Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Ultradesk – nowa polska marka gamingowa
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

GameExe.pl - Twój portal fantasy! Witamy na Gothicpedii! Lista najlepszych gier w sieci Poki.pl Konwent Gier Terenowych Serwer Elisium Tawerna Gothic

Witaj w Tawernie Gothic
Szukasz pomocy w przejściu gry z serii Gothic lub Risen? W takim razie dobrze trafiłeś. Zajrzyj do menu naszej Tawerny. Znajdziesz u nas odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Gdybyś należał do kolekcjonerów (wiesz, tych zbieraczy grafik i tapet), możesz odwiedzić naszą galerię. Na pewno znajdziesz tam coś dla siebie, co idealnie ozdobi Twój pulpit. Jeśli szukasz sobie podobnych, tych, których zafascynowały gry z serii Gothic, to nie ma lepszego miejsca do rozmów w niebie u Innosa ani tu pośród śmiertelnych na ziemi, jak nasze forum dyskusyjne. I jeszcze jedno - uważaj na siebie.

Fabu?a i dialogi w Arcanii przet?umaczone!
napisał: Robben, dnia 24.01.2010 20:58
Jak si? okazuje, nie tylko soundtrack do Arcanii zosta? uko?czony. Firma T57, która jest odpowiedzialna za lokalizacj? gier, og?osi?a na swojej stronie, ?e Arcania: A Gothic Tale zosta?a przet?umaczona z j?zyka niemieckiego na angielski do ostatniego rozdzia?u. A to oznacza, ?e historia, zadania i dialogi w grze s? ju? sko?czone i ostatecznie ustalone. Najprawdopodobniej Arcania b?dzie liczy?a 4 rozdzia?y, bo o tylu w?a?nie jest wzmianka na stronie firmy T57.

Na pewno cieszy fakt, ?e T57 jest drug?, bardzo dobr? i znan? firm?, która bierze udzia? w procesie tworzenia Arcanii. Oby wi?c wysz?o jej to jak najbardziej na dobre.

> Wie?ci na stronie teamfiftyseven.com
Soundtrack do Arcanii uko?czony
napisał: Robben, dnia 22.01.2010 19:50
Kilka dni temu pojawi?a si? do?? nieoczekiwana wiadomo?? dotycz?ca najnowszej ods?ony Gothic. Otó? firma Dynamedion, która ju? cz?sto wspó?pracowa?a z JoWooD przy innych projektach, og?osi?a za po?rednictwem swojego konta na Facebook, i? soundtrack do Arcania: A Gothic Tale zosta? uko?czony. Firma ta tworzy?a wcze?niej ?cie?k? d?wi?kow? do takich gier, jak Speelforce, Sacred i Anno, a tak?e mia?a swój udzia? w tworzeniu oprawy d?wi?kowej dla Gothica 3.

Jak twierdzi jeden z cz?onków ekipy, styl audio w Arcanii ma by? taki klimatyczny, jaki by? do tej pory w serii Gothic, z tym ?e ma by? jeszcze bardziej ulepszony. W przypadku odg?osów dla bestii, ekipa nagra?a nawet ryki ró?nych zwierz?t (materia? wideo z nagrywania lwa mo?ecie zobaczy? klikaj?c na poni?szy link).

Miejmy nadziej?, ?e rzeczywi?cie oprawa audio w Arcanii oka?e si? tak dobra, jak mówi? jej twórcy.

> News na blogu Arcanii
> Nagranie lwa
Arcania nie b?dzie korzysta? z DirectX 11
napisał: Robben, dnia 22.01.2010 00:57
Serwis PCGamesHardware przeprowadzi? wywiad z Andreas\'em Speer, prezesem Spellbound na temat silnika Trinigy Vision Engine 7, z którego korzysta? b?dzie czwarta cze?? serii Gothic. Silnik ten jest jednym z pierwszych, który potrafi korzysta? z funkcji DirectX 11, ale Arcania jednak b?dzie wykorzystywa? tylko DirectX 9:

PCGH: Zostali?my poinformowani przez AMD i Trinigy, ?e Vision Engine 7 b?dzie rozszerzony do technologii DirectX 11, wspó?pracuj?cej z nowym systemem operacyjnym Windows 7. Czy DirectX 11 zostanie zintegrowany w Arcani?

Andreas Speer, Spellbound: Nie b?dziemy integrowa? DX11 w Arcani z kilku powodów.
Po pierwsze i najwa?niejsze, nasz produkt zostanie wydany ju? niebawem. Liczba graczy, którzy posiadaj? karty graficzne korzystaj?ce z DX11 jest niewielka. Wydanie Arcani jako gry opartej na DX11 uniemo?liwi?oby rozgrywk? wielu fanom.

Po drugie, nasza technologia renderingu zosta?a przystosowana do grania na systemach z DX9. W przysz?o?ci DX11 pozwoli nam na opracowanie nowych technologii, które nie by?yby tak dobrze dostosowane do DX9.

> Wywiad na pcgameshardware.com
Mroczne Tajemnice v2.0 opó?nione
napisał: Arthas, dnia 19.01.2010 14:23
Jak podaje oficjalna strona The Poziomkaz, Mroczne Tajemnice w wersji 2.0 wraz z dubbingiem uka?? si? nieco pó?niej ni? to z pocz?tku zak?adano. Z?o?y?y si? na to dwa powody, lecz jak zapewniaj? twórcy modyfikacji, wkrótce prace rusz? na nowo i niebawem powinni?my si? doczeka? finalnej wersji.

> News na stronie The Poziomkaz
Arcania vs. Two Worlds II
napisał: Robben, dnia 16.01.2010 20:14
Jaki? czas temu na niemieckiej stronie magazynu PC Games opublikowano screeny porównuj?ce Gothica 4 (Arcania: A Gothic Tale) z Risenem. Dzisiaj z kolei pojawi?o si? kolejne porównanie, tym razem najnowszego dzie?a Speelbound z produkcj? Reality Pump Studios, czyli Two Worlds II. Obie gry na przedstawionych screenach prezentuj? si? bardzo interesuj?co, jednak sami oce?cie, która z nich, wed?ug Was, wygl?da lepiej.

> Arcania vs. Two Worlds II

Strony: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176]