Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
Strefa Multiplayer
Elisium
Trzy najlepsze gry Gothic Online
O grze
O grze
Wstęp
Argaania
Bohater
Magia
Feshyr
System walki
Towarzysze
Orkowie
Rhobar
Ahn'Bael i Ahn'Nosiri
Bestiariusz
Potwory
Przedmioty
Pomoc
Interfejs
Kody
Ciekawostki
Zapowiedź z 2009 roku
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Kalendarz
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

GameExe.pl - Twój portal fantasy! Witamy na Gothicpedii! Lista najlepszych gier w sieci Poki.pl Konwent Gier Terenowych

Wstęp
napisał: Isentor, dnia 07.05.2011 14:44

Podczas swojej długiej i okrutnej wojny przeciwko hordom Orków najeżdających jego ziemie, król Rhobar II miał do czynienia z poważnym problemem: jego wojska były na wyczerpaniu, gdyż kończyły się cenne dostawy magicznej rudy do produkcji broni dla Paladynów – niezastąpionych i najpotężniejszych wojowników królewskiej armii. Na wyspie Khorinis znajdowały się całe pokłady kruszcu, a więc zostało tam ustanowione więzienie – Kolonia karna, które znalazło się pod magiczną kopułą stworzoną przez magów. Wszyscy złoczyńcy z Myrtany i okolic zostali tam zrzucani za najdrobniejsze przestępstwa, ponieważ Rhobar II potrzebował rudy w celu skutecznego przeciwstawiania się Orkom. Kilka tygodni później bezimienny więzień zniszczył magiczną barierę i pokonał potężnego sługę zła stojącego za całym zamieszaniem – Śniącego.
Heroes został pogrzebany w ruinach świątyni, w której pokonał demona, lecz za sprawą Xardasa ponownie przywrócono go do życia. Wkrótce potem zdołał zdobyć artefakt zwany Okiem Innosa i stanął do walki z jeszcze większym złem, ze smokami. Uporał się z wysłannikiem Beliara – Smokiem Ożywieńcem, który był sprawcą śmierci i zniszczenia. W międzyczasie brak rudy i ogromne straty w ludziach podczas wojny o Myrtanę zadecydowały o zwycięstwie zielonoskórych na ludźmi.

1

Gdy Bezimienny przypłynął na kontynent, niemal wszystkie miasta i tereny znajdowały się w rękach Orków, a tylko nieliczna grupa Rebeliantów stawiała opór w Vengardzie otoczonym ochronną barierą. Dowiedziawszy się, że wojna pomiędzy ludźmi a Orkami jest tylko jedną wielką grą prowadzoną przez Innosa i Beliara, bezimienny bohater postanowił ją zakończyć. Dzięki Nekromancie udało mu się wykonać niezbędne do zaprowadzenia pokoju zadania i wraz ze swoim mentorem miał nadzieję na szczęśliwy koniec.

2

Niespełna dwa lata później, podczas nieobecności bezimiennego bohatera, strach wojny i okrucieństwa ponownie ogarnął te ziemie. Gorn, stary przyjaciel Bezimiennego podburzył swe wojska ludzi w celu zaatakowania Thorusa, ówczesnego przywódcy Orków w Myrtanie. Bezimienny stoczył wówczas krótką, ale zwycięską walkę z Xardasem, który nie zgadzał się z nim w kilku kwestiach, krótko po tym powrócił do świata żywych i zjednoczył cały kraj dzięki swoim legendarnym umiejętnościom i wiedzy magicznej, a następnie koronował się na króla jako Rhobar III. Został on niekwestionowanym władcą zarówno Orków jak i ludzi.