Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
O grze
Bogowie
Bestiariusz
Przedmioty
Alchemia
Bronie
Czary
Kamienie teleportacyjne
Kowalstwo
Zbroje
Pomoc
Ciężkie skrzynie
Prastara wiedza
Zadania
Kody
Ciekawostki
Trine Games Studio
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

GameExe.pl - Twój portal fantasy! Witamy na Gothicpedii! Lista najlepszych gier w sieci Poki.pl Konwent Gier Terenowych Serwer Elisium Tawerna Gothic

Kowalstwo
napisał: Retsam, dnia 24.08.2011 19:02

1

Od kowalstwa w Zmierzchu Bogów zależy możliwość nauki umiejętności kowalskich dostępnych u nauczycieli. Pozwalają nam one na kucie lepszych broni przy kowadle, ostrzenie każdego rodzaju oręża przy osełce, a mogą nawet na stałe zwiększyć statystyki naszego pancerza.

Co prawda przepisów jest niewiele, ale możliwość wykonania broni własnoręcznie jest dużym urozmaiceniem dla gry. Dodatkowo każda broń wykonana przez nas ma na początku dodatkowe 10 punktów obrażeń i wymaga o 10 mniej atrybutu potrzebnego do jej użytkowania.

Kowalstwa uczymy się poprzez naukę u nauczycieli i czytanie pulpitów.

2

 

Projekty kowalskie

(kliknij na ikonę by wyświetlić recepturę)

3 Długi miecz   4 El Bastardo
5 Miecz dwuręczny   6 Miecz dwuręczny z rudy
7 Miecz mistrzowski   8 Miecz półtoraręczny
9 Miecz runiczny   10

Rubinowe Ostrze

11 Szeroki miecz    

 

 

 

Spis lokacji z księgami kowalskimi:

  1. Faring

    • #001 – Dom kowala Kendla na dziedzińcu.

  2. Geldern

    • #001 – W pomieszczeniu za kuźnią znajdującą się przy murach. Idąc od świątyni należy skręcić przy północnej bramie w lewo i iść wzdłuż murów.

  3. Trelis

    • #001 – W kuźni naprzeciwko mostu prowadzącego z dziedzińca do południowo-wschodniej części miasta.

    • #002 – W jaskini znajdującej się centralnie na zachód od północno-zachodniego wejścia do miasta.

  4. Vengard

    • #001 – W kuźni Isenfrieda położonej w pobliżu świątyni Innosa.