Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
O grze
O grze
Bogowie
Bestiariusz
Przedmioty
Alchemia
Bronie
Czary
Kamienie teleportacyjne
Kowalstwo
Zbroje
Pomoc
Ciężkie skrzynie
Prastara wiedza
Zadania
Kody
Ciekawostki
Trine Games Studio
Galeria
Artworki
Mapy
Screeny
Tapety
Forum dyskusyjne
Dyskusja o grze
Wątek główny i zadania
Porady dotyczące gry
Pomoc techniczna
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Zadania Cape Dun
napisał: Retsam, dnia 29.08.2011 23:07

Cape Dun

2


1
2 3
4 5 6
7 8 9


  1. Orkowy problem Matela

    • Zadanie zleca goniec leśny Martel. Znajduje się on w swoim obozie między Cape Dun a Monterą. Prosi nas o pomoc w pokonaniu bandy orków, która napada go w trakcie polowań. Po zaakceptowaniu zadania banda orków pojawi się zaraz koło obozu. Rozprawiamy się z nimi i wracamy do Martela po nagrodę.

    • Nagrody:

      • 500 doświadczenia

      • Łuk myśliwski+, Łuk d?bowy++, Nimrod+++ (można wybrać w zależności od wyuczonych przez nas umiejętności "Łucznik" oraz "Mistrz łucznictwa", ilością plusów oznaczyłem, który poziom umiejętności jest wymagany na który łuk)

  2. Pokonaj Beneta

    • Zadanie otrzymujemy od Tabora po wykonaniu "Pokonaj Gareya". I to zadanie niczym się nie różni od poprzednich dwóch. Wchodzimy na arenę i pokonujemy przeciwnika. Po wykonaniu zadania wracamy do Tabora po dodatkowe 4 mikstury lecznicze.

    • Nagrody:

      • 3000 doświadczenia

      • + 2 do siły

      • 4 mikstury lecznicze (po rozmowie z Taborem)

  3. Pokonaj Gareya

    • Zadanie otrzymujemy od Tabora po wykonaniu "Pokonaj Gusa". Zadanie identyczne do poprzedniego, pokonujemy przeciwnika na arenie i wracamy do orka po ostatnie zadanie.

    • Nagrody:

      • 2500 doświadczenia

      • + 1 do siły

      • Odblokowuje "Pokonaj Beneta"

  4. Pokonaj Gusa

    • Zadanie zleca nam ork Tabor. Naszym zadaniem jest pokonać na arenie Gusa. Zadanie jest proste, po pokonaniu naszego przeciwnika rozmawiamy ponownie z Taborem.

    • Nagrody:

      • 2000 doświadczenia

      • Odblokowuje "Pokonaj Gareya"

  5. Soma potrzebuje magicznej rudy

    • Zadanie otrzymujemy od kowala Somy w Cape Dun podczas wykonywania zadania "Kan potrzebuje ekwipunku". Mamy zdobyć dla niego 10 bryłek rudy. Możemy je znaleźć w rogach wielkiego magazynu w Cape Dun. Trzeba uważać tylko na straże bo będzie to uważane za kradzież. Z bryłkami wracamy do Somy i kończymy zadanie.

    • UWAGA! Muszą to być bryłki rudy z magazynu w innym wypadku nie będziemy mieć opcji dialogowej u Somy. Nawet w ekwipunku ta ruda jest w oddzielnej kupce.

    • Nagrody:

      • 4000 doświadczenia

      • 3 pancerze Somy (do zadania "Kan potrzebuje ekwipunku")

      • 3 miecze Somy (do zadania "Kan potrzebuje ekwipunku")

  6. Theo potrzebuje pomocy

    • Zadanie zleca nam ork Theo. Spotkamy go przy drodze prowadzącej z Cape Dun do Montery. Prosi nas o odprowadzenie do chatki na plaży. Aby tam dotrzeć idziemy do Cape Dun i za jednym z domów po lewej stronie będzie gładkie zejście na plaże. Kontynuujemy podróż póki nie dojdziemy do chatki. Tam rozmawiamy z towarzyszem i kończymy zadanie.

    • Nagrody:

      • 1000 doświadczenia

      • Klucz Theo (pasuje do skrzyni Theo znajdującej się w jednej z wież na dziedzińcu w Monterze)

  7. Veingard musi umrzeć

    • Możemy otrzymać to zadanie od przywódcy renegatów w jaskini pod Cape Dun jeśli przyjeliśmy od Vaingarda zadanie "Zabij renegatów". Musimy zabić Veingarda. Udajemy się do Gothy i po któtkiej rozmowie zabijamy paladyna (jest uzbrojony w miecz i tarczę paladyna co daje dodatkowe 4000+ zysku). Wracamy do jaskiń po naszą nagrodę.

    • Nagrody:

      • 1500 doświadczenia

      • 10000 sztuk złota