Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów. |
Biuletyn
Top czytane
|
|
|
Fauna i flora
napisał: Pienik, dnia 19.10.2011 18:40
|
Świat jest w 100% przygotowywany ręcznie, a nie generowany przez silnik gry. Świat jest większy niż w Risen, mniej więcej o wielkości świata z Gothic 3 (ale większość terenu to morze). Mamy do czynienia z piratami i ich klimatem. W grze nie pojawią się dzieci. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że w grze pojawi się zamtuz. Będą toalety (latryny). Istnieje kilka wysp (do porównania w Risen jest tylko Faranga), każda wyspa będzie od 1/3, 2/3 wielkości lub równoważne wielkością do Farangi. Podróżowanie między wyspami będzie odbywać się statkami. Wyspy maja różne klimaty i środowiska. Prawdopodobnie będzie istniało coś na zasadzie teleportów. Łodzie wiosłowe będą zlokalizowane w strategicznych punktach wzdłuż wybrzeża i konieczne jest znalezienie co najmniej dwóch (podróżowanie od jednej łodzi do drugiej). Potwory występujące w grze to zarówno prawdziwe gatunki zwierząt ale też i wymyślone przez Piranha Bytes stwory. Niektóre zwierzęta są straszne i niezwykłe. Będzie kilka nowych małych potworków. Spotkamy ponownie gnomy, niektóre mogą nawet być przyjazne. Będą występować padlinożercy. Oprócz fantastycznych zwierząt, będą występować małpy, dziki, itp. Wody są zamieszkane przez różne stworzenia morskie, atakujące statki. Wszystkie zwierzęta mogą być zabijane. Na wyspach znajdują się duże miasta, które będą w pełni dostępne pod koniec gry. |