Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
Informacje ogólne
Jak instalować mody?
Czym są mody?
PlayerKit
Weekend z modem
Der Kampf um die Bruderschaft
Golden Mod
Zemsta Beliara
Wielka Wojna [DEMO]
Stonehenge
Fabryka Klonów
Sturmbringer
Bumshak
Mielizna
Vulcano Quest
Misterium DEMO
GerranHeart DEMO
Czas Zapłaty Prolog
The Den
Dragons Tale
Bitwa Mod 1 i 2
Krwawy odwet
Khorana Prolog
Mod świąteczny
Magiczni Wojownicy
Lirwa
Wspólnota świtu
Diccuric
Die Bedrohung
Jaktyl
Czas Zapłaty
VisiGothic
Gothic-Strike
Mroczne Tajemnice
Stranded
G2TexturesPack
Piratenleben
Solucje
Piratenleben
Wywiady
Wywiad z "LoA Team"
Wywiad z "Złote Wrota"
Wywiad z SoulFire
Wywiad z Xardasem17
Wywiad z Bananas Studio
Wywiad z Siekaczem
Wywiad z Laresem
Wywiad z "Dark Modders"
Wywiad z Destiny Team - "Przeznaczenie"
Wywiad z Bractwem Spolszczenia
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

VisiGothic
napisał: Isentor, dnia 22.07.2011 15:51

VisiGothic jest małą modyfikacją, która ma miejsce w Nowym Obozie a właściwie tam toczy się cała akcja modu. Obóz został zaatakowany przez grupę demonów a zadaniem bohatera jest rozdanie kusz swoim kompanom. W modyfikacji spotykamy nowy pancerz. Identyczny pancerz posiadali strażnicy, których można zaobserwować na intro rozpoczynającym grę Gothic I. Mod w zasadzie opiera się jedynie na zadaniu odebrania i dostarczenia kusz strażnikom na terenie obozu na terenie obozu, oraz wyeliminowania grupy demonów grasujących w obozie. Autorem modyfikacji jest Alistair Thomas.



Opis przejścia:

Gdy już zakończymy krótką rozmowę ze strażnikiem warto udać się do pomieszczenia obok, a z platformy, na którą dostaniemy się za pomocą drabiny warto zabrać nasz ekwipunek ulokowany w skrzyni. Gdy już zaopatrzymy się w rzeczy znalezione w skrzyni (pancerz oraz miecz jednoręczny) wyruszamy w stronę drewnianej bramy Nowego Obozu a następnie ścieżkę do Wolnej Kopalni. Gdy znajdziemy się przed jaskinią, a właściwie tunelem, za którym znajduje się dalsza droga wchodzimy na strome zbocze, aż znajdziemy się na klifie. Gdy już dojdziemy na górę powinniśmy dostrzec ognisko a przy nim zobaczymy kobietę w żółtej zbroi o imieniu Syria. Gdy już zakończysz dialog udaj się w stronę nowego obozu a następnie do jaskini Lee. Jak widać jaskinia została okratowana, a do zamka potrzebujemy klucza, który otrzymaliśmy od Syrii. Gdy już wejdziemy do jaskini podchodzimy do skalnego podestu i zabieramy wszystkie kusze. Teraz mamy za zadanie rozdać je poszczególnym strażnikom. Interesują nas tylko wojownicy w żółtych zbrojach, gdyż im mamy dostarczyć kusze. Z innymi nie ma sensu nawiązywa? jakiegokolwiek dialogu. Każdemu z wojowników dajemy jedną kusze, po czym warto jest się udać do Wilka na zakup sporej ilości bełtów do kusz. Bełty przydadzą nam się do walki z demonami. Gdy kusze zostały rozdane warto jest się uporać z grasującymi demonami, gdyż wymagane jest to do ukończenia zadania. Gdy uporasz się z tym zadaniem udaj się z powrotem do Syrii, która powie Ci, że zadanie zostało wykonane. I na tym kończy się ten dosyć krótki mod.