Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
Strefa Multiplayer
Elisium
O grze
O grze
Wstęp
Bagienne ziele
Bezimienny
Bogowie
Czerwona Latarnia
Farmy
Frakcje
Górnicza Dolina
Khorinis
Lokacje
Magowie Ognia
Przełęcz
Tereny Khorinis
Xardas
Bestiariusz
Orkowie
Potwory
Smoki
Przedmioty
Bronie
Czary
Mikstury
Oko Innosa
Rośliny
Zbroje
Pomoc
Bonusy
Gildia Złodziei
Nauczyciele
Poszukiwacze
Solucja
Sprzedawcy
Umiejętności
Zadania
Załoga
Kody
Konsola
Ciekawostki
Piranha Bytes
Zapowiedź z 2006 roku
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

GameExe.pl - Twój portal fantasy! Witamy na Gothicpedii! Lista najlepszych gier w sieci Poki.pl Konwent Gier Terenowych

Czerwona Latarnia
napisał: BeziJuve, dnia 08.04.2011 21:29

G?ówne wej?cie

Witaj wędrowcze. Stoisz właśnie przed perłą Khorinis, czyli najcudowniejszym zamtuzem w całej Myrtanie. Nie ważne co zamierzasz, zdążysz zrobić to później. Wejdź do środka i zapomnij o wszystkich problemach.

W przeszłości zawijali tu żeglarze z najdalszych krańców świata, ażeby tylko spędzić parę nocy pod Czerwoną Latarnią, teraz także Ty możesz dostąpić tego zaszczytu.

Jeśli jeszcze nie byłeś w domu uciech, to koniecznie udaj się do portu, Czerwona Latarnia znajduję się na przeciwko karczmy. A zresztą wystarczy spojrzeć na mapę:

Mapa

Teraz parę słów odnośnie samego budynku. Ogromny drewniany dom z wielkim holem. Na piętro, gdzie znajdują się trzy pomieszczenia prowadzą schody, a na uboczu znajduję się pokój gospodarza.

Wnetrze

Pierwsza istotna sprawa, czyli dziewki, gdyż czym byłby przybytek bez swych dziewcząt. Nadja, Sonja i Vania, bo tak mają na imię te trzy rozpalone królowe nocy, tylko czekają żeby nadać nowe znaczenie Twojemu życiu. Za jedyne 50 złotych monet możesz spędzić noc z Nadją, najbardziej namiętnym kwiatem stworzonym przez Bogów. Chodzą słuchy, że jedna z dziewcząt, Lucia, uciekła z Czerwonej Latarni kradnąc złotą misę właściciela.

"Jeśli szukasz miłych słówek, to znajdź sobie babę i się z nią ożeń" - Sonja.

Jeśli chcesz się zabawić, to dobrze trafiłeś.

Dziewki

Interes należy do Bromora,

Bromor

i to właśnie do niego musimy się najpierw zgłosić, jeśli chcemy się zabawić. Posiada on własny pokój, do którego tylko on posiada klucz. W środku znajdziemy wiele cennych przedmiotów, między innymi 100 sztuk złota, srebrny puchar oraz dwa srebrne talerze.

Pokój

Przed budynkiem stoi odźwierny Borka, zaczepia on każdego napotkanego przechodnia zapraszając w progi budynku, wychwalając go przy tym we wszelkie możliwe sposoby. Po mieście chodzą także plotki o tym, że dorabia sobie na boku sprzedając bagienne ziele.

Borka