Najgorzej b?dzie po wyj?ciu ze ?wi?tyni, gdy? w tym akurat miejscu stacjonuje spora liczba orków, natomiast reszt? orków w mie?cie wybijemy z mniejszymi k?opotami, poniewa? nie b?d? atakowa? w du?ych grupach. 
Nagroda: 4000 szt. z?ota - od Markusa i 2000 szt. z?ota - od Cobryna
Do?wiadczenie: + 5000, dodatkowo + 1000 po zg?oszeniu si? do Markusa i + 500 poinformowaniu Cobryna
Reputacja: Buntownicy + 2, Vengard + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Georg
Nazwa: Zabierz paladyna Georga do Cobryna, dowódcy stolicy
Opis: Nale?y zabra? Georga do Cobryna, który przebywa przy wej?ciu do zamku.
Nagroda: 500 szt. z?ota - od Cobryna i 5 mikstur leczniczych - od Georga
Do?wiadczenie: + 2000, dodatkowo po rozmowie z Georgiem + 500
Reputacja: Vengard + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Cobryn
Nazwa: Odszukaj zaginionego paladyna Thordira
Opis: Paladyn Thordir zagin? podczas walki z orkami. Cobryn chce, ?eby?my go odszukali. Thordira znajdziemy na szczycie wie?y w po?udniowej cz??ci miasta.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo poinformowaniu Cobryna + 500
Reputacja: Vengard + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Thordir
Nazwa: Pomó? paladynowi Thordirowi dosta? si? do zamku
Opis: Kiedy znajdziemy Thordira (opisane powy?ej), b?dziemy mogli z powrotem zaprowadzi? go do zamku.
Nagroda: 3 mikstury lecznicze - od Thordira i 500 szt. z?ota - od Cobryna
Do?wiadczenie: + 2000, dodatkowo + 500 poinformowaniu Cobryna
Reputacja: Vengard + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Abe
Nazwa: Zanie? Abe chleb dla zamku
Opis: Trzeba dostarczy? Abe 30 bochenków chleba. Mo?na je zdoby? na martwych przeciwnikach, znale?? w skrzyniach, kupi?, itp. Zatem nie powinno by? problemów z ich zdobyciem, cho? raczej powinni?my mie? ju? tak? ilo??. 
Nagroda: 5 mikstur many
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Vengard + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Abe
Nazwa: Zanie? Abe piecze? dla zamku
Opis: Drugim zestawem jedzenia, którego potrzebuje Abe, jest 30 kawa?ków pieczeni. Tak?e nie powinno by? problemów z ich zdobyciem, zw?aszcza, ?e mo?emy sobie je sami upiec, maj?c surowe mi?so (które mo?na zdoby? na martwych zwierz?tach i to w bardzo du?ej ilo?ci). 
Nagroda: 5 mikstur leczniczych
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Vengard + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Keldron
Nazwa: Dostarcz Keldronowi bro? dla zamku
Opis: Keldron potrzebuje 20 paczek z broni?. Mo?na ich troch? znale?? w zrujnowanej cz??ci miasta. Gdyby?my jednak po zabraniu ich nadal nie mieli wystarczaj?cej ilo?ci, to mo?na pobi? osoby, którym wcze?niej dali?my takie paczki z broni? i je z powrotem odzyska? (np. w Monterze mogli?my odda? 20 paczek Yorikowi, wykonuj?c zadanie ,,Yorik potrzebuje starej broni'').
Nagroda: 4000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Buntownicy + 1, Vengard + 10
Atrybuty: Brak


 

Zleceniodawca: Vandorn
Nazwa: Zanie? m?oty dla zamku Vandornowi
Opis: Trzeba przynie? Vandornowi 10 m?otów. Najlepszym wyj?ciem, ?eby je zdoby?, jest udanie si? do osób, które nimi pracuj? (np. Buntownicy w Ardei). Wtedy wystarczy pobi? dan? osob? i zabra? sobie m?ot. 
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Vengard + 5
Atrybuty: Kowalstwo + 1

 

Zleceniodawca: Vandorn
Nazwa: Zanie? Vandornowi pi?y dla zamku
Opis: Trzeba przynie? 5 pi? Vandornowi. Ka?da osoba pi?uj?ca drzewo, posiada pi??, wi?c je?li nigdzie nie uda?o nam si? ich zdoby? do tej pory, to mo?emy si? uda? do tych osób (np. do niewolników w Cap Dun), pobi? ich i wzi?? sobie pi??.
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Vengard + 5
Atrybuty: Kowalstwo + 1


Zleceniodawca: Vandorn
Nazwa: Zanie? Vandornowi kilofy dla zamku
Opis: Trzeba przynie? 20 kilofów Vandornowi. Mo?na je kupi?, wi?c je?li ich nie mamy, to wystarczy uda? si? do jakiego? kupca.
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Vengard + 5
Atrybuty: Kowalstwo + 1


Zleceniodawca: Brak (zadanie aktywuje si?, kiedy je wykonamy)
Nazwa: Zlikwiduj obl??enie orków wokó? bariery
Opis: W pobli?u bariery, na po?udniowy zachód od Vengardu, stacjonuj? odzia?y orków, dowodzone przez czterech dowódców, których nale?y wyeliminowa?. Orków jest ca?kiem sporo, ale w razie czego jest gdzie ucieka?. W?a?ciwie wystarczy zlikwidowa? samych dowódców, bez konieczno?ci zabijania pozosta?ych orków.
Nagroda: 10000 szt. z?ota - kiedy zg?osimy si? do Rhobara
Do?wiadczenie: + 5000, dodatkowo kolejne + 5000 od Rhobara oraz + 500 po powiadomieniu Chrisa
Reputacja: Buntownicy + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Zniszcz Vengard, stolic? ludzi
Opis: Vengard jest trudnym miastem do oswobodzenia, poniewa? jest tam du?o buntowników do pokonania, w tym król Rhobar II i trzech Magów Ognia. Oczywi?cie, w pierwszej kolejno?ci nale?y wyeliminowa? magów i to jeszcze przed zniszczeniem Vengardu. Jeden mag przebywa z alchemikiem w budynku po prawej stronie zamku. Pierwsze obydwu z nich nale?y pozbawi? przytomno?ci, a nast?pnie zabi? nieprzytomnego maga (nikt tego nie powinien zauwa?y?). Drugi Mag Ognia (Karrypto) przebywa w zamku na pi?trze. Jest pilnowany przez jednego rebelianta, wi?c stosujemy sztuczk? tak? jak wcze?niej - bijemy do nieprzytomno?ci maga i stra?nika, a nast?pnie dobijamy tego pierwszego. Ostatni mag przebywa w siedzibie Rhobara, wi?c musimy go zabi? przy wszystkich, co doprowadzi do bitwy z pozosta?ymi buntownikami. Rebelianci od razu si? na nas rzuc?, zatem musimy ich likwidowa?, korzystaj?c co jaki? czas z ucieczki (?eby si? np. podleczy?). Ca?kiem przydatnym pomocnikiem mo?e si? okaza? Lee, który zreszt? szuka zemsty na królu (znajdziemy go w w Nordmarze w Klanie Ognia).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 10000
Reputacja: Orkowie + 7
Atrybuty: Brak

 

 

Faring

Zleceniodawca: Mitch
Nazwa: Polowanie na trolle z Mitchem
Opis: Trzeba zapolowa? z Mitchem na trzy trolle (jest to zwi?zane z poni?szym zadaniem). Lepiej wyprzedzi? Mitcha (po przyj?ciu zadania nale?y szybko pobiec w kierunku trolli, dzi?ki czemu Mitch si? zatrzyma i za nami nie pobiegnie) i samemu zabi? bestie, gdy? z Mitchem si? one szybko rozprawi?.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Faring + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Zakosh
Nazwa: Zabij trzy trolle na wzgórzach w pobli?u Faring
Opis: Przed nami nie lada wyzwanie - musimy zabi? trzy trolle przebywaj?ce w lesie na po?udnie od Faring. Na trolle chce te? zapolowa? Mitch (opisane powy?ej), wi?c mo?emy go wykorzysta? do pomocy. Walka w zwarciu z tymi bestiami jest niewskazana, nawet dla dosy? dobrego wojownika. Dlatego najlepszym wyj?ciem, to jest je ukatrupi? z ?uku/kuszy, albo za pomoc? magii, wykorzystuj?c pobliski most, na który trolle si? nie dostan? (musimy jednak stan?? na barierk? mostu).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 500 poinformowaniu Zakosha i Mitcha
Reputacja: Faring + 12
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Rocko
Nazwa: Jaskinia Rocko
Opis: Nale?y uda? si? do jaskini znajduj?cej si? przy przej?ciu do Nordmaru nad miastem i pozabija? wszystkie tamtejsze gobliny. 
Nagroda: Magiczna ruda
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 po powrocie do Rocko
Reputacja: Faring + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Flint
Nazwa: Rozprowad? alkohol w?ród orków
Opis: Flint da nam trzy butelki wódy, które nale?y podarowa? Gorokowi (przebywa w dolnej cz??ci miasta), Gnarowi (przebywa przy wej?ciu do zamku) oraz Mojokowi (przebywa przy przej?ciu na prze??cz).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 po zg?oszeniu si? do Flinta i Goroka
Reputacja: Faring + 12
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Mojok
Nazwa: Wóda dla Mojoka
Opis: Mojok nie jest zadowolony ze zwyk?ej wódy i chce, ?eby?my mu przynie?li dwie Nordmarskie Starki. Jedn? butelk? ma Mitch i sprzeda nam j? za 200 szt. z?ota. Natomiast drug? Stark? mo?e nam przy??dzi? Tippler (zadanie ,,Warzenie wódy z Tipplerem'' opisane dalej) mieszkaj?cy w swej chacie w lesie na po?udnie od miasta.
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Faring + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Gorok
Nazwa: Zamek w Faring
Opis: Aby Gnar wpu?ci? nas do zamku, musimy zyska? szacunek orków w mie?cie (czyli zdoby? 75% reputacji).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Wilson
Nazwa: Sprzedaj skór? Gnarowi za 500 sztuk z?ota
Opis: Skór? Wilsona trzeba sprzeda? Gnarowi za 500 szt. z?ota. Niestety, Gnar da nam tylko 400 szt. z?ota, ale nie jest to problem, bo Wilson i tak zaliczy nam sprzeda?. Natomiast, zarówno Gnara jak i Wilsona nie nale?y w ogóle ok?amywa?, poniewa? wtedy obaj panowie si? obra?? (co uniemo?liwi wykonanie zadania). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Faring + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Gnar (po wcze?niejszej rozmowie z Connorem)
Nazwa: Wilcze skóry dla Gnara
Opis: Nale?y dostarczy? Gnarowi 20 wilczych skór. Je?li nie mamy, to mo?emy je zdoby? na wargach, które przebywaj? na terenach rozci?gaj?cych si? od Vengardu a? po Goth?.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Faring + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Tom
Nazwa: My?liwi z Faring
Opis: Aby do??czy? do my?liwych, trzeba przekona? do tego Wilsona i Toma (dla tego pierwszego nale?y wykona? zadanie ,,Sprzedaj skór? Gnarowi za 500 sztuk z?ota'' i ,,Zapoluj z Wilsonem na topielce'', natomiast dla tego drugiego ,,Zanie? Tomowi prezent Alego''). Kiedy do??czymy do my?liwych, Mojok pozwoli nam skorzysta? z prze??czy do Nordmaru.
Nagroda: Kamie? przodków - kiedy zg?osimy si? do Toma
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 500 od Toma i Mojoka 
Reputacja: Faring + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Tom
Nazwa: Zanie? Tomowi prezent Alego
Opis: Tom chce artefakt Alego. Aby go zdoby?, trzeba b?dzie okra?? w?a?ciciela (opisane ni?ej), gdy? jest to jedyny sposób na zdobycie artefaktu. Pó?niej Tom zwróci nam artefakt, je?li zostaniemy my?liwym (patrz wy?ej).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Faring + 4
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Artefakt Alego
Opis: Asasyn Ali posiada artefakt zwany kamieniem przodków. Kamie? jest w jedynym z kufrów (?atwo go rozpozna?, bo jest odpowiednio podpisany), który znajduje si? na pi?trze w budynku Flinta. Do otwarcia kufra potrzebny jest klucz w?a?ciciela (mo?na go ukra?? Alemu), lub wytrych. Oczywi?cie, kufer nale?y opró?ni?, kiedy Alego ani innych osób nie b?dzie w pokoju (kamie? przyda si? do powy?szego zadania oraz do zadania ,,Kamie? przodków dla Rathgara'',, które zosta?o opisane w misjach dla Klanu Ognia).
Nagroda: Kamie? przodków
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Kradzie? + 1


Zleceniodawca: Wilson
Nazwa: Zapoluj z Wilsonem na topielce
Opis: Je?li zapolujemy z Wilsonem na topielce (opisane ni?ej), zostaniemy my?liwym. Nie trzeba daleko chodzi?, bo topielce znajduj? si? zaraz za miastem.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 500
Reputacja: Faring + 4
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Brak (zadanie uaktywnia si?, kiedy je wykonamy)
Nazwa: Zabij topielce
Opis: Trzeba zabi? wszystkie topielce, które przebywaj? tu? za miastem. Nie powinno by? z tym problemów.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 od Wilsona i Goroka
Reputacja: Faring + 8
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Tippler
Nazwa: Warzenie wódy z Tipplerem
Opis: Tippler zrobi dla nas Nordmarsk? Stark?, je?li przyniesiemy mu sk?adniki z recepty, któr? nam przeka?e. Chodzi o 2 zio?a lecznicze i 10 alkojagód (ro?nie ich pe?no w okolicy miejsca pobytu Tipplera). 
Nagroda: Recepta na Nordmarsk? Stark?, a tak?e jedna flaszka tego alkoholu
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Faring + 4
Atrybuty: Alchemia + 1


Zleceniodawca: Tippler
Nazwa: Zlikwiduj gobliny w prastarych ruinach Faring
Opis: Na po?udniowy wschód od chaty Tipplera s? ruiny, które nale?y oczy?ci? z goblinów.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po powrocie do Tipplera
Reputacja: Faring + 4
Atrybuty: Zdolno?ci my?liwskie + 1


Zleceniodawca: Curtis (po zap?aceniu 100 szt. z?ota)
Nazwa: Pokonaj Gorana na arenie
Opis: Naszym pierwszym przeciwnikiem jest Goran. Trzeba po prostu go pokona? w walce.
Nagroda: 150 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 od Curtisa
Reputacja: Faring + 8
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Curtis (po zap?aceniu 100 szt. z?ota)
Nazwa: Pokonaj Moffa na arenie
Opis: Naszym drugim przeciwnikiem jest Moff. Nale?y wygra? z nim pojedynek.
Nagroda: 150 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 od Curtisa
Reputacja: Faring + 8
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Curtis (po zap?aceniu 200 szt. z?ota)
Nazwa: Pokonaj Spike'a na arenie
Opis: Naszym ostatnim przeciwnikiem jest Spike. Nie sprawi nam wielkich trudno?ci w walce.
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2000, dodatkowo + 500 od Curtisa i Goroka
Reputacja: Faring + 8
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Zakosh
Nazwa: Kowal z Faring
Opis: Zakosh nauczy nas czego? o kowalstwie, je?li podniesiemy pobliski kamie? m?y?ski (b?dzie to mo?liwe po osi?gni?ciu si?y na poziom 250).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Orkowie + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Ur-Gosh
Nazwa: Zanie? Ur-Goshowi trzy szczawie królewskie 
Opis: Ur-Gosh potrzebuje trzech ro?lin o nazwie szczaw królewski - je?li go otrzyma pohandluje z nami i nauczy nas alchemii. Szczawi królewskich pe?no ro?nie w okolicy Ardei.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Orkowie + 2
Atrybuty: Alchemia + 1


Zleceniodawca: Tarok
Nazwa: Zosta? mistrzem wielkiej areny w Mora Sul
Opis: Je?li chcemy walczy? na arenie w zamku, to musimy wcze?niej zosta? mistrzem areny w Mora Sul (czyli wygra? wszystkie tamtejsze pojedynki).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Tarok
Nazwa: Pokonaj Vigo na arenie
Opis: Vigo, to nasz pierwszy przeciwnik. Có?, raczej nie sprawi nam wielkich trudno?ci.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 1000 od Taroka
Reputacja: Orkowie + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Tarok
Nazwa: Pokonaj Tukasha na arenie
Opis: Tukash, to nasz drugi przeciwnik. Jest orkiem, ale tak?e nie powinien sprawi? wielkich trudno?ci.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 3000, dodatkowo + 1000 od Taroka
Reputacja: Orkowie + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Tarok
Nazwa: Pokonaj Mortisa na arenie
Opis: Trzecim naszym przeciwnikiem jest Mortis. Tak?e nie sprawi du?ych problemów.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 3500, dodatkowo + 1000 od Taroka
Reputacja: Orkowie + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Tarok
Nazwa: Pokonaj Rozhova na arenie
Opis: Czwartym naszym i ostatnim przeciwnikiem jest Rozhov. Jak pozostali - równie? nie oka?e si? trudnym rywalem. Prawo, w?a?nie zostali?my mistrzem areny w Faring.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 4000, dodatkowo + 1000 od Taroka
Reputacja: Orkowie + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kan
Nazwa: Z?am opór Morr
Opis: Dowódca orkowych wojsk, Kan, zleca nam, ?eby?my zlikwidowali wszystkich przywódców rebeliantów. A wi?c musimy zabi?: Javiera (Reddock), Rolanda (Okara), Russela (Nemora), Anoga (las pomi?dzy Silden, a prze??cz? do Nordmaru) oraz króla Rhobara II (Vengard). Jednak, nie wymagana jest walka z pozosta?ymi buntownikami, bo przywódc? danego obozu mo?na wywabi? (np. za pomoc? czaru os?abienia) i zabi? go poza zasi?giem innych. 
Nagroda: Pancerz orka
Do?wiadczenie: + 5000, dodatkowo po zawiadomieniu Kana + 3000
Reputacja: Orkowie + 7
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Brak (aktywacja zadania po jego wykonaniu)
Nazwa: Przep?d? orków z Faring
Opis: Faring, to jedyne miasto w Myrtanie, które musimy wyzwoli? bez mo?liwo?ci dzia?ania w konspiracji z buntownikami. Orków do pokonania jest nie ma?o, a sk?adaj? si? oni nie tylko z wojowników, ale i te? z trzech szamanów. Niestety, nie ma za bardzo mo?liwo?ci, ?eby ich w pierwszej kolejno?ci wyeliminowa?, wi?c musimy to zrobi? podczas wyzwalania miasta. Bitw? nale?y rozpocz?? w dolnej cz??ci miasta, bo je?li zrobimy to zamku, to zostaniemy zasypani przez spore odzia?y orków. Od dolnej cz??ci miasta nale?y przesuwa? si? powoli w stron? zamku i likwidowa? pojawiaj?cych si? wrogów. Widz?c jakiego? szamana, od razu biegniemy do niego i go likwidujemy. A je?li jeste?my ranni, nale?y jak najszybciej uciec i u?y? mikstury leczniczej. Faring zostanie wyzwolone, kiedy niedobitki orków dadz? sygna? do odwrotu.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 10000
Reputacja: Buntownicy + 5
Atrybuty: Brak


Trelis

Zleceniodawca: Ben
Nazwa: Kto? musi da? nauczk? Benowi
Opis: Ben jest aroganckim rolnikiem pracuj?cym na farmie Dereca. Sam si? prosi o lanie, wi?c nale?y spu?ci? mu porz?dne baty.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500, dodatkowo + 250
Reputacja: Brak
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Ben
Nazwa: S?u??cy Ben potrzebuje swojej ?opaty
Opis: Ben chce odzyska? swoj? ?opat?, która znajduje si? na terenie ?wi?tyni w Trelis. ?wi?tynia jest na po?udniu, a ?opata jest wewn?trz niej. Wystarczy przej?? przez wrota, a zobaczymy wbit? ?opat? w ziemi?. Kiedy zwrócimy j? Benowi, ten powie nam, ?e za pos?giem Innosa na farmie jest kufer, w którym Derec przechowuje swoje kosztowno?ci. 
Nagroda: Zawarto?? kufra
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Kradzie? + 1


Zleceniodawca: Derec
Nazwa: Podst?pne gobliny napadaj? na farm? Dereca
Opis: Po rozmowie z Dereciem na farmie niespodziewanie pojawi si? niewielka grupa goblinów - wszystkie nale?y wyt?pi?.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 750
Reputacja: Trelis + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Derec
Nazwa: Zabij z?odziejskie gobliny napadaj?ce na farm? Dereca
Opis: Gobliny, które napadaj? na farm? Dereca, ukrywaj? si? w jaskini na pó?noc od farmy. Nale?y si? tam uda? i si? ich pozby?.
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po zg?oszeniu si? do Dereca
Reputacja: Trelis + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Milok
Nazwa: Milok szuka swego starego miecza
Opis: Milokowi znikn?? miecz. Podejrzewa, ?e zosta? zabrany przez Tempecka, przywódc? oddzia?u na wykopaliskach. Kiedy zapytamy o or?? Tempecka oka?e si?, ?e rzeczywi?cie go wzi??, ale nie pami?ta, gdzie go zostawi?. Miecz jest w?a?ciwie na wyci?gni?cie r?ki, bo po?o?ony jest na wozie w obozie Tempecka.
Nagroda: 400 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Trelis + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Pranck
Nazwa: Ork wojownik Pranck potrzebuje mikstur leczniczych
Opis: Pranck potrzebuje mikstur leczniczych. Mo?na mu da? jedn? (je?li mu j? od razu zaproponujemy), lub trzy (je?li go pobijemy, albo zgodzimy si? sprowadzi? alchemika).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Trelis + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Pranck
Nazwa: Odszukaj zbieg?ego alchemika Avogadro
Opis: Z Trelis zbieg? alchemik Avogadro. Pranck chce, ?eby?my go odszukali i z powrotem sprowadzili do miasta. Avogadro uciek? na farm?, która znajduje si? nieco na pó?noc od Trelis, wi?c tam go znajdziemy. Je?li b?dziemy chcieli, mo?emy mu pozwoli? zosta? na farmie, zamiast z powrotem zaprowadza? go do laboratorium w mie?cie (wtedy dostaniemy zadanie ,,Orkowy wojownik Pranck potrzebuje dwudziestu mikstur leczniczych'' opisane ni?ej).
Nagroda: 150 szt. z?ota - je?li pozwolimy mu zosta? na farmie
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo dwa razy + 500, je?li pozwolimy alchemikowi zosta? na farmie i za poinformowanie Prancka
Reputacja: Trelis + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Avogadro
Nazwa: Zaprowad? alchemika Avogadro do Trelis
Opis: Po odnalezieniu Avogadra (opisane powy?ej), b?dziemy mogli zaprowadzi? go z powrotem do laboratorium w mie?cie. Po drodze nic nie powinno mu si? stan??.
Nagroda: 3 mikstury lecznicze - od Avogadra oraz 500 szt. z?ota - od Prancka
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 poinformowaniu Prancka
Reputacja: Trelis + 8
Atrybuty: Alchemia + 1


Zleceniodawca: Pranck
Nazwa: Orkowy wojownik Pranck potrzebuje dwudziestu mikstur leczniczych
Opis: Je?li pozwolili?my Avogadrowi zosta? na farmie (opisane wy?ej), Pranck ka?e nam dostarczy? a? 20 mikstur leczniczych. Powinni?my mie? tak? ilo??, a jak nie, to zawsze mo?emy kupi?. A je?li b?dziemy chcieli odzyska? z powrotem miksturki, to wystarczy pobi? Prancka.
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Trelis + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Konrad
Nazwa: Paladyn Konrad chce odzyska? swoj? magi?
Opis: Paladyn Konrad chcia?by odzyska? swoj? magi?. Odzyska j?, je?li przeka?emy mu pob?ogos?awiony ognisty puchar (po wykonaniu zadania ,,Wrzu? ogniste puchary do ?wi?tego ognia'', które zosta?o opisane w quest'ach g?ównych). Poza tym, wtedy Konrad pomo?e nam wyzwoli? Trelis (opisane dalej). 
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Thorus
Nazwa: Zabij ogry
Opis: Trzeba uda? si? do jaskini tu? przy po?udniowym wej?ciu do miasta i pozabija? wszystkie tamtejsze ogry. Najlepiej ich wyeliminowa? z ?uku/kuszy, lub za pomoc? magii i to po kolei, poniewa? walka w zwarciu z tymi bestiami jest niezwykle wymagaj?ca. Niez?ym pomys?em jest te? wykorzystanie do pomocy Thorusa i orka, bo je?li b?d? walczy? z ogrem, to my b?dziemy mogli spokojnie do niego strzela?.
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1250, dodatkowo + 500 po zg?oszeniu si? do Thorusa
Reputacja: Trelis + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Thorus
Nazwa: Zorientuj si?, co jest nie tak z farm? na zachodzie
Opis: Trzeba uda? si? na farm? na zachód i porozmawia? z niejakim Kapotthem. Oka?? si?, ?e farma zosta?a zniszczona, ale zanim Kapothh przeka?e nam wiadomo?? dla Thorusa, to trzeba b?dzie si? dowiedzie?, kto jest za to odpowiedzialny (opisane poni?ej).
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Trelis + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kapotth
Nazwa: Podejrzana jaskinia w pobli?u farmy
Opis: Musimy wybada? jaskini? w pobli?u farmy. Dok?adnie, to chodzi tylko o zabicie wszystkich szabloz?bów, które tam przebywaj? (jest ich kilka). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1250, dodatkowo + 500 po powrocie do Kapottha
Reputacja: Trelis + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kapotth
Nazwa: Czy naje?d?cy spl?drowali farm?
Opis: Kapotth ma podejrzenia, ?e za spl?drowaniem farmy stoi druid Torn, który obozuje z go?cami le?nymi na pó?nocy (blisko Geldern). Je?li pójdziemy do Torna i go oto spytamy, to oka?e si?, ?e faktycznie to on zrówna? farm? z ziemi?. Je?li b?dziemy chcieli, to mo?emy go zabi? (tym samym wykonamy zadanie ,,Zabij druida Torna'', które zosta?o opisane w misjach dla Geldern).
Nagroda: 300 szt. z?ota oraz 500 szt. z?ota - kiedy zabijemy Torna
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 po powiadomieniu Kapottha oraz kolejne + 500 po zabiciu Torna
Reputacja: Trelis + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Thorus
Nazwa: Ze wschodniej ?wi?tyni nie docieraj? dostawy
Opis: Nale?y uda? si? do wschodniej ?wi?tyni w Trelis i porozmawia? z nadzorc? Tempeckiem w sprawie dostaw dla miasta. Po przybyciu na miejsce oka?e si?, ?e prowadzenie wykopalisk nie idzie zbyt dobrze. Tempeck przeka?e nam wie?ci dla Thorusa, kiedy przyprowadzimy do niego szamana Kamaka (opisane poni?ej)
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Trelis + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Tempeck
Nazwa: Sprawd?, czy w ?wi?tyni w Trelis pozosta? kto? ?ywy
Opis: Orkowie mieli starcie z o?ywie?cami w ?wi?tyni. Trzeba uda? si? do ?wi?tyni i sprawdzi?, czy jest tam kto? ?ywy. Po drodze trzeba b?dzie zabi? kilku o?ywie?ców, w tym stra?nika ?wi?tynnego (jakby?my mieli k?opoty z jego pokonaniem, to mo?emy zwabi? go na orków). Na samym ko?cu w ?wi?tyni natkniemy si? na ?ywego szamana Kamaka.
Nagroda: 400 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Trelis + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kamak
Nazwa: Pomó? szamanowi Kamakowi w opuszczeniu ?wi?tyni
Opis: Trzeba po prostu wyprowadzi? Kamaka na powierzchni?.
Nagroda: 5 mikstur leczniczych
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Trelis + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Josh
Nazwa: Zabij pochrz?kuj?ce bestie z jaski? ko?o farmy Josha
Opis: Pod farm? w jaskiniach mieszkaj? trzy rozpruwacze. Mamy za zadanie je wszystkie zabi?.
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 od Josha
Reputacja: Trelis + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Peer
Nazwa: Spl?druj zamek w Trelis
Opis: W pomieszczeniu pod siedzib? Vaka znajduj? si? dwie skrzynie ze skarbami. Przynajmniej jedn? z nich nale?y opró?ni?, ale je?li nie posiadamy wysokiej reputacji w mie?cie, to trzeba skorzysta? ze skradania. 
Nagroda: Zawarto?? skrzy?
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 500 poinformowaniu Peera
Reputacja: Brak
Atrybuty: Kradzie? + 1


Zleceniodawca: Brak (zadanie pojawia si? w dzienniku, gdy je wykonamy)
Nazwa: Spl?druj farmy
Opis: Trzeba uda? si? na farm? Farmona, która znajduje si? na po?udnie od Trelis, a nast?pnie opró?ni? kufer znajduj?cy si? w tamtejszym domku. 
Nagroda: Zawarto?? kufra
Do?wiadczenie: + 1250
Reputacja: Brak
Atrybuty: Kradzie? + 1


Zleceniodawca: Brak (zadanie aktywuje si?, kiedy je wykonamy)
Nazwa: Artefakt Kamaka
Opis: Szaman Kamak posiada amulet (zwi?ksza on si?? o 5 pkt). Jedynym sposobem na jego zdobycie, jest pobicie Kamaka, a nast?pnie zabranie amuletu. Niestety, je?li zaatakujemy Kamaka, to do walki przy??cz? si? pozostali orkowie, wi?c najlepiej zrobi? to przy okazji wykonywania zadania dla Charlesa (opisane ni?ej).
Nagroda: Amulet Kamaka
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Kradzie? + 1


Zleceniodawca: Steve
Nazwa: Zlikwiduj o?ywie?ców w jaskiniach
Opis: Blisko obozu buntowników jest jaskinia. W jaskini przebywa niewielka grupa szkieletów i naszym zadaniem jest je wszystkie zlikwidowa?.
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 od Steve
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Charles
Nazwa: Opowiedz przywódcy Nemory o sytuacji buntowników w ?wi?tyni w Trelis
Opis: Trzeba uda? si? do przywódcy Nemory i poprosi? go o posi?ki dla buntowników. Niestety, nie do??, ?e pierwsze trzeba si? dowiedzie?, kto dowodzi w Nemorze (wi?cej o tym w opisach zada? dla Nemory), to jeszcze Russel (bo on jest w?a?nie tajemniczym przywódc?) nie wy?le wsparcia, o które prosi Charles.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Charles
Nazwa: Zabij orków w ?wi?tyni w Trelis i w jej okolicy
Opis: Charles chce, by?my si? pozbyli orków w ?wi?tyni. W sumie to niekonieczna jest walka z wszystkimi orkami, bo wystarczy za?atwi? tylko Kamaka i Tempecka.
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 poinformowaniu Charlesa
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Konrad
Nazwa: Zdob?d? zamek w Trelis
Opis: Trelis nie jest trudnym miastem do oswobodzenia. W mie?cie przebywaj? orkowie w nie tak wielkiej ilo?ci, jak w pozosta?ych miastach, a poza tym, s? to tylko wojownicy - nie ma szamanów. Zatem walka nie powinna by? ci??ka, zw?aszcza, i? mo?emy liczy? jeszcze na pomoc Konrada (o ile wykonali?my zadanie ,,Paladyn Konrad chce odzyska? swoj? magi?'' i uzyskali?my dost?p do Vaka) oraz Finleyea i Tylera (zadanie ,,Finley atakuje Trelis'' opisane w zadaniach dla Nemory). Bitw? mo?emy rozpocz?? zabijaj?c w pierwszej kolejno?ci Thorusa, a nast?pnie orków, którzy przebywaj? w zamku.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 7500, dodatkowo + 1500 po rozmowie z Konradem i + 1000 poinformowaniu Josha
Reputacja: Buntownicy + 5
Atrybuty: Brak


Nemora

Zleceniodawca: Farmon
Nazwa: Buntownicy ukradli danin? z farmy Farmona
Opis: Farmon mówi, ?e jego danin? ukradli buntownicy z Nemory. Delikwentem, który jest za to odpowiedzialny, jest Hengley i przyzna si? do kradzie?y, kiedy go oto zapytamy, ale jednak nie przejmie si? tym za bardzo. Na szcz??cie przynajmniej zwróci skradzione z?oto (b?dziemy mogli te? na niego donie? przywódcy Nemory, wykonuj?c zadanie ,,Hengley, nieuczciwy buntownik'' opisane ni?ej).
Nagroda: 1000 szt. z?ota - od Hengleyea
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 poinformowaniu Farmona
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Cole
Nazwa: Farmer Cole chce si? uda? do Nemory
Opis: Cole chce dosta? si? do Nemory, a naszym zadaniem jest mu towarzyszy? po drodze. Musimy jednak uwa?a?, bo po drodze natkniemy si? na z?bacze (one nie powinne sprawi? problemów), a nawet nosoro?ce. Wdawa? si? w walk? z tymi drugimi, raczej nie ma co (my mo?e damy sobie rad?, ale niestety nasz towarzysz ju? nie), dlatego lepiej je omin?c (cho? nie zawsze mo?e by? to mo?liwe, zatem lepiej wcze?niej zapisa? gr?). 
Nagroda: Dwa razy gulasz
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Buntownicy + 1, Nemora + 5
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Hengley
Nazwa: Hengley, nieuczciwy buntownik
Opis: Trzeba donie? przywódcy Nemory o wybrykach Hengleyea. Wcze?niej jednak trzeba si? dowiedzie?, który buntownik rz?dzi w Nemorze (opisane ni?ej) . 
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Dudley
Nazwa: Bro? dla Nemory
Opis: Kolejne zadanie, które polega na przyniesieniu odpowiedniej ilo?ci paczek z broni?. Tym razem to Dudley ich potrzebuje. Nale?y mu dostarczy? 10 sztuk paczek. Kilka mo?na znale?? w zamku w Trelis, a pozosta?e na tamtejszych farmach.
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Nemora + 15
Atrybuty: Kradzie? + 1


Zleceniodawca: Dudley
Nazwa: Kto dowodzi w Nemorze
Opis: Rebelianci z Nemory postanowili nie mówi? nikomu z zewn?trz, kto dowodzi w Nemorze. Russel oka?e si? tajemniczym przywódc?, ale aby si? tego dowiedzie?, b?dziemy musieli zaskarbi? sobie szacunek pozosta?ych buntowników (czyli zdoby? 75% reputacji). 
Nagroda: 2000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Buntownicy + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Rendell
Nazwa: Zabij trzy potwory grasuj?ce na pó?noc od Nemory
Opis: W pobli?u na pó?noc od Nemory grasuj? trzy potwory. Wcale nie s? tak straszne, na jakie wygl?daj? i powinni?my je za?atwi? bez wi?kszych k?opotów. 
Nagroda: 500 szt. z?ota i 3 mikstury lecznicze
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 od Rendella
Reputacja: Nemora + 20
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Kippler
Nazwa: Pozb?d? si? orków z farmy na zachód od Trelis
Opis: Nale?y uda? si? na zniszczon? farm? na zachód od Trelis i zabi? orków, którzy tam przebywaj?. Tak naprawd? to chodzi tylko o zabicie nadzorcy, Kapottha (s? z nim zwi?zane zadania opisane w misjach dla Trelis).
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 po zg?oszeniu si? do Kipplera
Reputacja: Buntownicy + 1, Nemora + 20
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Treslott
Nazwa: Dostarcz Treslottowi rzadk? ro?lin?, lobeli? zieln?
Opis: Treslott potrzebuje 5 sztuk lobelii zielnej. Ro?nie ona na pó?noc od obozu w miejscu, gdzie pas? si? trzy gady, które musimy zabi? dla Rendella (opisane wy?ej).
Nagroda: Po 5 mikstur leczniczych oraz many, a tak?e ognisty puchar
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Nemora + 15
Atrybuty: Alchemia + 1


Zleceniodawca: Russel
Nazwa: Dostarcz Russelowi towary z pustyni
Opis: Przy prze??czy do Varantu znajduj? si? towary asasynów, które Russel chce otrzyma?. Towary s? w namiocie, ale w?a?cicieli nie ma - za to s? z?bacze, które trzeba b?dzie zabi?, aby zabra? towary. 
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Nemora + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Russel
Nazwa: Nowy cz?owiek dla Nemory
Opis: Russel chce, ?eby?my znale?li kogo? nowego dla Nemory. Odpowiedni? osob?, jest paladyn Karlen, który przebywa na po?udniowy wschód od obozu buntowników. Jednak, zanim si? zgodzi do??czy? do Nemory, trzeba b?dzie wcze?niej zabi? paladyna-renegata (opisane ni?ej).
Nagroda: 400 szt. z?ota - od Russela i 3 mikstury lecznicze - od Karlena
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500
Reputacja: Nemora + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Karlen
Nazwa: Paladyn Karlen chce odzyska? moc
Opis: Podobnie jak paladyn Konrad (zadanie ,,Paladyn Konrad chce odzyska? swoj? magi?'' opisane w zadaniach dla Trelis), Karlen tak?e chce odzyska? swoj? magi?. Aby by?o to mo?liwe, trzeba mu wr?czy? pob?ogos?awiony ognisty puchar (wejdziemy w jego posiadanie po wykonaniu zadania ,,Wrzu? ogniste puchary do ?wi?tego ognia'', które zosta?o opisane w g?ównych zadaniach).
Nagroda: 10 mikstur leczniczych
Do?wiadczenie: + 2500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Karlen
Nazwa: Paladyn-renegat przy prze??czy do Varantu musi umrze?
Opis: By?y paladyn, Kurt, do??czy? do bandytów i wraz z nimi napada na ludzi przy prze??czy do Varantu. Razem z Karlenem musimy si? uda? na prze??cz i zabi? by?ego paladyna. Karlen bardzo dobrze sobie radzi w walce, wi?c nie musimy si? o niego martwi?. Natomiast nale?y uwa?a? na bandytów, którzy broni? Kurta, poniewa? s? dosy? dobrze uzbrojeni. Po walce, nale?y przeszuka? zw?oki Kurta, gdy? ma on jeden z ognistych pucharów.
Nagroda: 1000 szt. z?ota i ognisty puchar
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 1000 po rozmowie z Karlenem
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Karlen
Nazwa: Przekrocz z Karlenem prze??cz do Varantu
Opis: Aby zabi? Kurta (patrz wy?ej), trzeba z Karlenem przekroczy? prze??cz na pustyni? Varant. Droga jest ca?kiem d?uga. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Buntownicy + 1
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Karlen
Nazwa: Paladyn Karlen pokazuje ci pustyni?
Opis: Po zabiciu Kurta (opisane wy?ej), Karlen b?dzie móg? nam pokaza? pustyni? Varant. Warto si? z Karlenem przej??, bo mo?na ujrze? pi?kny krajobraz.
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Russel
Nazwa: Wiadomo?? od buntownika imieniem Charles
Opis: Nale?y uda? si? do buntownika Charlesa i przekaza? mu, ?e Russel nie wy?le mu posi?ków (jest to odpowied? dla Charlesa, który zleca nam zadanie,,Opowiedz przywódcy Nemory o sytuacji buntowników w ?wi?tyni w Trelis'' opisane w misjach dla Trelis). 
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Finley
Nazwa: Finley szykuje si? do ataku na Trelis
Opis: Kiedy dowiemy si?, kto dowodzi w Nemorze (opisane wcze?niej) i b?dziemy gotowi wyzwoli? Trelis, mo?emy si? zwróci? o wsparcie do Finleya. Zaraz po tym, nale?y wyruszy? z nim na miejsce w pobli?u Trelis. Mo?emy tak?e wzi?? Tylera ze sob?. Tylko musimy uwa?a?, ?eby po drodze obaj panowie nie zgin?li. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Finley
Nazwa: Finley atakuje Trelis
Opis: Po tym, jak ju? dojdziemy z Finleyem do Trelis, b?dziemy mogli razem z nim zacz?? bitw? z orkami i wyzwoli? zamek. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1250
Reputacja: Buntownicy + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Vak
Nazwa: Zniszcz obóz buntowników, Nemor?
Opis: Czas zniszczy? obóz buntowników Nemor?. Buntowników nie ma wielu, a w obozie przebywa jeden mag, Treslott, którego najlepiej w pierwszej kolejno?ci zabi? (nikt nawet tego nie zauwa?y). Z reszt? buntowników sobie ju? poradzimy bez wi?kszych k?opotów. Zreszt? tereny wokó? Nemory s? rozleg?e, zatem mamy gdzie gania? podczas walki.
Nagroda: 3000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 1500 po zawiadomieniu Vaka
Reputacja: Orkowie + 7
Atrybuty: Brak


Geldern

Zleceniodawca: Shawn
Nazwa: Znajd? he?m pierwszego paladyna
Opis: Rebeliant Shawn wspomina, ?e w Geldern ukryto he?m pierwszego paladyna. He?m znajduje si? w kwaterze szamanów w mie?cie i nale?y go po prostu zabra? (nikt nas za to nie b?dzie atakowa?). Je?li b?dziemy chcieli, to mo?emy go sprzeda? Jaredowi.
Nagroda: He?m pierwszego paladyna lub 2000 szt. z?ota - je?li sprzedamy he?m Jaredowi
Do?wiadczenie: + 500, dodatkowo + 1000 po sprzedaniu he?mu Jaredowi
Reputacja: Brak
Atrybuty: Kradzie? + 1


Zleceniodawca: Nemrok
Nazwa: Nemrok oczekuje dostawy siarki z kopalni 
Opis: Trzeba dostarczy? Nemrokowi 30 bry?ek siarki. Kilka bry?ek mo?na znale?? w opuszczonej kopalni (ale wcze?niej trzeba j? uruchomi? wykonuj?c zadanie ,,Powiedz orkom o opuszczonej kopalni na pó?nocy'' opisane dalej), która znajduje si? na po?udniowy zachód od miasta. Natomiast reszt? bry?ek znajdziemy w kopalni blisko na pó?nocny zachód od Geldern oraz - je?li zabijemy z?bacze (zadanie ,,Zabij z?bacze przy kopalni siarki'' opisane dalej) - dostaniemy te? kilka sztuk od Sulfocka nadzoruj?cego wydobycie w tej kopalni. 
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Geldern + 6
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Nemrok
Nazwa: Nemrok oczekuje dostawy z?ota z kopalni
Opis: Nale?y dostarczy? Nemrokowi 50 z?otych samorodków. Mo?na je znale?? w trzech miejscach - w opuszczonej kopalni na po?udniowym zachodzie, w kopalni na pó?nocnym wschodzie, a tak?e w kopalni Dawsona na pó?nocy (aby jednak z?ote samorodki si? tam pojawi?y, wcze?niej trzeba wznowi? wydobycie wykonuj?c zadania opisane dalej).
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Geldern + 6
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Nemrok
Nazwa: Zabij wilki tunelowe grasuj?ce w wilczej kopalni
Opis: Na pó?noc od Geldern znajduje si? wilcza kopalnia, w której - jak sama nazwa wskazuje - przebywa stado wilków. Nale?y je wszystkie zabi?, ale lepiej nie walczy? z ca?ym stadem, poniewa? mo?e by? z nami krucho (najlepiej wywabi? je w jakiej? ma?ej ilo?ci, lub za?atwi? z dystansu). Na miejsce mo?e nas zaprowadzi? jeden z niewolników w Geldern (patrz ni?ej).
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 poinformowaniu Nemroka 
Reputacja: Geldern + 6
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Nemrok
Nazwa: Sprowad? wi?cej niewolników do wilczej kopalni
Opis: Nale?y porozmawia? z ,,wyj?tkowo'' ochoczym niewolnikiem w kopalni w Geldern (nazwa tego zadania jest jednak nieprawid?owa, gdy? tak? sam? nazw? nosi poni?sze zadanie. Niewykluczone te?, ?e jest to b??dny quest).
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1250
Reputacja: Geldern + 6
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Wyj?tkowo ochoczy niewolnik
Nazwa: Pod??aj za niewolnikiem do wilczej kopalni
Opis: ,,Wyj?tkowo'' ochoczy niewolnik mo?e zaprowadzi? nas do wilczej kopalni na pó?nocy. Niestety, droga jest ca?kiem d?uga, a po drodze natkniemy si? na bestie (np. na dziki i rozpruwacze), za? przy samej kopalni na stado wilków (trzeba je zabi?, aby wykona? powy?sze zadanie). Je?li nie chcemy ryzykowa? ?ycia niewolnika, to najlepiej wcze?niej oczy?ci? sobie drog? z bestii. 
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 po powiadomieniu Nemroka
Reputacja: Geldern + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Wyj?tkowo ochoczy niewolnik
Nazwa: Sprowad? wi?cej niewolników do wilczej kopalni
Opis: Po tym, kiedy dotrzemy z niewolnikiem do wilczej kopalni (opisane powy?ej), trzeba b?dzie sprowadzi? do niej wi?cej niewolników. W kopalni w Geldern s? ch?tni niewolnicy do pracy (nale?y popyta? tych ochoczych). 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Geldern + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Nemrok
Nazwa: Przynie? Nemrokowi artefakt z ruin na pó?nocy
Opis: Nemrok chce, ?eby?my mu przynie?li artefakt z ruin, które znajduj? si? daleko na pó?nocy. W?a?ciwie to ruiny s? bardziej na pó?nocnym zachodzie na wzgórzu, a artefakt, którego potrzebuje Nemrok, le?y na beczce i jest to ber?o cienia. Jednak, aby go zabra?, trzeba b?dzie pokona? cieniostwory przebywaj?ce w ruinach (chyba, ?e skorzystamy ze skradania, albo zabierzemy ber?o i szybko uciekniemy). Poza tym, po drodze do ruin natkniemy si? na trzy trolle (mo?na je jednak omin??).
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2000, dodatkowo po powrocie do Nemroka + 1000
Reputacja: Geldern + 6
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Dawson
Nazwa: Zabij najemnika Ivana
Opis: Ivan to zbuntowany najemnik, który wstrzyna rozróby na terenie Geldern i zabija w?asnych ludzi. Naszym zadaniem jest go powstrzyma?, czyli zabi?. Ivan przebywa ze swoj? grup? na pó?noc od miasta na stromym wzniesieniu. Je?li nie chcemy tam i?? sami, to mo?emy wykorzysta? do pomocy Gembaka (zadanie ,,Gembak chce da? nauczk? Ivanowi, zbuntowanemu najemnikowi'' opisane dalej).
Nagroda: 10 z?otych samorodków - od Dawsona i 3 mikstury lecznicze - od Mariusa
Do?wiadczenie: + 2000, dodatkowo + 500 od Dawsona, Gembaka i Mariusa
Reputacja: Orkowie + 2, Geldern + 8
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Dawson
Nazwa: Pomów z Samuelem o zniszczonej kopalni
Opis: Musimy uda? si? do przywódcy najemników, Samuela w Geldern i powiadomi? go o zniszczonej kopalni przez najemnika Ivana.
Nagroda: 500 szt. z?ota - od Samuela i 10 z?otych samorodków - od Dawsona
Do?wiadczenie: + 1750, dodatkowo + 500 po powrocie do Dawsona
Reputacja: Geldern + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Samuel
Nazwa: Otwórz kopalni? na pó?nocy Geldern i zabij szkodniki
Opis: Nale?y uda? si? do kopalni na pó?nocny wschód od miasta i zlikwidowa? wszystkie tamtejsze pe?zacze.
Nagroda: 300 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 1000 po zg?oszeniu si? do Samuela
Reputacja: Geldern + 6
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Mirzo
Nazwa: Sekret Mirza, kupca Assasinów
Opis: Mirzo czerpie zyski z artefaktów, które zdobywa w tajemniczy sposób. Sekret Mirza odkryjemy, kiedy udamy si? do opuszczonej kopalni na po?udniowy zachód od miasta. Wtedy oka?e si?, ?e Mazin, brat kupca, szuka dla niego artefaktów, a orkowie nie maj? o niczym poj?cia.
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Geldern + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Mirzo
Nazwa: Powiedz orkom o opuszczonej kopalni na pó?nocy
Opis: Po tym, jak ju? odkryjemy sekret Mirza (opisane powy?ej), b?dziemy mogli donie? o wszystkim orkom. Konkretnie, to nale?y uda? si? do Nemroka.
Nagroda: 500 szt. z?ota - od Nemroka i 200 szt. z?ota - od Agenaka (po wygraniu walk na arenie)
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 poinformowaniu Agenaka (po wygraniu walk na arenie)
Reputacja: Geldern + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Agenak
Nazwa: Daj Mirzo nauczk?
Opis: Po wygraniu wszystkich walk na arenie (opisane ni?ej), Agenak zleci nam pobicie Mirza. Pójd?my do assasyna i dajmy mu wycisk (nikt do bójki si? nie przy??czy).
Nagroda: 500 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo po zg?oszeniu si? do Agenaka + 500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Agenak
Nazwa: Pokonaj Dimitara na arenie
Opis: Pierwszym naszym przeciwnikiem jest najemnik Dimitar. Pokonamy go bez trudu.
Nagroda: Kamienna tablica (zwi?ksza prastar? wiedz? o 5 pkt)
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo po zg?oszeniu si? do Agenaka + 500
Reputacja: Geldern + 6
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Agenak
Nazwa: Pokonaj Gembaka na arenie
Opis: Drugi przeciwnik to ork, Gembak. Tak?e sobie spokojnie z nim poradzimy.
Nagroda: Sfatygowana kamienna tablica (zwi?ksza prastar? wiedz? o 10 pkt)
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 po zg?oszeniu si? do Agenaka
Reputacja: Geldern + 6
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Agenak
Nazwa: Pokonaj Kulaka na arenie
Opis: Kulak to mistrz areny i jest on ostatnim przeciwnikiem, z którym musimy si? zmierzy?. Tak jak pozostali - nie sprawi problemów w walce.
Nagroda: Pier?cie? (zwi?ksza si?? o 5 pkt) 
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 po zg?oszeniu si? do Agenaka
Reputacja: Geldern + 6
Atrybuty: Si?a + 1


Zleceniodawca: Gembak
Nazwa: Gembak chce da? nauczk? Ivanowi, zbuntowanemu najemnikowi
Opis: Kiedy wygramy walk? na arenie z Gembakiem, b?dzie on chcia? da? nauczk? najemnikowi Ivanowi (zadanie to zwi?zane jest z quest'em ,,Zabij najemnika Ivana'' zlecanym przez Dawsona, który zosta? opisany wcze?niej). Ork zaprowadzi nas na miejsce i podczas walki wcale nie musimy na niego uwa?a?, bo radzi sobie ?wietnie. 
Nagroda: Brak
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Geldern + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Hamil
Nazwa: Hamil, zuchwa?y handlarz artefaktami w?ród niewolników
Opis: Hamil okrada orków z artefaktów. Kiedy doniesiemy o tym Nemrokowi, ten powie nam, ?e za ca?? spraw? musi sta? jeden z miejskich alchemików. Osob?, która kaza?a Hamilowi kra??, jest Peratur i potwierdzi to tylko, kiedy go oto zapytamy. Zaraz po tym nale?y z powrotem wróci? do Nemroka i go o tym powiadomi?. 
Nagroda: 300 szt. z?ota - od Nemroka
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 po powiadomieniu Nemroka
Reputacja: Geldern + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Jared
Nazwa: Siedem staro?ytnych pier?cieni alchemików
Opis: Jared chce wej?? w posiadanie siedmiu staro?ytnych pier?cieni alchemików. Pier?cienie znajduj? si? w ró?nych domach w mie?cie. Pierwszy jest w domu Gunocka, drugi w domu Renwika, trzeci w kwaterze najemników, czwarty w kwaterze szamanów, pi?ty w domu Mariusa, szósty w domu Peratura, a ostatni w budynku z kosztowno?ciami, który jest pilnowany przez dwóch orków. Peratur i orkowie pilnuj?cy budynku zareaguj? na kradzie?, wi?c b?dziemy musieli ukra?? pier?cienie tak, ?eby oni tego nie zauwa?yli. Natomiast pozosta?e pier?cienie b?dziemy mogli spokojnie zabra? przy ?wiadkach, bo nie zostaniemy zaatakowani ani oskar?eni o kradzie?.
Nagroda: 3000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo po zwróceniu pier?cieni Jaredowi + 1000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Kradzie? + 1


Zleceniodawca: Jared
Nazwa: Jared, sprzedawca artefaktów, chce pozna? Laresa
Opis: Jared chcia?by pozna? naszego znajomego, Laresa. Lares kr?ci si? po mie?cie w t? i z powrotem, wi?c wystarczy si? tylko rozejrze? i przekaza? zaproszenie Jareda.
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1000, dodatkowo + 500 od Jareda
Reputacja: Geldern + 2
Atrybuty: Kradzie? + 1


Zleceniodawca: Lares
Nazwa: Z?ote talerze dla Laresa
Opis: W ?wi?tyni znajduje si? 6 z?otych talerzy. Lares chcia?by je wszystkie zdoby?. Pierwsze co trzeba zrobi?, to dosta? si? do ?wi?tyni (potrzebna jest reputacja na poziomie 75%), ale za kradzie? talerzy najlepiej zabra? si? w nocy. Jeden talerz znajduje si? w pomieszczeniu Groka, a pozosta?e w pomieszczeniu szamanów. Orkowie patroluj? obydwa pomieszczenia, ale nie b?d? wielkim utrudnieniem, je?li chodzi o kradzie? talerzy ((wygl?daj? one jak z?ote puchary, ale s? odpowiednio podpisane) z pomieszczenia szamanów, gdy? wystarczy poczeka?, a? nikogo nie b?dzie w pobli?u i zwin?? owe talerze. Natomiast ten jeden talerz z pomieszczenia Groka b?dzie bardzo ci??ko zabra?, poniewa? przewija si? tam sporo orków i nie ma za bardzo okazji, ?eby go wzi??. W tym wypadku u?ytecznym czarem mo?e okaza? si? sen, ale trzeba go umiej?tnie wykorzysta? na orkach. Ewentualnie mo?emy poczeka? z tym zadaniem do wyzwolenia miasta (o ile nie wspó?pracujemy z orkami), a wtedy spokojnie b?dziemy mogli zabra? sobie talerze.
Nagroda: 10000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Brak
Atrybuty: Kradzie? + 2


Zleceniodawca: Grimboll
Nazwa: Przynie? szamanowi Grimbollowi troch? siarki
Opis: Grimboll potrzebuje pi?ciu kawa?ków siarki. Zapewne mamy tyle przy sobie (jak nie, to znajdziemy je w pobliskich kopalniach), wi?c wystarczy mu je da?.
Nagroda: Mikstura lecznicza
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Geldern + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Renwik
Nazwa: Dostarcz Renwikowi rzadk? ro?lin?, szczaw królewski
Opis: Renwik, to nieco niezrównowa?ony cz?owiek, który zleca nam dostarczenie mu szczawiu królewskiego. Je?li nie mamy, to wystarczy wyj?? po?udniow? bram? miasta i skr?ci? troch? w lewo, a znajdziemy szczaw. Wi?cej ro?lin mo?na znale?? przy opuszczonej kopalni na po?udniu, lub w pobli?u obozu bandytów na pó?noc od miasta (tam, gdzie przebywa najemnik Ivan). 
Nagroda: 3 mikstury lecznicze
Do?wiadczenie: + 1000
Reputacja: Geldern + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Gunock
Nazwa: Gunock, leniwy ork
Opis: Gunock mia? si? zaj?? poszukiwaniem druida Torna, ale jak dot?d jeszcze nic w tej sprawie nie zrobi?. O lenistwie orka, nale?y powiedzie? przywódcy miasta, szamanowi Grokowi (aby si? do niego dosta?, potrzebna jest reputacja na poziomie 75%). Oczywi?cie, Gunock nie b?dzie zadowolony i nas zaatakuje.
Nagroda: 200 szt. z?ota - od Groka
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Gunock
Nazwa: Zabij druida Torna
Opis: Na po?udnie od Geldern przybywa grupa go?ców le?nych, którym przewodzi druid Torn. Naszym celem jest zabicie Torna.
Nagroda: 300 szt. z?ota - od Gunocka i 5 mikstur many - od Groka
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 500 od Gunocka i Groka
Reputacja: Orkowie + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Sulfock
Nazwa: Zabij z?bacze przy kopalni siarki
Opis: Z?bacze, które nale?y zlikwidowa?, przebywaj? w pobli?u kopalni. Jest ich ca?kiem sporo, wi?c lepiej nie wdawa? si? w walk? ze wszystkimi naraz.
Nagroda: 9 bry?ek siarki
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 1000 od Sulfocka
Reputacja: Geldern + 6
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Grok
Nazwa: Poznaj sekret druida Runaka
Opis: Naszym zadaniem jest zdobycie kamienia druida Runaka, który obozuje z go?cami le?nymi daleko na pó?nocny zachód od Geldern (w?a?ciwie to ju? jest na samym ko?cu mapy). S? dwa sposoby na zdobycie kamienia cieniostwora: zabicie Runaka (zadanie ,,Zabij druida Runaka'' opisane ni?ej) i zabranie kamienia, lub wykonanie jego zlecenia (zadanie ,,Zabij wodza po?udniowej grupy poszukuj?cej druidów'' opisane ni?ej), dzi?ki czemu wtedy Runak sam nam odda kamie?. Kamie? nale?y przekaza? Grokowi.
Nagroda: 1000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 2000
Reputacja: Orkowie + 2
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Grok
Nazwa: Znajd? grup? poszukuj?c? druidów
Opis: Grok wys?a? na pó?noc grup? orków, która mia?a odszuka? go?ców le?nych pod przywództwem druida Runaka. Ballock i jego ?owcy, przybywaj? daleko na pó?nocnym zachodzie, tu? nad obozem go?ców le?nych.
Nagroda: 200 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 500 po powrocie do Groka
Reputacja: Brak
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Ballock
Nazwa: Zabij druida Runaka
Opis: Trzeba uda? si? do obozu go?ców le?nych (s? tu? pod obozem orków) i zabi? druida Runaka.
Nagroda: 300 szt. z?ota - od Ballocka i 5 mikstur many - od Groka
Do?wiadczenie: + 2500, dodatkowo + 500 poinformowaniu Ballocka i + 1000 poinformowaniu Groka
Reputacja: Orkowie + 4, Geldern + 4
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Runak
Nazwa: Zabij orków wys?anych z Geldern z misj? zabicia druidów
Opis: Runak zleca, ?eby?my zlikwidowali orków, którzy przybyli go zabi?. Udajemy si? do obozu orków tu? nad obozem go?ców le?nych i wykonujemy otrzymane zlecenie.
Nagroda: 3 mikstury many
Do?wiadczenie: + 1500, dodatkowo + 1000 po zg?oszeniu si? do Runaka
Reputacja: Go?cy Le?ni + 10
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Runak
Nazwa: Zabij wodza po?udniowej grupy poszukuj?cej druidów
Opis: Oprócz ekipy orków wys?anych z misj? zabicia Runaka, Grok wys?a? tak?e drug? ekip? pod wodz? Gunocka, która mia?a odnale?? i zlikwidowa? innego druida - Torna. Runak chce, by?my zabili Gunocka. Gunock przebywa w mie?cie, ale musimy go zwabi? za miasto i tam go zabi? - inaczej orkowie nas zaatakuj?.
Nagroda: Druidzki kamie? cieniostwora
Do?wiadczenie: + 2000, dodatkowo + 500 poinformowaniu Runaka
Reputacja: Go?cy Le?ni + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Grok
Nazwa: Szaman Grok chce zdoby? wszystkie ogniste puchary
Opis: 12 ognistych pucharów (zadanie ,,Odszukaj wszystkie ogniste puchary Magów Ognia'' opisane w g?ównych misjach), które chc? zdoby? Magowie Ognia, chc? tak?e otrzyma? orkowie. Kiedy zdecydujemy si? na wspó?prac? z orkami, odnalezione wszystkie przez nas ogniste puchary, nale?y odda? Grokowi.
Nagroda: 10000 szt. z?ota
Do?wiadczenie: + 10000
Reputacja: Orkowie + 7
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Torn
Nazwa: Ludzie z Geldern i kamie? druidów
Opis: Druid Torn posiada kamie? z?bacza. Przeka?e nam go, je?li przekonamy do walki z orkami ludzi w Geldern. W tym celu, nale?y zg?osi? si? do, Maga Ognia, Mariusa, który przebywa w mie?cie. Ale zanim zgodzi si? nam pomóc, b?dziemy musieli dosta? si? do ?wi?tyni i porozmawia? z Grokiem (wymaga reputacja 75%).
Nagroda: Druidzki kamie? z?bacza
Do?wiadczenie: + 1500
Reputacja: Go?cy Le?ni + 15
Atrybuty: Brak


Zleceniodawca: Marius
Nazwa: Przep?d? orków z Geldern
Opis: Naszym celem, jest wyp?dzi? orków z Geldern. Udzia? w tym przedsi?wzi?ciu we?mie, Mag Ognia, Marius (trzeba pierw uzyska? 75% reputacji i porozmawia? z Grokiem) i nasz stary znajomy, Lares. Niestety, Geldern jest jedynym miastem, w którym przebywa tak wielu orkowych szamanów (jest ich w sumie sze?ciu). Istnieje jednak szansa, ?eby ich ju? wyeliminowa? przed wyzwoleniem miasta, ale trzeba umie? og?usza? wroga. Najpierw idziemy do budynku w po?udniowo zachodniej cz??ci miasta, og?uszamy stra?ników i szamanów, a nast?pnie dobijamy tych ostatnich. Pó?niej idziemy do kwatery szamanów w ?wi?tyni i kiedy nie b?dzie w pobli?u orkowych patrolów (troch? trudno wyczeka? na dobry moment), zabijamy szamanów og?uszaj?c ich wcze?niej. Teraz ju? tylko wystarczy wyko?czy? Groka, a sprawa szamanów zostanie rozwi?zana. Oczywi?cie, pozostaje jeszcze kwestia pozosta?ych orków oraz najemników, których jest ca?kiem sporo, ale z nimi powinni?my sobie poradzi?. Zw?aszcza, ?e mo?emy liczy? na pomoc Mariusa (jako mag jest bardzo przydatny) i Laresa (te? ca?kiem nie?le sobie radzi).
Nagroda: 10 mikstur many
Do?wiadczenie: + 7500, dodatkowo + 1000 poinformowaniu Mariusa, Torna i Laresa
Reputacja: Buntownicy + 5
Atrybuty: Brak

Strona 1 Strona 2 Strona 3