Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
Strefa Multiplayer
Elisium
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

GameExe.pl - Twój portal fantasy! Witamy na Gothicpedii! Lista najlepszych gier w sieci Poki.pl Konwent Gier Terenowych

Witaj w Tawernie Gothic
Szukasz pomocy w przejściu gry z serii Gothic lub Risen? W takim razie dobrze trafiłeś. Zajrzyj do menu naszej Tawerny. Znajdziesz u nas odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Gdybyś należał do kolekcjonerów (wiesz, tych zbieraczy grafik i tapet), możesz odwiedzić naszą galerię. Na pewno znajdziesz tam coś dla siebie, co idealnie ozdobi Twój pulpit. Jeśli szukasz sobie podobnych, tych, których zafascynowały gry z serii Gothic, to nie ma lepszego miejsca do rozmów w niebie u Innosa ani tu pośród śmiertelnych na ziemi, jak nasze forum dyskusyjne. I jeszcze jedno - uważaj na siebie.

"Gothic: Edycja Rozszerzona 1.4" wydany!
napisał: Nocturn, dnia 04.04.2015 13:02

Gothic: Edycja Rozszerzona 1.4 jest nową wersją stworzonego przez Revocery Team rozszerzenia do pierwszej części przygód Bezimiennego. Modyfikacja nie tylko uzupełnia wątki porzucone przez twórców gry, ale wprowadza również wiele nowości.

 

Modyfikacja oferuje:

  • ponad setkę zadań pobocznych i głównych
  • nową gildię: Bandyta
  • możliwość zostania Kretem lub Kopaczem
  • nowe sposoby przyjęcia do obozów
  • możliwość zostania Guru
  • ciekawe miejsca w Kolonii: obóz łowców orków, myśliwych, Strażników Starej Kopalni
  • wiele wydarzeń fabularnych: spotkanie czterech przyjaciół, bunt Zbieraczy, zatargi o Opuszczoną Kopalnię
  • zadania różnego typu: poszukiwanie przedmiotów, kombinowanie z dialogami, naprawianie palisady i inne
  • nowe tekstury otoczenia
  • nowe tekstury menu i interfejsu
  • umiejętność alchemii i warzenie mikstur
  • umiejętność górnictwa i wydobycia rudy i złota
  • gotowanie
  • nowe umiejętności łowieckie (pozyskiwanie sadła kretoszczura, mięsa gadów i inne)
  • możliwość modlitwy do bogów i proszenia ich o łaski
  • palenie różnych rodzajów tytoniu w fajce wodnej
  • usprawnione smażenie mięsa na patelni (kilka sztuk naraz)
  • Carnage Graphic Patch

 

> Temat poświęcony modyfikacji
> Pobierz "Gothic: Edycja Rozszerzona 1.4"
> Strona twórców modyfikacji

Modyfikacja "Kyrus" spolszczona!
napisał: Nocturn, dnia 04.04.2015 00:23

Kyrus jest stosunkowo niewielką modyfikacją przeznaczoną do drugiej części gry. Początkowo modyfikacja była dostępna tylko w wersji niemieckojęzycznej, jednak dzięki pracy grupy Recovery Team gracze mają możliwość zagrania w jej spolszczoną wersję.

 

Opis fabuły:
Historia modyfikacji rozgrywa się na Kyrus, małej wysepce nieopodal Wschodniego Archipelagu. Wcielasz się w syna, a zarazem ucznia miejscowego kowala - Kerrosa. Twoja matka (żona Kerrosa) została złapana na zwykłej kradzieży i musiała zginąć. Za jej śmierć obwiniasz księcia Gregoriusa.

 

Modyfikacja oferuje:

  • zupełnie nowy świat
  • kilka nowych przedmiotów
  • dwa nowe potwory
  • bronie rzucane
  • kilka nowych tekstur
  • około trzy godziny gry

 

> Temat poświęcony modyfikacji
> Download

Modyfikacja "Karaiby" spolszczona!
napisał: Nocturn, dnia 03.04.2015 23:56

 

Karaiby – tak brzmi nazwa spolszczonej modyfikacji Karibik, która ujrzała światło dzienne pod koniec 2009 roku. Warto też dodać, że jej autorem jest modder niemieckiego pochodzenia - Kurzer. Polonizacji modyfikacji podjął się Quasch z pomocą członków Drużyny Spolszczenia.

 

Opis fabuły:
Naszym bohaterem jest pewien mieszczanin z Khorinis. Sytuacja tam zaostrza się z dnia na dzień, dlatego postanawia on opuścić wyspę. Zamierza udać się na kontynent, spodziewając się przy tym lepszego życia. Często przyglądał się portowi, jak piraci trzymają się małej plaży i prowadzą handel z osiadłymi mieszkańcami. W ten sposób nasz bohater pewnego dnia bierze trochę prowiantu, swój kij i wypływa. W końcu o zmierzchu pojawił się na horyzoncie mały okręt. Nasz bohater rozpoznaje flagę piracką, w którą powiewał wiatr: "Tak, to muszą być piraci!". I tak też właśnie było. Sakiewka ze złotem zmieniła swojego właściciela, rozpoczęła się podróż. Dlaczego pirat chce tak mało za przeprawę, skoro opiekuje się naszymi chłopcami? Naiwny bohater oczywiście o tym nie wie, ale patrząc wstecz na pewno będzie żałować. Podczas przeprawy stara się dokładniej poznać pirata. Nazywa się Jack... Jack? Nasz bohater już gdzieś słyszał to imię... ale gdzie? Po pewnym czasie zapomina o swoich myślach i zasypia. Po straszliwym krzyku nasz bohater wreszcie budzi się w przedpołudnie. "Wstawać! Jesteśmy!" - krzyknął mu Jack do ucha. Pełen oczekiwań nasz bohater wzniósł się, wyskoczył z łodzi i gnał do plaży przez ostatnie kilka metrów wody. Z każdym krokiem było coraz bardziej jasne, że to nie może być kontynent. Wręcz przeciwnie, wyspa ta nie była jakoś szczególnie duża. Zastanowiło to naszego bohatera; popędził do Jacka i mu o tym powiedział... Co się teraz stanie? Znajdź to w modyfikacji i napisz swoją własną historię!

 

Modyfikacja oferuje:

  • 58 zadań
  • wiele nowych przedmiotów
  • intro i outro
  • około stu postaci
  • ester eggi
  • respawn potworów
  • pięć nowych światów
  • siedem nakryć głowy
  • pełny niemiecki dubbing
  • i wiele więcej

 

> Temat poświęcony modyfikacji
> Pobierz "Karaiby"
> Strona Drużyny Spolszczenia

"Gothic: Content Mod" wydany!
napisał: Nocturn, dnia 03.04.2015 23:46

 

Gothic: Content Mod jest sporą modyfikacją urozmaicającą pierwszą cześć przygód Bezimiennego. Powstała ona dzięki pracy grupy Recovery Team, w skład której wchodzili wówczas również członkowie grup modderskich White&Red Group oraz Drużyny Spolszczenia. Głównym założeniem modyfikacji było wprowadzenie szeregu zmian i innowacji w dobrze znanej wszystkim graczom Kolonii Karnej.

 

Zmiany obejmują przede wszystkim:

  • poprawione tekstury Kolonii Karnej
  • około 50 nowych zadań
  • legendarne spotkanie przyjaciół w szóstym rozdziale
  • obóz myśliwych znajdujący się pomiędzy Starym a Nowym Obozem
  • Szkodniki z obozu Quentina nie atakują nas, jeżeli jesteśmy członkami Nowego Obozu lub Bractwa Śniącego
  • obóz przed Starą Kopalnią
  • możliwość wejścia do Opuszczonej Kopalni (związana z fabułą obozu Quentina)
  • alchemia jako nowa dwupoziomowa umiejętność
  • rozbudowane gotowanie
  • możliwość smażenia kilku sztuk mięsa na patelni
  • rozbudowana informacja o otrzymywanym doświadczeniu
  • oraz kilka innych tajemnic

 

 

> Temat poświęcony modyfikacji
> Pobierz "Content Mod"
> Pobierz patch 1.01

Larp Gothic na Konwencie Gier Terenowych
napisał: Devristus, dnia 02.04.2015 20:36

Rok 2015 dla fanów serii Gothic jest pełen niespodzianek i wielkich wrażeń, dlatego odkryliśmy dla was jedną z nich. Mamy zaszczyt zaprosić was do udziału w Konwencie Gier Terenowych – Orkon, na którym będziecie mogli uczestniczyć w 10 różnych larpach. Zapewne zadaliście sobie pytanie: no dobrze, ale co ma to wspólnego z Gothiciem? Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta - wśród tych 10 larpów tylko jeden przykuł nasz wzrok na więcej niż kilka minut, a jego nazwa brzmi Gothic. Czytając informacje o nim dowiadujemy się, że klimat utrzymany będzie w atmosferze kolonii karnej pod magiczną barierą. Jednakże więcej na ten temat przedstawi wam filmik stworzony przez pomysłodawców larpa:

Napomknęliśmy już o pomysłodawcach larpa, ale nie przedstawiliśmy ich. Dlatego teraz naprawiamy ten błąd. Twórcami larpa Gothic na  Konwencie Gier Terenowych Orkon są Maciej "Książę" Antkiewicz, Piotr "Krokiet" Krokosz, Michał "Samalai" Ladra i Rafał "Mefi" Matraszek. Z tego miejsca chcielibyśmy pogratulować i podziękować im za przygotowanie takiej gratki dla wszystkich fanów Gothica w Polsce, jak i poza nią. Dobra robota chłopaki!
Z podstawowych informacji. Orkon odbędzie się 11-25 lipca na terenach Fundacji Elementarz, zaś sam larp Gothic rozpocznie się w dniu 17 lipca. Kwota akredytacji jest zmienna w zależności od terminu, więc najtaniej zapłacimy 120 zł ,a najdrożej 200 zł. Jednakże twórcy Orkonu mają także ofertę dla osób, które chcą przyjechać na jeden dzień – wtedy koszt akredytacji wynosi 20 zł. Po więcej informacji zapraszamy na nasze forum, stronę konwentu oraz larpa, jak i na fanpage.

 

> Strona główna Orkonu

> Strona główna larpa Gothic

 

 

Skomentuj


Strony: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176]