Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów. |
Biuletyn
Top czytane
|
|
|
Quarhodron
napisał: Isentor, dnia 21.07.2011 14:44
|
"IGHORIAT THORUL. Przyzywam Cię, Quarhodronie, pradawny przywódco Kasty Wojowników!"
Quarhodron to wyjątkowa postać w dodatku, dlatego warto poświęcić mu osobny artykuł. Pozyskując coraz większe zasoby wiedzy na temat miasta Jarkendar, gracz dowiaduje się, iż Quarhodron był generałem wojsk Budowniczych oraz liderem Kasty Wojowników. Podczas jednej z wypraw wojennych przyniósł on do miasta "swoje największe nieszczęście, swoje największe rozczarowanie". Gdy zdecydowano, że powinien zaprzestać rządów z powodu podeszłego wieku, Quarhodron obwołał przywódcą kasty swojego syna, Rademesa. Ten jednak pogrążył kraj w wojnie domowej, przez co generał musiał poświęcić swoje życie i uwięzić syna na wieczność w Świątyni Adanosa. Podczas gry, będziesz musiał odnaleźć wejście do Świątyni Adanosa. Kiedy już to uczynisz, Kruk zamknie Ci bramę przed nosem i teoretycznie zaprzepaści Twoje szanse na sukces. Nic jednak straconego. W rozmowie z Myxirem, dowiesz się, że Kruk wiedzę na temat wejścia do świątyni zdobył od ducha Najwyższego Kapłana Khardimona. A ponieważ tylko dwie osoby mają informacje dotyczące wejścia, Twoim zadaniem będzie odnaleźć tę drugą, czyli właśnie Quarhodrona. Jego grobowiec znajduje się w zachodniej części Doliny Budowniczych. Najlepiej jest odnaleźć go, teleportując się "do doliny", następnie trzymać się lewej strony skały, przy której spotkałeś Cieniostwora i idąc w kierunku przeciwnym do domu kapłanów. Po bardzo krótkim czasie napotkasz wzniesienie. Grobowca strzeże kilka goblinów, harpie i troll. W środku znajdziesz również Magiczną Kuszę. Aby wezwać Quarhodrona musisz skorzystać z zaklęcia, które otrzymałeś od Myxira. Bohater wypowidając słowa, wezwie mocy Strażników Umarłych, a duch generała zjawi się obok Ciebie, abyś mógł z nim porozmawiać. Należy przekonać Quarhodorna, że Kruk otworzył bramę i dostał się do świątyni. Ten jednak nie uwierzy w Twoje dobre intencje i aby mógł Ci uwierzyć, podda Cię testowi, zadając siedem pytań. Zwiedzając Bibliotekę Uczonych, zapewne znalazłeś już poprawne odpowiedzi, przedstawię je jednak również w artykule, razem z pytaniami.
1. Jam jest Quarhodron, dawny generał Jarkendaru. Przebudziłeś mnie. Do której kasty należysz? Odp: Strażnicy Umarłych 2. Kto niegdyś bronił Jarkendaru przed wrogimi atakami? Odp: Kasta Wojowników 3. Kto może wydać mi bezpośredni rozkaz? Odp: Kapłani 4. Kto jest odpowiedzialny za zło, które na nas spadło? Odp: Kasta Wojowników 5. Kto ma decydujący głos w Radzie Pięciu? Odp: Uczeni 6. Kto łagodzi cierpienia i opiekuje się chorymi? Odp: Uzdrowiciele 7. Kto zamknął portal, aby uchronić ludzi przed złem? Odp: Skąd mam to wiedzieć? (w dialogu wybrzmi jako "Nie wiem")
Po udzieleniu wszystkich poprawnych odpowiedzi, otrzymamy od Quarhodrona tabliczkę z zaklęciem otwierającym wrota Świątyni Adanosa oraz ostrzeżenie, którego Ty, mój drogi czytelniku nie możesz zlekceważyć. "Ale strzeż się. Pamiętaj o Komnatach Adanosa, albo spotka Cię pewna śmierć." |