Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
Informacje ogólne
Jak instalować mody?
Czym są mody?
PlayerKit
Weekend z modem
Der Kampf um die Bruderschaft
Golden Mod
Zemsta Beliara
Wielka Wojna [DEMO]
Stonehenge
Fabryka Klonów
Sturmbringer
Bumshak
Mielizna
Vulcano Quest
Misterium DEMO
GerranHeart DEMO
Czas Zapłaty Prolog
The Den
Dragons Tale
Bitwa Mod 1 i 2
Krwawy odwet
Khorana Prolog
Mod świąteczny
Magiczni Wojownicy
Lirwa
Wspólnota świtu
Diccuric
Die Bedrohung
Jaktyl
Czas Zapłaty
VisiGothic
Gothic-Strike
Mroczne Tajemnice
Stranded
G2TexturesPack
Piratenleben
Solucje
Piratenleben
Wywiady
Wywiad z "LoA Team"
Wywiad z "Złote Wrota"
Wywiad z SoulFire
Wywiad z Xardasem17
Wywiad z Bananas Studio
Wywiad z Siekaczem
Wywiad z Laresem
Wywiad z "Dark Modders"
Wywiad z Destiny Team - "Przeznaczenie"
Wywiad z Bractwem Spolszczenia
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Wywiad z Xardasem17
napisał: Isentor, dnia 22.07.2011 15:53

Arthas: Jesteście dość młodą i mniej doświadczoną grupą. Jakie były początki istnienia zespołu i od czego się zaczęło?

Xardas17Wszystko zaczęło się od mojego zainteresowania modami. Przez przypadek wszedłem na forum The Modders i automatycznie wciągnąłem się w modding. Następnie zrobiłem demko dość prymitywnego moda, ale w tym samym dniu zrobiło się zamieszanie, ponieważ mod nie działał. Po jakimś czasie skumplowałem się z Radiusem i od tamtej pory postanowiliśmy wykonać własny mod. Tak powstała grupa.

ArthasKto obecnie wchodzi w skład grupy?

Xardas17:
Xardas17 - skrypty, Aux spacer, fabuła 
Molka - 2D
Radius - skrypty, fabuła, spacer, 2D, 3D, uczy się muzyki
XarDiego
Ziom126p
Brat Xardasa
Dej Ji
KamoSzyszkaTeam
IceMan
XarDiego



Arthas: Tworzycie ciekawie zapowiadającą się modyfikację pt. Gothic Wielka Wojna. Mógłbyś opowiedzieć w skrócie o fabule i najistotniejszych aspektach tej produkcji?

Xardas17: Mod rozpoczyna się w Górniczej Dolinie, która znacznie się zmieniła. Przez podziemną jaskinię dostali się Gwardziści z zamiarem pozbycia się rebeliantów i wspomożenia wydobycia rudy dla króla. Podczas gry będziemy musieli wyruszyć na pustynię „Varant”, tam poznamy wyznawców Beliara, będziemy musieli zdobyć pełen komplet chaosu, miecz Innosa, berło Adanosa oraz zbroję chaosu, rękawice, pierścienie, buty, amulet, pas i wiele innych. Po zgromadzeniu boskiego kompletu przyjdzie nam walczyć z potężną istotą.
Ponadto mod zapewni wiele ciekawych innowacji, takich jak podział na klasy postaci, czy też opis pocisków i przedmiotów używanych podczas walki.

Arthas: Jak długo trwają już prace nad modyfikacją i w jakim stanęły punkcie?

Xardas17: Prace nad modem trwają od 2 grudnia. Zatrzymaliśmy się na około 18% gry czyli na oddzielnych fabułach.

Arthas: Dotarły do mnie pogłoski, że już wkrótce ma zostać wydane demo waszego moda. Czy to prawda?

Xardas17: Tak, to jest prawda, zamierzamy wydać niewielkie demo zawierające 35 - 40 zadań i wiele innowacji, o których już mówiłem wcześniej. Premiera dema powinna nastąpić już niedługo, na razie zatrzymałem się na kontakcie z grupą muzyczną „VAN”.

Arthas: A co z pełną wersją? Może podasz jakieś konkrety na temat przybliżonej daty premiery?

Xardas17: Nie. Na chwilę obecną nie mogę zdradzić nic na ten temat.

ArthasJeśli Wielka Wojna wypali i okaże się hitem, zamierzacie ją przełożyć na inne języki?

Xardas17Na 90% mod będzie miał 2 język (angielski).

ArthasMyśleliście już nad swoją przyszłością i nad tym, co będziecie robić po ukończeniu obecnego projektu?

Xardas17: W planach mam wykonanie nowej gry bardzo podobnej do Gothiców, jednak na razie ten temat nie podlega żadnym komentarzom, dopóki nie skończymy Wielkiej Wojny.

Arthas: Tradycyjne pytanie - czy uważasz, że spolszczanie obcojęzycznych modyfikacji to dobra rzecz, czy raczej mijanie się z celem?

Xardas17: Jest to bardzo dobra rzecz, ponieważ każdy może zagrać w takie modyfikacje. Przykład mojej ulubionej modyfikacji, jaką jest Diccuric, dzięki czemu zainteresowałem się moddingiem.

Arthas: Dziękuję za wywiad.

Xardas17Dzięki, pozdrawiam wszystkich fanów!