Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów. |
Biuletyn
Top czytane
|
|
|
Zadania Twierdza Wuklaniczna
napisał: Pienik, dnia 27.10.2011 16:08
|
W tym artykule prezentuje dla Was krótki poradnik, który pomoże stać się wam wojownikiem zakonu jak i rozwiązać część ciekawszych zadań pobocznych. Przypominam też, że do zakonu przystępujemy zmuszeni siłą, wystarczy trafić na jakiś strażników w reszcie już nam pomogą sami J
Kiedy już znajdziemy się w klasztorze, jeden z rekrutów pokaże Ci twoją komnate jak i przedstawi cię twoim współlokatorom. 2. Zadanie Szkolenie Podstawowe. Jeden z nauczycieli, nakaże nam zgłosić się do kowala po kostur. Jest ono powiązane z zadaniem pierwszym, zaraz po tym jak je ukończymy automatycznie odblokowuje się nam kolejne zadanie. Kolejnym zadaniem jest pokonać kilkoro rekrutów na arenie: Arik Kato Tucker Williamem Kato 3. Zadanie Znajdź Mordercę Hemlara Kiedy po wykonaniu wcześniejszego zadania udamy się do naszej celi, jeden z Inkwizytorów zapyta nas czy wiemy coś w sprawie zabójstwa. Kiedy nas wypyta, otrzymamy polecenie aby od teraz szpiegować dla niego całe te wydarzenie. Zadanie składa się na parę micro questów: Zbadaj Miejsce Zbroni Na początek powinniśmy zbadać miejsce zbrodni, jak to zwykle bywa znajdziemy parę poszlak i dowodów: Paczkę ziela, sztylet, sakwę ze złotem. Co wie Harlok? Dowiadujemy się, że kucharz Harlok jest podejrzany o morderstwo Hemlara. Po śledztwie dowiadujemy się, że sztylet który znaleźliśmy parę chwil wcześniej należy do niego. Sam Harlok naturalnie wszystkiemu zaprzecza, lecz po chwili daję nam parę wskazówek. Dowiadujemy się, że za zabójstwem stoi osoba która mogła wychodzić oraz wchodzić do klasztoru, czyli ktoś wyższy rangą. Kto był partnerem Hemlara? Zdanie dość banalne, musimy wypytać osoby, które znajdują się na liście Pallasa. Droga do prawdy Jak dowiadujemy się z listy, wspólnikiem Harloka jest Ash, niestety rzuci się na nas kiedy tylko mu o tym powiemy, jest dość łatwy do pokonania. Rozprowadź w twierdzy skręty Ash zdradzi nam, że jeżeli chcemy dostać się do zabójcy musimy, wykonać dla niego pewne zadanie. Po rozprowadzeniu odpowiedniej liczby skrętów. Później w umywalni czekamy na zabójcę, okazuję się, że jest to Arik, zdradza nam, że to on stoi za zabójstwem. Po walce, donosimy mistrzowi Vitrusowi. Jest to najważniejsze zadanie w twierdzy (coś jak próba ognia w Gothic 2).
Będziemy musieli wykonać dla niego dwa zadanie - Artefakty Seweryna -Skrzynie dla Wulkanicznej Twierdzy. Próba Mistrza Illumara -Teoria tworzenia zwojów Próba Mistrza Vitusa - Dostęp do cmentarza
-Pomóż Wojownikom Zakonu w Mieście Próba Mistrza Abraxa -Poszukiwania uczniów Abraxa,
Jest to najważniejszy z magów. Jego próba jest najbardziej wymagająca. Nakaże nam udać się do podziemnej biblioteki w celu odnalezienia kryształowych pocisków, będziemy musieli przeczytac większość magicznych ksiąg. Znajdując wszystko wracamy do niego.
Będziemy musieli znaleźć kryształ ognia w świątyni na skale. Po drodze czeka nas ciężka walka, w ciele rekruta, znajdziemy owy kryształ. Który musimy zanieść Ignatiukowi. Zadanie 5. Inicjacja Jest to ostatnie zadania, jest dość proste, musimy tylko wejść do świątyni klasztoru i złożyć przysięge dla Mistrza Mendozy, podczas rozmowy możemy uzyskać dodatkowe bonusy. Po skończeniu zadania dostajemy pancerz wojownika inkwizycji, oraz możemy udać się z Mendozą do podnóży wulkanu.
|