Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
Fauna i flora
Bestiariusz
Przedmioty
Pomoc
Kody
Ciekawostki
Obsada Polskiej wersji
Pierwsze wrażenie
Galeria
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Fauna i flora
napisał: Pienik, dnia 19.10.2011 18:40

Świat jest w 100% przygotowywany ręcznie, a nie generowany przez silnik gry. Świat jest większy niż w Risen, mniej więcej o wielkości świata z Gothic 3 (ale większość terenu to morze). Mamy do czynienia z piratami i ich klimatem. W grze nie pojawią się dzieci. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że w grze pojawi się zamtuz. Będą toalety (latryny). Istnieje kilka wysp (do porównania w Risen jest tylko Faranga), każda wyspa będzie od 1/3, 2/3 wielkości lub równoważne wielkością do Farangi. Podróżowanie między wyspami będzie odbywać się statkami. Wyspy maja różne klimaty i środowiska. Prawdopodobnie będzie istniało coś na zasadzie teleportów. Łodzie wiosłowe będą zlokalizowane w strategicznych punktach wzdłuż wybrzeża i konieczne jest znalezienie co najmniej dwóch (podróżowanie od jednej łodzi do drugiej).

Potwory występujące w grze to zarówno prawdziwe gatunki zwierząt ale też i wymyślone przez Piranha Bytes stwory. Niektóre zwierzęta są straszne i niezwykłe. Będzie kilka nowych małych potworków. Spotkamy ponownie gnomy, niektóre mogą nawet być przyjazne. Będą występować padlinożercy. Oprócz fantastycznych zwierząt, będą występować małpy, dziki, itp. Wody są zamieszkane przez różne stworzenia morskie, atakujące statki. Wszystkie zwierzęta mogą być zabijane. Na wyspach znajdują się duże miasta, które będą w pełni dostępne pod koniec gry.