Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Gothic Remake
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
O grze
Wstęp
Argaania
Bohater
Magia
Feshyr
System walki
Towarzysze
Orkowie
Rhobar
Ahn'Bael i Ahn'Nosiri
Bestiariusz
Potwory
Przedmioty
Pomoc
Interfejs
Kody
Ciekawostki
Zapowiedź z 2009 roku
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Kalendarz
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Arcania - przegl?d w GameStar
napisał: Arthas, dnia 22.06.2009 11:42
Aktualny numer czasopisma GameStar z 08/2009 zawiera przegl?d informacji na temat Arcania: A Gothic Tale. Zgodnie z informacjami, produkcja znajduje si? w fazie wczesnej alfy. AI przeciwników i NPC nie zosta? jeszcze wdro?ony w rozgrywk?. Wszystkie obszary i obiekty s? puste. ?wiat gry zosta? podzielony na cztery wyspy: Argaan jako najwi?ksza wyspa, Feshyr jako ma?a wysepka po?o?ona na zachód od Argaan oraz tropikalne wyspy po?udniowe Korshaan i Torgaan. G?ówna wyspa podzielona b?dzie na czterna?cie obszarów. W czwartej cz??ci nie b?dzie miejsca na tereny pustynne i za?nie?one. Spotka? b?dzie mo?na czwórk? starych przyjació? Bezimiennego, b?dzie pi?? gildii: magowie, wojownicy, alchemicy, my?liwi oraz handlarze. Gra ma oferowa? oko?o 300 questów, z czego 60% b?dzie zadaniami g?ównymi, niezb?dymi do uko?czenia g?ównej fabu?y. Arcania powinna zaj?? przeci?tnemu graczowi ok. 30 godzin, natomiast osoby chc?ce po?wi?ci? si? zleceniom pobocznym b?d? potrzebowali 80-100 godz. System walki mo?e ulec zmianie, gdy? nie zosta?a jeszcze wprowadzona sztuczna inteligencja. GameStar uka?e si? w najbli?sz? ?rod?.

> Strona GameStar
← Wróć do listy