Witaj na stronie Tawerna Gothic. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.
Biuletyn
Top czytane
 
Tawerna Gothic
Strona główna
Forum dyskusyjne
Galeria
Kanał YouTube
Pliki
Gala Statuetek Innosa
O nas
Redakcja
Strefy Gothic
Gothic
Gothic II
Noc Kruka
Gothic 3
Zmierzch Bogów
Arcania: Gothic 4
Upadek Setarrif
Modyfikacje
Strefy Risen
Risen
Risen 2: Mroczne Wody
Risen 3: Władcy Tytanów
Strefa Elex
Elex
Informacje ogólne
Jak instalować mody?
Czym są mody?
PlayerKit
Weekend z modem
Der Kampf um die Bruderschaft
Golden Mod
Zemsta Beliara
Wielka Wojna [DEMO]
Stonehenge
Fabryka Klonów
Sturmbringer
Bumshak
Mielizna
Vulcano Quest
Misterium DEMO
GerranHeart DEMO
Czas Zapłaty Prolog
The Den
Dragons Tale
Bitwa Mod 1 i 2
Krwawy odwet
Khorana Prolog
Mod świąteczny
Magiczni Wojownicy
Lirwa
Wspólnota świtu
Diccuric
Die Bedrohung
Jaktyl
Czas Zapłaty
VisiGothic
Gothic-Strike
Mroczne Tajemnice
Stranded
G2TexturesPack
Piratenleben
Solucje
Piratenleben
Wywiady
Wywiad z "LoA Team"
Wywiad z "Złote Wrota"
Wywiad z SoulFire
Wywiad z Xardasem17
Wywiad z Bananas Studio
Wywiad z Siekaczem
Wywiad z Laresem
Wywiad z "Dark Modders"
Wywiad z Destiny Team - "Przeznaczenie"
Wywiad z Bractwem Spolszczenia
|| Warte uwagi
|| Cytat z gry
|| Polecamy
Gram.pl

Witamy na Gothicpedii!

Witaj w Tawernie Gothic
Szukasz pomocy w przejściu gry z serii Gothic lub Risen? W takim razie dobrze trafiłeś. Zajrzyj do menu naszej Tawerny. Znajdziesz u nas odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Gdybyś należał do kolekcjonerów (wiesz, tych zbieraczy grafik i tapet), możesz odwiedzić naszą galerię. Na pewno znajdziesz tam coś dla siebie, co idealnie ozdobi Twój pulpit. Jeśli szukasz sobie podobnych, tych, których zafascynowały gry z serii Gothic, to nie ma lepszego miejsca do rozmów w niebie u Innosa ani tu pośród śmiertelnych na ziemi, jak nasze forum dyskusyjne. I jeszcze jedno - uważaj na siebie.

Wznowione prace na "GerranHeart"
napisał: Serail, dnia 24.09.2008 15:22
Prace nad modem "GerranHeart" zosta?y wznowione. Dekster17, który by? odpowiedzialny za nadzorowanie prace ekipy pracuj?cej nad demem o?wiadczy?, i? zaraz po wydaniu patcha poprawiaj?cego bugi i wydaniu dubbingu ekipa we?mie si? do prac nad pe?n? wersj?. Oto o?wiadczenie tego moddera dotycz?ce tej?e produkcji.
"Demo, to nie by? prolog. To by?o demo - zobaczymy to w pe?nej wersji (oczywi?cie zmodyfikowane). Pocz?tek b?dzie taki sam. Mog? wam wyjawi?, jak spotkamy asasynów. Zauwa?yli?cie, ?e pewna jaskinia jest pusta? To b?dzie mia?o z tym zwi?zek. Gdy wyruszymy na misj?, aby zbada? klasztor, zostaniemy zaczepieni przez jednego z asasynów. Wyjawi nam troch? faktów, których ju? zd??yli si? dowiedzie? o piratach i sytuacji na wyspie. Dowiemy si?, czemu nasz bohater zosta? tak mi?o przyj?ty przez "w?a?cicieli" wyspy, jednak?e musimy mie? si? ca?y czas na baczno?ci - ka?dy asasyn to kawa? skurwiela i jest gotów zabi? najlepszego kumpla za mieszek z?ota."
Data premiery nie zosta?a jeszcze ustalona, jednak?e ju? nied?ugo na ?amach Tawerny Gothic b?dzie mo?na przeczyta? wywiad przeprowadzony z Deksterem17. Warto równie? wspomnie?, ?e grupa modderska odpowiedzialna za wydanie "GH" szuka aktualnie ludzi ch?tnych do podk?adania g?osu bohaterom, których spotkali?my w modzie.
Zdarzenie Na Morzu - Pobierz!
napisał: IsentoR, dnia 03.09.2008 20:22

Przed chwil? mia?a miejsce premiera modyfikacji Zdarzenie Na Morzu. Plik jest ju? dost?pny do pobrania w naszym downloadzie. Zapraszam równie? do tematu na forum z opisem modu.

Pobierz:
> SendSpace.pl
> Tawerna Gothic
> SendSpace.com

> Dyskusja na forum (opis i screeny)
Zdarzenie Na Morzu - Pramiera!
napisał: Boba Fett, dnia 02.09.2008 21:52
Jako pierwsi mamy przyjemno?? og?osi?, ?e prace nad Zdarzeniem Na Morzu w?a?nie dobieg?y ko?ca i teraz pozostaje nam ju? tylko czeka? na pliki do pobrania (które SoulFire przeka?e nam ju? jutro, by?cie mogli jako pierwsi cieszy? si? z premiery tej modyfikacji). Sam mod, po wielu przej?ciach, wreszcie doczeka? si?, aby wstawi? do niego zas?u?on? list? twórców, którzy po?wi?cili wiele czasu i wysi?ku, aby?cie mogli pozna? t? niczego sobie histori?. Po wielu problemach grupa postanowi?a go zrobi? na spokojnie od nowa, co t?umaczy tak spore opó?nienie - w efekcie zaj??o jej to miesi?c czasu (prace zacz??y si? 27 lipca).
Modyfikacja b?dzie opowiada?a o losie paladyna, cz?onka za?ogi jednego z dwóch statków, które zmierzaj? w stron? Khorinis po kolejn? dostaw? magicznej rudy dla wojsk króla Rhobara II-go. Jednak?e spokojn? podró?, prawie zako?czon? sukcesem, zak?óca dziwne zdarzenie, którego jeste?my ?wiadkiem...


Gra b?dzie oferowa?a mniej wi?cej:
  • Oko?o 20 minut gry;
  • 50 postaci;
  • Now? histori?;
  • Now? lokacj?;
  • Kilka misji;
  • Nowe przedmioty (w tym pancerze).

Pozostaje nam ju? tylko czeka? na premier?, a wtedy ju? oceni?, jak grupa SoulFire poradzi?a sobie z tym wyzwaniem, jakim by?o stworzenie Zdarzenia Na Morzu.

> Dyskusja na forum
Opowie?ci Renvalii
napisał: Serail, dnia 30.07.2008 22:16
Od pewnego czasu Damianx pracuje nad modyfikacj? dla Gothic II: Noc Kruka pod tytu?em "Opowie?ci Renvalii". Opowiada ona o historii czterdziestoletniego Dariusa, który swoje ?ycie po?wi?ci? alkoholowi. Teraz troch? o fabule - pewnego s?onecznego dnia orkowie zaatakowali wysp?, jednak ludzie mieszkaj?cy na tych ziemiach postanowili nie walczy? z "zielonoskórymi", lecz przywitali ich jak najlepszych go?ci. W taki sposób do orków do??czyli bandyci oraz rybacy. Z takimi sojusznikami w krótkim czasie naje?d?cy przej?li 3/4 wyspy, jednak ludzie mieszkaj?cy w górach postanowili walczy?. Jako ?e mieli do swojej dyspozycji paladynów walczyli bardzo zaciekle, ale po kilku bitwach rdzenni mieszka?cy wyspy postanowili powróci? do swego miasta i tam czeka? na dalszy rozwój wydarze?. Sytuacj? t? postanowili wykorzysta? wojownicy mieszkaj?cy z dala od cywilizacji i zapragn?li zaw?adn?? wysp?. Gdy druid zamieszkuj?cy Renvali? dowiedzia? si? o tym postanowi? przywo?a? Dariusa, czyli bohatera, w którego si? wcielimy. Reszta zale?y tylko od nas. Nad modyfikacj? pracuje Damianx oraz Jedaith. Twórcy planuj? doda? kilka rodzajów potworów, broni oraz zbroi. Dane nam b?dzie przemierzy? wysp? cztery razy mniejsz? od Khorinis, ale Damianx zapowiada, i? jest to wystarczaj?ca wielko?? i spotkamy tam du?o ciekawych rozwi?za?.

> Dyskusja na forum
Czas Zap?aty - trailer
napisał: IsentoR, dnia 11.07.2008 15:18
Kilka dni temu The Modders opublikowa?o oficjalny trailer modyfikacji "Czas Zap?aty". Jak napisa? Shergar "Czas Zap?aty oferuje znacznie wi?cej i na pewno nikt kto tak jak my uwielbia ?wiat wykreowany przez Piranha Bytes si? nie rozczaruje. Postaramy si? jeszcze przed premier? modyfikacji pokaza? kilka dodatkowych klipów promuj?cych Czas Zap?aty." Dotychczas powiadomiono nas o takich nowo?ciach jak:

  • walka dwoma mieczami. Czyli zupe?nie nowe animacje postaci, nowe combosy, a przede wszystkim nowy sposób walki i eksterminacji pomiotu Beliara.
  • miecz runiczny. Jest to bardzo ciekawy or??, który ewoluuje wraz z graczem. Mimo i? or?? jest naprawd? pot??ny, nigdy nie nale?y lekcewa?y? w Czasie Zap?aty przeciwnika.
  • nowe lokacje. Prócz zupe?nie nowej historii czekaj? na graczy tak?e nowe lokacje pe?ne grozy, pu?apek i ?miertelnie niebezpiecznych przeciwników.
  • zaawansowane skrypty. Czas Zap?aty to przede wszystkim innowacyjne napisany systemy nauki i rozwoju postaci, ?wietnie zbalansowany poziom trudno?ci, który mo?na zmienia?, zupe?nie nowe rozwi?zania, które dane b?dzie odkry? graczom by? mo?e w tym roku.
  • realizm i klimat Gothica. G?ównym wyznacznikiem tworzenia fabu?y by? realizm zachowywania si? i ?ycia skaza?ców w Kolonii Karnej. Czas Zap?aty jest modyfikacj? przeznaczon? dla graczy o mocnych nerwach i wytrzyma?ej klawiaturze.
  • nowe przedmioty. Na potrzeby modyfikacji zosta?o stworzonych wiele nowych przedmiotów a tak?e tekstur.

Zach?cam wszystkich graczy do regularnego ?ledzenia tematu na naszym forum, gdzie twórcy od czas do czasu chyl? r?bek tajemnicy.

> Dyskusja na forum

Pobierz:
> Speedyshare.com (wysoka jako??, AVI - 22MB)
> Speedyshare.com (wysoka jako??, RMVB - 18 MB)

Ogl?dnij:
> Youtube.com (niska jako??)

Strony: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37]